het lijkt mij niet dat hij 800 euro omzet per maand kwijt wiltquote:Op zaterdag 27 november 2021 17:55 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Hopelijk heeft de slager een van zijn teennagels in die hamburger verstopt.
geloof jij dat marco b een pedofiel isquote:Op zaterdag 27 november 2021 17:56 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Excuus. Feitelijke onjuistheden betreur ik zeer
Dat lijkt mij ook niet.quote:Op zaterdag 27 november 2021 17:59 schreef Tjacka het volgende:
[..]
het lijkt mij niet dat hij 800 euro omzet per maand kwijt wilt
Nou ja pedofiel. Geloof wel dat hij aan tienermeisjes heeft gezeten.quote:Op zaterdag 27 november 2021 18:00 schreef Tjacka het volgende:
[..]
geloof jij dat marco b een pedofiel is
Oh, heb je ook de Mediacourant gelezen?quote:Op zaterdag 27 november 2021 18:00 schreef Tjacka het volgende:
[..]
geloof jij dat marco b een pedofiel is
En ondertussen krijgt bureauslaaf @Lenny_Leonard een boosterprik terwijl types als @yvonne die wel gewoon hard nodig hebbenquote:Op zaterdag 27 november 2021 17:39 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
In de zorg? Hij zit gewoon de hele dag achter een bureau voor het salaris van twee IC verpleegkundigen.
Ik vind daar wat van
Nederland bungelt gewoon weer helemaal onderaan het lijstje van Landen die de boosterprik al hebben gegeven. #HUGODEJONGEKANNIKS.quote:Op zaterdag 27 november 2021 18:04 schreef Caland het volgende:
[..]
En ondertussen krijgt bureauslaaf @:lenny_leonard een boosterprik terwijl types als @:yvonne die wel gewoon hard nodig hebben
Wat een land
We hebben vaccins genoeg in Nederland.quote:Op zaterdag 27 november 2021 18:04 schreef Caland het volgende:
[..]
En ondertussen krijgt bureauslaaf @:lenny_leonard een boosterprik terwijl types als @:yvonne die wel gewoon hard nodig hebben
Wat een land
Excuses geaccepteerd.quote:Op zaterdag 27 november 2021 17:56 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Excuus. Feitelijke onjuistheden betreur ik zeer
nee wel roddelpraatquote:Op zaterdag 27 november 2021 18:04 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Oh, heb je ook de Mediacourant gelezen?
Mediacourantgoden.quote:Op zaterdag 27 november 2021 18:04 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Oh, heb je ook de Mediacourant gelezen?
Geniet er lekker van maatquote:Op zaterdag 27 november 2021 18:09 schreef tong80 het volgende:
Spaghetti carbonara met kip, spek en groenten
Hallo Tong.quote:Op zaterdag 27 november 2021 18:09 schreef tong80 het volgende:
eet smakkelijk lieverdquote:Op zaterdag 27 november 2021 18:09 schreef tong80 het volgende:
Ik las Johnny Repquote:Op vrijdag 26 november 2021 19:12 schreef Lange_Lans het volgende:
https://www.filmtotaal.nl/nieuws/86398
JOHNNY DEPP REDDE HET LEVEN VAN 500 'PIRATES OF THE CARIBBEAN'-CREWLEDEN
[..]
Dank je brother.quote:
Hallo Rickert. Wanneer tijd komt raad.quote:Op zaterdag 27 november 2021 18:12 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Hallo Tong.
Wanneer je boosterprikkie dan?
Oe wat klef. Ha ha haquote:
Is yoghurt om te eten of om te drinken ?quote:
Die Griekse is best lekker om je pik in te steken.quote:Op zaterdag 27 november 2021 18:22 schreef tong80 het volgende:
[..]
Is yoghurt om te eten of om te drinken ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |