quote:
quote:Op woensdag 24 november 2021 17:07 schreef pullup het volgende:
Dat duurde wel heel lang![]()
[ afbeelding ]
Hehe eerste bloempotkapsel dat ik tegenkwam op da Googlequote:Op woensdag 24 november 2021 17:11 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]![]()
foto uit je jeugd? Of was er toen nog geen kleur?
een kleine Shiiquote:Op woensdag 24 november 2021 17:07 schreef pullup het volgende:
Dat duurde wel heel lang![]()
[ afbeelding ]
Die kan beter haar haar touperen...lijkt ze langerquote:Op woensdag 24 november 2021 17:17 schreef pullup het volgende:
Prisha is zichzelf aan het knippen gegaan na die Lapo
Ik had het niet doorquote:Op woensdag 24 november 2021 17:17 schreef pullup het volgende:
Prisha is zichzelf aan het knippen gegaan na die Lapo
Deed ik vroeger in de jaren 80. Bussen L'oreal Studioline haarlak gingen er doorheen man man manquote:Op woensdag 24 november 2021 17:26 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Die kan beter haar haar touperen...lijkt ze langer
espriiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiquote:
quote:
vulling is al klaar, bier staat koud, oven straks voorverwarmenquote:
Herkenbaar. Haarlak erin en dan de krultang ..stinken als de pest, maar het krulde welquote:Op woensdag 24 november 2021 17:32 schreef Prisha het volgende:
[..]
Deed ik vroeger in de jaren 80. Bussen L'oreal Studioline haarlak gingen er doorheen man man man![]()
en oorbellen tot aan mijn schouders en van die beenwarmers...ai ai
He, sprietjequote:
jaquote:Op woensdag 24 november 2021 17:42 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Herkenbaar. Haarlak erin en dan de krultang ..stinken als de pest, maar het krulde wel
Regenbooooogquote:Op woensdag 24 november 2021 17:34 schreef Prisha het volgende:
[..]
espriiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii
Yess! Of eigenlijk.. twee langwerpige kuiltjesquote:Op woensdag 24 november 2021 17:51 schreef espri het volgende:
Oehoe lekker, met een kuiltje voor de jus?
Het is soms niet te volgen wie wel of geen voorrang krijgtquote:Op woensdag 24 november 2021 16:42 schreef cafca het volgende:
[..]
Ik kreeg wel voorrang, maar was toch een stuk later dan marc, ondanks dat hij jonger is.
IN dit geval wel fijn dan,quote:Op woensdag 24 november 2021 16:44 schreef StevenHyde het volgende:
Ik kreeg voorrang omdat ik als 8 jarige bronchitis had en daardoor ook wel ff thuis zat en een tijdje zo'n puffertje had. Maar tegenwoordig weinig last van. Doe aan hardlopen en geen problemen meer. Maar wel relaxed dat ik nog als risico in het systeem van de dokter sta en eerder mocht :$
Hopelijk mag jullie meeting nog wel door gaanquote:Op woensdag 24 november 2021 16:53 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik wil het zaterdag ook wel knippen
Maar ...maar... je hebt er gisteren helemaal niet van gegeten..quote:Op woensdag 24 november 2021 17:56 schreef Domnivoor het volgende:
Hetzelfde als gisteren![]()
[ afbeelding ]
Je bedoeld denk ik Ajax? Zit hier ook erop te wachten. Wel veel gewissel in de basiself. Hopelijk komt het goed. Vind het vooral leuk om Daramy eens te zien startenquote:
Betrapt!quote:Op woensdag 24 november 2021 17:57 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Maar ...maar... je hebt er gisteren helemaal niet van gegeten..
Of zit jij soms oude foto's te herposten
Ajax jaquote:Op woensdag 24 november 2021 17:57 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Je bedoeld denk ik Ajax? Zit hier ook erop te wachten. Wel veel gewissel in de basiself. Hopelijk komt het goed. Vind het vooral leuk om Daramy eens te zien starten
Anders ga ik soep verkopen op het CSquote:Op woensdag 24 november 2021 17:53 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Het is soms niet te volgen wie wel of geen voorrang krijgt
[..]
IN dit geval wel fijn dan,
[..]
Hopelijk mag jullie meeting nog wel door gaan
Houden we de meet in de stationshal voor de AH to go.quote:Op woensdag 24 november 2021 18:00 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Anders ga ik soep verkopen op het CS
God, ik heb beeld ook gelijkquote:Op woensdag 24 november 2021 18:02 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Houden we de meet in de stationshal voor de AH to go.
Die hebben ook drank genoeg.
Lekker, met rode kool. Ik eet alleen de uienquote:
En zo hoort het, good womanquote:Op woensdag 24 november 2021 18:04 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Lekker, met rode kool. Ik eet alleen de uienVlees voor opa.
IK had vrijdag 9 liter soep gemaakt, zaterdag was alles kapoetquote:Op woensdag 24 november 2021 18:00 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Anders ga ik soep verkopen op het CS
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Silence breaks apart, Brightness comes to life
Stream of sounds Wash away the darkness from my soul
quote:Op woensdag 24 november 2021 18:09 schreef Prisha het volgende:
Hier gaan ze do dadelijk de oven in
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Before I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.
Looking good... wat zit er op?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik snap alles, begrijp er niets van.
quote:Op woensdag 24 november 2021 18:07 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
En zo hoort het, good woman
gehakt, ui, ei, kaas, tomatenpuree, ketjap manis, peper en beetje zoutquote:Op woensdag 24 november 2021 18:10 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Looking good... wat zit er op?
In de zin van verrot?quote:Op woensdag 24 november 2021 18:09 schreef Dotteke het volgende:
[..]
IK had vrijdag 9 liter soep gemaakt, zaterdag was alles kapoet
SmakelijkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |