abonnement Unibet Coolblue
pi_202338154
Ik hoop dat het Amy wordt maar denk Julia.

1. Julia
2. Amy
3. Diede

4. Celester


Youtube views:
1. Amy - 76.120
2. Julia - 67.722
3. Diede - 63.971
4. Celester - 52.273
5. Luca - 37.835
6. Luca (sing off) - 34.595
7. Remi - 31.710
8. Remi (sing off) - 17.382
9. Celester (sing off) - 14.523
pi_202339827
quote:
1s.gif Op donderdag 25 november 2021 19:18 schreef Million_Lights het volgende:
Ik hoop dat het Amy wordt maar denk Julia.

1. Julia
2. Amy
3. Diede

4. Celester

Youtube views:
1. Amy - 76.120
2. Julia - 67.722
3. Diede - 63.971
4. Celester - 52.273
5. Luca - 37.835
6. Luca (sing off) - 34.595
7. Remi - 31.710
8. Remi (sing off) - 17.382
9. Celester (sing off) - 14.523
Zeker niet onrelevant. Maar let op, deze video's zijn geoblocked voor het Nederlandse publiek.
pi_202340592
quote:
0s.gif Op donderdag 25 november 2021 20:21 schreef Banaanhangwagen het volgende:

[..]
Zeker niet onrelevant. Maar let op, deze video's zijn geoblocked voor het Nederlandse publiek.
Views zijn meestal gebaseerd op wie het goed doet in de aflevering. Als je naar totaal aantal views van alle solo's + optreden met H&M ziet het er zo uit. (Dit is van gisterochtend)

Diede: 481K
Amy: 394K
Julia: 293K
Celester: 222K (+12k voor sing off)
pi_202341313
quote:
0s.gif Op donderdag 25 november 2021 20:47 schreef Arlique het volgende:

[..]
Views zijn meestal gebaseerd op wie het goed doet in de aflevering. Als je naar totaal aantal views van alle solo's + optreden met H&M ziet het er zo uit. (Dit is van gisterochtend)

Diede: 481K
Amy: 394K
Julia: 293K
Celester: 222K (+12k voor sing off)
Daar zit inderdaad wel iets van een patroon in. Maar Celester bungelt altijd onderaan terwijl ik dat allemaal sterke optredens vond, en Amy en Diede altijd bovenaan. Al is dat van Diede ook terecht aangezien ze altijd goed is.

[ Bericht 2% gewijzigd door Banaanhangwagen op 25-11-2021 21:41:20 ]
pi_202341428
Zucht, nu moest ik het voor mezelf zeker weten ook...

Celester - ‘Hippie Shake’ | Studioshow 1 | K2 zoekt K3 | VTM
46K views
Celester - ‘Trouwen’ | Studioshow 2 | K2 zoekt K3 | VTM
51K views
Celester - ‘Kusjesdag’ | Studioshow 3 | K2 zoekt K3 | VTM
34K views

Amy - ‘Hart verloren’ | Studioshow 1 | K2 zoekt K3 | VTM
91K views
Amy - ‘De Drie Biggetjes’ | Studioshow 2 | K2 zoekt K3 | VTM
76K views
Amy - ‘Borst Vooruit’ | Studioshow 3 | K2 zoekt K3 | VTM
81K views

Julia - ‘Parels’ | Studioshow 1 | K2 zoekt K3 | VTM
25K views
Julia - ‘Loko Le’ | Studioshow 2 | K2 zoekt K3 | VTM
85K views
Julia - ‘Bij De Politie’ | Studioshow 3 | K2 zoekt K3 | VTM
50K views

Diede - 'Bikini vol zand’ | Studioshow 1 | K2 zoekt K3 | VTM
144K views
Diede - ‘Liefde Is Overal’ | Studioshow 2 | K2 zoekt K3 | VTM
56K views
Diede - ‘Ster’ | Studioshow 3 | K2 zoekt K3 | VTM
126K views

[ Bericht 2% gewijzigd door Banaanhangwagen op 25-11-2021 21:25:48 ]
pi_202341839
quote:
0s.gif Op donderdag 25 november 2021 16:40 schreef Melissa97 het volgende:
Goh, H&M kunnen niet écht kiezen natuurlijk. Als zij het allerliefst Celester willen, dan hebben ze niets aan dit format natuurlijk.

Ja. Een herhaling van het door mij vermoede scenario van 2009 is in theorie mogelijk, i.e. dat Hanne en Marthe uiteindelijk worden opgezadeld met een negatieve keuze (ze willen eigenlijk A, maar mogen alleen nog kiezen tussen B en C, maar C willen ze echt niet, dus wordt het B).
quote:
Maar goed. Als ze écht kunnen kiezen, en Amy en Julia komen naast elkaar te staan (durf ik m'n K3 CD collectie voor in het vuur te leggen), dan denk ik toch dat ze voor Amy gaan? Betere klik/levensfase denk ik. Plus, volgens mij hebben Hanne en Marthe vanaf het begin gehad 'wij (Hanne) waren in het begin ook zangtechnisch niet goed, dus we kunnen nog groeien).
Tja, Natalia vroeg zich bij haar jurycommentaar af of Amy er wel echt voor wil gaan, ook op de langere termijn, en daar heb ik ook twijfels over. Natalia zit zelf al 18 jaar in het vak en ik denk dat ze dat soort dingen heel goed aan kan voelen, beter dan de andere juryleden met uitzondering wellicht van Gert. Zowel Diede als Julia gaven in hun interviewtje met ShowbizzTV aan dat ze de commentaren van Natalia als het meest waardevol en to the point hadden ervaren. Amy heeft ook niet direct een voor de hand liggende achtergrond (Miss Limburg, tot voor kort fulltime werkzaam in een hotel). Bij haar gaat het vooral om het plaatje en dat is niet voldoende. Wat wel voor Amy zou pleiten is dat ze in dezelfde levensfase zit als Hanne en Marthe en dat is misschien ook de reden dat ze met haar een goede klik hebben, maar dat zou niet doorslaggevend moeten of mogen zijn. Gert is een zelfverklaarde Amy fan, maar ik denk dat dat deels ook komt doordat het hart het bij hem wint van het hoofd. Als je die man een attractieve blondine voorschotelt dan valt hij daarvoor als een blok. Diede en Julia kunnen beiden een veel relevanter CV voorleggen.
quote:
Heeft Studio100 ook maar iets nog te zeggen in die allerlaatste beslissing, wordt het wel Julia denk ik.
Dat weet ik niet. De finale beslissing ligt volledig bij Hanne en Marthe, althans zo wordt het voorgesteld.
pi_202342180
Jammer van Marthe -O- Voelt toch onvolledig als zij er niet echt bij is.

Ik ga voor Julia, maar dat is volstrekt bij gebrek aan beter.
Koel en donker bewaren
pi_202342182
Voor de volledigheid ook de audities.

Celester - 'Bubbel' | Audities | K2 zoekt K3 | VTM
53K views

Amy - 'K3 Airlines' | Audities | K2 zoekt K3 | VTM
92K views

Diede - 'Lollypopland' | Audities | K2 zoekt K3 | VTM
116K views

Julia - 'Hallo K3' | Audities | K2 zoekt K3 | VTM
86K views
pi_202342509
Omdat ik zo'n autist ben hier ook nog de NL views op het SBS6 youtube kanaal t/m Studioshow 3:

Celester de Nijs // Bubbel // audities | K2 zoekt K3
38K views
Celester // Hippie shake // Studioshow 1 | K2 zoekt K3
17K views
Celester // Trouwen // Studioshow 2 | K2 zoekt K3
22K views
Celester // Kusjesdag // Studioshow 3 | K2 zoekt K3
12K views

Amy Courtens // K3 Airlines // audities | K2 zoekt K3
70K views
Amy // Hart verloren // Studioshow 1 | K2 zoekt K3
25K views
Amy // De drie biggetjes // Studioshow 2 | K2 zoekt K3
25K views
Amy // Borst vooruit // Studioshow 3 | K2 zoekt K3
17K views

Diede van den Heuvel // Lollypopland // audities | K2 zoekt K3
51K views
Diede // Bikini vol zand // Studioshow 1 | K2 zoekt K3
45K views
Diede // Liefde is overal // Studioshow 2 | K2 zoekt K3
16K views
Diede // Een ster // Studioshow 3 | K2 zoekt K3
24K views

Julia Boschman // Hallo K3 // audities | K2 zoekt K3
37K views
Julia // Parels // Studioshow 1 | K2 zoekt K3
10K views
Julia // Loko Le // Studioshow 2 | K2 zoekt K3
29K views
Julia // De politie // Studioshow 3 | K2 zoekt K3
18K views
pi_202342766
quote:
0s.gif Op donderdag 25 november 2021 21:44 schreef Guanabana het volgende:
Jammer van Marthe -O- Voelt toch onvolledig als zij er niet echt bij is.
Ja, ik vind het heel erg en dramatisch voor haar en zonde voor het programma. Ik begrijp het ook niet zo goed want Marthe heeft een groot verantwoordelijkheidsgevoel, is heel precies en houdt zich altijd braaf aan alle regeltjes. Ik weet natuurlijk niet met wie ze de afgelopen dagen allemaal contact heeft gehad, maar ze zal zeker veel contact hebben gehad met Hanne, en dan vind ik het wel opmerkelijk dat Hanne niet positief heeft getest.
quote:
Ik ga voor Julia, maar dat is volstrekt bij gebrek aan beter.
Tja, een beetje hetzelfde gevoel, maar ik spreek nu liever geen voorkeur uit, dat blijft toch een beetje een negatieve keuze. Babette had mij fantastisch geleken, maar goed, die heeft er zelf voor gekozen niet verder te gaan, en dat moet je dan ook respecteren. Daarna was Kato mijn favoriet, maar ja ...
  Moderator donderdag 25 november 2021 @ 23:23:29 #51
213134 crew  Momo
WLR en ESF hooligan
pi_202346386
Denken jullie dat ze Miguel nog gebeld hebben voor zijn advies? Het lijkt me sterk van niet eigenlijk. Ik mis zijn commentaar wel soms. Ik denk dat hij een paar kandidaten al wel aangesproken had op bepaalde uitspraak tijdens het zingen (bv. te Hollands etc)
pi_202347669
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 november 2021 09:53 schreef TeddyOliver het volgende:
Denken jullie dat ze Miguel nog gebeld hebben voor zijn advies? Het lijkt me sterk van niet eigenlijk. Ik mis zijn commentaar wel soms. Ik denk dat hij een paar kandidaten al wel aangesproken had op bepaalde uitspraak tijdens het zingen (bv. te Hollands etc)
Ik mis die lekker strenge zangcoach Kristof Aerts ook wel, volgens mij is die Claude veel te lief haha
pi_202349805
twitter
pi_202352745
quote:
Mee eens natuurlijk, maar Karen ging niet in op het potentiële scenario dat Hanne en Marthe de persoon die zij willen niet meer mogen kiezen.
pi_202353035
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 november 2021 09:53 schreef TeddyOliver het volgende:
Denken jullie dat ze Miguel nog gebeld hebben voor zijn advies? Het lijkt me sterk van niet eigenlijk. Ik mis zijn commentaar wel soms. Ik denk dat hij een paar kandidaten al wel aangesproken had op bepaalde uitspraak tijdens het zingen (bv. te Hollands etc)
Inderdaad, Miguel had in 2009 al problemen met het accent van Josje, dus ik denk dat zijn haren nu helemaal recht overeind zouden gaan staan bij Julia. Maar ik denk niet dat hij nog geconsulteerd wordt, evenmin als Axana of Kristof.
pi_202353499
twitter
pi_202357954
Apart dat Amy als enige voorin in de auto zat bij Marthe & Hanne, oogde minder te gast zo.
Ze heeft trouwens op de promofoto's ook als enige een outfit aan die perfect kleurt bij de H&M outfits op de poster voor de nieuwe tour
pi_202358287
Klein onzinnige opmerking: Waarom wordt het franse deel in Tele Romeo niet meer gezongen? :')
pi_202358555
Wat zweet die Luca veel
pi_202359464
Ik dacht dat vanavond de finale was? Vanwege al dat nieuws dat Marthe corona heeft en Gordon in Zuid Afrika zit. Maar ik zie nu dat op sbs de halve finale is uitgezonden. Volgende week finale dan? Of mis ik ál het shownieuws met de nieuwe K3? (of zijn ze zo onbelangrijk geworden dat het geen nieuws is)
't Echte en 't ware!
  vrijdag 26 november 2021 @ 23:25:24 #62
109485 Sirolf
001100110100011001001101
pi_202359515
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 november 2021 23:21 schreef Japepk het volgende:
Ik dacht dat vanavond de finale was? Vanwege al dat nieuws dat Marthe corona heeft en Gordon in Zuid Afrika zit. Maar ik zie nu dat op sbs de halve finale is uitgezonden. Volgende week finale dan? Of mis ik ál het shownieuws met de nieuwe K3? (of zijn ze zo onbelangrijk geworden dat het geen nieuws is)
De aflevering die je vanavond op SBS6 zag was vorige week zaterdag al op VTM te zien. Morgenavond is tegelijkertijd op SBS6 en VTM de live finale te bekijken. Twee avonden achter elkaar voor de SBS-kijkers dus.
pi_202359563
Ah op die manier. Wat een flop zeg, John de Mol heeft zijn imago als tv-dino echt waargemaakt door die uitzendtijden niet gelijk te laten lopen.

Inhoudelijk; Wat is Hanne vooral gegroeid qua zang zeg! Ik hoop dat ze voor Amy kiezen. Ik denk dat de groep met Vlaamse bezetting weer nieuw kan groeien en wat toekomstbestendiger is.
't Echte en 't ware!
pi_202360184
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 november 2021 23:29 schreef Japepk het volgende:
Ah op die manier. Wat een flop zeg, John de Mol heeft zijn imago als tv-dino echt waargemaakt door die uitzendtijden niet gelijk te laten lopen.
Niet alleen dat maar:

1. Het grootste deel van de tijd liep SBS (bijna) twee weken(!) achter op VTM.

2. SBS heeft de bootcamp aflevering helemaal niet uitgezonden maar alleen online gezet.

3. Uit elk van de studioshows heeft SBS een half uur(!) aan materiaal geknipt.

4. Het programma K2 zoekt mee werd door SBS helemaal niet uitgezonden of online gezet en ook doodgezwegen door alle verwijzingen daarnaar te verwijderen.

En dan vragen ze zich af waarom de kijkcijfers zo bedroevend zijn ...
quote:
Inhoudelijk; Wat is Hanne vooral gegroeid qua zang zeg! Ik hoop dat ze voor Amy kiezen. Ik denk dat de groep met Vlaamse bezetting weer nieuw kan groeien en wat toekomstbestendiger is.
We zullen het zien. Volgens polls zijn Amy en Julia wel de grootste kanshebbers.
pi_202362534
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 november 2021 18:08 schreef Riparius het volgende:

[..]
Inderdaad, Miguel had in 2009 al problemen met het accent van Josje, dus ik denk dat zijn haren nu helemaal recht overeind zouden gaan staan bij Julia. Maar ik denk niet dat hij nog geconsulteerd wordt, evenmin als Axana of Kristof.
Ja inderdaad, ik denk ook dat hij vooral kritiek zou hebben op Julia en Diede qua uitspraak. Ik ben toch benieuwd hoe het opnameproces er nu uitziet zonder Miguel, alles werd natuurlijk letterlijk bij hem thuis opgenomen. Lijkt me nogal een verandering als dat plots verdwijnt.
pi_202362665
Waterval is blijkbaar een single-disc CD (bron: bol) met 13 tracks (bron: Alain Vande Putte). Geen gouwe ouwen dus?

Het kan ook dat ze binnenkort een aparte 'K3 Toppers'-achtige CD uitbrengen voor extra sales. Of helemaal niet dit keer, maar dat lijkt me best sterk.
pi_202362775
Misschien speelt het vertrek van Miguel ook een rol in niet willen teren op zijn nummers?
  Moderator zaterdag 27 november 2021 @ 11:17:17 #68
213134 crew  Momo
WLR en ESF hooligan
pi_202362801
Denken de mensen ook dat de kans 95% is dat Amy gaat winnen vanavond?
pi_202362887
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 november 2021 11:17 schreef Momo het volgende:
Denken de mensen ook dat de kans 95% is dat Amy gaat winnen vanavond?
Een populair Belgisch Nieuwsblad had een poll gemaakt voor zijn lezers en daaruit kwam Amy veruit als winnares uit de bus.
pi_202362945
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 november 2021 11:17 schreef Momo het volgende:
Denken de mensen ook dat de kans 95% is dat Amy gaat winnen vanavond?
Ik denk nog steeds Diede. Stemmen heeft totaal geen zin dus studio 100 beslist. En ik gok erop dat ze zullen zien dat zij op alle vlakken het beste is, ziet er alleen beetje jong uit, maarja wat maakt dat nou weer uit.
pi_202362975
Ik hoop nog op Julia die toch ook wel behoorlijk gepusht is door het programma maar alles wijst idd naar Amy
pi_202363046
Terwijl ik Amy niet de leukste vind :{
  zaterdag 27 november 2021 @ 11:38:27 #73
466913 Eightyone
Bejaarde millennial
pi_202363139
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 november 2021 11:25 schreef Arlique het volgende:

[..]
Ik denk nog steeds Diede. Stemmen heeft totaal geen zin dus studio 100 beslist. En ik gok erop dat ze zullen zien dat zij op alle vlakken het beste is, ziet er alleen beetje jong uit, maarja wat maakt dat nou weer uit.
Maar ja, de kijkers/toekomstige concertbezoekers moeten het nieuwe lid ook leuk vinden, en daar schort het toch wat aan. Het is toch lullig als nauwelijks iemand de nieuwe nummers nog wil horen, of naar optredens wil, vanwege dat ene vervelende nieuwe groepslid.

Wel denk ik dat Diede de klus niet snel zat zal zijn. Hobbymatig doet ze dit soort optredens al ruim een decennium. Ze houdt hiervan.
  Moderator zaterdag 27 november 2021 @ 11:39:00 #74
213134 crew  Momo
WLR en ESF hooligan
pi_202363150
Persoonlijk ben ik voor Julia, het meeste een K3tje. Een soort pure energie. Amy vind ik toch teveel een poppetje zonder die energie.
  zaterdag 27 november 2021 @ 11:41:26 #75
466913 Eightyone
Bejaarde millennial
pi_202363185
Eigenlijk vind ik het kiezen van Amy een belediging naar de jonge bezoekertjes van toekomstige optredens toe. Alsof je ze niet serieus neemt. Als ze maar mooi is; een beetje kunnen zingen doet er niet toe.
  zaterdag 27 november 2021 @ 11:41:53 #76
449427 bogtrotter
namelijk Robrecht Veeckman
pi_202363195
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 november 2021 11:38 schreef Eightyone het volgende:

[..]
Maar ja, de kijkers/toekomstige concertbezoekers moeten het nieuwe lid ook leuk vinden, en daar schort het toch wat aan. Het is toch lullig als nauwelijks iemand de nieuwe nummers nog wil horen, of naar optredens wil, vanwege dat ene vervelende nieuwe groepslid.
En toch heeft Diede telkens de meeste Youtube-views... Dat wijst toch ook ergens op.
pi_202363201
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 november 2021 11:38 schreef Eightyone het volgende:

[..]
Maar ja, de kijkers/toekomstige concertbezoekers moeten het nieuwe lid ook leuk vinden, en daar schort het toch wat aan.

Wel denk ik dat Diede de klus niet snel zat zal zijn. Hobbymatig doet ze dit soort optredens al ruim een decennium. Ze houdt hiervan.
Diede haalt ook de meeste views op youtube, dat is een wat groter publiek, inclusief de kinderen. Op social media zitten vooral jongeren die zich waarschijnlijk meer met Amy of Julia zullen identificeren.
Echter lijkt Gert precies iets tegen Diede te hebben (kleine zusje en Ingeborg de mond snoeren bij haar positieve speech, boskabouter uit plopsaland, wtf).

[ Bericht 1% gewijzigd door Banaanhangwagen op 27-11-2021 12:32:14 ]
pi_202363202
Blijf het idee houden dat zowel Amy als Julia al vanaf moment 1 waren uitverkoren voor de finale.
Of ze dan gaandeweg bepaalt hebben welke het het beste deed/met wie de klik er het meest was of dat 1 van de 2 een Covid backup was óf Amy er vooral nog is om stemmen uit vlaanderen te garanderen vanavond, dat weet ik niet. Maar het zal me heel erg verbazen als het niet tussen die 2 zal gaan (met wellicht 1 van de 2 eerder uit de race om de winst van de ander te garanderen?)

En als ze het geloofwaardig willen houden dat Hanne & Marthe écht beslissen dan wordt het sowieso Amy na dat 'we zien ons al helemaal met haar in de auto zitten' tenzij ze Amy voor de laatste 2 afserveren

[ Bericht 18% gewijzigd door Maartel op 27-11-2021 11:51:56 ]
pi_202364103
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 november 2021 11:42 schreef Maartel het volgende:

En als ze het geloofwaardig willen houden dat Hanne & Marthe écht beslissen dan wordt het sowieso Amy na dat 'we zien ons al helemaal met haar in de auto zitten' tenzij ze Amy voor de laatste 2 afserveren
Ik ben het geheel met je eens dat Julia en Amy voorbestemd waren voor de finale!

Ik denk nog steeds dat het sowieso Julia gaat worden, en ik ben daar nooit van afgeweken. Amy krijgt veel publiciteit en goede punten van de jury, waardoor veel mensen denken dat zij het wordt, maar dat zou mij écht verbazen. Het feit dat Karen haar voorkeur voor Amy uitsprak geeft ook al aan dat zij het niet wordt, want Studio 100 zou niet willen dat ze zoiets zou zeggen omdat het dan doorgestoken kaart zou lijken. Aangezien bijv. Koen Wauters in 2015 ook al die selfie deelde met HKM als zijn nieuwe K3, voordat ze gewonnen hadden. Dat werd toen ook op z’n minst gezien als beďnvloeding van het publiek.

Verder ben ik er zeker van dat Hanne en Marthe inderdaad liever Amy hebben, maar zij zullen echt niet het laatste woord hebben. Dat geloof ik gewoon niet. Alles is gemanipuleerd, net als in eerdere edities. In 2009 wilden Karen en Kristel wilden eigenlijk ook liever Madelon in plaats van Josje, dat was duidelijk te zien aan hun reacties in de finale. Eerder hadden ze een klik met Anneke, en die ging er ook vrij snel uit. Toen was onervarenheid en slechte zang nog een probleem 😂 Nu is dat duidelijk geen probleem, want zowel Julia als Amy hebben moeite met fatsoenlijk zingen en dansen.
  Moderator zaterdag 27 november 2021 @ 12:53:04 #80
213134 crew  Momo
WLR en ESF hooligan
pi_202364118
Zouden ze het haar van Diede nog gaan verven?
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')