Drukte in ziekenhuizen is wat anders dan code zwart naderen.quote:Op donderdag 25 november 2021 14:28 schreef Derrazi het volgende:
[..]
Op 2019 na zijn ziekenhuizen tijdens de herfst/winter periode consistent volgelopen. Waarom zou dat de komende jaren anders zijn?
Een code zwart wordt al jaren geroepen sinds corona. Zelfs nu we 87% hebben gevaccineerd.quote:Op donderdag 25 november 2021 14:32 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Drukte in ziekenhuizen is wat anders dan code zwart naderen.
Als de zorg overbelast dreigt te raken, kan ik mij prima voorstellen dat wordt gekozen voor boosters. Of dat scenario zich in de toekomst blijft herhalen, vind ik moeilijk te voorspellen.
Die kriebel in de keel die we corona noemen verspreid zich als een malle in de wereld. Als je vaccins al accepteert als uitweg. zorg dan dat die vaccins z.s.m. naar de derdewereld gaan. Dit is dweilen met de kraan open voor een kwaaltje waar alleen oudere mensen met onderliggend lijden iets van te vrezen hebben.quote:Op donderdag 25 november 2021 13:37 schreef KoosVogels het volgende:
Zolang het virus zich nog als een malle verspreidt in Europa en ziekenhuizen vol blijven stromen, lijkt het mij logisch dat deze koers wordt gevolgd. Eerst maar eens uit deze ellende geraken, dat is het allerbelangrijkste.
Op dit moment hebben wij in de zorg geen last van mensen die in Afrika ziek worden... Dus waarom zou je dat doen?quote:Op donderdag 25 november 2021 14:38 schreef Donaldson het volgende:
Die kriebel in de keel die we corona noemen verspreid zich als een malle in de wereld. Als je vaccins al accepteert als uitweg. zorg dan dat die vaccins z.s.m. naar de derdewereld gaan. Dit is dweilen met de kraan open voor een kwaaltje waar alleen mensen met onderliggend lijden iets van te vrezen hebben.
Dus eigenlijk is er helemaal niets aan de hand, bedoel je? We worden voor de gek gehouden?quote:Op donderdag 25 november 2021 14:37 schreef Derrazi het volgende:
[..]
Een code zwart wordt al jaren geroepen sinds corona. Zelfs nu we 87% hebben gevaccineerd.
Liever niet met zulke domme uitspraken als hierboven.quote:Op donderdag 25 november 2021 14:07 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik ga niet eens meer proberen om jou basis biologie bij te brengen.
Yeah right.quote:Op donderdag 25 november 2021 11:03 schreef matigeuser het volgende:
[...]
Overigens is het inmiddels al 10-0 voor de 'Wappies'. Alle voorspellingen komen uit tot nu toe.
Tja, wappies blijven blind voor de realiteit. Ze dénken dat ze gelijk hebben, maar zitten er faliekant naast.quote:Op donderdag 25 november 2021 11:06 schreef AchJa het volgende:
Dit lijkt me voor vooral de antivaxxer wappies ook wel een belangrijk stukje uit dit bericht:
[..]
Vervelend hé, als jullie ongelijk hebben? Dan is het ineens offtopic geblaat.quote:Op donderdag 25 november 2021 11:07 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Offtopic geneuzel, graag ontopic blijven.
Achja, het zal tot wat gedoe leiden inderdaad. Maar als het helpt als ik 10 apps op mn telefoon zet, en dat draagt iets bij aan de volksgezondheid, kleine moeite.quote:Op donderdag 25 november 2021 11:28 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Het prikken zelf kost idd weinig tijd. Ik maak me meer zorgen om het hele systeem eromheen (wereldwijd gezien).
We hebben straks nog veel meer verschillende vaccins (ook in NL komen er nog een aantal bij geloof ik). Zuid-Korea, waar de familie van mn vriendin woont, erkent momenteel mijn huidige vaccinatie niet eens (terwijl beide landen gewoon Pfizer gebruiken). De EU op zijn beurt erkent bv het russische vaccin niet.
Het gaat gewoon chaos worden met allerlei versies van allerlei verschillende vaccins. Vaccin X moet je misschien iedere 9 maanden nemen, maar vaccin Y maar eens in de 2 jaar oid. Maar die is dan misschien weer niet geldig in land X. All die apps, updates, formulieren, met reizen etc. Ik zie daar wel tegenop.
Slaafjes van Rutten en co:quote:Op donderdag 25 november 2021 15:06 schreef Ali_Kannibali het volgende:
[..]
Je bent stout tenzij je de overheid blind gehoorzaamt.
Stel dat je in januari een prik neemt , dan moetje rond oktober weer ff aan de bel trekken voor een nieuwe prik. Alsof je een 80+ er bent die anders niet kan overleven. Blijkbaar hadden die groep wappies toch wel gelijk.quote:Op donderdag 25 november 2021 15:17 schreef Twiitch het volgende:
Ik ben twee keer gevaccineerd en verder jong en gezond, werk ook niet met kwetsbaren. Dan ga ik niet twee keer per jaar een prik halen, kom op zeg.
Ik haat jullie allemaal, dus ik ga toch maar voor een booster.quote:Op donderdag 25 november 2021 15:17 schreef Twiitch het volgende:
Ik ben twee keer gevaccineerd en verder jong en gezond, werk ook niet met kwetsbaren. Dan ga ik niet twee keer per jaar een prik halen, kom op zeg.
Dan blijf ik maar op zolder zitten de rest van m'n leven, gelukkig heb ik jullie dan nog.
Niet raar opkijken als je uiteindelijk wekelijks geprikt moet worden. Afweersysteem werkt door al die chemische zooi steeds minder lang mee. Nu is het per 9 maanden , uiteindelijk per week en misschien zelf iedere dag tot 24 uur infuus aan toe.quote:Op donderdag 25 november 2021 15:39 schreef girlnextdoor. het volgende:
Dit is dus weer een van de redenen dat ik niet gevaccineerd ben. Er is nog helemaal niet zoveel bekend over de werking die nu dus naar blijkt afneemt na een bepaalde tijd.
Ik wil best een vaccinatie, maar wel als er meer bekend is, over een paar jaar.
Wat een onzin. Wappies roepen al vanaf het begin dat:quote:Op donderdag 25 november 2021 14:56 schreef GwanGwaa het volgende:
[..]
Yeah right.![]()
Jullie willen wel héël graag gelijk hebben. Gelukkig is al jullie onzin al lang en breed weerlegd, maar dat geloven jullie toch niet. Maar dat betekent dus niet dat jullie gelijk hebben. Jullie bronnen zijn bewezen onbetrouwbaar gebleken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |