SPOILER: Transferbeleid 2018/2019Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2019/2020Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Gifjes enzulksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Landskampioen 2018/2019Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: CL 2018/2019Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: CL 2019/2020Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Beetje vroeg om dat te zeggen, maar hij is tot nu toe zeker geen miskoop.quote:And what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?![]()
Beste Ajaxaankopen ooit:
1 Tobias Sana
2 Victor Sikora (die van de movie)
3 Rizvan Marin
4 Derk Boerrigter (op muziek van Ravel)
5 Miralem Sulejmani
6 Steven Defour
7 Nicolas Lodeiro
8 Maximilian Wber
9 Nemanja Gudelj (winnaarstype)
10 Dragisa Gudelj
Buiten mededinging wegens gebrek aan transfersom:
Il mondo apre le porte
Pace totalitaria
Solo l'odore della morte.![]()
Ja dit zijn de ekte kanjers natuurlijk.quote:Op donderdag 25 november 2021 15:13 schreef -XOR- het volgende:
Beste Ajaxaankopen ooit:
1 Tobias Sana
3 Rizvan Marin
5 Miralem Sulejmani
6 Steven Defour
7 Nicolas Lodeiro
8 Maximilian Wber
10 Dragisa Gudelj
Buiten mededinging wegens gebrek aan transfersom:And what rough beast, its hour come round at last,
Maar degene die bij Ajax het aankoopbeleid doet die heeft er iig wel verstand van.And what rough beast, its hour come round at last,
Ziet er altijd zo houterig uit, kan alleen maar kopgoals maken tegen de verdedigers van de Eredivisie, ik krijg er een beetje een Machlas-gevoel bij, loopt maar een beetje over het veld te sjokken.quote:
Zonde van het geld. Gewoon Brobbey een dik contract geven.![]()
Leuke spelert die Hallert maar qua aankopen schat ik Tadic, Suarez, Frenkie de Jong, Litmanen, Ibrahimovic, Chivu, Maxwell, Trabelsi, Ziyech, Anthony, Jonk, Neeskens o.a. nog wel wat hoger in.Il mondo apre le porte
Pace totalitaria
Solo l'odore della morte.![]()
Antonyquote:Op donderdag 25 november 2021 15:26 schreef -XOR- het volgende:
Leuke spelert die Hallert maar qua aankopen schat ik Tadic, Suarez, Frenkie de Jong, Litmanen, Ibrahimovic, Chivu, Maxwell, Trabelsi, Ziyech, Anthony, Jonk, Neeskens o.a. nog wel wat hoger in.![]()
als je naar de impact kijkt is Tadic een geweldige aankoop maar het is sowieso wel goed als een aankoop functioneert, zeker in die prijsklasse en dat doet Haller maar Antony ookquote:Op donderdag 25 november 2021 15:26 schreef -XOR- het volgende:
Leuke spelert die Hallert maar qua aankopen schat ik Tadic, Suarez, Frenkie de Jong, Litmanen, Ibrahimovic, Chivu, Maxwell, Trabelsi, Ziyech, Anthony, Jonk, Neeskens o.a. nog wel wat hoger in.![]()
Dragisa Gudeljquote:Op donderdag 25 november 2021 15:13 schreef -XOR- het volgende:
Beste Ajaxaankopen ooit:
1 Tobias Sana
3 Rizvan Marin
5 Miralem Sulejmani
6 Steven Defour
7 Nicolas Lodeiro
8 Maximilian Wber
10 Dragisa Gudelj
Buiten mededinging wegens gebrek aan transfersom:Alleen omdat het moest. Net als zijn pa.
![]()
Mis ik een meme?quote:Op donderdag 25 november 2021 15:23 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ziet er altijd zo houterig uit, kan alleen maar kopgoals maken tegen de verdedigers van de Eredivisie, ik krijg er een beetje een Machlas-gevoel bij, loopt maar een beetje over het veld te sjokken.
Zonde van het geld. Gewoon Brobbey een dik contract geven.![]()
Hij heeft nog wel wat kans als ie zo doorgaat met scoren en weer stijgt in transferwaarde tot zijn Frankfurt-niveau.quote:Op donderdag 25 november 2021 16:00 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Niet eens van de laatste seizoenen als je kijkt naar het bedrag en het rendementAnd what rough beast, its hour come round at last,
Brobbeast heeft hier alleen maar fans.quote:And what rough beast, its hour come round at last,
Kan er wel 50 opnoemen die erger zijn dan Wber, maar daar heb ik geen zin in.quote:Op donderdag 25 november 2021 15:13 schreef -XOR- het volgende:
Beste Ajaxaankopen ooit:
1 Tobias Sana
3 Rizvan Marin
5 Miralem Sulejmani
6 Steven Defour
7 Nicolas Lodeiro
8 Maximilian Wber
10 Dragisa Gudelj
Buiten mededinging wegens gebrek aan transfersom:![]()
Je vergeet wereldkampioen Marcio Santos, die heeft echt records behaalt in zijn (helaas) korte tijd bij Ajax.quote:Op donderdag 25 november 2021 15:13 schreef -XOR- het volgende:
Beste Ajaxaankopen ooit:
1 Tobias Sana
3 Rizvan Marin
5 Miralem Sulejmani
6 Steven Defour
7 Nicolas Lodeiro
8 Maximilian Wber
10 Dragisa Gudelj
Buiten mededinging wegens gebrek aan transfersom:Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Ach Marin, die was ik alweer helemaal vergeten.quote:Op donderdag 25 november 2021 15:13 schreef -XOR- het volgende:
Beste Ajaxaankopen ooit:
1 Tobias Sana
3 Rizvan Marin
5 Miralem Sulejmani
6 Steven Defour
7 Nicolas Lodeiro
8 Maximilian Wber
10 Dragisa Gudelj
Buiten mededinging wegens gebrek aan transfersom:
Lodeiro was ik altijd wel fan van.Oh.![]()
Die kon nog wel voetballen ja.quote:Op donderdag 25 november 2021 17:54 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ach Marin, die was ik alweer helemaal vergeten.
Lodeiro was ik altijd wel fan van.
We zitten ook nog steeds ook nog Mangallan opgescheept. Die komt ook bij Anderlecht niet aan de bak volgens mij. Nog tot 2023. Dat wordt nog een jaartje voor een fooi verhuren volgend seizoen en dan transfervrij de deur uit.![]()
quote:Op donderdag 25 november 2021 19:07 schreef Marcoss het volgende:
Niemand mag haten op koning Pantelic!De Pant
Jack does it in real time...![]()
Maar jij was ook fan van Andersen.quote:Op donderdag 25 november 2021 17:54 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ach Marin, die was ik alweer helemaal vergeten.
Lodeiro was ik altijd wel fan van.![]()
Steven Defour is als meme opgenomen?quote:Op donderdag 25 november 2021 15:13 schreef -XOR- het volgende:
Beste Ajaxaankopen ooit:
1 Tobias Sana
3 Rizvan Marin
5 Miralem Sulejmani
6 Steven Defour
7 Nicolas Lodeiro
8 Maximilian Wber
10 Dragisa Gudelj
Klopt.quote:Op vrijdag 26 november 2021 08:15 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Maar jij was ook fan van Andersen.Oh.![]()
Afgelopen weekend 90 minuten gespeeld!quote:Op donderdag 25 november 2021 18:34 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Die kon nog wel voetballen ja.
We zitten ook nog steeds ook nog Mangallan opgescheept. Die komt ook bij Anderlecht niet aan de bak volgens mij. Nog tot 2023. Dat wordt nog een jaartje voor een fooi verhuren volgend seizoen en dan transfervrij de deur uit.
(voor het eerst dit seizoen)
Maar die kun je gewoon afschrijven ja.![]()
Waarom is Willem II thuis op donderdag? (lol)
En niet op vrijdag of evt zaterdag[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]![]()
Ik denk dat je dat zelf ook wel kunt bedenken.quote:Op vrijdag 26 november 2021 09:56 schreef Mexicanobakker het volgende:
Waarom is Willem II thuis op donderdag? (lol)
En niet op vrijdag of evt zaterdag![]()
Alles om Ajax zich goed voor te laten bereiden op een wedstrijd die nergens meer om gaatquote:Op vrijdag 26 november 2021 10:00 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik denk dat je dat zelf ook wel kunt bedenken.![]()
Belangrijke pot natuurlijk! Nee maar zonder gekheid, vonden ze vijf dagen echt nodig ja?quote:Op vrijdag 26 november 2021 10:00 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik denk dat je dat zelf ook wel kunt bedenken.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Nou ja, zal wel in augustus bepaald zijn dan komt dit wel goed uit.quote:Op vrijdag 26 november 2021 10:20 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Belangrijke pot natuurlijk! Nee maar zonder gekheid, vonden ze vijf dagen echt nodig ja?![]()
Op vrijdag is er al een wedstrijd, dat zal ESPN ook niet willen overlappen. PSV is verzet naar zaterdagmiddag dus dat is ook al geen optie.quote:Op vrijdag 26 november 2021 10:20 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Belangrijke pot natuurlijk! Nee maar zonder gekheid, vonden ze vijf dagen echt nodig ja?
(dus PSV vond het nodig om van zaterdagavond naar zaterdagmiddag te gaan, dan lijkt mij dit ook niet zo raar eerlijk gezegd)![]()
Ja het zal wel goed overwogen zijn, maar voor de uitsupporters (en in mindere mate de thuissupporters) was het wel heel lelijk geweest. Nu boeit dat achteraf geen reet, maar dat wist je vooraf niet.quote:Op vrijdag 26 november 2021 10:28 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Op vrijdag is er al een wedstrijd, dat zal ESPN ook niet willen overlappen. PSV is verzet naar zaterdagmiddag dus dat is ook al geen optie.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Ja, jammer. Ik geloof dat ze toen met zijn allen afgesproken hebben dat dit maar zo nu en dan moet als het voordelig is voor de Europees spelende club, in het belang van Nederland.quote:Op vrijdag 26 november 2021 10:29 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja het zal wel goed overwogen zijn, maar voor de uitsupporters (en in mindere mate de thuissupporters) was het wel heel lelijk geweest. Nu boeit dat achteraf geen reet, maar dat wist je vooraf niet.![]()
Zie het probleem niet echt qua speelavond want wanneer is er geen voetbal, zijn wel wat veel dagen maar goed dat de KNJB meewerkt @PSVCLquote:Op vrijdag 26 november 2021 10:29 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja het zal wel goed overwogen zijn, maar voor de uitsupporters (en in mindere mate de thuissupporters) was het wel heel lelijk geweest. Nu boeit dat achteraf geen reet, maar dat wist je vooraf niet.![]()
Zou niet eens slecht zijn denk ikquote:Op vrijdag 26 november 2021 21:10 schreef Dale__Cooper het volgende:
Volgens Valentijn wil Ajax Neres verkopen in de winter en Bergwijn huren.![]()
Rob Wielaert. Kuffour, alle Spaanse rommel, Atouba, Westermann. Kik Pierie.quote:Op donderdag 25 november 2021 15:13 schreef -XOR- het volgende:
Beste Ajaxaankopen ooit:
1 Tobias Sana
3 Rizvan Marin
5 Miralem Sulejmani
6 Steven Defour
7 Nicolas Lodeiro
8 Maximilian Wber
10 Dragisa Gudelj
Band, Tainio, Bruno Silva, Van den Hoorn, Charisteas, Luque, Roger, Cuenca, Krkic, Urzaiz, Juanfran (jaa die Spaanse episode was heerlijk), Lindenbergh, Delorge, Colin.quote:Op zaterdag 27 november 2021 02:03 schreef wimderon het volgende:
[..]
Rob Wielaert. Kuffour, alle Spaanse rommel, Atouba, Westermann. Kik Pierie.![]()
Tsja, als er uberhaupt interesse isquote:Op vrijdag 26 november 2021 21:10 schreef Dale__Cooper het volgende:
Niet doen. @Nettoquote:Op vrijdag 26 november 2021 21:10 schreef Dale__Cooper het volgende:
Een jaar geleden zou ik zeggen: ze zijn gek. Nu ben ik het met @tim020hoorn eens. Neres maakt op mij bepaald geen indruk meer. Ook tegen Besiktas was het weer matig.quote:Op vrijdag 26 november 2021 21:10 schreef Dale__Cooper het volgende:
Volgens Valentijn wil Ajax Neres verkopen in de winter en Bergwijn huren.
Het is bijna frustrerend om naar te kijken omdat hij meer dan eens heeft laten zien dat hij heel goed kn voetballen.![]()
niet zo mee eens, ik vond hem tegen Besiktas helemaal niet slecht, Antony is alleen van een andere categorie, verder geloof ik niet zo in dit verhaal, ook Bergwijn speelt Antony niet uit de basisquote:Op zaterdag 27 november 2021 10:09 schreef Vriezzer het volgende:
[..]
Een jaar geleden zou ik zeggen: ze zijn gek. Nu ben ik het met @:tim020hoorn eens. Neres maakt op mij bepaald geen indruk meer. Ook tegen Besiktas was het weer matig.
Het is bijna frustrerend om naar te kijken omdat hij meer dan eens heeft laten zien dat hij heel goed kn voetballen.![]()
Speeltuinvoetballer.quote:Op zaterdag 27 november 2021 10:09 schreef Vriezzer het volgende:
[..]
Een jaar geleden zou ik zeggen: ze zijn gek. Nu ben ik het met @:tim020hoorn eens. Neres maakt op mij bepaald geen indruk meer. Ook tegen Besiktas was het weer matig.
Het is bijna frustrerend om naar te kijken omdat hij meer dan eens heeft laten zien dat hij heel goed kn voetballen.VBL SC influencer
Left, right, behind![]()
Er waren tijden dat ik hier werd uitgelachen toen ik zei dat Berghuis een klasse beter is dan Neres
@JR-Style-93 @RensAjacied @maxi-musVBL SC influencer
Left, right, behind![]()
Dat was hij toen ook niet. Sowieso heeft Neres altijd zijn ritme en wedstrijden nodig gehad en was hij tegen Besiktas prima dus ik ben het met @Tarado eens. Er staat nu een absolute geweldenaar voor hem, helaas.quote:Op zaterdag 27 november 2021 10:16 schreef Caland het volgende:
Er waren tijden dat ik hier werd uitgelachen toen ik zei dat Berghuis een klasse beter is dan Neres
@:jr-style-93 @:rensajacied @:maxi-mus![]()
Neres was in dat jaar ook gewoon erg goed dus een beetje onzin om dat jaar met nu te vergelijken, je ziet dat blessures een speler enorm terug kunnen werpen, ik heb wel het idee dat er nog meer in zit hoor want hij ziet het wel goed ondanks z'n dichte ogen, te vroeg om hem af te schrijven.quote:Op zaterdag 27 november 2021 10:16 schreef Caland het volgende:
@:jr-style-93 @:rensajacied @:maxi-mus![]()
dat idd. Ik heb er geen geloof meer in dat het er nog uit gaat komen, hoe jammer dat ook is.quote:Op zaterdag 27 november 2021 10:09 schreef Vriezzer het volgende:
[..]
Een speler in vorm vergelijken met een speler uit vorm en ook nog eens op een andere positie spelend.quote:Op zaterdag 27 november 2021 10:16 schreef Caland het volgende:
@:jr-style-93 @:rensajacied @:maxi-mus
Only on de Foks![]()
![]()
Precies dit helaas voor hem is Antony gewoon beter.quote:Op zaterdag 27 november 2021 10:11 schreef Tarado het volgende:
[..]
niet zo mee eens, ik vond hem tegen Besiktas helemaal niet slecht, Antony is alleen van een andere categorie, verder geloof ik niet zo in dit verhaal, ook Bergwijn speelt Antony niet uit de basis
Daarom zou het niet slecht zijn om Neres te verkopen, zodat hij ook verder kan met zijn carrire.
Ik denk overigens niet dat bergwijn wil komen om hier de bank warm te houden zeker met het oog op het WK. Volgens mij speelt hij ook regelmatig bij de spurs.No bitch to me![]()
ik denk eerder dat Antony na dit seizoen vertrekt voor 100 miljoen dan heb je aan Neres best een aardige backup, als die fit is dan echt wel een goeie speler voor Ajaxquote:Op zaterdag 27 november 2021 13:31 schreef TornadoDK het volgende:
[..]
Precies dit helaas voor hem is Antony gewoon beter.
Daarom zou het niet slecht zijn om Neres te verkopen, zodat hij ook verder kan met zijn carrire.
Ik denk overigens niet dat bergwijn wil komen om hier de bank warm te houden zeker met het oog op het WK. Volgens mij speelt hij ook regelmatig bij de spurs.![]()
Anthony is nog niet goed genoeg voor de echte topquote:Op zaterdag 27 november 2021 13:33 schreef Tarado het volgende:
[..]
ik denk eerder dat Antony na dit seizoen vertrekt voor 100 miljoen dan heb je aan Neres best een aardige backup, als die fit is dan echt wel een goeie speler voor Ajax
hij moet nog veel leren
het is nog een beetje een wijf
Hij is geen Ronaldinho ofzo
Nog 1 jaar ajax lijkt me verstandig voor hem
Leuk dribbelen kunnen veel spelers"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018![]()
Matchday. Op naar glorie !proberen is de eerste stap naar falen
een cafe zonder Hazes, is geen kroeg![]()
Neres is te wisselvallig, kun je niet op rekenen in belangrijke wedstrijden. Het zou goed zijn als Neres in de winterstop vertrekt.quote:Op zaterdag 27 november 2021 13:33 schreef Tarado het volgende:
[..]
ik denk eerder dat Antony na dit seizoen vertrekt voor 100 miljoen dan heb je aan Neres best een aardige backup, als die fit is dan echt wel een goeie speler voor AjaxOp vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Feitelijk heeft Shreyas gewoon gelijk.![]()
12.15 al zie ik net. dat had ik even gemist. Spelers hopelijk wel wakker en plankgas naar een overwinningproberen is de eerste stap naar falen
Nou d'r op en snel scoren graag.
Die lege stadions pfff
We know this. The Chinese know that we know. But we make-believe that we don't know and the Chinese make-believe that they believe that we don't know, but know that we know. Everybody knows.![]()
Dat doelpuntje zou een hoop schelen jaquote:Op zondag 28 november 2021 12:16 schreef YourCaptor het volgende:
Nou d'r op en snel scoren graag.
Die lege stadions pfff![]()
Ik blijf het bizar vinden dat Ajax na al die jaren onder Ten Hag nog steeds geen antwoord heeft gevonden op dit type spel. Er zit totaal geen idee achter hoe deze muren te breken.![]()
Dit is er weer zo n.'Correct me if i'm wrong, for I'll be quite thankful for the lesson learned.' - Author unknown, 1987![]()
Leuk, weer starten met de B-keuze en ploeteren.quote:Op zondag 28 november 2021 11:15 schreef Dale__Cooper het volgende:
Geen Antony en Haller, wel Danilo.Jack does it in real time...![]()
Onverlet dat Ajax hier doorheen zou moeten komen, is het wel zo dat dit soort verdedigend spel eigenlijk veel te krachtig is in het voetbal.quote:Op zondag 28 november 2021 12:39 schreef TheArt het volgende:
Ik blijf het bizar vinden dat Ajax na al die jaren onder Ten Hag nog steeds geen antwoord heeft gevonden op dit type spel. Er zit totaal geen idee achter hoe deze muren te breken.Lege bekers in het gras
Modder op mijn schoenen
Verlang naar het moment
Dat we even niks meer moeten![]()
Daar heeft het weinig mee te maken, meer dat er totaal geen idee achter het spel zit. Ik zie dus totaal niet hoe Ten Hag tracht dit soort wedstrijden te winnen buiten het standaard ‘we wijken niet van ons spelpatroon af, we doen wat we altijd doen’.quote:Op zondag 28 november 2021 12:43 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Leuk, weer starten met de B-keuze en ploeteren.![]()
Die hoge ballen werken ook beter met Haller dan met Danilo.Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Gaarne een doelpuntje erbij.proberen is de eerste stap naar falen
Ligt ook gewoon aan de instelling van de tegenstander. Toegegeven het was slordig bij tijd en wijlen maar deze tactieken zijn echt tenenkrommend om naar te kijken.![]()
Ach hou toch op. Het is Sparta geen Real Madridquote:Op zondag 28 november 2021 14:11 schreef Wotte het volgende:
Ligt ook gewoon aan de instelling van de tegenstander. Toegegeven het was slordig bij tijd en wijlen maar deze tactieken zijn echt tenenkrommend om naar te kijken.![]()
Deze had ik achteraf gezien best over willen slaan.It's nothing, returned Mrs Chick. It's merely change of weather. We must expect change.![]()
Ik snap de instelling van die clubs wel maar dit pakt toch ook zelden tot nooit goed uit voor ze.quote:Op zondag 28 november 2021 14:14 schreef Dale__Cooper het volgende:
Hopelijk tegen Feyenoord en AZ wat leukere wedstrijden.![]()
Wat was dit slecht. Maar goed, prima dat je zo'n pot een keer wint ipv weer puntverlies tegen een laagvlieger.
Hopelijk kan Marc zijn skills inzetten om een goede prijs voor Neres en Danilo te krijgen![]()
Die nummer 17 van Sparta was wel een leuke rubriek, die heeft alleen maar boos lopen doen bij de scheidsrechter na zijn invalbeurt![]()
![]()
3 punten , inpakken en wegwezen.
Veld is overigens dramatisch daar, zelfs voor kunstgras. Alle ballen over de grond zijn bijna niet binnen te houden, rollen veel te snel. Maar daar hebben ze allebei mee te maken.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Nee, maar die zelden is waar ze het voor doen, zoals dat ook werkte voor de Eagles.. als ze anders spelen, is de kans (nog) kleiner op een resultaatquote:Op zondag 28 november 2021 14:15 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ik snap de instelling van die clubs wel maar dit pakt toch ook zelden tot nooit goed uit voor ze.![]()
Niks met angst te maken, maar met de meeste kans op punten. Het werkt tegen dit Ajax bijna altijd wel.quote:Op zondag 28 november 2021 13:49 schreef Wotte het volgende:
Door angst ingegeven tactieken komen de aantrekkelijkheid van de eredivisie niet ten goede zeg.“There is no good and evil, there is only power and those too weak to seek it.”![]()
Maar je schaamt je toch kapot als je 85 minuten niks doet als 10 man achter de bal houden en de laatste 5 minuten ga je pas denken aan aanvallen.quote:Op zondag 28 november 2021 14:23 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Nee, maar die zelden is waar ze het voor doen, zoals dat ook werkte voor de Eagles.. als ze anders spelen, is de kans (nog) kleiner op een resultaat
Forum Opties Forumhop: Hop naar: