abonnement Unibet Coolblue
pi_202331646
In navolging van een leuk topic over Sabaton, wil ik graag een oproepje doen om 1 nummer van een van mijn favoriete bands in de top 2000 te krijgen. Ook voor de snowflakes op te schudden in deze barre tijden.

quote:
Behemoth is een blackened deathmetalband uit Polen, wiens stijl ook wel "blackened deathmetal" wordt genoemd vanwege haar blackmetalinvloeden en oorsprong. De groep wordt gezien als een van de belangrijkste extreme metalbands uit Polen, naast Graveland en Vader. In het begin speelde de band klassieke black metal met heidense teksten, maar later is de band overgegaan op occulte en thelemistische teksten geschreven door leadgitarist en zanger Adam Darski. Dit ging gepaard met een verhoging in muzikale vaardigheden, deze stelde de groep in staat om boven de blackmetalscene uit te groeien en wat commercieel succes te boeken. Met het in 2004 uitgebrachte album Demigod omarmde Behemoth brute technical deathmetal gecombineerd met hun eigen stempel waaronder het opvallende drumwerk van Inferno, vocals met meerdere lagen en Nile-achtige invloeden uit het Midden-Oosten. De overstap naar deathmetal maakte Behemoth "verraders" in de ogen van sommige blackmetalfans, maar toch heeft de band een grote groep aanhangers gehouden en verworven.
Het gaat om onderstaand nummer, alvast heel erg bedankt. Het betreft een nummer van hun uit hun oude blackmetal tijd, wat ik goed kan waarderen. Liedjes heden ten dage zijn meer popliedjes.

Thy Winter Kingdom
pi_202331694
Dan pleit ik voor Heaven Shall Burn in de Top2000 :9
Brutal. Fucking. Metal.
pi_202331868
quote:
0s.gif Op woensdag 24 november 2021 22:57 schreef Mexicanobakker het volgende:
Nou, nee.
  Beste/leukste mod 2022 donderdag 25 november 2021 @ 12:08:23 #4
319979 Fok-it
All is well
pi_202331884
Dus iedereen die niet van heavy metal houdt is een snowflake of wat bedoel je precies?
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
pi_202331976
quote:
10s.gif Op donderdag 25 november 2021 12:08 schreef Fok-it het volgende:
Dus iedereen die niet van heavy metal houdt is een snowflake of wat bedoel je precies?
Jij blijkbaar ook met je heavy metal :') Please man, verdiep je eerst eens hierin.
  Beste/leukste mod 2022 donderdag 25 november 2021 @ 12:16:22 #6
319979 Fok-it
All is well
pi_202331987
quote:
0s.gif Op donderdag 25 november 2021 12:15 schreef Sfancta het volgende:

[..]
Jij blijkbaar ook met je heavy metal :') Please man, verdiep je eerst eens hierin.
Wat, ik vraag alleen waarom je mensen met een andere smaak snowflakes noemt, beetje raar
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
pi_202332064
Moeten zij weten
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_202332936
quote:
10s.gif Op donderdag 25 november 2021 12:08 schreef Fok-it het volgende:
Dus iedereen die niet van heavy metal houdt is een snowflake of wat bedoel je precies?
Behemoth heeft alleen niks met heavy metal te maken :@
Brutal. Fucking. Metal.
  Beste/leukste mod 2022 donderdag 25 november 2021 @ 13:21:53 #9
319979 Fok-it
All is well
pi_202332986
quote:
0s.gif Op donderdag 25 november 2021 13:18 schreef -_Guitarist_- het volgende:

[..]
Behemoth heeft alleen niks met heavy metal te maken :@
Oh deathmetal, ik zie het inderdaad

Excusez moi

Maar is dat niet een subgenre binnen de (heavy) metal?
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
pi_202333015
quote:
0s.gif Op donderdag 25 november 2021 13:21 schreef Fok-it het volgende:

[..]
Oh deathmetal, ik zie het inderdaad

Excusez moi

Maar is dat niet een subgenre binnen de (heavy) metal?
De echte luisteren alleen de blackmetal liederen.
  donderdag 25 november 2021 @ 13:25:52 #11
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_202333062
TS stelt zich niet echt op als een fijn persoon, da's lastig als je een oproep plaatst waar je wil dat mensen iets voor je doen
Laffe huichelaar
pi_202333313
quote:
0s.gif Op donderdag 25 november 2021 13:25 schreef timmmmm het volgende:
TS stelt zich niet echt op als een fijn persoon, da's lastig als je een oproep plaatst waar je wil dat mensen iets voor je doen
Moet jij weten
pi_202334037
Doe mij maar de karaokeversie...
Instrumentaal klinkt het erg goed, maar dan is het net over er iemand over je toetsenbord kotst.
Juin uit Eigen Tuin!
pi_202334142
Top2000 :')

Laat die Boomers met rust joh!
Exact weten wat je gaat luisteren tussen kerst & oud nieuw :')

Lekker als een mongol met een spongebob trui op TV (moge corona dat verhoeden) of ruig heel NL de groetjes doen icm een donatie aan een wazig doel dat de goedkeuring heeft van de penis van Marco Borsato. :')
M'n schoenen zijn gejat, maar ik hoef niet meer naar buiten, want er is nog wel wat.
pi_202334204
quote:
0s.gif Op donderdag 25 november 2021 14:36 schreef Symphonic het volgende:
Doe mij maar de karaokeversie...
Instrumentaal klinkt het erg goed, maar dan is het net over er iemand over je toetsenbord kotst.
Haten op oldschool Nergal :')
pi_202334257
quote:
0s.gif Op donderdag 25 november 2021 14:49 schreef Sfancta het volgende:

[..]
Haten op oldschool Nergal :')
Ik haat niks, maar ik vind het niet prettig om te luisteren, en nogmaals, instrumenteel goed werk.
Juin uit Eigen Tuin!
pi_202334348
quote:
0s.gif Op donderdag 25 november 2021 14:53 schreef Symphonic het volgende:

[..]
Ik haat niks, maar ik vind het niet prettig om te luisteren, en nogmaals, instrumenteel goed werk.
Vind je hem hier wel goed op klinken?
pi_202334673
De Top 2000 is een hoofdzakelijk door de muziekredactie van Radio 2 samengesteld, nostalgisch lijstje met voor ieder wat wils. Veel muziek uit de 50s en 60s is inmiddels weggerangeerd naar de Evergreen Top 1000 van Radio 5; oudere luisteraars zijn immers niet de primaire doelgroep van Radio 2.

Radio 2 is de allemansvriend. Het genre metal is al met een aantal nummers vertegenwoordigd; bij voorkeur worden deze 's nachts gedraaid, om zo min mogelijk luisteraars weg te jagen. De onbekende Poolse metal van TS maakt geen enkele kans op een notering. Al was het maar omdat ze zich bij Radio 2 echt niet door miljoenen stemlijstjes gaan worstelen; zeker niet voor handmatig ingevoerde artiesten en nummers.
pi_202336162
quote:
1s.gif Op donderdag 25 november 2021 14:44 schreef Het_Bokje het volgende:
Top2000 :')

Laat die Boomers met rust joh!
Exact weten wat je gaat luisteren tussen kerst & oud nieuw :')

Lekker als een mongol met een spongebob trui op TV (moge corona dat verhoeden) of ruig heel NL de groetjes doen icm een donatie aan een wazig doel dat de goedkeuring heeft van de penis van Marco Borsato. :')
Denken dat de Top 2000 nog voor boomers is :')
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_202337574
Ik hoop nog altijd dat 'Ik ben een Kerstbal' van Bert en Ernie in de Top 2000 komt :s)
"You can call me Susan if it makes you happy"
pi_202337796
quote:
0s.gif Op donderdag 25 november 2021 18:53 schreef TLC het volgende:
Ik hoop nog altijd dat 'Ik ben een Kerstbal' van Bert en Ernie in de Top 2000 komt :s)
Staat die er NIET in dan? WTF... Ik ben vorig jaar afgehaakt bij Paul de Lame - De Regenboog, ik bedoel, waarom zou je die rommel EN bijbehorende reclame luisteren? I
M'n schoenen zijn gejat, maar ik hoef niet meer naar buiten, want er is nog wel wat.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')