quote:Op woensdag 24 november 2021 21:55 schreef D. het volgende:
[..]
Ik las volgens mij ergens een verzoekje dat deze TT t/m 4 december gebruikt moest worden
quote:
Bijna weekendquote:Op woensdag 24 november 2021 21:54 schreef D. het volgende:
[..]
Het was vooral een hele vermoeiende dag
Ik zat naar mijn posts te staren en dacht dat jullie allemaal waren gaan slapenquote:Op woensdag 24 november 2021 21:55 schreef D. het volgende:
Ow, en ik opende maar, want @:deisyy zat niet op te letten
Werkt perfect...Ik hang het in de stroming en binnen een half kwartier/half uurtje is het op kamertemperatuurquote:
Ook druk!quote:
Spannendquote:Het was bij mij vooral veel herrie, ze hebben het kantoor gedeeltelijk los gebrand, zodat het morgen gehesen kan worden.
Normale mensen krijgen slarisverhoging... Deiss krijgt kantoorverhogingquote:Op woensdag 24 november 2021 21:58 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Bijna weekend
Het was bij mij vooral veel herrie, ze hebben het kantoor gedeeltelijk los gebrand, zodat het morgen gehesen kan worden.
Kantoor op het vastelandquote:Op woensdag 24 november 2021 21:58 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Bijna weekend
Het was bij mij vooral veel herrie, ze hebben het kantoor gedeeltelijk los gebrand, zodat het morgen gehesen kan worden.
Wij dachten dat van jouquote:Op woensdag 24 november 2021 21:59 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik zat naar mijn posts te staren en dacht dat jullie allemaal waren gaan slapen
Aangezien het pas woensdag ik laat ik mijn grapje over een verhoging achterwegequote:Op woensdag 24 november 2021 22:00 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Normale mensen krijgen slarisverhoging... Deiss krijgt kantoorverhoging
Ah.. toe~!quote:Op woensdag 24 november 2021 22:01 schreef D. het volgende:
[..]
Aangezien het pas woensdag ik laat ik mijn grapje over een verhoging achterwege
Ja denk ik wel, maar ik ben er niet bij, ik zie de foto's en filmpjes later wel, spectaculair wordt het wel, met dat kantoor de Erasmusbrug onderdoorquote:
Wat gaan ze doen?quote:Op woensdag 24 november 2021 22:03 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ja denk ik wel, maar ik ben er niet bij, ik zie de foto's en filmpjes later wel, spectaculair wordt het wel, met dat kantoor de Erasmusbrug onderdoor
Verschil moet er zijnquote:Op woensdag 24 november 2021 22:00 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Normale mensen krijgen slarisverhoging... Deiss krijgt kantoorverhoging
Ja inderdaad, de palen van het kantoor staan nu in het water, maar op de nieuwe locatie komt het op de kade te staan.quote:
En je vijver koudquote:Op woensdag 24 november 2021 21:59 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Werkt perfect...Ik hang het in de stroming en binnen een half kwartier/half uurtje is het op kamertemperatuur
Jammer weerquote:Op woensdag 24 november 2021 22:01 schreef D. het volgende:
[..]
Aangezien het pas woensdag ik laat ik mijn grapje over een verhoging achterwege
Neem aan dat ze het gemeten hebben en dat het zou moeten passenquote:Op woensdag 24 november 2021 22:03 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ja denk ik wel, maar ik ben er niet bij, ik zie de foto's en filmpjes later wel, spectaculair wordt het wel, met dat kantoor de Erasmusbrug onderdoor
GOA heeft dus heel veel extra bacteriën in de vijverquote:Op woensdag 24 november 2021 20:57 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik haal het zelfs de avond ervoor uit de vriezer, als ik het 's ochtends uit de vriezer haal is het 's avonds vaak niet ontdooid. En altijd ontdooien in de koelkast om bacterien buiten de deur te houden.
De trap wel net zo hoog?quote:Op woensdag 24 november 2021 22:04 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ja inderdaad, de palen van het kantoor staan nu in het water, maar op de nieuwe locatie komt het op de kade te staan.
Maar aan de andere kant van de Erasmusbrug dusquote:Op woensdag 24 november 2021 22:04 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ja inderdaad, de palen van het kantoor staan nu in het water, maar op de nieuwe locatie komt het op de kade te staan.
Er zit een zakje omheen hèquote:Op woensdag 24 november 2021 22:06 schreef drakin het volgende:
[..]
GOA heeft dus heel veel extra bacteriën in de vijver
Ze gaan mijn kantoor verhuizen, dat staat nu op palen boven het water, morgenochtend worden de laatste palen doorgebrand, het kantoor op een ponton gezet en naar de nieuwe locatie gevaren.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
De brug gaat op vaste tijden open, daar moeten ze rekening mee houden anders pas het inderdaad nietquote:Op woensdag 24 november 2021 22:05 schreef D. het volgende:
[..]
Neem aan dat ze het gemeten hebben en dat het zou moeten passen
quote:Op woensdag 24 november 2021 22:07 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ze gaan mijn kantoor verhuizen, dat staat nu op palen boven het water, morgenochtend worden de laatste palen doorgebrand, het kantoor op een ponton gezet en naar de nieuwe locatie gevaren.Wow !! Deiss, wat vet !!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar..maar... dat moet in het water staan... dat is wel jammer toch?
Blijft vet
Bij ons op de jachthaven hadden ze ooit zoiets als havenkantoor... wel een maatje kleiner![]()
Vet hoor
Ik snap alles, begrijp er niets van.
Ja ik heb daar ook zo mijn gedachtes overquote:Op woensdag 24 november 2021 22:06 schreef drakin het volgende:
[..]
GOA heeft dus heel veel extra bacteriën in de vijver
Zakjes en bakjes zijn niet altijd 100% dicht. En te snel opwarmen schijnt dus niet goed te zijn.quote:Op woensdag 24 november 2021 22:07 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Er zit een zakje omheen hè
Neequote:Op woensdag 24 november 2021 22:06 schreef D. het volgende:
[..]
De trap wel net zo hoog?
Ik vraag dit voor een vriend, bij DHL
Ten eerste... bacteriën zijn goedquote:Op woensdag 24 november 2021 22:08 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ja ik heb daar ook zo mijn gedachtes over
Opwarmen niet nee. Maar gecontroleerd ontdooien is juist beter.quote:Op woensdag 24 november 2021 22:09 schreef drakin het volgende:
[..]
Zakjes en bakjes zijn niet altijd 100% dicht. En te snel opwarmen schijnt dus niet goed te zijn.
Minder uitzicht dus?quote:Op woensdag 24 november 2021 22:10 schreef Deisyy het volgende:
[..]
NeeHet kantoor komt op de nieuwe locatie een paar cm boven de grond, dus onze vrienden van DHL zullen wel blij zijn
Klopt, daar Google jij je wel uitquote:Op woensdag 24 november 2021 22:06 schreef chufi het volgende:
[..]
Maar aan de andere kant van de Erasmusbrug dus
Volgens mij nooit 100% dicht. Of het kwaad kan weet ik niet.quote:Op woensdag 24 november 2021 22:09 schreef drakin het volgende:
[..]
Zakjes en bakjes zijn niet altijd 100% dicht. En te snel opwarmen schijnt dus niet goed te zijn.
Ik las gecondoleerd ontdooienquote:Op woensdag 24 november 2021 22:11 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Opwarmen niet nee. Maar gecontroleerd ontdooien is juist beter.
Net zoals snel invriezen beter is.
Jullie vinden het idee gewoon vies.. dat mag... maar dat blijft een idee
Anders zou ik nog even een paar extra meppen uitdelenquote:Op woensdag 24 november 2021 22:12 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Dat vleesch is inderdaad dood
Panisch zijn ze hier.. ten eerste zijn die zakjes waterdicht.. 100%quote:Op woensdag 24 november 2021 22:11 schreef engine het volgende:
[..]
Volgens mij nooit 100% dicht. Of het kwaad kan weet ik niet.
Het is de opbouw van een duwboot geweest, waar de stuurhut en accommodaties waren, 1 verdieping is omgebouwd tot kantoor, op de andere verdieping zijn de hutten nog aanwezig, daar is nu spreekkamer, archief enz.quote:Op woensdag 24 november 2021 22:08 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Wow !! Deiss, wat vet !!
Maar..maar... dat moet in het water staan... dat is wel jammer toch?
Blijft vet
Bij ons op de jachthaven hadden ze ooit zoiets als havenkantoor... wel een maatje kleiner![]()
Vet hoor
Waterzicht is prima inderdaad... zolang je geen glazen vloer hebt.. merk je er niets vanquote:Op woensdag 24 november 2021 22:14 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Het is de opbouw van een duwboot geweest, waar de stuurhut en accommodaties waren, 1 verdieping is omgebouwd tot kantoor, op de andere verdieping zijn de hutten nog aanwezig, daar is nu spreekkamer, archief enz.
Op de nieuwe locatie komen schepen voor de kant, dus is geen plaats voor het kantoor in het water, maar we komen er wel vlakbij
Zelf weten hoor, het zijn jouw bacterienquote:Op woensdag 24 november 2021 22:10 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ten eerste... bacteriën zijn goed(behalve de slechte
)
Ten tweede.. Er zit een zakje om
Ten Derde.. Massa is kassa.. Die vijver merkt dat niet eens...
Zelfs al mijn bezoek leeft nog...quote:Op woensdag 24 november 2021 22:15 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Zelf weten hoor, het zijn jouw bacterien
Inderdaad, ik lever wel in qua uitzicht, ik keek nu op de Van Brienenoordbrug en Rotterdam aan de overkant, op de nieuwe locatie zitten we tussen de bedrijven en containersquote:Op woensdag 24 november 2021 22:11 schreef D. het volgende:
[..]
Minder uitzicht dus?
Maar ook minder wind
Zombies zijn het stiekem!quote:Op woensdag 24 november 2021 22:15 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Zelfs al mijn bezoek leeft nog...
Je belt ze dagelijks na?quote:Op woensdag 24 november 2021 22:15 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Zelfs al mijn bezoek leeft nog...
quote:Op woensdag 24 november 2021 22:16 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Zombies... Doodvervelend vind ik die
Bellen? Ik doe het kelderluik open.. en kijk of al het eten weer ophebben.quote:
Waterdicht ja. Dat betekent niet dat er geen bacterie in of uit kan. Maar gezien je er niet keer op keer ziek van wordt zal het allemaal wel meevallenquote:Op woensdag 24 november 2021 22:14 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Panisch zijn ze hier.. ten eerste zijn die zakjes waterdicht.. 100%
Ten tweede, ik ka zo uit die vijver drinken... dat is gewoon schoon water.
En water, vers uit de vijverquote:Op woensdag 24 november 2021 22:19 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Bellen? Ik doe het kelderluik open.. en kijk of al het eten weer ophebben.
Meestal zit mijn vlees vacuum verpact vanuit de ecoboer... en als je weet hoe vaccum werkt... maar goed.. smetvreesch en co hier weten het beterquote:Op woensdag 24 november 2021 22:20 schreef engine het volgende:
[..]
Waterdicht ja. Dat betekent niet dat er geen bacterie in of uit kan. Maar gezien je er niet keer op keer ziek van wordt zal het allemaal wel meevallen
Dat vacuum gedeelte had ik wel even gemistquote:Op woensdag 24 november 2021 22:22 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Meestal zit mijn vlees vacuum verpact vanuit de ecoboer... en als je weet hoe vaccum werkt... maar goed.. smetvreesch en co hier weten het beter
Doe ik ook weleens, zeker als ik groot inkoop en het dan zelf verdeel.quote:Op woensdag 24 november 2021 22:25 schreef engine het volgende:
[..]
Dat vacuum gedeelte had ik wel even gemistIk vries dingen wel gewoon in plastic zakjes in. Past het wat beter in de vriezer.
Zolang jij en de vissen nergens last van hebben, zal het wel goed zijn.quote:Op woensdag 24 november 2021 22:22 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Meestal zit mijn vlees vacuum verpact vanuit de ecoboer... en als je weet hoe vaccum werkt... maar goed.. smetvreesch en co hier weten het beter
Ik zeg vriezer maar heb eigenlijk alleen een vriesvak in de koelkast. Dat zit snel volquote:Op woensdag 24 november 2021 22:26 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Doe ik ook weleens, zeker als ik groot inkoop en het dan zelf verdeel.
Welnee man, dat moet je helemaal zelf wetenquote:Op woensdag 24 november 2021 22:22 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Wat fijnquote:Op woensdag 24 november 2021 22:34 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Welnee man, dat moet je helemaal zelf weten
Ik heb een (te) klein vrieskastje.quote:
Nope! Ik heb een ladekastje, vroegah heb ik wel zo'n kist gehad, heel onpraktisch.quote:
Ik zag laatst iets gaafs.quote:Op woensdag 24 november 2021 22:38 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Nope! Ik heb een ladekastje, vroegah heb ik wel zo'n kist gehad, heel onpraktisch.
Dat klinkt handig, kan je dat niet printen?quote:Op woensdag 24 november 2021 22:40 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ik zag laatst iets gaafs.
Dat was een koelkast en dan drukte je op een knop en dan kwam het binnenwerk omhoog in de keuken en kon je overal bij... en als het terugzakte was het gewoon weer onderdeel van het kookeiland.
LOL dat niet.. maar heb serieus overwogen om dat na te maken. Maar onpraktisch heb ik besloten.quote:Op woensdag 24 november 2021 22:41 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat klinkt handig, kan je dat niet printen?
Dat is toch om de lijken te bewaren?quote:
Of je hebt een keer een kortsluiting of storing in de bediening ervan, en dan komt je koelkast niet meer omhoogquote:Op woensdag 24 november 2021 22:43 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
LOL dat niet.. maar heb serieus overwogen om dat na te maken. Maar onpraktisch heb ik besloten.
Nadeel is dat het te langzaam gaat... een deur ruk je ff open en je pakt...
Wachten op dat omhoog komen.... wie wil dat nou?
Goed puntquote:Op woensdag 24 november 2021 22:47 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Of je hebt een keer een kortsluiting of storing in de bediening ervan, en dan komt je koelkast niet meer omhoogmoet er weer helemaal een monteur komen ofzo..best gedoe dan
quote:Op woensdag 24 november 2021 22:47 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dat is toch om de lijken te bewaren?
Die voer ik dan weer aan de vissenquote:Op woensdag 24 november 2021 22:47 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Nee daar ga ik ook niet op wachtenquote:Op woensdag 24 november 2021 22:43 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
LOL dat niet.. maar heb serieus overwogen om dat na te maken. Maar onpraktisch heb ik besloten.
Nadeel is dat het te langzaam gaat... een deur ruk je ff open en je pakt...
Wachten op dat omhoog komen.... wie wil dat nou?
Ja toch, nóóit tè afhankelijk worden van technologie, en áltijd zorgen dat het nog manueel of oldskool te bedienen valt is mijn mening. Alles wordt "smart" genoemd, tv's, telefoons, of van die systemen waarmee alles in een woning met een paar knopjes te bedienen valt, ik vind het eerder "dumb".quote:
Mijn keukenweegschaal bijvoorbeeld, is zo'n ouderwetse.,.. doet het altijd.. nooit de batterijen op.. Me like.quote:Op woensdag 24 november 2021 22:55 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Ja toch, nóóit tè afhankelijk worden van technologie, en áltijd zorgen dat het nog manueel of oldskool te bedienen valt is mijn mening. Alles wordt "smart" genoemd, tv's, telefoons, of van die systemen waarmee alles in een woning met een paar knopjes te bedienen valt, ik vind het eerder "dumb".
Zo eentje heb ik ookquote:Op woensdag 24 november 2021 22:56 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Mijn keukenweegschaal bijvoorbeeld, is zo'n ouderwetse.,.. doet het altijd.. nooit de batterijen op.. Me like.
Met of zonder beton?quote:Op woensdag 24 november 2021 22:49 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Die voer ik dan weer aan de vissen
Zo maar eens nieuwe seizoen Undercover startenquote:Op woensdag 24 november 2021 22:47 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ben jij het alberto?quote:Op woensdag 24 november 2021 23:20 schreef chufi het volgende:
[..]
Zo maar eens nieuwe seizoen Undercover starten
hallo?quote:Op woensdag 24 november 2021 23:00 schreef engine het volgende:
Ik ben een weegschaal maar heb er geen.
Zo is dat en de rest van het jaar tot kerstquote:Op donderdag 25 november 2021 00:10 schreef marcb1974 het volgende:
Ik haak zo wel af
Nog 1 dagje, dan is het weer weekend.
Piranha'squote:Op woensdag 24 november 2021 22:49 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Die voer ik dan weer aan de vissen
Oh ja, kerst komt ook weer.quote:Op donderdag 25 november 2021 00:12 schreef chufi het volgende:
[..]
Zo is dat en de rest van het jaar tot kerst
Die slaan we over want het valt in het weekendquote:
Dan telt ie niet idd ... weer 2 vakantiedagen naar de kloten //quote:Op donderdag 25 november 2021 00:14 schreef drakin het volgende:
[..]
Die slaan we over want het valt in het weekend
3quote:Op donderdag 25 november 2021 00:15 schreef chufi het volgende:
[..]
Dan telt ie niet idd ... weer 2 vakantiedagen naar de kloten //
Verkloot het nou ook al mijn weekend jaquote:Op donderdag 25 november 2021 00:14 schreef drakin het volgende:
[..]
Die slaan we over want het valt in het weekend
2 weekendenquote:Op donderdag 25 november 2021 00:17 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Verkloot het nou ook al mijn weekend ja
Ze hebben gewoon voor de verkeerde religie gekozen, de sukkelsquote:Op donderdag 25 november 2021 00:19 schreef chufi het volgende:
Nederland is het land met de minste feestdagen ...
Leuk begin van het nieuwe jaarquote:
Ja maar veranderen doen we nietquote:Op donderdag 25 november 2021 00:20 schreef drakin het volgende:
[..]
Ze hebben gewoon voor de verkeerde religie gekozen, de sukkels
Die fout hebben ze al een keer gemaaktquote:
En als je 7 dagen werkt inclusief feestdagen?quote:Op donderdag 25 november 2021 00:22 schreef chufi het volgende:
[..]
Je kunt natuurlijk ook de weekenden werken ... dan zou het wel werken
Ja dan moet je het zelf maar indelen .. dan werk je waarschijnlijk voor jezelf .. Ah hey Drakinquote:Op donderdag 25 november 2021 00:29 schreef drakin het volgende:
[..]
En als je 7 dagen werkt inclusief feestdagen?
Ja dat is het, eigen vrije uurtjes indelen. Meestal is dag 7 enkel het hoognodige mail checken en administratie.quote:Op donderdag 25 november 2021 00:31 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja dan moet je het zelf maar indelen .. dan werk je waarschijnlijk voor jezelf .. Ah hey Drakin
Halloquote:
Wij hebben een vrieskast met zes lades. Telt dat ook?quote:
Zo wat mooi.quote:
Nee veel te overzichtelijkquote:Op donderdag 25 november 2021 07:00 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Wij hebben een vrieskast met zes lades. Telt dat ook?![]()
Goedemorgen allen
Mooi weerquote:
Dat vraag ik me ook afquote:Op donderdag 25 november 2021 06:11 schreef pullup het volgende:
Wie zou die Pullup zijn die ze geen cadeautjes gunnen?
good meurningquote:
Bijna weekendquote:
1 dag op de zaak (erg druk), 1 dag thuis (weekendvoorbereidingquote:Op donderdag 25 november 2021 07:57 schreef Prisha het volgende:
[..]
Bijna weekendNog twee drukke daagjes werken.
Ah jij moet nog naar de zaak, geen thuiswerk mogelijk?quote:Op donderdag 25 november 2021 07:58 schreef Koen66 het volgende:
[..]
1 dag op de zaak (erg druk), 1 dag thuis (weekendvoorbereiding)
quote:Op donderdag 25 november 2021 07:38 schreef engine het volgende:
[..]
Nee veel te overzichtelijk
Goedemorgen
jazeker, maandenlang 100% thuis gewerkt, vreselijkquote:Op donderdag 25 november 2021 08:00 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ah jij moet nog naar de zaak, geen thuiswerk mogelijk?
Ik werk al sinds maart vorig jaar thuis. Afgelopen maanden 2x per week op kantoor geweest tot die laatste persco, toen mocht het niet meer.
We komen het dit jaar nog niet te wetenquote:
Ah ja als je aan iets essentieels werkt dan is het net wat anders.quote:Op donderdag 25 november 2021 08:02 schreef Koen66 het volgende:
[..]
jazeker, maandenlang 100% thuis gewerkt, vreselijk
waren net in september naar 2 dagen thuis, 3 dagen zaak overgegaan
Maar aangezien ik ook in project zit wat als essentieel aangemerkt staat toch nog (tot nu toe) regelmatig op de zaak gebleven
Maar zien wat na vrijdag de meningen gaan worden mij het management
Ik gun pullup wel cadeausquote:Op donderdag 25 november 2021 08:02 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
We komen het dit jaar nog niet te weten
ik vrees een weekend vol alcohol in m'n eentjequote:Op donderdag 25 november 2021 08:05 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ah ja als je aan iets essentieels werkt dan is het net wat anders.
We gaan het vrijdag idd zien. Ik hou m'n hart vast.
neinquote:Op donderdag 25 november 2021 08:05 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik vrees een weekend vol alcohol in m'n eentje
quote:
Nee, je komt soep met ballen eten.quote:Op donderdag 25 november 2021 08:05 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik vrees een weekend vol alcohol in m'n eentje
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 8% gewijzigd door oma-Nijn op 25-11-2021 08:21:42 ]Als ik zwijg, dan stem ik echt niet altijd toe.
Dan heb ik gewoon geen zin om met idioten te discussiëren!
Dat was zeker vroeg in de ochtend?quote:Op donderdag 25 november 2021 10:16 schreef engine het volgende:
Lekker fris
Ik ben naar de auto gelopen. Die zei 3 graden.
Half 10 dus dat viel nog wel meequote:Op donderdag 25 november 2021 10:17 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Dat was zeker vroeg in de ochtend?
Oh.. dat is niet vroeg meer nee..quote:Op donderdag 25 november 2021 10:18 schreef engine het volgende:
[..]
Half 10 dus dat viel nog wel mee
Google zegt zelfs dat het hier 2 graden is momenteel.quote:Op donderdag 25 november 2021 10:18 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Oh.. dat is niet vroeg meer nee..
Oh stuk frisser dan hier..quote:Op donderdag 25 november 2021 10:20 schreef engine het volgende:
[..]
Google zegt zelfs dat het hier 2 graden is momenteel.
quote:Op donderdag 25 november 2021 10:25 schreef Domnivoor het volgende:
Mijn verwarming is kapot. Ik voel zo ook wel dat het buiten koud is.
Dat is niet zo mooi, kunnen ze het snel fiksenquote:Op donderdag 25 november 2021 10:25 schreef Domnivoor het volgende:
Mijn verwarming is kapot. Ik voel zo ook wel dat het buiten koud is.
Ik heb niet eens een cv maar een gaskachel.quote:Op donderdag 25 november 2021 10:26 schreef engine het volgende:
[..]![]()
Wanneer komen ze die maken?
Ik had vorig jaar twee dagen de cv stuk. Verschrikkelijk.
quote:Op donderdag 25 november 2021 10:32 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Ik heb niet eens een cv maar een gaskachel.
Er komt elk jaar iemand langs om hem te onderhouden. Die is deze winter nog niet geweest. Ik heb ergens een telefoonnummer van hem maar dat moet ik even zoeken.
Haha daar kan ik wel aankomen ja. Maar dat kun je niet in een gaskachel gooien.quote:Op donderdag 25 november 2021 10:33 schreef cafca het volgende:
Domnivoor heeft vast genoeg snoeihout om te stoken
In mijn vorige huis stond een kolenkachel. Dat was pas echt vintage.quote:Op donderdag 25 november 2021 10:35 schreef cafca het volgende:
[..]een gaskachel, dat is vintage! Succes ermee, hoop dat het snel gefixt is.
Kan misschien wel, maar lijkt me niet echt een goed ideequote:Op donderdag 25 november 2021 10:35 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Haha daar kan ik wel aankomen ja. Maar dat kun je niet in een gaskachel gooien.
Zo'n ouderwetse haard is toch wel heel erg gezellig hoor. Slecht voor het milieu, maar hartstikke sfeervol. En een gaskachel vind ik ook sfeervol. Toen ik een woning kreeg met cv heeft het best een tijd geduurd voordat ik daar aan gewend was. Als je een gaskachel aanzet heb je gelijk warmte en dan lekker ervoor kruipen tot je bijna gaat rokenquote:Op donderdag 25 november 2021 10:37 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
In mijn vorige huis stond een kolenkachel. Dat was pas echt vintage.
Daar zou je wel hout in kunnen stoken.
Ja, het heeft wel wat. Ook het zachte zoemgeluid van de gaskachel.quote:Op donderdag 25 november 2021 10:41 schreef mazaru het volgende:
[..]
Zo'n ouderwetse haard is toch wel heel erg gezellig hoor. Slecht voor het milieu, maar hartstikke sfeervol. En een gaskachel vind ik ook sfeervol. Toen ik een woning kreeg met cv heeft het best een tijd geduurd voordat ik daar aan gewend was. Als je een gaskachel aanzet heb je gelijk warmte en dan lekker ervoor kruipen tot je bijna gaat roken
Echt wel.quote:Op donderdag 25 november 2021 10:45 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Ja, het heeft wel wat. Ook het zachte zoemgeluid van de gaskachel.
Daar krijg je het ook op den duur wel warm vanquote:Op donderdag 25 november 2021 10:50 schreef Domnivoor het volgende:
Ik heb een dvd met 10 uur beeld en geluid van een open haard.
Jaquote:Op donderdag 25 november 2021 10:58 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Daar krijg je het ook op den duur wel warm van
Uitkijken? Of hout in de kolenkachel?quote:Op donderdag 25 november 2021 10:43 schreef Domnivoor het volgende:
Met hout in een kolenkachel moet je ook uitkijken. Maar goed, dat hebben we nooit gedaan.
Scherpquote:Op donderdag 25 november 2021 11:03 schreef cafca het volgende:
[..]
Uitkijken? Of hout in de kolenkachel?
quote:
Hoeveel procent van die nummers zouden er vorig jaar ook in hebben gestaan?quote:
90+quote:Op donderdag 25 november 2021 11:45 schreef pullup het volgende:
[..]
Hoeveel procent van die nummers zouden er vorig jaar ook in hebben gestaan?
Die van Veronica jaquote:Op donderdag 25 november 2021 11:54 schreef cafca het volgende:
[..]
Die van Veronica? Of de echte ouwelullenlijst?
Ik luister echt weinig radioquote:
Ik wissel een beetje af. Vind de Evergreen top 1000 ook wel leuk, maar af en toe wel érg oubollig.quote:
Soms best leuk hoorquote:
Die ken ik niet eensquote:Op donderdag 25 november 2021 12:01 schreef cafca het volgende:
[..]
Ik wissel een beetje af. Vind de Evergreen top 1000 ook wel leuk, maar af en toe wel érg oubollig.
Ik alleen in de auto, en daar zit ik niet zo vaak, enaan het eind van het jaar die allertijdenlijstjes. Da's traditie!quote:Op donderdag 25 november 2021 12:14 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik luister helemaal geen radio.
Ik luister al jaren geen radio meerquote:Op donderdag 25 november 2021 12:18 schreef cafca het volgende:
[..]
Ik alleen in de auto, en daar zit ik niet zo vaak, enaan het eind van het jaar die allertijdenlijstjes. Da's traditie!
Och, er is zoveel leuke muziek. Maar de meeste leuke muziek hoor je niet op de radio, iddquote:Op donderdag 25 november 2021 12:19 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik luister al jaren geen radio meer![]()
ben wel altijd op zoek naar leuke muziek
Nee preciesquote:Op donderdag 25 november 2021 12:25 schreef cafca het volgende:
[..]
Och, er is zoveel leuke muziek. Maar de meeste leuke muziek hoor je niet op de radio, idd
Waarom niet? Ik hoor juist op de radio meer leuke muziek van via wat voor dienst ook.quote:Op donderdag 25 november 2021 12:25 schreef cafca het volgende:
[..]
Och, er is zoveel leuke muziek. Maar de meeste leuke muziek hoor je niet op de radio, idd
Dat is hier vlakbij (20 min. fietsen).quote:Op donderdag 25 november 2021 12:46 schreef chufi het volgende:
Voor de liefhebbers van deze schaatsvariant.. Dit weekend in Dordrecht
Dat kan ik me nog goed herinneren.quote:Op donderdag 25 november 2021 13:25 schreef Treehut362 het volgende:
Vandaag is het 30 jaar geleden dat Freddy Mercury overleed
Ik weet het.. helaas geen publiek hut.quote:Op donderdag 25 november 2021 13:26 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
Dat is hier vlakbij (20 min. fietsen).
quote:Op donderdag 25 november 2021 12:46 schreef chufi het volgende:
Voor de liefhebbers van deze schaatsvariant.. Dit weekend in Dordrecht
heb jou de dm van me gekregt?quote:Op donderdag 25 november 2021 15:09 schreef engine het volgende:
En ook radio veronica op staan vandaag
Ohja, zal straks even reageren. Komt goedquote:
Ben niet zo'n schaatsfan.quote:Op donderdag 25 november 2021 13:31 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik weet het.. helaas geen publiek hut.
Gaaf is dat hè...quote:Op donderdag 25 november 2021 17:52 schreef Prisha het volgende:
Ik ben met mijn telefoon al mijn lampen in huis aan het bedienen.
Ik heb nu lampen die je ook van kleur kan laten veranderen echt lachen dit
Dat is een nachtmerriequote:Op donderdag 25 november 2021 17:56 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Man3 Had daarnet ff een hartverzakking..
Ren ff snel door de Jumbo.. sta ik bij de kassa.. Geen telefoon.. ( met daarin pasjes, rijbewijs ..etc ) Huh? Die had ik toch meegenomen... schrik en twijfel.. Ik laat karretje ff staan en loop de route nog eens door de winkel.. geen foon.. steeds meer schrik.
Gelukkig nog wat cash in een broekzak en gelijk afrekenen en naar de auto rennen.. ( al speurend) om dat ding hopelijk daar te vinden. Ondertussen denk je al aan alle ellende, niet allen je foon en pasjes.. maar ook QR code gedoe enzo.. je leven stort in voor je ogen.
Afijn.. biuj de auto... niets, in de auto.. tussen de stoelen..nee nee nee.. ... De moed zakt mij een beetje in de schoenen.
Terug naar de Jumbo naar de service balie.. een enorm lange rij natuurlijk..en ik sta er zenuwachtig in te wachten.. Begint plots de kassière uitbundig naar me te zwaaien.. meneer! Meneer! En houd mijn telefoon omhoog..!
Pffffffffffffffffiiiiieuw..... 10 kilo lichter werd ik in één klap.
En dat ze me ook nog eens herkende met mondkapje.. het is gelijk mijn favoriete Kassière![]()
Nu een borrel... ik heb het maar Dolle Donderdag verklaard
Nee niks met ijs.quote:Op donderdag 25 november 2021 17:10 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja dan houdt het op ... Curling misschien iets ?
Beter opletten voortaan.quote:Op donderdag 25 november 2021 17:56 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Ren ff snel door de Jumbo.. sta ik bij de kassa.. Geen telefoon.. ( met daarin pasjes, rijbewijs ..etc ) Huh? Die had ik toch meegenomen... schrik en twijfel.. Ik laat karretje ff staan en loop de route nog eens door de winkel.. geen foon.. steeds meer schrik.
Gelukkig nog wat cash in een broekzak en gelijk afrekenen en naar de auto rennen.. ( al speurend) om dat ding hopelijk daar te vinden. Ondertussen denk je al aan alle ellende, niet allen je foon en pasjes.. maar ook QR code gedoe enzo.. je leven stort in voor je ogen.
Afijn.. biuj de auto... niets, in de auto.. tussen de stoelen..nee nee nee.. ... De moed zakt mij een beetje in de schoenen.
Terug naar de Jumbo naar de service balie.. een enorm lange rij natuurlijk..en ik sta er zenuwachtig in te wachten.. Begint plots de kassière uitbundig naar me te zwaaien.. meneer! Meneer! En houd mijn telefoon omhoog..!
En dat ze me ook nog eens herkende met mondkapje.. het is gelijk mijn favoriete Kassière![]()
Goeie tip!quote:
Laat me raden...HamKa'squote:Op donderdag 25 november 2021 18:03 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Goeie tip!![]()
Hij lag overigens tussen de chips, aldus de cassiere.. ze vroeg of ik er ingedoken was
LOL...haha nee, deze keer waren het ribbelchipsquote:
Hamka's. Die sla ik over.quote:Op donderdag 25 november 2021 18:06 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
LOL...haha nee, deze keer waren het ribbelchips
Hamka's is voor het weekend
Ja echt..laat me weer ff twijfelen of het wel handig is om alles in één hoesje te hebbenquote:Op donderdag 25 november 2021 18:08 schreef -Shii- het volgende:
[..]
Hamka's. Die sla ik over.![]()
Maar pfff dat was zweten zeg. Maar wel fijn dat je je telefoon met pasjes en alles weer hebt.
Ja ... ik heb het gescheiden iigquote:Op donderdag 25 november 2021 18:16 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ja echt..laat me weer ff twijfelen of het wel handig is om alles in één hoesje te hebben
Ik laat mn telefoon meestal thuis als ik boodschappen doequote:Op donderdag 25 november 2021 18:20 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Is wat voor te zeggen
Ben er ook niet zo aan gehecht dat hij mee moet.. maar sinds alles in een hoesje zit.. doe ik dat uiteraard vanzelf.quote:Op donderdag 25 november 2021 18:21 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik laat mn telefoon meestal thuis als ik boodschappen doe
Altijd een reserve-sleutel van de fiets bij me want in het keukenlaatje heb ik er niet zo veel aan.quote:Op donderdag 25 november 2021 18:22 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ben er ook niet zo aan gehecht dat hij mee moet.. maar sinds alles in een hoesje zit.. doe ik dat uiteraard vanzelf.
Maar dans is de kans dat je die kwijtraakt wel groterquote:Op donderdag 25 november 2021 18:23 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
Altijd een reserve-sleutel van de fiets bij me want in het keukenlaatje heb ik er niet zo veel aan.
Wat een schrik, gelukkig zijn er nog eerlijke mensenquote:Op donderdag 25 november 2021 17:56 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Dramaqueenquote:je leven stort in voor je ogen.
Chuf wat moest ik ook alweer doen als ik niet bij mijn foto's in Imgur kon?quote:Op donderdag 25 november 2021 18:33 schreef chufi het volgende:
[..]
Maar dans is de kans dat je die kwijtraakt wel groter
Eh.... weet ik niet meer .. F5?quote:Op donderdag 25 november 2021 18:36 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Chuf wat moest ik ook alweer doen als ik niet bij mijn foto's in Imgur kon?
Erover zeiken in het zeiktopicquote:Op donderdag 25 november 2021 18:36 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Chuf wat moest ik ook alweer doen als ik niet bij mijn foto's in Imgur kon?
Daar ben ik ook helemaal mee losgegaanquote:Op donderdag 25 november 2021 17:52 schreef Prisha het volgende:
Ik ben met mijn telefoon al mijn lampen in huis aan het bedienen.
Ik heb nu lampen die je ook van kleur kan laten veranderen echt lachen dit
Ja maar... dan had ik bv niet naar de meet gekund.. Zie: Drama !!quote:Op donderdag 25 november 2021 18:33 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Wat een schrik, gelukkig zijn er nog eerlijke mensen
[..]
Dramaqueen
Goede.quote:Op donderdag 25 november 2021 18:39 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Erover zeiken in het zeiktopic
Op ‘ALL’ klikken. Dan worden alle foto’s zichtbaar.quote:
Ah, jij hebt een mobiele werkplek.quote:Op donderdag 25 november 2021 18:41 schreef Deisyy het volgende:
Daar gaat mijn werkplek.
[ afbeelding ]
Ooh gemiste kans.. je had een GoPro met timelaps aan op het dak moeten zetten .....quote:Op donderdag 25 november 2021 18:41 schreef Deisyy het volgende:
Daar gaat mijn werkplek.
[ afbeelding ]
Ik begrijp je helemaal, Ik zou er ook van in paniek rakenquote:Op donderdag 25 november 2021 18:39 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ja maar... dan had ik bv niet naar de meet gekund.. Zie: Drama !!
En ik woon alleen hè.. dus ook niet ff boodschappen doen met het pasje van wijfie ofzo..
Dus ja ! Zwaar drama![]()
Overigens heb ik wel altijd wat cash in mijn broekzak meestal en nog wat flappen thuis liggen voor nood.
Dat voelt goed
quote:Op donderdag 25 november 2021 18:41 schreef Deisyy het volgende:
Daar gaat mijn werkplek.
[ afbeelding ]
Ik zie geen All, wel Images, voorheen als ik daar op klikte kwam ik bij mijn foto's.quote:Op donderdag 25 november 2021 18:42 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Op ‘ALL’ klikken. Dan worden alle foto’s zichtbaar.
Voor nu wel ja, hij hangt wel een beetje scheef, dus ik hoop dat mijn beeldscherm nog op mijn bureau staquote:Op donderdag 25 november 2021 18:42 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Ah, jij hebt een mobiele werkplek.
Lang niks meer gehoord van El Matador…quote:
Je zult de boel toch wel gefixeerd hebben?quote:Op donderdag 25 november 2021 18:45 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Voor nu wel ja, hij hangt wel een beetje scheef, dus ik hoop dat mijn beeldscherm nog op mijn bureau sta
Ik heb mijn pasjes niet in m'n telefoonhoesje. Vind het ook gewoon handiger om in m'n portemonnee te hebben.quote:Op donderdag 25 november 2021 18:16 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ja echt..laat me weer ff twijfelen of het wel handig is om alles in één hoesje te hebben
Hij gaat met de muziek mee jaquote:Op donderdag 25 november 2021 18:39 schreef engine het volgende:
[..]
Daar ben ik ook helemaal mee losgegaan
Wou het zooitje eigenlijk ook nog aan de Ambilight van de tv verbinden maar dat lukt nog niet echt.
En m'n tafeltje in de kamer is een soort box met stof eromheen, plexiglas plaat erop en dan z'n lamp erin. Geeft een leuk effect. Kan ook met de muziekjes meedoen![]()
Maar na verloop van tijd doe je er minder en minder mee. Vooral het dimmen vind ik nog wel handig.
Dat was inderdaad wel gaaf geweestquote:Op donderdag 25 november 2021 18:43 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ooh gemiste kans.. je had een GoPro met timelaps aan op het dak moeten zetten .....
< Slaat zichzelf dat hij je dat niet eerder heeft verteld.
Hij werkt in de Rotterdamse haven zo te zienquote:Op donderdag 25 november 2021 18:45 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Lang niks meer gehoord van El Matador…
Jij hebt oog voor detailquote:
Ik moest hieraan denken:quote:Op donderdag 25 november 2021 18:46 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat was inderdaad wel gaaf geweest
Ik heb alles op mijn bureau laten staan, mijn lades op slot en de keukenkastjes dichtgeplakt met tape, dus ik ben benieuwd hoe ik het aantref.quote:Op donderdag 25 november 2021 18:46 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Je zult de boel toch wel gefixeerd hebben?
Je bent toch geen landrot ?
Dan weet ik het ook niet.quote:Op donderdag 25 november 2021 18:44 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik zie geen All, wel Images, voorheen als ik daar op klikte kwam ik bij mijn foto's.
Ik heb ook maar 1 pinpas in mijn hoesje, toch wel fijn om het een beetje gescheiden te houden.quote:Op donderdag 25 november 2021 18:46 schreef -Shii- het volgende:
[..]
Ik heb mijn pasjes niet in m'n telefoonhoesje. Vind het ook gewoon handiger om in m'n portemonnee te hebben.
Echt zo'n gaaf gezicht, hoe die bruggen open gaanquote:Op donderdag 25 november 2021 18:47 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ik moest hieraan denken:
Ook een lading transport
Je doet het ook nogquote:
Ja gaaf hè.. heb destijds met open mond zitten genietenquote:Op donderdag 25 november 2021 18:50 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Echt zo'n gaaf gezicht, hoe die bruggen open gaan
Bedankt, nu zie ik waar de All staat en kom ik bij al mijn foto'squote:Op donderdag 25 november 2021 18:48 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Dan weet ik het ook niet.
Zo ziet het er bij mij uit:
[ afbeelding ]
Ik ben een gehoorzaam typequote:
Daar neem ik er ook 1 op.quote:Op donderdag 25 november 2021 17:56 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Ja en .. hij heeft gelijk dat Messi weinig doetquote:Op donderdag 25 november 2021 19:10 schreef mario390 het volgende:
ralfel van der door-vaart
heeft messi beschimpft
Zo'n maan wil ik ook in mijn achtertuinquote:Op donderdag 25 november 2021 19:10 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Gave foto Vanuit een achtertuin in Maasdam:
[ afbeelding ]
Die heb je ook gehadquote:Op donderdag 25 november 2021 19:12 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Zo'n maan wil ik ook in mijn achtertuin
hij heeft selfs niet veel geleistetquote:Op donderdag 25 november 2021 19:12 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja en .. hij heeft gelijk dat Messi weinig doet
Hij is daarom ook gestopt ... zijn vrouw balt nu op Ziggoquote:Op donderdag 25 november 2021 19:15 schreef mario390 het volgende:
[..]
hij heeft selfs niet veel geleistet
rafael heeft niet veel geleistetquote:Op donderdag 25 november 2021 19:16 schreef chufi het volgende:
[..]
Hij is daarom ook gestopt ... zijn vrouw balt nu op Ziggo
Hij heeft een tijdje leuk gespeeld, bij verschillende clubs. Maar zijn laatste jaren waren idd niet bestquote:Op donderdag 25 november 2021 19:17 schreef mario390 het volgende:
[..]
rafael heeft niet veel geleistet
Gaaf!quote:Op donderdag 25 november 2021 18:47 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ik moest hieraan denken:
Ook een lading transport
Daar zou ik wel een KLM vluchtje mee willen makenquote:Op donderdag 25 november 2021 19:48 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Goh, Katja is weer vrijgezel
Katjaquote:Op donderdag 25 november 2021 19:48 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Goh, Katja is weer vrijgezel
Ik denk dat de vlucht gelijk overboekt raaktquote:Op donderdag 25 november 2021 19:49 schreef engine het volgende:
[..]
Daar zou ik wel een KLM vluchtje mee willen maken
Wie?quote:
Ja, aan Katja heb ik nietsquote:Op donderdag 25 november 2021 20:04 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
^Terwijl de Mannen het over Katja hebben, heeft een ander het over zijn schoentjes ^
Niet mijn maatquote:
Dat is niet Freek de Jongequote:
quote:
quote:Op donderdag 25 november 2021 20:18 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Hier kan ik niets mee.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |