quote:Op donderdag 25 november 2021 17:48 schreef fetX het volgende:
[..]
Wacht nou maar even. Straks een of ander nitraatje en dan springt iedereen er bovenop.
Nou ja, niet op dat nitraatje natuurlijk.
Godverdomme. Het is nog echt zo ookquote:Op donderdag 25 november 2021 18:02 schreef Caland het volgende:
[..]
[ twitter ]
Gelukkig weet de T altijd wel weer de boel op te hitsen.
Hij is toch bij al zijn vorige clubs altijd eerste keeper geweest en ook eerste keeper van Israël? Dan zal die vent toch wel IETS kunnen?quote:Op donderdag 25 november 2021 18:08 schreef fetX het volgende:
Ik maak me ernstige zorgen over die Marciano.
Tegen Elfsborg had hij er zeker twee moeten hebben en in de voorbereiding was het ook al matig.quote:Op donderdag 25 november 2021 18:13 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Hij is toch bij al zijn vorige clubs altijd eerste keeper geweest en ook eerste keeper van Israël? Dan zal die vent toch wel IETS kunnen?
Al wekte Elfsborg-uit niet dat vertrouwen nee
watquote:Op donderdag 25 november 2021 18:23 schreef Epistaxiophobia het volgende:
Heeft iemand een foto van die tattoo van Fey als Conference League winnaars?
Ik hoop dat het fake is....quote:Op donderdag 25 november 2021 18:23 schreef Epistaxiophobia het volgende:
Heeft iemand een foto van die tattoo van Fey als Conference League winnaars?
Uiteraard een photoshopquote:Op donderdag 25 november 2021 18:36 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Ik hoop dat het fake is....
[ afbeelding ]
De bron is toto, prima marketing @KingRolandquote:Op donderdag 25 november 2021 18:34 schreef Epistaxiophobia het volgende:
[..]
Ja lieten ze net zien op Veronica bij de voorbeschouwing. Ik hoop maar dat het niet echt is
Gelukkig hebben we Fer niet meer, die zou ik er best voor aan zien om hun spits alleen voor de keeper te zetten omdat ie denkt dat ie hem terug tikt naar Senesi.quote:Op donderdag 25 november 2021 18:43 schreef TweedeKlum het volgende:
Ok, dit kan best een verwarrend potje worden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |