Nee, dat was I Feel Fine van the Beatlesquote:Op donderdag 25 november 2021 16:26 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Was dit niet de allereerste nummer 1 in de top 40? Had zo hoog in deze lijst alleen niet gehoeven
Nee, allereerste nummer 2, en de tweede nummer 1!quote:Op donderdag 25 november 2021 16:26 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Was dit niet de allereerste nummer 1 in de top 40? Had zo hoog in deze lijst alleen niet gehoeven
Ja, dat!quote:Op donderdag 25 november 2021 16:29 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Nee, allereerste nummer 2, en de tweede nummer 1!
Zat ik er niet ver naast!quote:Op donderdag 25 november 2021 16:29 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Nee, allereerste nummer 2, en de tweede nummer 1!
Ik vind dit erger dan Dochters.quote:
+1quote:Op donderdag 25 november 2021 16:34 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik vind dit erger dan Dochters.
Dit vind ik eigenlijk wel een heel goed liedje, maar Babs weet 'm nog bijna te slopen. Doe mij Elaine maar.quote:
Ik denk ook niet dat ik een hater ben, maar ik vind het wel allemaal wat.. overdreven af en toe.quote:
Enige dat ik van Babs trek zijn Guilty en Woman In Love met Barry erbijquote:Op donderdag 25 november 2021 16:42 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik denk ook niet dat ik een hater ben, maar ik vind het wel allemaal wat.. overdreven af en toe.
Maar ik vind Papa, Can You Hear Me? zelfs mooi.Dus misschien ligt het aan mij, want dan ligt men altijd collectief te vomeren volgens mij
Ik vind Memory op zichzelf wel een mooi nummer.quote:Op donderdag 25 november 2021 16:43 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Enige dat ik van Babs trek zijn Guilty en Woman In Love met Barry erbij
Ik ook niet. Maar het was hun eerste single en Piet was nog niet de leadzanger. En uiteraard een cover.quote:Op donderdag 25 november 2021 16:54 schreef Mexicanobakker het volgende:
Van dit nummer had ik voor de Evergreen werkelijk nog nooit gehoord.
Ja, dat had ik al enkele jaren terug toen ik hem voor het eerst hoorde begrepen. Ik denk dat dit factoren zijn waarom ik het een van de leukere liedjes van ze vind.quote:Op donderdag 25 november 2021 16:57 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Ik ook niet. Maar het was hun eerste single en Piet was nog niet de leadzanger. En uiteraard een cover.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |