Oh, heb je ook de Mediacourant gelezen?quote:Op zaterdag 27 november 2021 18:00 schreef Tjacka het volgende:
[..]
geloof jij dat marco b een pedofiel is
En ondertussen krijgt bureauslaaf @Lenny_Leonard een boosterprik terwijl types als @yvonne die wel gewoon hard nodig hebbenquote:Op zaterdag 27 november 2021 17:39 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
In de zorg? Hij zit gewoon de hele dag achter een bureau voor het salaris van twee IC verpleegkundigen.
Ik vind daar wat van
Nederland bungelt gewoon weer helemaal onderaan het lijstje van Landen die de boosterprik al hebben gegeven. #HUGODEJONGEKANNIKS.quote:Op zaterdag 27 november 2021 18:04 schreef Caland het volgende:
[..]
En ondertussen krijgt bureauslaaf @:lenny_leonard een boosterprik terwijl types als @:yvonne die wel gewoon hard nodig hebben
Wat een land
We hebben vaccins genoeg in Nederland.quote:Op zaterdag 27 november 2021 18:04 schreef Caland het volgende:
[..]
En ondertussen krijgt bureauslaaf @:lenny_leonard een boosterprik terwijl types als @:yvonne die wel gewoon hard nodig hebben
Wat een land
Excuses geaccepteerd.quote:Op zaterdag 27 november 2021 17:56 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Excuus. Feitelijke onjuistheden betreur ik zeer
nee wel roddelpraatquote:Op zaterdag 27 november 2021 18:04 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Oh, heb je ook de Mediacourant gelezen?
Mediacourantgoden.quote:Op zaterdag 27 november 2021 18:04 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Oh, heb je ook de Mediacourant gelezen?
Geniet er lekker van maatquote:Op zaterdag 27 november 2021 18:09 schreef tong80 het volgende:
Spaghetti carbonara met kip, spek en groenten
Hallo Tong.quote:Op zaterdag 27 november 2021 18:09 schreef tong80 het volgende:
eet smakkelijk lieverdquote:Op zaterdag 27 november 2021 18:09 schreef tong80 het volgende:
Ik las Johnny Repquote:Op vrijdag 26 november 2021 19:12 schreef Lange_Lans het volgende:
https://www.filmtotaal.nl/nieuws/86398
JOHNNY DEPP REDDE HET LEVEN VAN 500 'PIRATES OF THE CARIBBEAN'-CREWLEDEN
[..]
Dank je brother.quote:
Hallo Rickert. Wanneer tijd komt raad.quote:Op zaterdag 27 november 2021 18:12 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Hallo Tong.
Wanneer je boosterprikkie dan?
Oe wat klef. Ha ha haquote:
Is yoghurt om te eten of om te drinken ?quote:
Die Griekse is best lekker om je pik in te steken.quote:Op zaterdag 27 november 2021 18:22 schreef tong80 het volgende:
[..]
Is yoghurt om te eten of om te drinken ?
Dit is voor kleutersquote:
Stibeza bedankt voor het Kerstpakket voor m'n moeder. Trots op moekes, en dat ze waardering krijgt voor het goede werk dat ze al jaren doet. Veur die ouwe minse. Het snoepgoed wordt eerlijk verdeeld tussen Wim en ondergetekende. In januari weer afslanken. En in januari weer zelf op weg naar de bejaardenleeftijd. Ik voel me jong met m'n 59 jaar. Als je beste vrienden van vroeger al meermaals opa zijn. Zijde gij er één van Letta's? Jazeker. En er trots op ok nog.quote:Op zaterdag 27 november 2021 17:12 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Jij bent het schoolvoorbeeld dat mensen overspannen raken in de zorg.
Die gast weet het wel leuk op te schrijven allemaal.quote:
Jammer dat die comments er niet meer zijn maar hij weet echt hele mooie synoniemen etc te bedenken ja.quote:Op zaterdag 27 november 2021 18:32 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Die gast weet het wel leuk op te schrijven allemaal.
prachtig hermanquote:Op zaterdag 27 november 2021 18:29 schreef tong80 het volgende:
[..]
Stibeza bedankt voor het Kerstpakket voor m'n moeder. Trots op moekes, en dat ze waardering krijgt voor het goede werk dat ze al jaren doet. Veur die ouwe minse. Het snoepgoed wordt eerlijk verdeeld tussen Wim en ondergetekende. In januari weer afslanken. En in januari weer zelf op weg naar de bejaardenleeftijd. Ik voel me jong met m'n 59 jaar. Als je beste vrienden van vroeger al meermaals opa zijn. Zijde gij er één van Letta's? Jazeker. En er trots op ok nog.
Herm.
Toch gaat de deurbel. Dit keer Sabrina. Van Betuwezorg. Op zaterdag en zondag is Sabrina, Franka, Elze, of Jenny er voor je. Sabrina zei net dat ze m'n stukjes graag leest. Waarop ik zei dat ik er over kan schrijven, maar niet doe. Anders wordt het zo'n geslijm. Ze kon me niet tegenhouden. Ik hoop niet dat het als geslijm over komt. En Sabrina met een glimlach dit stukje leest. Voor dit soort hulpverleensters is het ieder weekend koopzondag. Onbetaalbaar en goud waard.
Herman.
https://www.facebook.com/(...)on_generic&ref=notif
maar denk jij dat hij jonge meisjes neukt of nietquote:Op zaterdag 27 november 2021 18:32 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Die gast weet het wel leuk op te schrijven allemaal.
Nee, ik gok van niet. Ik gok wel dat hij wat gedaan heeft met een deelnemer van de Voice Kids dat ongepast is. Hoe oud die kids zijn weet ik eigenlijk niet.quote:Op zaterdag 27 november 2021 18:39 schreef Tjacka het volgende:
[..]
maar denk jij dat hij jonge meisjes neukt of niet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |