Nee, dat was I Feel Fine van the Beatlesquote:Op donderdag 25 november 2021 16:26 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Was dit niet de allereerste nummer 1 in de top 40? Had zo hoog in deze lijst alleen niet gehoeven
Nee, allereerste nummer 2, en de tweede nummer 1!quote:Op donderdag 25 november 2021 16:26 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Was dit niet de allereerste nummer 1 in de top 40? Had zo hoog in deze lijst alleen niet gehoeven
Ja, dat!quote:Op donderdag 25 november 2021 16:29 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Nee, allereerste nummer 2, en de tweede nummer 1!
Zat ik er niet ver naast!quote:Op donderdag 25 november 2021 16:29 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Nee, allereerste nummer 2, en de tweede nummer 1!
Ik vind dit erger dan Dochters.quote:
+1quote:Op donderdag 25 november 2021 16:34 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik vind dit erger dan Dochters.
Dit vind ik eigenlijk wel een heel goed liedje, maar Babs weet 'm nog bijna te slopen. Doe mij Elaine maar.quote:
Ik denk ook niet dat ik een hater ben, maar ik vind het wel allemaal wat.. overdreven af en toe.quote:
Enige dat ik van Babs trek zijn Guilty en Woman In Love met Barry erbijquote:Op donderdag 25 november 2021 16:42 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik denk ook niet dat ik een hater ben, maar ik vind het wel allemaal wat.. overdreven af en toe.
Maar ik vind Papa, Can You Hear Me? zelfs mooi.Dus misschien ligt het aan mij, want dan ligt men altijd collectief te vomeren volgens mij
Ik vind Memory op zichzelf wel een mooi nummer.quote:Op donderdag 25 november 2021 16:43 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Enige dat ik van Babs trek zijn Guilty en Woman In Love met Barry erbij
Ik ook niet. Maar het was hun eerste single en Piet was nog niet de leadzanger. En uiteraard een cover.quote:Op donderdag 25 november 2021 16:54 schreef Mexicanobakker het volgende:
Van dit nummer had ik voor de Evergreen werkelijk nog nooit gehoord.
Ja, dat had ik al enkele jaren terug toen ik hem voor het eerst hoorde begrepen. Ik denk dat dit factoren zijn waarom ik het een van de leukere liedjes van ze vind.quote:Op donderdag 25 november 2021 16:57 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Ik ook niet. Maar het was hun eerste single en Piet was nog niet de leadzanger. En uiteraard een cover.
Was geen hitje waarop Ron en Riet gelukzalig terugkijken omdat die in de top stond toen zij hun eerste kus deelden. Snap daarom dat die niet zo hoog in de Evergreen staat. Vwb de top 2000 lijkt het dat de top van 'alternatieve' plaatjes rond 2015 lag. Sindsdien zijn de alternatieve plaatjes toch vooral gezakt en is er weinig aan binnen gekomen. Vind het dan ook lijken dat er wat minder stemmers zijn uit het indie en alternative circuit. Dat lijkt me idd ook een belangrijk publiek voor A Day in the Lifequote:Op donderdag 25 november 2021 17:16 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik vraag me toch altijd af waarom deze het in de Top 2000 zoveel slechter is gaan doen door de jaren heen. Zou het kunnen zijn dat de liefhebbers van indie en alternative eerst wat minder keus hadden en snel naar deze grepen, terwijl dat nu niet meer zo is?
Ik denk namelijk dat de Cats-fan die een incidenteel Beatlenummertje kiest niet voor deze gaat. Blijkt ook (relatief) wel uit deze lijst.
Ik denk ook dat het gewoon niet zo heel bekend is bij het brede/jonge publiek. De Beatles hebben natuurlijk ook de nodige platen die makkelijker te draaien zijn op de radio of als achtergrondmuziek.quote:Op donderdag 25 november 2021 17:23 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Was geen hitje waarop Ron en Riet gelukzalig terugkijken omdat die in de top stond toen zij hun eerste kus deelden. Snap daarom dat die niet zo hoog in de Evergreen staat. Vwb de top 2000 lijkt het dat de top van 'alternatieve' plaatjes rond 2015 lag. Sindsdien zijn de alternatieve plaatjes toch vooral gezakt en is er weinig aan binnen gekomen. Vind het dan ook lijken dat er wat minder stemmers zijn uit het indie en alternative circuit. Dat lijkt me idd ook een belangrijk publiek voor A Day in the Life
Hier ook. Met de kanttekening dat werk de komende maanden gewoon weer thuis op de bank isquote:Op vrijdag 26 november 2021 09:25 schreef cafca het volgende:
Goedemorgen, hier tijdens het werk ook de Evergreen top 1000 aan
Symph is sinds vorig jaar maart 4 keer op zijn werk geweest en werkt verder volledig thuis. Van hem mag het best zoiets blijvenquote:Op vrijdag 26 november 2021 09:29 schreef Mexicanobakker het volgende:
Hier is het voorlopig weer elke dag thuiswerken ja
Ik vind 1 dagje per week op het werk wel lekker.quote:Op vrijdag 26 november 2021 09:31 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Symph is sinds vorig jaar maart 4 keer op zijn werk geweest en werkt verder volledig thuis. Van hem mag het best zoiets blijven
Ik vind de scheiding tussen werk en privé wel lekker. Heb ook wel het geluk dat ik nauwelijks woon-werk verkeer heb, en dat we op kantoor met halve bezetting ruimte zat hebbenquote:Op vrijdag 26 november 2021 09:32 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik vind 1 dagje per week op het werk wel lekker.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |