Het probleem ligt niet daar, maar is een makkelijke oplossing voor het verzaken van hun plicht door volwassenen, wat het eigenlijke probleem is.quote:Op woensdag 24 november 2021 14:18 schreef Elan het volgende:
[..]
Het probleem ligt daar. Kijk de cijfers.
Kinderen thuis, maar musea wel mogelijk?quote:Op woensdag 24 november 2021 14:22 schreef Oliver23 het volgende:
Gokje welke maatregelen er gaan komen:
- Evenementen dicht.
- Theaters en Bioscopen dicht
- Kerstvakantie scholen week eerder beginnen, week later eindigen
- Restaurants tot 18:00uur open, Kroegen dicht
- Sekswerkers dicht, andere contactberoepen alleen met coronapas
- Musea, Pretparken en Dierentuinen alleen met coronapas en beperkte capaciteit.
En de ouders mogen zich weer in allerlei bochten wringen om thuis te zijn voor de kinderen.quote:Op woensdag 24 november 2021 14:19 schreef Elan het volgende:
[..]
2 weken langer vakantie, die kinderen zijn allang bij.
We zijn al bijna een topic en twee mea culpa's verderquote:Op woensdag 24 november 2021 14:23 schreef Morri2 het volgende:
[..]
Getest mag ook hoor. Nog geen 2G.
Ik ben eigenlijk ook benieuwd wat ze gaan doen met sport en met winkels.quote:Op woensdag 24 november 2021 14:24 schreef summer2bird het volgende:
Denken jullie dat het zwembad open blijft voor teamsport?
Ik denk dat ze weer richting de maximaal aantal bezoekers gaan, dus max. aantal in een winkel, sporten alleen op afstand (misschien zelfs buiten?) met een maximaal aantal personen, bezoek nog lager (max 1 of zo).quote:Op woensdag 24 november 2021 14:22 schreef Oliver23 het volgende:
- Evenementen dicht.
- Musea, Pretparken en Dierentuinen alleen met coronapas en beperkte capaciteit.
Verwacht horeca helemaal dicht, wat hebben die aan openingstijd tot 18.00 uur??quote:Op woensdag 24 november 2021 14:24 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik denk dat je dicht bij de waarheid zit.
Ik zal gommie even appen voor je.quote:Op woensdag 24 november 2021 14:24 schreef summer2bird het volgende:
Denk dat sport met coronapas open blijft.quote:Op woensdag 24 november 2021 14:24 schreef summer2bird het volgende:
Cultureel uitje met de kidsquote:Op woensdag 24 november 2021 14:24 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Kinderen thuis, maar musea wel mogelijk?
Dat is toch al? De anderhalve meter is weer verplicht, waarmee je automatisch max aantal in winkel hebt (tenzij coronapas)?quote:Op woensdag 24 november 2021 14:25 schreef Mallerd01 het volgende:
[..]
Ik denk dat ze weer richting de maximaal aantal bezoekers gaan, dus max. aantal in een winkel, sporten alleen op afstand (misschien zelfs buiten?) met een maximaal aantal personen, bezoek nog lager (max 1 of zo).
Had al lang gekund. Max aantal bezoekers in de winkel.quote:Op woensdag 24 november 2021 14:22 schreef Stoney3K het volgende:
[..]
Zetten we toch gewoon een vakkenvuller met zo'n klikkertje voor de deur? Meer dan honderd man binnen is de rest tegen houden.
Moet zo'n puber prima kunnen.
Denk dat je erg warm zit. Ik denk alleen nog steeds niet dat ze het aandurven om scholen te sluiten. Misschien dat ze het eerst proberen met 1.5 meter voor scholieren, of mondkapjes op de gang, of zo? En ik denk dat musea, pretparken en dierentuinen gewoon helemaal dicht moeten. Restaurants wellicht ook.quote:Op woensdag 24 november 2021 14:22 schreef Oliver23 het volgende:
- Evenementen dicht.
Mag hopen van wel ja, en al helemaal voor zwemlessen.quote:Op woensdag 24 november 2021 14:24 schreef summer2bird het volgende:
Ik denk dat de schoolvakantie 2 weken eerder begint, deze valt nogal laat dit jaar. Vrijdag 24 december is de laatste dag voor de vakantie.quote:Op woensdag 24 november 2021 14:22 schreef Oliver23 het volgende:
- Evenementen dicht.
Vrij weinig.quote:Op woensdag 24 november 2021 14:25 schreef Johannes788 het volgende:
[..]
Verwacht horeca helemaal dicht, wat hebben die aan openingstijd tot 18.00 uur??
Als dat zo is kunnen die andere maatregels me niet schelen.quote:Op woensdag 24 november 2021 14:25 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Denk dat sport met coronapas open blijft.
Sowieso is die bezoekregel compleet een wassen neus, al helemaal met de feestdagen.quote:Op woensdag 24 november 2021 14:25 schreef chratnox het volgende:
[..]
Dat is toch al? De anderhalve meter is weer verplicht, waarmee je automatisch max aantal in winkel hebt (tenzij coronapas)?
Ik kijk alleen naar de cijfers, 70% van de besmettingen is nu een ouder of een kind. Je bezig houden met schuldvragen en morele dillema's over gedrag van specifieke leeftijdsgroepen heeft verder toch totaal geen zin.quote:Op woensdag 24 november 2021 14:24 schreef Wirelessmouse het volgende:
[..]
Het probleem ligt niet daar, maar is een makkelijke oplossing voor het verzaken van hun plicht door volwassenen, wat het eigenlijke probleem is.
Idd. Ik ga hard duimen dat kinderen nog wel mogen sporten, maar vrees het ergste. Weer....quote:Op woensdag 24 november 2021 14:25 schreef Haags het volgende:
[..]
Mag hopen van wel ja, en al helemaal voor zwemlessen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |