Er is ook zoveel te zien.quote:Op woensdag 24 november 2021 22:25 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
haha ja![]()
zag hem nu pas voor het eerst
Doe het dan, dan heb je minder te doen.quote:
Het is maar een griepjequote:Op woensdag 24 november 2021 22:16 schreef Dotteke het volgende:
NIEUWS
Ziekenhuizen: laatste fase voor code zwart is bereikt
Het Landelijk Netwerk Acute Zorg (LNAZ) heeft demissionair minister Hugo de Jonge van Volksgezondheid gevraagd de laatste fase vr code zwart af te kondigen. Dat bevestigt een woordvoerder van het LNAZ aan de Volkskrant. Dit betekent dat de ic-capaciteit maximaal moet worden opgeschaald, dat zoveel mogelijke reguliere zorg moet worden afgezegd en dat de inzet van het leger gewenst
https://www.volkskrant.nl(...)is-bereikt~b121b74a/
Gaat niet goed zo ppppffffquote:
Maar we moeten dat domme gelul maar accepteren en vooral met veel begrip en liefde benaderenquote:
Idd ja. Lekker de boel omdraaien..quote:Op woensdag 24 november 2021 22:59 schreef mazaru het volgende:
Want anders zijn ze op hun ter zieltjes getrapt
En vooral niet uitsluiten. Beter de hele samenleving op slot dan alleen degenen die het probleem zijnquote:
Helaas wel...quote:Op woensdag 24 november 2021 23:04 schreef hemarookworst het volgende:
Hebben jullie wappie-achtigen binnen jullie kring?
als niet gevaccineerd wappie is dan welquote:Op woensdag 24 november 2021 23:04 schreef hemarookworst het volgende:
Ik ken wel mensen die niet gevaccineerd zijn. Maar dat zijn niet echt wappies. Die zouden het ook snappen als ze door hun beslissing buiten de boot zouden vallen door maatregelenquote:Op woensdag 24 november 2021 23:04 schreef hemarookworst het volgende:
Zwijgen is soms de slechtste manier van reageren. Zeker als het je leven benvloedtquote:Op woensdag 24 november 2021 23:12 schreef Schakeltopia het volgende:
ik probeer het er eigenlijk zo min mogelijk over te hebben, als ik heel eerlijk ben. ik ga ze niet van mening veranderen, en zij mij niet. dus dan kunnen we het maar beter over andere dingen hebben. merk ook wel mensen die dat niet doen maar daardoor is de relatie niet beter geworden en dat is gewoon jammer. maarja
Nee ik ken wel meerdere die niet gevaccineerd zijn maar dat maakt ze geen wappiequote:Op woensdag 24 november 2021 23:07 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
als niet gevaccineerd wappie is dan wel
Maar die zijn niet gevaccineerd omdat?quote:Op woensdag 24 november 2021 23:15 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Nee ik ken wel meerdere die niet gevaccineerd zijn maar dat maakt ze geen wappie
Angst is een slechte raadgever...quote:Op woensdag 24 november 2021 23:17 schreef Schakeltopia het volgende:
sommige vertrouwen het vaccin niet, andere hebben cojona gehad en doen het daarom niet in mijn kringen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |