Ik vind het wel grappig dat je nog probeert inhoudelijk in te gaan op Klaasquote:Op vrijdag 26 november 2021 11:58 schreef fetX het volgende:
[..]
De eerste 'kans' die hij kreeg struikelde hij over de bal en zijn eigen voeten, al was die pass niet geweldig. Het is alleen iets wat je wel vaker bij hem ziet, zelfs als de bal wel goed is. Nee, het is geen speler waarbij alles er soepeltjes en vloeiend uit ziet. Vaak genoeg klungelig/houterig.
Ik ben overigens ook niet zo'n groot fan van Linssen al vult hij het tot nu toe gewoon goed in hoor. Blijft een speler die eigenlijk op de bank hoort bij Feyenoord voor het niveau wat je moet nastreven, maar hetzelfde geldt voor Dessers. Er is nu alleen niks beters dus we doen het ermee. En nogmaals; ze vullen het goed in.
Alleen experts zoals ik kunnen blijkbaar echt analyseren wat er echt aan de hand isquote:Op vrijdag 26 november 2021 12:04 schreef hhh38 het volgende:
Dat Klaas geen fan van Linssen is verbaast me niks. Benieuwd wat hij vindt van het geweldige duo wat hij vormt met Toornstra
Jens is een clubicoon, logisch dat je daar altijd een plekje voor reserveert in het elftal. Ten koste van alles, dus inclusief je tactisch plan.quote:Op vrijdag 26 november 2021 12:34 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Alleen experts zoals ik kunnen blijkbaar echt analyseren wat er echt aan de hand is
Laten we eerlijk we hebben heel veel mazzel gehad de afgelopen weken en dessers kon het net allemaal voorkomen anders waren de resultaten minder geweest
Linssen en Toornstra zijn de zwakste schakels
Toornstra wordt alleen opgesteld vanwege zijn aflopende verbintenis
Hij is ingehaald door Aursnes
Vervolgens gaat slot maar een dom trucje uithalen wat totaal niet werkt en dat is Toornstra rechtsbuiten zetten
Ga gewoon met je beste spelers voetballen
Slot faalt op dit moment
Dit gaat fout
Het is wel heel jammer als er bij zo'n wedstrijd geen publiek zit. Weet zeker dat de spelers van Ajax daar ook enorm van balen. Alleen als ik de extreme haat in de ogen van een groot deel van de supporters zie tijdens wedstrijden van Feyenoord-Ajax, is het misschien maar beter. Vind dat echt zorgwekkend.quote:Op vrijdag 26 november 2021 14:18 schreef Irritatie100 het volgende:
https://nos.nl/artikel/24(...)scholen-blijven-open
Nieuwe maatregelen zouden dan 3 weken duren vanaf zondag, dus 19 december laatste dag, dus definitief Klassieker zonder publiek vermoed ik.
Jij denkt werkelijk dat de maatregelen maar 3 weken gaan duren?quote:Op vrijdag 26 november 2021 14:18 schreef Irritatie100 het volgende:
Nieuwe maatregelen zouden dan 3 weken duren vanaf zondag, dus 19 december laatste dag, dus definitief Klassieker zonder publiek vermoed ik.
Zal vast langer duren, maar dat is een totaal andere discussie natuurlijk en eentje die ik niet ga voeren in het Feyenoord-topic. Het ging er mij in dit geval alleen om dat het over 3 weken Feyenoord - Ajax is en dat die dus sowieso zonder publiek wordt gespeeld, ook als het wel bij deze 3 weken blijft. Meer niet.quote:Op vrijdag 26 november 2021 15:41 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Jij denkt werkelijk dat de maatregelen maar 3 weken gaan duren?
Zou me sterk verbazen als het minder dan 3 maanden wordt.
Gewoon al meer dan drie jaar geen Klassiekers in de Kuip met publiekquote:Op vrijdag 26 november 2021 14:18 schreef Irritatie100 het volgende:
Voor winst moet je in ieder geval 3x scoren met die dwaas op goal. Kolere zeg, die kan er echt helemaal niets van.quote:Op vrijdag 26 november 2021 15:50 schreef Caland het volgende:
Wel jammer, ik had net zo’n zin in het verjaardagspartijtje van Stevie.
Overigens is Bijlow er zondag niet bij. Na een loodzware pot in Tsjechie. We schrijven alvast een ้้ntje op.
Gisteren nauwelijks een kans weggegeven en toch 2-2quote:Op vrijdag 26 november 2021 16:23 schreef fetX het volgende:
[..]
Voor winst moet je in ieder geval 3x scoren met die dwaas op goal. Kolere zeg, die kan er echt helemaal niets van.
Hij had ook een goede reddingquote:Op vrijdag 26 november 2021 16:24 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Gisteren nauwelijks een kans weggegeven en toch 2-2
Volgens de harvardstats is t dus gewoon een geweldenaar?quote:Op vrijdag 26 november 2021 17:17 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Hij had ook een goede redding
Het is logische dat Feyenoord hem gehaald heeftquote:Op vrijdag 26 november 2021 17:18 schreef Elbosia het volgende:
[..]
Volgens de harvardstats is t dus gewoon een geweldenaar?
Theoretisch is zondag de 19e weer publiek toegestaan..niet dat dat gaat gebeuren hoor.quote:Op vrijdag 26 november 2021 18:25 schreef Dr.Mikey het volgende:
Fc Twente zonder Bijlow,
Ajax thuis zonder publiek echt mee zit het niet.
Gewoon Kuip eenderde gevuldquote:Op vrijdag 26 november 2021 19:30 schreef exile79 het volgende:
[..]
Theoretisch is zondag de 19e weer publiek toegestaan..niet dat dat gaat gebeuren hoor.
Ontstellend en eigenlijk ook verbazend zwak inderdaad.quote:Op vrijdag 26 november 2021 16:23 schreef fetX het volgende:
[..]
Voor winst moet je in ieder geval 3x scoren met die dwaas op goal. Kolere zeg, die kan er echt helemaal niets van.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |