Ik vind kinderen echt tof. Als die ouders maar uit de buurt blijven.quote:Op donderdag 25 november 2021 14:40 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Organiseer iets met heel veel kinderen, dan kom je er vast mee weg.

Omdat ze van 09:00 - 13:00 "les" hebben. Wat hier afwisseling is tussen Teamssessies en thuisopdrachtjes. Mijn zoontje van 5 is nog niet zo volwassen dat hij dit allemaal kan zonder hulp dus je bent de hele ochtend bezig. Na 13:00 kun je hem wel voor de TV zetten... maar ja, dan weer eten, dan weer dorst etc.quote:Op donderdag 25 november 2021 14:39 schreef Gia het volgende:
[..]
Ik snap eigenlijk niet goed wat het probleem is. Onze kinderen konden zich, vroeger, prima zelf vermaken. Konden uren met hun blokken spelen of achter de computer, tv whatever.

Ouders van tegenwoordig geven hun kinderen af bij de opvang/familie in plaats van zelf wat op te voeden.quote:Op donderdag 25 november 2021 14:39 schreef Gia het volgende:
[..]
Ik snap eigenlijk niet goed wat het probleem is. Onze kinderen konden zich, vroeger, prima zelf vermaken. Konden uren met hun blokken spelen of achter de computer, tv whatever.

Wanneer hadden we die mondkapjes voor het laatst?quote:Op donderdag 25 november 2021 14:39 schreef Jaeger85 het volgende:
[..]
Omdat het een herhaling van zetten is die tot nu toe het R getal vrijwel niet verlaagd heeft en de grootste bronnen van verspreiding ongemoeid laat.

Hee hoiquote:Op donderdag 25 november 2021 14:36 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Zolang Spanje het nog maar even 2.5 week volhoudt, dan zijn we daar weer weg

Dat lijkt me de meest onwaarschijnlijke, daar moet die wet weer voor van stal gehaald worden, want die staat niet in de coronawet. Maar dat kan @Drekkoning stukken beter uitleggen dan ik.quote:

Neh, ik kies gewoon voor Zweden. Beetje cru beleid maar wel consequent en gericht op de samenleving.quote:Op donderdag 25 november 2021 14:41 schreef mir1986 het volgende:
[..]
WAt jammer dat gidsland Portugal nu ook omhoog schiet.

Knap van zequote:Op donderdag 25 november 2021 14:39 schreef Gia het volgende:
[..]

quote:Op donderdag 25 november 2021 14:43 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Hee hoi
Best prima hier hoor, zonnetje, graadje of 17.![]()
Heb nog geen lijken op straat zien liggen, dus so far so good

Klopt maar weinig keuze hebben ze daarin ook niet.quote:Op donderdag 25 november 2021 14:43 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ouders van tegenwoordig geven hun kinderen af bij de opvang/familie in plaats van zelf wat op te voeden.

Het siert je dat je de moeite nog neemt, deze discussie hebben we voor de vorige schoolsluiting uitvoerig gehad met dezelfde mensenquote:Op donderdag 25 november 2021 14:43 schreef Wirelessmouse het volgende:
[..]
Omdat ze van 09:00 - 13:00 "les" hebben. Wat hier afwisseling is tussen Teamssessies en thuisopdrachtjes. Mijn zoontje van 5 is nog niet zo volwassen dat hij dit allemaal kan zonder hulp dus je bent de hele ochtend bezig. Na 13:00 kun je hem wel voor de TV zetten... maar ja, dan weer eten, dan weer dorst etc.

Zweden is een betere keuze inderdaad. Laten we die route gaan volgen in NL.quote:Op donderdag 25 november 2021 14:44 schreef Noek het volgende:
[..]
Neh, ik kies gewoon voor Zweden. Beetje cru beleid maar wel consequent en gericht op de samenleving.
Volgens mij gaat het ook daar nu best aardig.

Dus nog 10 van deze weken en we zijn door de potentiële IC-opnames heen? De voorspelde max. was 3k opnames toch?quote:Op donderdag 25 november 2021 14:43 schreef Jor_Dii het volgende:
De afgelopen week zijn er 2017 nieuwe kliniek en 297 nieuwe IC opnames geweest..

Hou toch op met dat holbewonergezever.quote:Op donderdag 25 november 2021 14:39 schreef Gia het volgende:
[..]

Ik dacht al waar blijft de persoon die zijn kinderen onder een militair regime opvoedt / op gaat voeden om andere ouders die wel problemen hebben met een schoolsluiting de les te gaan lezen, nu is mijn dag compleetquote:Op donderdag 25 november 2021 14:43 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ouders van tegenwoordig geven hun kinderen af bij de opvang/familie in plaats van zelf wat op te voeden.

De laatste voorspelling was 4800, maar dat is al van meer dan een maand terug.quote:Op donderdag 25 november 2021 14:45 schreef MichaelScott het volgende:
[..]
Dus nog 10 van deze weken en we zijn door de potentiële IC-opnames heen? De voorspelde max. was 3k opnames toch?

Leuk als je naar Frankrijk wil op vakantie als Nederlander. In januari is nog lang niet iedereen aan de beurt geweest voor een booster.quote:Op donderdag 25 november 2021 14:45 schreef Complotwappie het volgende:
[ twitter ]
I told you so number: 43923871
Welkom in de nieuwe wereld waarin je rechten permanent afwezig zijn en temporeel verleend worden.

Lijkt mij ook, je kunt ook geen QR gaan eisen bij verkiezingen en dit valt onder dezelfde noemer.quote:Op donderdag 25 november 2021 14:40 schreef chratnox het volgende:
[..]
Hij verwoordt het ongelooflijk beroerd, maar hij staat hier wel in zijn recht. Die beveiligers hadden hem de toegang niet mogen ontzeggen. Gisteren was er in dit topic nog een partij ophef dat gemeenteraadsleden en dergelijken uitgezonderd waren van de QR code, ze hadden hem niet tegen mogen houden dus.

Scheelt ook echt gigantisch of ze 3 of 5 zijn. Mijn neefje van 3 rent de hele dag achter me aan en schreeuwt terwijl als je voor die oudste de Xbox aan zet het eigenlijk prima is en je hem uren niet hoort met de nieuwe Forza Horizon.quote:Op donderdag 25 november 2021 14:44 schreef Drekkoning het volgende:
[..]
Knap van zeBij ons zoeken ze vrij veel interactie. Teveel om op een normale manier gefocust te kunnen werken.
Mijn vriendin zit bijvoorbeeld in het onderwijs en moet dus online lesgeven etc. Dat gaat bij ons niet met de kleintjes thuis.
Wij hebben echter het geluk dat we beiden een essentieel beroep hebben.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |