Als dat het wordt kunnen ze net zo goed niks doen. Dat gaat echt het verschil niet maken.quote:Op donderdag 25 november 2021 22:16 schreef Jor_Dii het volgende:
Floor Bremer zegt bij Jinek ook dat het een soort avond lockdown wordt
En het desondanks sowieso nooit goed kan doen..quote:Op donderdag 25 november 2021 22:13 schreef chratnox het volgende:
[..]
Iemand die overzicht houdt, die mensen weet te motiveren die extra stap te zetten, die rust bewaart en deëscaleert en die de focus erop houdt.
Het gaat er ook niet om dat je je het goed doet, het gaat erom dat je het zo goed mogelijk doet, het minst slecht.quote:Op donderdag 25 november 2021 22:20 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
En het desondanks sowieso nooit goed kan doen..![]()
En nee, geen VVD- of CDA-stemmer hier
Ik had gisteren deze infographic gemaakt om het een en ander te duidenquote:Op donderdag 25 november 2021 22:18 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Iedere Jan Doedel ziet toch dat het aan alle kanten overloopt. En waar kom je mee? Een avondlockdown, op z’n minst een gigantische gok. Nu niet op zeker spelen is wat mij betreft verwijtbaar.
Zo oprecht goed bezig geweest overal met mondkapjes en QR codes enzo. Best wel zielig voor de Duitsers.quote:
En tegelijkertijd het bewijs dan van mondkapjes en QR’s geen wonderen moet worden verwacht.quote:Op donderdag 25 november 2021 22:22 schreef Nia het volgende:
[..]
Zo oprecht goed bezig geweest overal met mondkapjes en QR codes enzo. Best wel zielig voor de Duitsers.
En dan komen we er na een week achter dat die variant al deze hele golf heeft veroorzaakt.quote:Op donderdag 25 november 2021 22:15 schreef Isabeau het volgende:
[..]
'blah misschien blah, blah misschien blah'
Dit is wel niveautje Red Team hoorquote:Op donderdag 25 november 2021 22:21 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ik had gisteren deze infographic gemaakt om het een en ander te duiden
[ afbeelding ]
Waarom zou je dat doen? Het is toch al lang duidelijk dat we als mensheid deze pandemie niet meer kunnen bestrijden? Hoogste tijd om de witte vlag te hijsen.quote:Op donderdag 25 november 2021 22:17 schreef chratnox het volgende:
[..]
Vraag me af of 't dan de minst slechte oplossing is nu alles open te gooien zodat iedereen die boosterimmuniteit heeft van de besmetting naast hun 2 vaccinaties.
Uiteraard weet ik dat de zorg dat niet aan kan, maar als hij nog besmettelijker is en vaccins minder goed werken ga je weer lockdown à maart 2020 én januari 2021 in, met een vaccinatiegraad van 87%.
Fout op fout op foutquote:Op donderdag 25 november 2021 22:21 schreef Tijn het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Nou ja, Rutte en CS. Zouden wel wat meer daadkracht, leiderschap en visie mogen tonen wat mij betreft.quote:Op donderdag 25 november 2021 22:20 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
En het desondanks sowieso nooit goed kan doen..![]()
En nee, geen VVD- of CDA-stemmer hier
Dat is eigenlijk ook wat ik zeg hèquote:Op donderdag 25 november 2021 22:23 schreef DDDDDaaf het volgende:
[..]
Waarom zou je dat doen? Het is toch al lang duidelijk dat we als mensheid deze pandemie niet meer kunnen bestrijden? Hoogste tijd om de witte vlag te hijsen.
quote:Op donderdag 25 november 2021 22:21 schreef Tijn het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 18:50 schreef jcdragon het volgende:
[ twitter ]
Maken jullie je ook zorgen?
quote:
quote:
Ik volg alleen maar het FOK!OMT in dit topic.quote:Op maandag 25 oktober 2021 07:37 schreef jcdragon het volgende:
Zorgen op ic om oplopende coronacijfers: 'Het houdt een keer op'
[..]
https://www.nu.nl/coronav(...)udt-een-keer-op.html
Mark en Hugo zijn nogal essentieel in dit verhaal.quote:Op donderdag 25 november 2021 22:23 schreef LTVDK het volgende:
Is er niet ergens een topic waar men kan miepen over Mark en Hugo en hoe stom ze wel niet zijn ipv het 38 keer per dag er hier weer bij te slepen
Vergeet Frankrijk niet. Daar gaat het inmiddels ook weer als een hockeystick omhoog. Ook daar geen QR succes geboekt. Helaas.quote:Op donderdag 25 november 2021 22:22 schreef trein2000 het volgende:
[..]
En tegelijkertijd het bewijs dan van mondkapjes en QR’s geen wonderen moet worden verwacht.
En in de Fernsehsendungen hier op TV wordt nog altijd verkondigd dat de situatie héél anders zou zijn bij een hogere vaccinatiegraad.quote:Op donderdag 25 november 2021 22:22 schreef Nia het volgende:
[..]
Zo oprecht goed bezig geweest overal met mondkapjes en QR codes enzo. Best wel zielig voor de Duitsers.
Iemand moet het gat opvullen dat ze hebben nagelatenquote:Op donderdag 25 november 2021 22:23 schreef chratnox het volgende:
[..]
Dit is wel niveautje Red Team hoor
Dat doe je in elk geval goedquote:Op donderdag 25 november 2021 22:26 schreef Tijn het volgende:
[..]
Iemand moet het gat opvullen dat ze hebben nagelaten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |