Alleen jij.quote:Op donderdag 25 november 2021 19:28 schreef Mexicanobakker het volgende:
2-1 Vitesse
We kunnen weer terug
Stukje Ekkelaids.quote:Op donderdag 25 november 2021 19:28 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Groot , heel sterk , boerderijhoofd
Hun probleemquote:Op donderdag 25 november 2021 19:29 schreef Mexicanobakker het volgende:
Stokbroden schreeuwen om een pingel
De opleiding gaat weer de kant op van de Dennis Schulpjes en Milan Berck Beelenkampjes.quote:
Nee bedankt.quote:Op donderdag 25 november 2021 19:30 schreef Tagliano het volgende:
Misschien kan @:de_boswachter wat duiding aan de TT geven
Die is in de war met de EL.quote:Op donderdag 25 november 2021 19:30 schreef Tagliano het volgende:
Misschien kan @:de_boswachter wat duiding aan de TT geven
Dat hebben ze wel vaker gehad. Zou echt knap en mooi zijn als ze doorglippen.quote:Op donderdag 25 november 2021 19:32 schreef PSVCL het volgende:
Vitesse verdiende meer, speelde niet slecht
Ik vraag het even aan mijn goede vrienden @GGMM en @onlogisch .quote:Op donderdag 25 november 2021 19:33 schreef Elan het volgende:
Dacht trouwens dat Tsjechië en dan met name Praag al een week of twee code zwart was.
Waarom mogen hun wel met publiek spelen. Kut Rutte.
mandquote:Op donderdag 25 november 2021 19:33 schreef OnwetendeNerd het volgende:
Zou de boswachter ooit nog leren dat je in het Nederlands woorden zo kort mogelijk schrijft? Dus: kutcompetitie
In before: TR gemacht
Misschien omdat ze daar niet structureel voorwerpen naar spelers gooienquote:Op donderdag 25 november 2021 19:33 schreef Elan het volgende:
Dacht trouwens dat Tsjechië en dan met name Praag al een week of twee code zwart was.
Daar zijn tot ‘s morgensvroeg zelfs alle nacht- en stripclubs gewoon open heb ik van horen zeggen.quote:Op donderdag 25 november 2021 19:33 schreef Elan het volgende:
Je vader is wel afgereisd?quote:Op donderdag 25 november 2021 19:36 schreef Caland het volgende:
[..]
Daar zijn tot ‘s morgensvroeg zelfs alle nacht- en stripclubs gewoon open heb ik van horen zeggen.
En terecht.quote:Op donderdag 25 november 2021 19:36 schreef Caland het volgende:
[..]
Daar zijn tot ‘s morgensvroeg zelfs alle nacht- en stripclubs gewoon open heb ik van horen zeggen.
Neenquote:
Heeft er natuurlijk geen reet mee te maken . Maar leuke poging.quote:Op donderdag 25 november 2021 19:34 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Misschien omdat ze daar niet structureel voorwerpen naar spelers gooien
Komt nog wel een tripje als het goed is!quote:Op donderdag 25 november 2021 19:38 schreef Caland het volgende:
[..]
Neen
Ik baal nu wel een beetje dat ik Berlijn boven Praag verkoos. Daar was op de wedstrijd na eigenlijk niet zoveel aan (omdat het ruim twee dagen stortregende ook)
Elan (afgestudeerd epidemioloog voor intimi) zegt dat het er geen reet mee te maken heeftquote:Op donderdag 25 november 2021 19:40 schreef Elan het volgende:
[..]
Heeft er natuurlijk geen reet mee te maken . Maar leuke poging.
Dat hoop ik wel ja. Tegen die tijd ook weer genoeg vrije dagen.quote:Op donderdag 25 november 2021 19:40 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Komt nog wel een tripje als het goed is!
Niet eens uit te sluiten met Tottenham dat maar wat aanklooit.quote:Op donderdag 25 november 2021 19:33 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dat hebben ze wel vaker gehad. Zou echt knap en mooi zijn als ze doorglippen.
Ajax staat al 10e toch?quote:Op donderdag 25 november 2021 19:41 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Niet eens uit te sluiten met Tottenham dat maar wat aanklooit.
Het altijd vervelende Tottenham is overigens duidelijk niet op de hoogte van de Champions League regels dit over 2,5 jaar ingaan. In deze bananancompetitie zouden ze gemakkelijk 20/25 punten voor de UEFA-ranglijst kunnen halen en daarmee de top 10 komen. Vanaf 2024 zijn de twee hoogst geplaatste ploegen op de ranglijst zeker van de Champions League (mits ze zich in eigen land kwalificeren voor Europees voetbal, top 7 in Engeland dus). Dit kan voor Ajax overigens erg gunstig zijn, want Ajax kruipt ook richting de top 10 van de ranglijst en bijna alle ploegen uit de top 10 plaatsen zich doorgaans toch wel.
quote:Op donderdag 25 november 2021 19:41 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Elan (afgestudeerd epidemioloog voor intimi) zegt dat het er geen reet mee te maken heeft
Ja dan heeft het er ook geen reet mee te maken natuurlijk
Nee maar het is altijd leuk als je lui in twee posts op de kast kan krijgenquote:Op donderdag 25 november 2021 19:43 schreef Elan het volgende:
[..]
Wat heeft voorwerpen op het veld gooien met Coronamaatregelen te maken? Je bent knettergek.
Nu 15e, maar op de ranking van volgend jaar 10e inderdaad. Als ze komend seizoen ook op zijn minst een degelijk seizoen draaien, dan zou Ajax in theorie het jaar daarop 4e kunnen worden in de Eredivisie en rechtstreeks naar de Champions League gaan.quote:
Wanneer begint het WK?quote:Op donderdag 25 november 2021 19:47 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Vanaf morgen weer, vandaag is even detoxen
Kinderachtig godverdomme.quote:Op donderdag 25 november 2021 19:45 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Nee maar het is altijd leuk als je lui in twee posts op de kast kan krijgen
15 december uit mijn hoofd (anders ergens rond die datum)quote:
Hopelijk is DRT dan ook een warm bad voor de dagjesmens.quote:Op donderdag 25 november 2021 19:47 schreef Tagliano het volgende:
[..]
15 december uit mijn hoofd (anders ergens rond die datum)
Dit is juist.quote:Op donderdag 25 november 2021 19:47 schreef Tagliano het volgende:
[..]
15 december uit mijn hoofd (anders ergens rond die datum)
Dat vind ik maar een kutregel eigenlijk maar prima als Ajax zo een keer kan profiteren mochten ze een matig seizoen draaien.quote:Op donderdag 25 november 2021 19:47 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Nu 15e, maar op de ranking van volgend jaar 10e inderdaad. Als ze komend seizoen ook op zijn minst een degelijk seizoen draaien, dan zou Ajax in theorie het jaar daarop 4e kunnen worden in de Eredivisie en rechtstreeks naar de Champions League gaan.
Aankomende maandag.quote:Op donderdag 25 november 2021 19:48 schreef Coco het volgende:
[..]
Dit is juist.
Weet je ook wanneer de loting is voor VBL?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |