Jaaaquote:Op zaterdag 27 november 2021 11:11 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Weer lekker in je eigen bedje geslapen?
Echt hèquote:Op zaterdag 27 november 2021 11:13 schreef Ynnad_Er het volgende:
[..]
Jaaa100X beter, Slaapt toch echt wel een stuk lekkerder.
Laatste avond hadden mensen in de kamer naast mij hadden kinderen mee en tering veel lawaai wat het slapen nou ook niet echt lekker maakte. Was blij dat het vannacht lekker stil en rustig was hier.quote:
Oh dat was wel een gehorig hotel dan......quote:Op zaterdag 27 november 2021 11:19 schreef Ynnad_Er het volgende:
[..]
Laatste avond hadden mensen in de kamer naast mij hadden kinderen mee en tering veel lawaai wat het slapen nou ook niet echt lekker maakte. Was blij dat het vannacht lekker stil en rustig was hier.
Ja was het ook, niet geweldig. Wel schoon, maar verouderd. Dinerkaart was wel prima, eten kwalitatief erg lekker.quote:Op zaterdag 27 november 2021 11:43 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Oh dat was wel een gehorig hotel dan......
Je bent er in elk geval even uit geweestquote:Op zaterdag 27 november 2021 11:54 schreef Ynnad_Er het volgende:
[..]
Ja was het ook, niet geweldig. Wel schoon, maar verouderd. Dinerkaart was wel prima, eten kwalitatief erg lekker.
Ik ben tot nu toe alleen maar hotels met van die achterlijk zachte bedden tegen gekomen. Ik kan daar niet goed tegen. Moet een harder matras hebbenquote:Op zaterdag 27 november 2021 12:33 schreef greysbones het volgende:
Sommige hotels hebben van die bedden waar je nooit meer uit wilt ..
En sommige waar je krijsend de kamer uit wilt rennen
In dit geval redelijk oke qua bed. Tussen zacht en hard bed in. Maar was erg onrustig. Dat trek ik niet zo goed.quote:Op zaterdag 27 november 2021 12:33 schreef greysbones het volgende:
Sommige hotels hebben van die bedden waar je nooit meer uit wilt ..
En sommige waar je krijsend de kamer uit wilt rennen
Als je het nou even opzoekt en een kamer voor ons boekt zullen we dat bed eens testenquote:Op zaterdag 27 november 2021 17:35 schreef greysbones het volgende:
Noordwijk aan zee
Hotel moet ik even opzoeken
Heeeerlijke bedden![]()
![]()
quote:Op zaterdag 27 november 2021 18:17 schreef dud0r het volgende:
[..]
Als je het nou even opzoekt en een kamer voor ons boekt zullen we dat bed eens testen
Die hebben we ook gehadquote:Op zondag 28 november 2021 10:24 schreef Cinderelladreamer het volgende:
Mogguh hier schijnt een zonnetje
Hier inmiddels ook helaas......quote:Op zondag 28 november 2021 14:37 schreef greysbones het volgende:
[..]
Die hebben we ook gehad
Nu regen en wind
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |