WTFquote:Op woensdag 24 november 2021 16:33 schreef StephanL het volgende:
En weer een live vanuit Den Haag
https://www.facebook.com/100069546190609/videos/701826010799503
Voor Nederlands zal er inderdaad ook geen goede uitslag volgen.quote:Op woensdag 24 november 2021 15:38 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Wie kan mij vertellen waarom ik geen mondkapje hoef te dragen? Ik wil het niet maar ik weet niet waarom![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Effe stilhouden, kan de QR-code niet scannen.quote:Op woensdag 24 november 2021 16:33 schreef StephanL het volgende:
En weer een live vanuit Den Haag
https://www.facebook.com/100069546190609/videos/701826010799503
🤳quote:
Ik zou echt een slechte zijn als ik daar als agente had gestaan. Ik krijg zo zin om deze lui te meppen in wezen ben ik gewoon een engeltje hoor, ik sla niet zo gauwquote:Op woensdag 24 november 2021 16:38 schreef puzziepie het volgende:
Wat een dom volk wat maar uit zit te dagen
Van die lui krijg je ook jeuk om te meppenquote:Op woensdag 24 november 2021 16:47 schreef Charmian het volgende:
[..]
Ik zou echt een slechte zijn als ik daar als agente had gestaan. Ik krijg zo zin om deze lui te meppen in wezen ben ik gewoon een engeltje hoor, ik sla niet zo gauw
Tering wat een tyfustuig. Als ik die wappies tegen was gekomen, had ik een pak eieren naar ze gegooid.quote:
Bizar hoe goed die agenten hun geduld kunnen bewaren. Wat mij betreft mag er ook veel sneller ouderwets de knoet erover, bij dat soort massaal gezuig.quote:Op woensdag 24 november 2021 16:47 schreef Charmian het volgende:
[..]
Ik zou echt een slechte zijn als ik daar als agente had gestaan. Ik krijg zo zin om deze lui te meppen in wezen ben ik gewoon een engeltje hoor, ik sla niet zo gauw
Ga maar lekker zuigen tegenover een politiehondje denk ik dan altijd.quote:Op woensdag 24 november 2021 16:51 schreef Perrin het volgende:
[..]
Bizar hoe goed die agenten hun geduld kunnen bewaren. Wat mij betreft mag er ook veel sneller ouderwets de knoet erover, bij dat soort massaal gezuig.
Wat gebeurt er?quote:Op woensdag 24 november 2021 16:46 schreef puzziepie het volgende:
Pis maar lekker op de straat dom wijf
Echt welquote:Op woensdag 24 november 2021 16:51 schreef Perrin het volgende:
[..]
Bizar hoe goed die agenten hun geduld kunnen bewaren. Wat mij betreft mag er ook veel sneller ouderwets de knoet erover, bij dat soort massaal gezuig.
Ze zijn omsingeld en nu maakt ze zich alvast druk voor als ze moet pissenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |