Oh nee!quote:Op zaterdag 27 november 2021 16:45 schreef Tjacka het volgende:
[..]
als je zo reageert ga ik nooit meer moderator voor je spelen ergens hoor
Dank je welquote:Op zaterdag 27 november 2021 16:47 schreef GGMM het volgende:
[..]
Oh nee!
Sorry Tjacka, hopelijk bedenk je je nog want jij was zo'n goede mod
Like gezet. Beter tyf je op. Nsb'erquote:Op zaterdag 27 november 2021 16:45 schreef Tjacka het volgende:
[..]
als je zo reageert ga ik nooit meer moderator voor je spelen ergens hoor
Nou zegquote:Op zaterdag 27 november 2021 17:01 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Like gezet. Beter tyf je op. Nsb'er
Sorry maat, liet me even gaan. User @Tjacka heeft me vandaag erbij gelapt, wat me op een note is komen te staan.quote:Op zaterdag 27 november 2021 17:03 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nou zeg
Laten we een beetje aardig zijn voor elkaar mensen
Jij bent het schoolvoorbeeld dat mensen overspannen raken in de zorg.quote:Op zaterdag 27 november 2021 17:01 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Like gezet. Beter tyf je op. Nsb'er
In de zorg? Hij zit gewoon de hele dag achter een bureau voor het salaris van twee IC verpleegkundigen.quote:Op zaterdag 27 november 2021 17:12 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Jij bent het schoolvoorbeeld dat mensen overspannen raken in de zorg.
Biefstuk is heerlijk, geniet er lekker van!quote:Op zaterdag 27 november 2021 17:36 schreef Caland het volgende:
Ik was net bij de coop en daar lagen twee dikke kogelbiefstukken met een 50% sticker erop
@:drizzt_dourden kan dus wel raden wat ik vanavond ga eten
Ter info
Drizzt neemt ons niet serieusquote:Op zaterdag 27 november 2021 17:27 schreef Muskusboktor57 het volgende:
@:Drizzt_DoUrden je hebt nog steeds niet laten weten wat je gisteren bij je ouders hebt gegeten.
Ik eis opheldering!
Jij moet nog even vertellen met wie je Chinees hebt gegeten.quote:Op zaterdag 27 november 2021 17:39 schreef GGMM het volgende:
[..]
Biefstuk is heerlijk, geniet er lekker van!
Ik had een maaltijdsalade @:Drizzt_DoUrden
Vertel ik gewoon, ondanks dat jij gisteren niet bekend hebt gemaakt wat je bij je ouders hebt gegeten.
Had ik dat beloofd?quote:Op zaterdag 27 november 2021 17:44 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Jij moet nog even vertellen met wie je Chinees hebt gegeten.
biefstuk koop je als je geld hebt bij de slagerquote:Op zaterdag 27 november 2021 17:39 schreef GGMM het volgende:
[..]
Biefstuk is heerlijk, geniet er lekker van!
Ik had een maaltijdsalade @:Drizzt_DoUrden
Vertel ik gewoon, ondanks dat jij gisteren niet bekend hebt gemaakt wat je bij je ouders hebt gegeten.
Nou hier ben ik het eigenlijk wel mee eens jaquote:Op zaterdag 27 november 2021 17:50 schreef Tjacka het volgende:
[..]
biefstuk koop je als je geld hebt bij de slager
jullie paupers komen daar waarschijnlijk nooit
ja ik nietquote:Op zaterdag 27 november 2021 17:39 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
In de zorg? Hij zit gewoon de hele dag achter een bureau voor het salaris van twee IC verpleegkundigen.
Ik vind daar wat van
Dit is niet waar.quote:Op zaterdag 27 november 2021 17:39 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
In de zorg? Hij zit gewoon de hele dag achter een bureau voor het salaris van twee IC verpleegkundigen.
Ik vind daar wat van
Hopelijk heeft de slager een van zijn teennagels in die hamburger verstopt.quote:Op zaterdag 27 november 2021 17:50 schreef Tjacka het volgende:
ik ga een hamburger eten (van de slager)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |