dus nog 5 weken zitten. Vervolgens op minstens 50 meter afstand blijven, anders weer een week zitten.quote:
Heb dit live op de stream gezien. Was erg mooi.quote:Op woensdag 24 november 2021 19:22 schreef spectrumanalyser het volgende:
Hoe ernstig debiel kan een mens zijn. Uit het raam van een busje schreeuwen 'hoeren van justitie' en 'k*nker'
En die heerlijke muziek in dat busje ook....
[ twitter ]
Ik zag het ook live, die stream had wel meer mooie momenten van relschoppers die gearresteerd werden.quote:Op woensdag 24 november 2021 19:32 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Heb dit live op de stream gezien. Was erg mooi.
TOP actiequote:Op woensdag 24 november 2021 19:22 schreef spectrumanalyser het volgende:
Hoe ernstig debiel kan een mens zijn. Uit het raam van een busje schreeuwen 'hoeren van justitie' en 'k*nker'
En die heerlijke muziek in dat busje ook....
[ twitter ]
quote:Op woensdag 24 november 2021 20:07 schreef Olga het volgende:
[..]
Zo'n toffe politieke partij
[ twitter ]
Ik ben van mening dat het nodig is dit gedrag af te keuren en je er tegen uit te spreken. Dit om normalisering te voorkomen.quote:Op woensdag 24 november 2021 20:14 schreef epicbeardman het volgende:
Wat het mooiste is dat diegene die Baudet irrelevant vinden hem alleen maar aandacht geven.
"According to Cambridge Dictionary, the saying 'any publicity is good publicity' or 'there's no such thing as bad publicity' is said to emphasise that it is better that something receives bad publicity than no publicity at all."
Mensen staan op met Baudet in hun hoofd en gaan er mee naar bed. Het is bijna het orangemanbad syndroom.
Beste is om hem compleet te ignoren, maar ja dat is moeilijk he. Blijft leuk beetje trollen. De media is ook helemaal gek van hem en schrijven zelfs fictieve stukken.
Ja, goed punt. Daarom doe ik ook niet mee met die Norbert Dikkeboom en z'n Willem Engelfascinatie.quote:Op woensdag 24 november 2021 20:14 schreef epicbeardman het volgende:
Wat het mooiste is dat diegene die Baudet irrelevant vinden hem alleen maar aandacht geven.
"According to Cambridge Dictionary, the saying 'any publicity is good publicity' or 'there's no such thing as bad publicity' is said to emphasise that it is better that something receives bad publicity than no publicity at all."
Mensen staan op met Baudet in hun hoofd en gaan er mee naar bed. Het is bijna het orangemanbad syndroom.
Beste is om hem compleet te ignoren, maar ja dat is moeilijk he. Blijft leuk beetje trollen. De media is ook helemaal gek van hem en schrijven zelfs fictieve stukken.
Norbie vindt aandacht net zo geweldig als die twee.quote:Op woensdag 24 november 2021 20:22 schreef spectrumanalyser het volgende:
[..]
Ja, goed punt. Daarom doe ik ook niet mee met die Norbert Dikkeboom en z'n Willem Engelfascinatie.
Figuren als Willem Engel, Baudet, en vele anderen vinden de aandacht alleen al geweldig.
compleet negeren is de beste optie.
Dat je Trump-fan bent en in Baudet een evenknie ziet was wel duidelijk hoor.quote:Op woensdag 24 november 2021 20:14 schreef epicbeardman het volgende:
Hehehe die wappies bepalen je leven, binnenshuis en buitenshuisquote:Op woensdag 24 november 2021 20:39 schreef spectrumanalyser het volgende:
Wat ik wel doe, is die verrotte wappie-prullaria uit openbaar straatbeeld weghalen. zoals hartvoorvrijheid-meuk.
van idiote posters die met een touwtje om een boom zijn gebonden met 'artsen collectief' en 'blckbx'.
medisch advies krijg je niet van een boom.
Ik ookquote:Op woensdag 24 november 2021 20:39 schreef spectrumanalyser het volgende:
Wat ik wel doe, is die verrotte wappie-prullaria uit openbaar straatbeeld weghalen. zoals hartvoorvrijheid-meuk.
van idiote posters die met een touwtje om een boom zijn gebonden met 'artsen collectief' en 'blckbx'.
medisch advies krijg je niet van een boom.
Foto?quote:Op woensdag 24 november 2021 20:46 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Ik ookEn ik heb een stapeltje anti wappie stickers voor hardnekkige stickers
Die jaquote:Op woensdag 24 november 2021 20:50 schreef spectrumanalyser het volgende:
ah ja, er is een stickers met de tekst "hier zat een wappiesticker, nu niet meer"
Ohh die tochquote:Op woensdag 24 november 2021 20:53 schreef Starhopper het volgende:
[..]
ff foto gemaakt![]()
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |