Als je het niet op school oploopt kan je het thuis ook niet doorgevenquote:Op woensdag 24 november 2021 14:28 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Denk dat ze vooral wikken en wegen over die kerstvakantie.
Als je kinderen langer vrijgeeft zijn ze meer thuis en thuis is nou eenmaal een hele grote besmettingshaard. School ook, maar besmetten thuis gaat volgens mij nog net wat eenvoudiger.
Waar niet voor?quote:Op woensdag 24 november 2021 14:28 schreef Gia het volgende:
[..]
En je bent niet bang voor problemen in de tijd dat je daar bent?
Je weet dat je daar niet voor verzekerd bent?
Met een vroege start van de boostercampagne met de kennis en mogelijkheden die op dat moment al beschikbaar waren, was deze situatie ook niet ontstaan.quote:Op woensdag 24 november 2021 14:29 schreef Heph844 het volgende:
[..]
Ho ho, vlak de mensen niet uit die te beroerd waren om een prikje in de bovenarm te nemen
De meeste mensen die nu in de IC bedden liggen zijn niet gevaccineerden.quote:Op woensdag 24 november 2021 14:28 schreef Kudashov het volgende:
[..]
Het vaccine is naar je hoofd gestegen ofniet?
quote:Op woensdag 24 november 2021 14:23 schreef Heph844 het volgende:
[..]
Het voordeel van een zichzelf herhalende geschiedenis, is dat je ook al weet wat er straks gaat gebeuren.Die dikke Willemsen zal wel weer klaar zitten idd met zijn betoog. Arie Boomsma uiteraard ook. Dan nog de directeur van Pathe, Gijs de jong voor het voetbal, Slob voor de scholen etc. De lobby's gaan weer starten en niemand heeft schuld.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
School is wel een gigantische katalysator die je weghaalt. Ga er tenminste vanuit dat je onlo jr niet elke dag 25 vriendjes tegelijk thuis laat uitnodigenquote:Op woensdag 24 november 2021 14:28 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Als je kinderen langer vrijgeeft zijn ze meer thuis en thuis is nou eenmaal een hele grote besmettingshaard. School ook, maar besmetten thuis gaat volgens mij nog net wat eenvoudiger.
Nooit!quote:Op woensdag 24 november 2021 14:29 schreef Johannes788 het volgende:
[..]
Wen er maar aan komende 5 jaar iedere winter raak. Het NIEUWE normaal
Als dat waar is betekent het dus dat 70% van de besmettingen sowieso geen zorgdruk op gaan leveren. Niets aan het handje dusquote:Op woensdag 24 november 2021 14:26 schreef Elan het volgende:
[..]
Ik kijk alleen naar de cijfers, 70% van de besmettingen is nu een ouder of een kind. Je bezig houden met schuldvragen en morele dillema's over gedrag van specifieke leeftijdsgroepen heeft verder toch totaal geen zin.
heb wel een flinke tondeusequote:Op woensdag 24 november 2021 14:26 schreef Arizona het volgende:
Zaterdag om 9:00 kappersafspraak. Echt, zou ik dan het allereerste slachtoffer van de nieuwe lockdown worden
Maar waar komen de thuisbesmettingen vandaan?quote:Op woensdag 24 november 2021 14:28 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Winkels hier in het dorp hebben de borden met bezoekersaantallen en hoeveel mensen er binnen mogen zijn weer uit het magazijn gehaald. Zelfde met de kleinere winkels zoals bakker en kaasboer, allemaal weer bordjes hangen met max x bezoekers.quote:Op woensdag 24 november 2021 14:27 schreef Mallerd01 het volgende:
[..]
Alleen wordt dat effectief niet gezegd, ik heb nergens nog een maximaal aantal karretjes/mandjes zien staan (en hoef ook niet verplicht zo'n ding mee te nemen), waarna er niemand meer binnen mocht en dat was, in het begin, zeker wel anders. Afstand tijdens het sporten is n.v.t. op dit moment vanwege QR-check.
Ik denk scholen 2 weken eerder dicht en na de kerstvakantie weer beginnen. De rest kan ik prima volgen.quote:Op woensdag 24 november 2021 14:24 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik denk dat je dicht bij de waarheid zit.
Zolang hugo blijft zitten wel ja.quote:Op woensdag 24 november 2021 14:29 schreef Johannes788 het volgende:
[..]
Wen er maar aan komende 5 jaar iedere winter raak. Het NIEUWE normaal
Allemaal bijzaak als er geen groep dwarse idioten was.quote:Op woensdag 24 november 2021 14:29 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Met een vroege start van de boostercampagne met de kennis en mogelijkheden die op dat moment al beschikbaar waren, was deze situatie ook niet ontstaan.
Ik ga DIRECT boze tweets van ouders bekijken.quote:Op woensdag 24 november 2021 14:31 schreef Johannes788 het volgende:
Scholen 2 weken dicht genot
Zit je weer met je kinderen thuis genot
https://www.omroepwest.nl(...)jdag-persconferentie
100% is niet gevaccineerd. Dit soort hypothetische stellingen dragen dus niks bij in het vinden van een oplossing om de zorg te ontlasten op korte termijn.quote:Op woensdag 24 november 2021 14:29 schreef chratnox het volgende:
[..]
Als 100% van de risicogroep gevaccineerd is kan 100% van de besmettingen van een ouder of een kind zijn, het sluiten van scholen om de verspreiding te stoppen is geen oplossing.
Volgend jaar kunnen ze de tyfus gaan genieten. Ik hou mij dan aan geen enkele beperking opgelegd door corona.quote:Op woensdag 24 november 2021 14:31 schreef Johannes788 het volgende:
[..]
Zeiden we jaar geleden ook. Groundhog year incoming
Voor repatriering e.d. Of onverwacht in quarantaine moeten en niet naar huis kunnen.quote:
Die komen binnen met de warme zeewind.quote:Op woensdag 24 november 2021 14:31 schreef CherokeeRose2021 het volgende:
[..]
Maar waar komen de thuisbesmettingen vandaan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |