Dat vroeg ik me ook afquote:
Als je je daar in gaat verdiepen mag je wel een paar dagen voor uit trekken. Niet door heen te komen met wat die allemaal beweert.quote:Op woensdag 24 november 2021 17:00 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Dat vroeg ik me ook af![]()
Zondagavond zag ik voor het eerst die term #freehuigplug![]()
Geen idee wie dat is maar mijn fantasie werkt wel goed
quote:Op woensdag 24 november 2021 17:02 schreef StephanL het volgende:
[..]
Als je je daar in gaat verdiepen mag je wel een paar dagen voor uit trekken. Niet door heen te komen met wat die allemaal beweert.
"We krijgen niets eens antwoord op onze journalistieke vragen."quote:Op woensdag 24 november 2021 16:52 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ga maar lekker zuigen tegenover een politiehondje denk ik dan altijd.
Iets met satanische pedofilie en ander incoherent geschuimbek.quote:Op woensdag 24 november 2021 17:02 schreef StephanL het volgende:
[..]
Als je je daar in gaat verdiepen mag je wel een paar dagen voor uit trekken. Niet door heen te komen met wat die allemaal beweert.
Hoho, dat is wel een teef hè?quote:Op woensdag 24 november 2021 17:02 schreef OllieA het volgende:
[..]
"We krijgen niets eens antwoord op onze journalistieke vragen."
"Wat vindt u daar nu van als vrouw? Bent u een vrouw?"
Max is niet zo knuffelig vandaag volgens trienquote:Op woensdag 24 november 2021 17:09 schreef Charmian het volgende:
Iew 'vieze man' Max is er ook mezzen gore mondhoeken
quote:Op woensdag 24 november 2021 17:00 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Dat vroeg ik me ook af![]()
Zondagavond zag ik voor het eerst die term #freehuigplug![]()
Geen idee wie dat is maar mijn fantasie werkt wel goed
Heb je toevallig een screenshot daarvan? Plug heeft het van zijn twitter verwijderd en ik ben benieuwd naar de fotoquote:Op woensdag 24 november 2021 17:10 schreef spectrumanalyser het volgende:
heerlijk hoe die debielen doen alsof die Huig Plug een soort held is.
mooi figuur die huig plug, die zet een foto van twee lijkzakken in een bos op twitter met de tekst dat de persconferentie niet doorgaat.
zaak is te volgen via https://twitter.com/potkaars
En inmiddels ook een dwangsom van 200kquote:Op woensdag 24 november 2021 17:15 schreef spectrumanalyser het volgende:
het gaat niet alleen om de foto van de lijkzakken. er zit meer in het dossier. Die Huig Plug is alleen maar aan het bedreigen. Hetgeen wat Huig Plug doet kun je zien als de definitie van Laster.
[ twitter ]
bij die foto schreef hij ook nog eens deze tekstquote:Op woensdag 24 november 2021 17:16 schreef summer2bird het volgende:
Ik heb de foto van Plug gezien. Holy shit, hoe haal je dat in je hoofd![]()
ik moest een beetje overgevenquote:Op woensdag 24 november 2021 17:13 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Max is niet zo knuffelig vandaag volgens trien![]()
Die vent is echt gestoord. Als je dit soort dingen doet, dan is the next step een moordaanslag toch?quote:Op woensdag 24 november 2021 17:17 schreef spectrumanalyser het volgende:
[..]
bij die foto schreef hij ook nog eens deze tekst
"geen persconferentie?"
knettergek die vent. hij verdedigt het door te zeggen dat hij al 17 maanden op het binnenhof aanwezig is en dat iedereen hem kent. wat een goed argument zeg.![]()
kerel is contact met de aarde aardig kwijt.
Zijn advocaat doet net alsof Huig Plug heel 'vriendelijk en amicaal' zijn. Intussen de ergste beschuldigingen over pedo-netwerken, satanisch misbruik. De achterban van Huig Plug is minder vriendelijk en amicaal.quote:Op woensdag 24 november 2021 17:20 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Die vent is echt gestoord. Als je dit soort dingen doet, dan is the next step een moordaanslag toch?
Ja, potkaars is van de wappie bende.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |