abonnement bol.com Unibet Coolblue
  woensdag 24 november 2021 @ 09:59:26 #1
421867 greysbones
fun fact i don't care
pi_202314935
Dit doen we met onze zorghelden:


Just a reminder..
Modbreak:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
/modbreak

MINISTER OLLONGREN GEEFT TOE : MONDKAPJES ZIJN BEDOELD VOOR GEDRAGSBEÏNVLOEDING.
Één besmetting voorkomen met een week lang mondkapjes dragen voor 200.000 mensen, MISSCHIEN (Jaap v Dissel).

Verschillende video's:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Meest gevaccineerde land in de wereld.



Directeur Bayer erkent:"vaccins zijn gentherapie"
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
https://en.wikipedia.org/wiki/Psychological_operations_(United_States)

'Psychological operations (PSYOP) are operations to convey selected information and indicators to audiences to influence their emotions, motives, and objective reasoning, and ultimately the behavior of governments, organizations, groups, and individuals.'

:+ :+ :+

Geaccepteerd extremisme en polarisatie in de samenleving:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Geaccepteerde ridiculiteit:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
The show must go on folks!



[ Bericht 0% gewijzigd door greysbones op 24-11-2021 10:25:59 ]
Als je het niet kunt oplossen, is het geen probleem.
  woensdag 24 november 2021 @ 10:14:47 #2
421867 greysbones
fun fact i don't care
pi_202315071
https://www.skipr.nl/nieu(...)chtste-coronavaccin/

EU sluit contract met Franse Valneva voor achtste coronavaccin
Als je het niet kunt oplossen, is het geen probleem.
  woensdag 24 november 2021 @ 10:19:26 #3
421867 greysbones
fun fact i don't care
pi_202315113
twitter


Er is zoveel mis in NL
Als je het niet kunt oplossen, is het geen probleem.
pi_202315936
Israeli TV admits vaccines kill via fatal immune erosion

https://www.bitchute.com/video/OylUMXf739d8/
  woensdag 24 november 2021 @ 11:37:18 #5
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_202316188
quote:
99s.gif Op woensdag 24 november 2021 10:19 schreef greysbones het volgende:
[ twitter ]

Er is zoveel mis in NL
Benieuwd wanneer het zover is..



The Horror!
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
  woensdag 24 november 2021 @ 11:40:29 #6
24329 KNAK
ff w88,......
pi_202316223
quote:
99s.gif Op woensdag 24 november 2021 10:14 schreef greysbones het volgende:
https://www.skipr.nl/nieu(...)chtste-coronavaccin/

EU sluit contract met Franse Valneva voor achtste coronavaccin
Gezien het huidige tempo, als dat niet ineens door wat voor reden dan ook (en dat kunnen er vele zijn :') ) versneld wordt, zijn deze voor 2023 or 2024...

Da's toch een aparte gewaarwording, al weten dat we deze laatste 2 jaar nog eens minimaal 2 jaar dunnetjes overdoen. Mondkapje hier, lockdowntje daar, demonstratietje zus, avondklokje zo..

Wat voor plezier in het leven denken mensen hier nog uit te kunnen halen, met al die debiele onzinnigheden..
Het ene deel v/h volk mag niets, het andere is een wandelende code. Constante angstzaaierij op TV, dreigementen met maatregelen en lockdowns, flow van berichten over injecties met bijwerkingen en ga zo maar door
Mai pben rai~!
pi_202316263
quote:
0s.gif Op woensdag 24 november 2021 11:40 schreef KNAK het volgende:

Da's toch een aparte gewaarwording, al weten dat we deze laatste 2 jaar nog eens minimaal 2 jaar dunnetjes overdoen. Mondkapje hier, lockdowntje daar, demonstratietje zus, avondklokje zo..

Wat voor plezier in het leven denken mensen hier nog uit te kunnen halen, met al die debiele onzinnigheden..
Het ene deel v/h volk mag niets, het andere is een wandelende code. Constante angstzaaierij op TV, dreigementen met maatregelen en lockdowns, flow van berichten over injecties met bijwerkingen en ga zo maar door
Het volk afleiden van wat er op de achtergrond ingevoerd wordt ...
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
pi_202316503
twitter




A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
pi_202316522
_O-

A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
pi_202316574
Attentie vaste users van BNW: hou je criminele meningen lekker voor je

A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
pi_202316588
twitter
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
pi_202316611
@ludovico is deze misschien iets voor jouw

SARS–CoV–2 Spike Impairs DNA Damage Repair and Inhibits V(D)J Recombination In Vitro

https://www.mdpi.com/1999-4915/13/10/2056
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
pi_202316628
8)7

A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
pi_202316660
Uitstekende richtlijnen , moeten we ook in NL doorvoeren

A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
pi_202316663
quote:
0s.gif Op woensdag 24 november 2021 11:40 schreef KNAK het volgende:

[..]
Gezien het huidige tempo, als dat niet ineens door wat voor reden dan ook (en dat kunnen er vele zijn :') ) versneld wordt, zijn deze voor 2023 or 2024...

Da's toch een aparte gewaarwording, al weten dat we deze laatste 2 jaar nog eens minimaal 2 jaar dunnetjes overdoen. Mondkapje hier, lockdowntje daar, demonstratietje zus, avondklokje zo..

Wat voor plezier in het leven denken mensen hier nog uit te kunnen halen, met al die debiele onzinnigheden..
Het ene deel v/h volk mag niets, het andere is een wandelende code. Constante angstzaaierij op TV, dreigementen met maatregelen en lockdowns, flow van berichten over injecties met bijwerkingen en ga zo maar door
De bevolking geestelijk kapot maken net zo lang tot ze deze shit accepteren als normaal.
Plaats hier uw advertentie
pi_202316677
quote:
  woensdag 24 november 2021 @ 12:13:22 #17
24329 KNAK
ff w88,......
pi_202316685
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 november 2021 13:59 schreef KNAK het volgende:
Hoop positieve geluiden, al is het nog teveel 'underground', genoeg landen die nog steeds die onzin-agenda volop uitvoeren. Het zou ook weleens een flinke haast kunnen triggeren en nog voor het het mainstream volk bereikt we ineens in een stroomversnelling aan restricties en beperkingen lazeren

Spijtig dat er al zovelen een injectie gehad hebben, dus wie weet is het al te laat voor deze grote groep. Tijd zal het leren. Boosters komen al aan bod, en in december -wat in eerste instantie alleen voor 80-+ers zou zijn- wordt dalijk gewoon voor iedereen beschikbaar.

..'t is net een slechte b-film waar de wereld in vast zit.
https://www.telegraaf.nl/(...)ster-voor-40-plusser

AMSTERDAM - Als mensen rond de kerstdagen en de jaarwisseling bij elkaar op bezoek gaan, winkelen en reizen, kan dat leiden tot een nieuwe golf coronabesmettingen. Daarvoor waarschuwt de Europese gezondheidsdienst ECDC. Die roept de aangesloten landen, waaronder Nederland, op om snel beperkingen in te voeren. Ook moeten ze zo snel mogelijk zorgen dat alle mensen van 40 jaar en ouder een boosterprik kunnen krijgen.

Een dag later en we zitten al op de leeftijd van 40 voor die boosters... _O-

* KNAK is op weg naar Unibet.. Fok!Nostradamus moet even wedje leggen :')
Mai pben rai~!
  woensdag 24 november 2021 @ 12:15:44 #18
421867 greysbones
fun fact i don't care
pi_202316708
quote:
0s.gif Op woensdag 24 november 2021 11:37 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]
Benieuwd wanneer het zover is..

[ afbeelding ]

The Horror!
ik heb 2 honden
laat maar komen >:)
Als je het niet kunt oplossen, is het geen probleem.
pi_202316753
twitter


quote:
0s.gif Op woensdag 24 november 2021 12:13 schreef KNAK het volgende:

[..]
https://www.telegraaf.nl/(...)ster-voor-40-plusser

AMSTERDAM - Als mensen rond de kerstdagen en de jaarwisseling bij elkaar op bezoek gaan, winkelen en reizen, kan dat leiden tot een nieuwe golf coronabesmettingen. Daarvoor waarschuwt de Europese gezondheidsdienst ECDC. Die roept de aangesloten landen, waaronder Nederland, op om snel beperkingen in te voeren. Ook moeten ze zo snel mogelijk zorgen dat alle mensen van 40 jaar en ouder een boosterprik kunnen krijgen.

Een dag later en we zitten al op de leeftijd van 40 voor die boosters... _O-

* KNAK is op weg naar Unibet.. Fok!Nostradamus moet even wedje leggen :')
Tering.. wat ben ik blij dat ik geen vaccinatie abonnement heb afgesloten. Vrijwillig je immuunsysteem naar de tyfus helpen :')

pi_202316835
twitter
pi_202316917
VAERS rapport van een jongen van 13 die 4 uur na zijn tweede prik overlijdt.

Oorzaak dood; verdrinking en hartfalen

De reden voor de verdrinking kon niet worden vastgesteld, geen verder onderzoek nodig.

https://openvaers.com/openvaers/1862946
  woensdag 24 november 2021 @ 12:39:21 #23
421867 greysbones
fun fact i don't care
pi_202317021
quote:
2s.gif Op woensdag 24 november 2021 12:30 schreef _I het volgende:
VAERS rapport van een jongen van 13 die 4 uur na zijn tweede prik overlijdt.

Oorzaak dood; verdrinking en hartfalen

De reden voor de verdrinking kon niet worden vastgesteld, geen verder onderzoek nodig.

https://openvaers.com/openvaers/1862946
:( :( :( :(
Bah!!!
verrotte wereld :r
Als je het niet kunt oplossen, is het geen probleem.
pi_202317280
twitter
Plaats hier uw advertentie
pi_202317330
quote:
2s.gif Op woensdag 24 november 2021 12:30 schreef _I het volgende:
VAERS rapport van een jongen van 13 die 4 uur na zijn tweede prik overlijdt.

Oorzaak dood; verdrinking en hartfalen

De reden voor de verdrinking kon niet worden vastgesteld, geen verder onderzoek nodig.

https://openvaers.com/openvaers/1862946
Achja.

Die statistieken zijn sowieso niet erg betrouwbaar meer..

Dan maar naar naakte oversterfte kijken en of iemand gevaccineerd is of niet.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_202317368
Door je niet te laten vaccineren sluit je juist ook risico’s uit

Toen de eerste vaccinatieronde startte, besloot ik de kat nog even uit de boom te kijken. Ondertussen wordt de druk op ongevaccineerden steeds meer opgevoerd.

Omdat ik dit jaar zestig ben geworden, ontving ik onlangs van de huisarts een officiële uitnodiging voor een gratis griepprik. Hoewel het bijgevoegde schrijven repte van „een grote kans om ernstig ziek te worden”, meende ik dat één kalenderjaar heus niet zoveel verschil zou maken en dus liet ik op de vastgestelde datum verstek gaan.

Wat meespeelde is dat ik slechts twee keer in mijn leven flink de griep heb gehad, beide keren tijdens een bijzonder stressvolle periode op mijn werk. Nu ik niet langer in loondienst ben, stress zoveel mogelijk vermijd en zo gezond mogelijk probeer te leven, leek de kans om heel ziek te worden van influenza me tamelijk klein. Niemand die er verder naar vroeg en niemand die op het idee kwam me een antivaxxer te noemen.

Opmerkelijk genoeg gelden voor het coronavaccin heel andere regels en heel andere maatstaven. Hoewel vrijwilligheid voorop stond en nog altijd met de mond wordt beleden, wordt de druk op ongevaccineerden opgevoerd. In familiekring leidt het tot morele druk, terwijl de overheid de duimschroeven langzaam maar zeker steeds verder aandraait en maatschappelijke uitsluiting gebruikt als pressiemiddel.

Zelf aarzelde ik omdat ik het vaccin niet helemaal vertrouw en de farmaceutische industrie al helemaal niet. In december 2020 noteerde ik in mijn aantekeningen, toen nog met een vraagteken, de mogelijkheid dat het vaccin pas werkzaam zou zijn bij een jaarlijkse herhaalprik. Dat bleek nog optimistisch ingeschat, want het Janssen-vaccin heeft na amper zes maanden al sterk aan kracht ingeboet. Niemand weet ook of de aangekondigde boosterprik meteen ook echt de laatste is.

Ondertussen wordt steeds waarschuwend gesproken over een „pandemie van ongevaccineerden”, terwijl het gevaar vooral schuilt in gevaccineerden die met hun QR-code overal toegang hebben terwijl ze ongemerkt besmet kunnen zijn. Daar komen nog de gevaccineerden bij die zich onterecht volledig beschermd voelen en mensen die zich veilig wanen in het gezelschap van gevaccineerden en daarom losser met de regels omgaan.

Hoewel ik nog steeds niet gevaccineerd ben, ben ik tot op heden niet besmet geraakt en heb ik ook niemand besmet. In die zin zou je kunnen zeggen dat ik vooralsnog part noch deel heb aan de pandemie. Op kritische vragen antwoord ik steevast dat ik statistisch gezien waarschijnlijk meer kans heb in het ziekenhuis te belanden door een appende automobilist die mij in het halfdonker van mijn fiets rijdt, dan vanwege het coronavirus.

De bottomline is dat iedere ongevaccineerde elk moment van gedachten kan veranderen en kan besluiten zich alsnog te laten inenten, terwijl andersom onmogelijk is. Je kunt ook zeggen dat je door jezelf niet te laten vaccineren wellicht iets meer risico loopt om ernstig ziek te worden, maar tegelijk honderd procent zeker weet dat je niet getroffen zult worden door eventuele schadelijke bijwerkingen.


https://www.rd.nl/artikel(...)uist-ook-risicos-uit
Plaats hier uw advertentie
pi_202317418
https://ec.europa.eu/info(...)accines-europeans_en

De EU heeft 4,6 mld dosis veiliggesteld voor de inwoners (+/- 450m), daarnaast nog 3mld eur voor het covax programma.

Dus minimaal 9 prikken voor iedereen? :?
pi_202317580
twitter
Plaats hier uw advertentie
pi_202318519

o|O
Plaats hier uw advertentie
pi_202318611
Plaats hier uw advertentie
  woensdag 24 november 2021 @ 15:04:18 #31
421867 greysbones
fun fact i don't care
pi_202319271
quote:
En wat gaan ze dan doen
De scholen dichtgooien
Weer de jongeren de lul
:( :( :( :(
Als je het niet kunt oplossen, is het geen probleem.
  User die het meest klaagt 2022 woensdag 24 november 2021 @ 15:32:06 #32
414785 sirdanilot
pi_202319748
https://github.com/cov-lineages/pango-designation/issues/343

Ze hebben al zowel in zuid afrika als in Hong Kong deze nieuwe variant gevonden.

Het is allemaal een beetje ingewikkeld en ik ben ook geen viroloog hoor. Maar in de regio waar dit is gevonden gaan de coronagevallen heel snel omhoog (Gauteng).

Maak je borst maar nat voor weer een periode van lockdowns, weer een nieuw vaccin of variant van de huidige vaccins of op zijn minst booster die verplicht gaat worden etc.
Let's all accept each other's differences and different opinions and live together in harmony :)
pi_202319952
Plaats hier uw advertentie
  woensdag 24 november 2021 @ 15:55:11 #34
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_202320032
quote:
99s.gif Op woensdag 24 november 2021 15:04 schreef greysbones het volgende:

[..]
En wat gaan ze dan doen
De scholen dichtgooien
Weer de jongeren de lul
:( :( :( :(
Het is niet meer dan burgertje pesten, jongeren en kinderen worden inmiddels daarin ook al meegenomen. Het opnieuw vergallen van de komende feestdagen dat zal het volk wel leren.
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
pi_202320063
quote:
0s.gif Op woensdag 24 november 2021 15:32 schreef sirdanilot het volgende:
https://github.com/cov-lineages/pango-designation/issues/343

Ze hebben al zowel in zuid afrika als in Hong Kong deze nieuwe variant gevonden.

Het is allemaal een beetje ingewikkeld en ik ben ook geen viroloog hoor. Maar in de regio waar dit is gevonden gaan de coronagevallen heel snel omhoog (Gauteng).

Maak je borst maar nat voor weer een periode van lockdowns, weer een nieuw vaccin of variant van de huidige vaccins of op zijn minst booster die verplicht gaat worden etc.
_O- Nog nooit in de menselijke geschiedenis voorgekomen dat virussen dodelijker en besmettelijker worden maar nu wel hoor.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
  User die het meest klaagt 2022 woensdag 24 november 2021 @ 16:00:01 #36
414785 sirdanilot
pi_202320081
quote:
0s.gif Op woensdag 24 november 2021 15:58 schreef ludovico het volgende:

[..]
_O- Nog nooit in de menselijke geschiedenis voorgekomen dat virussen dodelijker en besmettelijker worden maar nu wel hoor.
Ze sorteren er alvast op voor.
Let's all accept each other's differences and different opinions and live together in harmony :)
pi_202320083
quote:
Het is al langer bekend dat het virus nu met name door kinderen op de basisschool wordt verspreid.
Vorig jaar ging de verspreiding nog totaal niet via kinderen, die werden er namelijk nauwelijks ziek van, remember, remember?

Overigens vrij gemakkelijk te testen allemaal of jonge ouders meer natuurlijke antistoffen hebben dan jonge kinderlozen.... Dan heb je nog een beeeetje evidence based beleid, ipv deze duimzuigerij.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_202320086
quote:
0s.gif Op woensdag 24 november 2021 16:00 schreef sirdanilot het volgende:

[..]
Ze sorteren er alvast op voor.
Dan zal het vroeg of laat wel losgelaten worden in een of ander lab. :7
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
  woensdag 24 november 2021 @ 16:03:31 #39
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_202320122
quote:
0s.gif Op woensdag 24 november 2021 15:58 schreef ludovico het volgende:

[..]
_O- Nog nooit in de menselijke geschiedenis voorgekomen dat virussen dodelijker en besmettelijker worden maar nu wel hoor.
Zodat men smeekt om de boosters. Die zijn er inmiddels al.. ze zijn wel boos op Herr Hugo omdat het veel te lang duurt totdat ze aan de beurt zijn voor spuit 3 want het moet allemaal veel sneller :{
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
  woensdag 24 november 2021 @ 16:04:28 #40
421867 greysbones
fun fact i don't care
pi_202320135
quote:
0s.gif Op woensdag 24 november 2021 16:00 schreef ludovico het volgende:

[..]
Vorig jaar ging de verspreiding nog totaal niet via kinderen, die werden er namelijk nauwelijks ziek van, remember, remember?

Overigens vrij gemakkelijk te testen allemaal of jonge ouders meer natuurlijke antistoffen hebben dan jonge kinderlozen.... Dan heb je nog een beeeetje evidence based beleid, ipv deze duimzuigerij.
Kinderen zijn ook nu nauwelijks ziek
Als je het niet kunt oplossen, is het geen probleem.
pi_202320175
quote:
0s.gif Op woensdag 24 november 2021 16:03 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]
Zodat men smeekt om de boosters. Die zijn er inmiddels al.. ze zijn wel boos op Herr Hugo omdat het veel te lang duurt totdat ze aan de beurt zijn voor spuit 3 want het moet allemaal veel sneller :{
zeker weer dat zelfde spuitje gebaseerd op een virus uit 2019?
Plaats hier uw advertentie
  woensdag 24 november 2021 @ 16:31:04 #42
421867 greysbones
fun fact i don't care
pi_202320618
quote:
0s.gif Op woensdag 24 november 2021 16:07 schreef FLATTTENtheCURVE het volgende:

[..]
zeker weer dat zelfde spuitje gebaseerd op een virus uit 2019?
Ja..
Iets anders verzinnen doen ze niet
Maar bij moderna is het maar een halve dosis 🤡
Als je het niet kunt oplossen, is het geen probleem.
pi_202320825
Die domme wappies toch, riepen dat een lockdown jaarlijks zou terugkeren, ondanks vaccinatie.
Altijd weer die klote wappies met hun fake news :r
pi_202320879
Allemaal dezelfde script..

twitter


Misschien is dit keer de booster de weg naar een paar maanden "vrijheid..
  woensdag 24 november 2021 @ 16:56:41 #45
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_202320949
quote:
0s.gif Op woensdag 24 november 2021 16:46 schreef PSVCL het volgende:
Die domme wappies toch, riepen dat een lockdown jaarlijks zou terugkeren, ondanks vaccinatie.
Altijd weer die klote wappies met hun fake news :r
Zitten ze dan op de bank mondkapje op, 3 spuitjes in de mik, kerstboom en naar het digitale vuurwerk te kijken. Allemaal de schuld van de ongevaccineerden :o
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
pi_202320985
quote:
0s.gif Op woensdag 24 november 2021 16:56 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]
Zitten ze dan op de bank mondkapje op, 3 spuitjes in de mik, kerstboom en naar het digitale vuurwerk te kijken. Allemaal de schuld van de ongevaccineerden :o
Dat zijn de mensen van het nieuwe normaal. Ondertussen worden ze ook nog eens massaal ziek ondanks of door de spuit en leven wij gewoon ons leven zonder qr codes of wat dan ook..

Dan maar geen sportschool of horeca die straks toch voor iedereen zijn gesloten. Hopelijk is dit een wake up call voor ons gevaccineerde vrienden (haha ;( )
pi_202320992
quote:
0s.gif Op woensdag 24 november 2021 16:46 schreef PSVCL het volgende:
Die domme wappies toch, riepen dat een lockdown jaarlijks zou terugkeren, ondanks vaccinatie.
Altijd weer die klote wappies met hun fake news :r
Als mensen deze winter niet wakker worden en normaal gaan doen zie ik het somber in voor Nederland.
Plaats hier uw advertentie
pi_202321037
twitter

criminele gang.
Plaats hier uw advertentie
  woensdag 24 november 2021 @ 17:03:13 #49
489794 Poem_
Brightness of Loss
pi_202321038
quote:
0s.gif Op woensdag 24 november 2021 17:00 schreef FLATTTENtheCURVE het volgende:

[..]
Als mensen deze winter niet wakker worden en normaal gaan doen zie ik het somber in voor Nederland.
Wakker worden tijdens een winterslaap zit er inderdaad niet in.
pi_202321133
quote:
99s.gif Op woensdag 24 november 2021 13:03 schreef _I het volgende:
https://ec.europa.eu/info(...)accines-europeans_en

De EU heeft 4,6 mld dosis veiliggesteld voor de inwoners (+/- 450m), daarnaast nog 3mld eur voor het covax programma.

Dus minimaal 9 prikken voor iedereen? :?
Ik zie overeenkomsten met andere landen

Canada/Inwonersaantal
38,01 miljoen (2020)

Eerder dit jaar

Canada has ordered more than 400 million COVID-19 vaccine shots: Here's the progress report
Social Sharing

https://www.cbc.ca/news/p(...)ess-report-1.6034624

Wat neerkomt op 10+ dosis per inwoner

Wat zijn ze van plan 8)7
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
  woensdag 24 november 2021 @ 17:11:40 #51
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_202321147
quote:
0s.gif Op woensdag 24 november 2021 17:03 schreef FLATTTENtheCURVE het volgende:
[ twitter ]
criminele gang.
quote:
De politiebond slaat alarm, omdat personeelstekorten bij de politie ‘drastischer zijn dan ooit’ en de kwaliteit van het politiekorps gevaar loopt door de grote toestroom van onervaren jonge aanwas. „Het kabinet heeft veel te laat de geldkraan opengezet om te investeren in nieuw personeel”, stelt bestuurder Leen Spoor van de Nederlandse Politiebond (NPB) in het AD.
Tja
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
pi_202321148
quote:
0s.gif Op woensdag 24 november 2021 17:00 schreef FLATTTENtheCURVE het volgende:

[..]
Als mensen deze winter niet wakker worden en normaal gaan doen zie ik het somber in voor Nederland.
Dan is het (voorlopig) idd game over.
  woensdag 24 november 2021 @ 17:23:20 #53
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_202321287
Best een goede vraag

Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
pi_202321465
quote:
0s.gif Op woensdag 24 november 2021 17:03 schreef FLATTTENtheCURVE het volgende:
[ twitter ]
criminele gang.
Och dit is nog lief.

Er is ook een kogel door iemands been gegaan die geen direct gevaar vormde voor de politie, en dat wordt helemaal goedgepraat hier op dit forum _O-

Mensen zijn blind van de haat.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_202321484
quote:
0s.gif Op woensdag 24 november 2021 17:23 schreef controlaltdelete het volgende:
Best een goede vraag

[ afbeelding ]
Dit soort vragen zijn eigenlijk te debiel voor woorden maar schrikbarend dat 50% zich laat indoctrineren door Jan Patternotte.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_202321605
quote:
Anyone wishing to be euthanized now has to first present proof of vaccination or recovery from Covid, as per the new guidelines issued by Germany's euthanasia association.
Germans will be ‘vaccinated, cured or dead’ by winter’s end – ministerREAD MORE: Germans will be ‘vaccinated, cured or dead’ by winter’s end – minister
A statement put out by the Hamburg-based group on Friday reads “assisted suicide and the preliminary examination of a patient’s ability to make decisions freely implies physical closeness between people. However, that is precisely the precondition for the spread of Covid.”
https://www.sterbehilfe.d(...)impfte-und-genesene/
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_202321702
twitter
pi_202321769
Het woord ‘vaccinatieplicht’ zingt rond: straks ook in Nederland?

Oostenrijk stelt hem in, België overweegt het, en in Nederland beginnen de eerste experts er voorzichtig op te hinten: verplichte coronavaccinatie voor de hele bevolking. Alleen op die manier is het coronavirus nog te bedwingen zonder nieuwe lockdowns, denken de voorstanders. Maakt een prikplicht hier enige kans?

Daar sloeg, middenin het hart van Europa, opeens de vlam in de pan. Vanaf februari kent Oostenrijk, als eerste land in Europa, een heuse algemene vaccinatieplicht voor corona. Waarschijnlijk met een boete als straf voor wie weigert, zo maakte bondskanselier Alexander Schallenberg eind vorige week bekend. De vaccinatiegraad is met 65 procent te laag, de besmettingen lopen weer op, dus hup, de knoet erover. ‘We moeten de realiteit onder ogen zien’, aldus Schallenberg.

Hij is de enige niet die tot de conclusie komt dat die ‘realiteit’ kennelijk is dat corona slechts nog valt te bestrijden met verplichte vaccinatie. In België zei de verantwoordelijk minister Franck Vandenbroucke vorige week een plicht niet meer uit te sluiten, en in Duitsland is inmiddels haast driekwart voor navolging van de Impfplicht uit Oostenrijk. ‘Noem mij eens iets anders dat de vaccinatiegraad naar 98 procent krijgt?’, vroeg OMT-lid Marc Bonten zich zaterdag in deze krant af.

‘De roep komt toch een beetje voort uit een gevoel van onmacht’, vindt rechtsfilosoof Roland Pierik (Universiteit van Amsterdam) die lid is van de vaccinatiecommissie van de Gezondheidsraad en veel over het onderwerp schreef. ‘Het is ook lastig. We willen geen code zwart, we willen geen lockdown, én we willen dat iedereen de keuze heeft om zich niet te laten vaccineren. Tegelijkertijd is het gevoel dat een kleine groep ongevaccineerden ons in haar greep houdt.’

In Nederland komt er geen vaccinatieplicht, ‘nu niet en nooit niet’, zo zei demissionair minister Hugo de Jonge afgelopen zomer, en sindsdien heeft hij die belofte talloze keren herhaald. Maar het is de vraag hoelang dat standhoudt. ‘Drang is niet per se onaanvaardbaar’, adviseerde de Gezondheidsraad in februari. En verplichte vaccinatie is zo’n vorm van drang, aldus de Raad: net een treetje lager op de ladder dan dwang, waarbij men mensen desnoods met geweld zou inenten, maar wel helemaal aan de bovenkant van wat nog ‘drang’ heet.

https://www.volkskrant.nl(...)nederland~b03e89a14/
Plaats hier uw advertentie
pi_202321783
twitter
pi_202321815
quote:
0s.gif Op woensdag 24 november 2021 15:58 schreef ludovico het volgende:

[..]
_O- Nog nooit in de menselijke geschiedenis voorgekomen dat virussen dodelijker en besmettelijker worden maar nu wel hoor.
Ik haal nergens uit dat het dodelijker zou zijn
Hooguit dit
quote:
predicted escape from most known monoclonal antibodies
pi_202321935
quote:
1s.gif Op woensdag 24 november 2021 18:03 schreef Emmerdeur het volgende:
Ik haal nergens uit dat het dodelijker zou zijn
Hooguit dit
Och als het escaped aan je immuunsysteem ist ook wel dodelijker hoor.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_202321977
quote:
0s.gif Op woensdag 24 november 2021 18:11 schreef ludovico het volgende:

[..]
Och als het escaped aan je immuunsysteem ist ook wel dodelijker hoor.
Volgens mij bedoelen ze het vaccin :T
Maar goed ben geen medicus
https://www.ema.europa.eu(...)l-antibody-medicines
pi_202322013
EU wil iedereen aan de booster
https://www.reuters.com/w(...)l-adults-2021-11-24/
Maar de WHO wil dat rijkere landen waar al gevaccineerd is, eerst armere landen helpen
https://www.theguardian.c(...)2d1f8f0831fdaebbb4a5

Gewoon lekker boosteren met z’n allen. Wh00p *O*
pi_202322023
quote:
10s.gif Op woensdag 24 november 2021 18:17 schreef _I het volgende:
EU wil iedereen aan de booster
https://www.reuters.com/w(...)l-adults-2021-11-24/
Maar de WHO wil dat rijkere landen waar al gevaccineerd is, eerst armere landen helpen
https://www.theguardian.c(...)2d1f8f0831fdaebbb4a5

Gewoon lekker boosteren met z’n allen. Wh00p *O*
Vaccinatie is straks 100% kansloos want het virus heeft zich 100% aangepast aan het vaccin.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_202322102
twitter
pi_202322123
quote:
0s.gif Op woensdag 24 november 2021 18:17 schreef ludovico het volgende:

[..]
Vaccinatie is straks 100% kansloos want het virus heeft zich 100% aangepast aan het vaccin.
Straks. Hihi.
pi_202322147
quote:
10s.gif Op woensdag 24 november 2021 18:23 schreef _I het volgende:

[..]
Straks. Hihi.
Ja of omgekeerd hè... Zijn weleens mensen bang voor.

Shit show, beetje niet risicogroepen vaccineren en met drang ook nog.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_202322243
quote:
0s.gif Op woensdag 24 november 2021 18:25 schreef ludovico het volgende:

[..]
Ja of omgekeerd hè... Zijn weleens mensen bang voor.

Shit show, beetje niet risicogroepen vaccineren en met drang ook nog.
Wel voor de greater good he.

twitter
Plaats hier uw advertentie
pi_202322246
quote:
0s.gif Op woensdag 24 november 2021 18:25 schreef ludovico het volgende:

[..]
Ja of omgekeerd hè... Zijn weleens mensen bang voor.

Shit show, beetje niet risicogroepen vaccineren en met drang ook nog.
Die gentherapie a la, maar dat je ze zelfs gaat boosteren.

Het lijkt mij redelijk normaal dat je antistoffen verdwijnen na een tijdje. Normaal heb je dan nog geheugencellen en wat niet meer. Nu blijven ze je maar ziek maken en moet je lichaam elke keer die troep stoppen. Las iets over immuniteit erosie. Vond het een mooi begrip.

Mensen 3 x per jaar ziek maken.. En straks is dat virus weer grillig en hebben we geen idee waarom al die mensen toch hartklachten hebben. Zal wel van het gebrek aan vitamine D komen van het binnenzitten.

Oe. Merk dat ik cynisch word. Tijd om iets anders te doen een tijdje. :Y

[ Bericht 0% gewijzigd door _I op 24-11-2021 18:31:54 (Ik ben een sukkel) ]
  woensdag 24 november 2021 @ 18:34:04 #70
421867 greysbones
fun fact i don't care
pi_202322276
quote:
0s.gif Op woensdag 24 november 2021 17:38 schreef ludovico het volgende:

[..]
Dit soort vragen zijn eigenlijk te debiel voor woorden maar schrikbarend dat 50% zich laat indoctrineren door Jan Patternotte.
Jan Paternotte is eng!!!
Als je het niet kunt oplossen, is het geen probleem.
  woensdag 24 november 2021 @ 18:37:56 #71
421867 greysbones
fun fact i don't care
pi_202322333
https://www.telegraaf.nl/(...)utm_campaign=twitter

Dan is er de schurf-toename die opvalt, vooral in de provincies Groningen en Drenthe. De stijging is te zien in alle leeftijdsgroepen, maar vooral in in de leeftijdsgroep 15 t/m 24 jaar. Gemiddeld zien huisartsen 16 gevallen van schurft per 100.000 inwoners; dit aantal lag vorig jaar op de helft.

JA!!! goede reden om de ivermectine klaar te zetten
Als je het niet kunt oplossen, is het geen probleem.
pi_202322485
quote:
99s.gif Op woensdag 24 november 2021 18:37 schreef greysbones het volgende:
https://www.telegraaf.nl/(...)utm_campaign=twitter

Dan is er de schurf-toename die opvalt, vooral in de provincies Groningen en Drenthe. De stijging is te zien in alle leeftijdsgroepen, maar vooral in in de leeftijdsgroep 15 t/m 24 jaar. Gemiddeld zien huisartsen 16 gevallen van schurft per 100.000 inwoners; dit aantal lag vorig jaar op de helft.

JA!!! goede reden om de ivermectine klaar te zetten
is ivermectine nog wel toegestaan voor niet-covid zaken?
Plaats hier uw advertentie
  woensdag 24 november 2021 @ 18:50:33 #73
421867 greysbones
fun fact i don't care
pi_202322552
quote:
0s.gif Op woensdag 24 november 2021 18:47 schreef FLATTTENtheCURVE het volgende:

[..]
is ivermectine nog wel toegestaan voor niet-covid zaken?
geen idee
weet niet precies hoe het met dat verbod zit
Als je het niet kunt oplossen, is het geen probleem.
pi_202322622
quote:
99s.gif Op woensdag 24 november 2021 18:37 schreef greysbones het volgende:
https://www.telegraaf.nl/(...)utm_campaign=twitter

Dan is er de schurf-toename die opvalt, vooral in de provincies Groningen en Drenthe. De stijging is te zien in alle leeftijdsgroepen, maar vooral in in de leeftijdsgroep 15 t/m 24 jaar. Gemiddeld zien huisartsen 16 gevallen van schurft per 100.000 inwoners; dit aantal lag vorig jaar op de helft.

JA!!! goede reden om de ivermectine klaar te zetten
Alles heeft meer kans als je immuunsysteem naar zn moer is.

In Japan vonden ze “black dots” in Moderna
https://www.bbc.com/news/world-asia-58405210.amp

OK. Das heul nie gek.
  woensdag 24 november 2021 @ 19:05:06 #75
421867 greysbones
fun fact i don't care
pi_202322790
twitter
Als je het niet kunt oplossen, is het geen probleem.
  woensdag 24 november 2021 @ 19:07:36 #76
421867 greysbones
fun fact i don't care
pi_202322863
quote:
10s.gif Op woensdag 24 november 2021 18:55 schreef _I het volgende:

[..]
Alles heeft meer kans als je immuunsysteem naar zn moer is.

In Japan vonden ze “black dots” in Moderna
https://www.bbc.com/news/world-asia-58405210.amp

OK. Das heul nie gek.
lekker handen blijven desinfecteren
en mondmasker op
je eigen immuniteit nog meer vernagelen
Als je het niet kunt oplossen, is het geen probleem.
  woensdag 24 november 2021 @ 19:09:51 #77
421867 greysbones
fun fact i don't care
pi_202322912
Maandenlang heeft minister Hugo de Jonge van Volksgezondheid de boodschap verkondigd dat wie zich laat vaccineren zijn vrijheden terugkrijgt. In lijn met deze boodschap past het 2G-voorstel om door QR-controles ongevaccineerden toegang te kunnen weigeren in openbare ruimtes (cafés, restaurants, theaters, onderwijs); een negatieve coronatest zal dan niet langer volstaan (3G). In de logica van het demissionaire kabinet valt het moreel en politiek niet langer uit te leggen dat een grote groep gehoorzame burgers lijdt onder de keuzes van een (substantiële) groep dwarsliggers.

Onderzoekers van de TU Delft hebben berekend dat het aantal ziekenhuisopnames als gevolg van een groot evenement met 94 procent kan dalen als 2G wordt ingevoerd. De minister vertaalt zulke berekeningen als volgt: als we 2G nu eens breed doorvoeren, kan de reguliere zorg op termijn weer fatsoenlijk doorgang vinden. 2G is zodoende niet alleen logisch, maar ook nog eens een goed idee. Zo lijkt het althans. Maar dat klopt niet, om verschillende redenen.

Allereerst is het bij inspectie van het model van de TU Delft evident dat dit model mijlenver van de realiteit afstaat. De manier waarop een maatschappij functioneert, is pertinent niet in mathematische modellen te vatten. Het RIVM voorspelt het verloop van deze pandemie dan ook nooit adequaat.

Daarnaast is verder bekend dat de effectiviteit van de vaccins al na verloop van enkele maanden afneemt. Dat wordt op dit moment pijnlijk geïllustreerd door het feit dat de ziekenhuisbezetting weer afkoerst op dezelfde aantallen als in het voorjaar.

Onbeperkt
Met de invoering van 2G wekt het demissionaire kabinet de suggestie dat gevaccineerden elkaar weer onbeperkt kunnen ontmoeten in de publieke ruimte. Genezen en gevaccineerde mensen zijn dan weer vrij. De ervaring tot nu toe met de coronapas leert ons echter iets anders. De teruggegeven vrijheid leidt ertoe dat het virus kan blijven circuleren onder gevaccineerden en het aantal besmettingen maar door blijft groeien. Weliswaar remmen de vaccins het aantal ziekenhuisopnamen, maar als je maar genoeg besmettingen hebt, komen de ziekenhuizen toch weer vol te liggen, zeker bij steeds verder dalende werkzaamheid van het vaccin. We koersen met het extreem strenge 2G-beleid nog steeds onvermijdelijk aan op code zwart in de zorg.

De nu ontstane situatie doet denken aan het verhaal van de nieuwe kleren van de keizer. Hij is naakt, maar niemand durft het te zeggen. We grijpen kennelijk liever naar zeer ingrijpende maatregelen zoals 2G en feitelijke lockdowns voor ongevaccineerden, dan dat we onze mislukte exit-strategie van zoveel mogelijk mensen vaccineren aan de kaak durven te stellen. En dat hebben we vaker gedaan in deze crisis. De gedachte dat we kunnen ingrijpen in het verloop van de crisis koesteren we hartstochtelijk en regelmatig zitten we er grondig naast. Voor de schade die we aanrichten zijn we blind, en wat nog erger is: achteraf hebben we het er niet meer over. Wie praat nog over de ouderen die in het begin van de crisis in eenzaamheid stierven?

Endemisch
De conclusie lijkt daarom gerechtvaardigd dat als we op deze voet verder gaan, we niet uit deze crisis komen. Het wordt tijd dat we de endemische status van dit virus accepteren. Dit begint wat ons betreft nu eens niet met een enorm pakket aan maatregelen, maar onder andere met nadenken over preventieve maatregelen, en eerst in alle bescheidenheid erkennen dat onze wereld uiteindelijk niet maakbaar is.

Hierbij hoort ook de pijnlijke acceptatie dat de dood bij het leven hoort. Wellicht geeft deze berusting ons de moed te stellen dat de dood het niet waard is om zo veel leven voor op te geven. De komende tijd zal pijnlijk en verdrietig zijn. We zullen elkaar heel hard nodig gaan hebben. Ook in dat opzicht is de nu voorgestelde invoering van 2G weinig behulpzaam.

Yke Bauke Eisma is universitair docent TU Delft, Aart Nederveen is hoogleraar UvA/Amsterdam UMC, Ronald Meester is hoogleraar VU Amsterdam. Lukas Stalpers is hoogleraar UvA/Amsterdam UMC.

https://www.volkskrant.nl(...)l&utm_source=twitter
Als je het niet kunt oplossen, is het geen probleem.
pi_202322990
quote:
99s.gif Op woensdag 24 november 2021 19:07 schreef greysbones het volgende:

[..]
lekker handen blijven desinfecteren
en mondmasker op
je eigen immuniteit nog meer vernagelen
Afstand houden, vereenzamen, stress hebben om dingen als code zwart waar je nul invloed op hebt, continue aangesproken worden dat het aan “ons” gedrag ligt, anderen als “vies” gaan zien, …
  woensdag 24 november 2021 @ 19:14:22 #79
421867 greysbones
fun fact i don't care
pi_202323004
quote:
13s.gif Op woensdag 24 november 2021 19:13 schreef _I het volgende:

[..]
Afstand houden, vereenzamen, stress hebben om dingen als code zwart waar je nul invloed op hebt, continue aangesproken worden dat het aan “ons” gedrag ligt, anderen als “vies” gaan zien, …
scholen sluiten
en wat nog meer gaat volgen
Als je het niet kunt oplossen, is het geen probleem.
pi_202323019
quote:
quote:
Hierbij hoort ook de pijnlijke acceptatie dat de dood bij het leven hoort. Wellicht geeft deze berusting ons de moed te stellen dat de dood het niet waard is om zo veel leven voor op te geven. De komende tijd zal pijnlijk en verdrietig zijn. We zullen elkaar heel hard nodig gaan hebben. Ook in dat opzicht is de nu voorgestelde invoering van 2G weinig behulpzaam.
Ja dit was al in 2020 bekend
Vakman pur sang
  woensdag 24 november 2021 @ 19:16:07 #81
421867 greysbones
fun fact i don't care
pi_202323026
quote:
1s.gif Op woensdag 24 november 2021 19:15 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]
[..]
Ja dit was al in 2020 bekend
mag niet gezegd worden :N
Als je het niet kunt oplossen, is het geen probleem.
pi_202323099
quote:
99s.gif Op woensdag 24 november 2021 19:16 schreef greysbones het volgende:

[..]
mag niet gezegd worden :N
Zou mooi zijn als er wat overcapaciteit in de zorg was. Of gewoon af laten sterven in einde leven huizen.
Vakman pur sang
pi_202323305
Pfizer Employee Stole 12,000 Files Including COVID-19 Vaccine Secrets, Lawsuit Claims
Pfizer claims that a "soon-to-be-former employee" uploaded more than 12,000 files - including "scores" with confidential information - to her personal Google Drive account and other personal devices, a lawsuit from the company claims.

https://www.zerohedge.com(...)crets-lawsuit-claims

Dus misschien hoeven we geen 57 jaar te wachten.
Plaats hier uw advertentie
pi_202323320
quote:
Taser nieuw middel van de politie: met stroomstootwapen dreigen is vaak al genoeg
De politie is begonnen met trainingen voor de invoering van het stroomstootwapen, ook bekend als de taser, als aanvulling op het arsenaal van agenten op straat. Het nieuwe middel om agressieve verdachten veilig aan te houden kent ook risico’s.
https://www.ad.nl/binnenl(...)-al-genoeg~a0e5f9fd/
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
pi_202323438
quote:
0s.gif Op woensdag 24 november 2021 19:31 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]

Wow dat worden leuke livestream en filmpjes :9
Vakman pur sang
pi_202323448
quote:
1s.gif Op woensdag 24 november 2021 19:37 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]
Wow dat worden leuke livestream en filmpjes :9
_O-
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
pi_202323805
quote:
0s.gif Op woensdag 24 november 2021 18:30 schreef FLATTTENtheCURVE het volgende:

[..]
Wel voor de greater good he.

[ twitter ]
Ik vind dit filmpje echt super goud.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
  woensdag 24 november 2021 @ 19:59:00 #88
421867 greysbones
fun fact i don't care
pi_202323892
quote:
0s.gif Op woensdag 24 november 2021 19:56 schreef ludovico het volgende:

[..]
Ik vind dit filmpje echt super goud.
allemaal wappie taal :+
Als je het niet kunt oplossen, is het geen probleem.
  woensdag 24 november 2021 @ 20:02:02 #89
421867 greysbones
fun fact i don't care
pi_202323966
Als je het niet kunt oplossen, is het geen probleem.
  woensdag 24 november 2021 @ 20:04:10 #90
421867 greysbones
fun fact i don't care
pi_202324010
twitter


mooi filmpje wat een geluidsfrequentie kan doen
Als je het niet kunt oplossen, is het geen probleem.
pi_202324137
quote:
99s.gif Op woensdag 24 november 2021 19:07 schreef greysbones het volgende:

[..]
lekker handen blijven desinfecteren
en mondmasker op
je eigen immuniteit nog meer vernagelen
Heerlijk _O_
"De ONZ SC heeft veel meer pit, nu Stig in het topic zit!" -TheStigsDutchCousin
pi_202324279
twitter

Gaat nog gezellig worden in Nederland.

Plaats hier uw advertentie
pi_202324374
quote:
1s.gif Op woensdag 24 november 2021 19:15 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]
[..]
Ja dit was al in 2020 bekend
Laat ik ff waardering voor je uitspreken. Beetje tegengas maarrr op een manier dat je gezellig met elkaar een biertje kan doen. Top.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_202324432
Plaats hier uw advertentie
  woensdag 24 november 2021 @ 20:23:41 #95
421867 greysbones
fun fact i don't care
pi_202324486
quote:
ehhhhh wat?
Als je het niet kunt oplossen, is het geen probleem.
pi_202324599
quote:
pi_202324678
quote:
HIV is een retrovirus, dus deze mensen hebben het reversed scriptase enzym. Het enzym dat nodig is om met mRNA DNA te overschrijven.
Gelukkig is het veilig voor HIV patiënten om zich te laten injecteren.
pi_202324921
quote:
Ik val in slaap met dit soort gesprekken. In letterlijke zin ik luister het in bed voor het slapen gaan.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
  woensdag 24 november 2021 @ 20:53:04 #100
421867 greysbones
fun fact i don't care
pi_202324936
quote:
0s.gif Op woensdag 24 november 2021 20:51 schreef ludovico het volgende:

[..]
Ik val in slaap met dit soort gesprekken. In letterlijke zin ik luister het in bed voor het slapen gaan.
dat kan ik niet
ik kan niet in slapen vallen van pratende mensen
Als je het niet kunt oplossen, is het geen probleem.
pi_202324988
quote:
0s.gif Op woensdag 24 november 2021 20:45 schreef lockdownclown het volgende:
[ afbeelding ]

Onderzoeksverslaggever Steve Kirsch zegt dat kinderziekenhuizen in het hele land vollopen met pasgeboren baby’s met ernstige hartproblemen, allemaal omdat hun moeders zijn “gevaccineerd” tegen COVID-19.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nieuw topic in NWS
pi_202325032
quote:
99s.gif Op woensdag 24 november 2021 20:53 schreef greysbones het volgende:

[..]
dat kan ik niet
ik kan niet in slapen vallen van pratende mensen
Nee ik ook niet, podcasts en luisterboeken zijn aan mij niet besteed :P luister de afgelopen tijd wel vaak naar hertz frequenties in een loop van 9+ uur als ik besluit om te gaan slapen, werkt best rustgevend moet ik zeggen :)
And those that were seen dancing were thought to be insane by those that could not hear the music.
pi_202325042

Protests erupted all over Europe and in Australia over the prospect of renewed lockdowns, vaccinating children and other Covid measures. They’re fed up. I am fed up. You are fed up.

The main problem? None of the measures have actually worked so far and are an incoherent mess. Instead of rethinking strategies and being more thoughtful in communicating the necessity and goals of the new approaches, many governments have instead become more dictatorial and authoritarian. This is creating even more friction within and among the citizenry.

To avoid being a ‘rat in a cage’ your first step toward freedom rests in understand who is delivering the shocks and why.
Plaats hier uw advertentie
  woensdag 24 november 2021 @ 20:58:51 #104
421867 greysbones
fun fact i don't care
pi_202325046
quote:
1s.gif Op woensdag 24 november 2021 20:58 schreef Foshizzle79 het volgende:

[..]
Nee ik ook niet, podcasts en luisterboeken zijn aan mij niet besteed :P luister de afgelopen tijd wel vaak naar hertz frequenties in een loop van 9+ uur als ik besluit om te gaan slapen, werkt best rustgevend moet ik zeggen :)
heb je het filmpje gezien wat ik hierboven heb geplaatst?
Als je het niet kunt oplossen, is het geen probleem.
pi_202325104
twitter
pi_202325108
quote:
99s.gif Op woensdag 24 november 2021 20:58 schreef greysbones het volgende:

[..]
heb je het filmpje gezien wat ik hierboven heb geplaatst?
Ik had het niet gezien ! Dus keek net welk filmpje je bedoelde!
_O- wat een bizar toeval!!! Serieus, wtf _O-
And those that were seen dancing were thought to be insane by those that could not hear the music.
  woensdag 24 november 2021 @ 21:05:01 #107
421867 greysbones
fun fact i don't care
pi_202325126
quote:
1s.gif Op woensdag 24 november 2021 21:03 schreef Foshizzle79 het volgende:

[..]
Ik had het niet gezien ! Dus keek net welk filmpje je bedoelde!
_O- wat een bizar toeval!!! Serieus, wtf _O-
spooky he
Als je het niet kunt oplossen, is het geen probleem.
pi_202325205
Y
quote:
99s.gif Op woensdag 24 november 2021 21:05 schreef greysbones het volgende:

[..]
spooky he
Yep!!! Best fucking bizar ja! Hahaha...dan ken je natuurlijk ook het verhaal van Nikola Tesla en de 432 hz, en hoe er in 1953 door 1 of andere commissie bepaald is dat alles van muziek globaal moest worden omgezet naar 440 hz...hoezo mind control :P 8-)
And those that were seen dancing were thought to be insane by those that could not hear the music.
pi_202325264
twitter
  woensdag 24 november 2021 @ 21:19:38 #110
421867 greysbones
fun fact i don't care
pi_202325350
quote:
1s.gif Op woensdag 24 november 2021 21:10 schreef Foshizzle79 het volgende:
Y
[..]
Yep!!! Best fucking bizar ja! Hahaha...dan ken je natuurlijk ook het verhaal van Nikola Tesla en de 432 hz, en hoe er in 1953 door 1 of andere commissie bepaald is dat alles van muziek globaal moest worden omgezet naar 440 hz...hoezo mind control :P 8-)
je kunt hier altijd een nieuw topic aanmaken he
Als je het niet kunt oplossen, is het geen probleem.
pi_202325363
And those that were seen dancing were thought to be insane by those that could not hear the music.
pi_202325393
quote:
99s.gif Op woensdag 24 november 2021 21:19 schreef greysbones het volgende:

[..]
je kunt hier altijd een nieuw topic aanmaken he
Ja...vind ik ook zo wat :P hahaha
And those that were seen dancing were thought to be insane by those that could not hear the music.
pi_202325415
quote:
2s.gif Op woensdag 24 november 2021 20:55 schreef _I het volgende:

[..]
Nieuw topic in NWS
En gelijk weer dicht
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
  woensdag 24 november 2021 @ 21:24:26 #114
421867 greysbones
fun fact i don't care
pi_202325420
quote:
1s.gif Op woensdag 24 november 2021 21:22 schreef Foshizzle79 het volgende:

[..]
Ja...vind ik ook zo wat :P hahaha
denk dat het hier zeker gewaardeerd wordt
Als je het niet kunt oplossen, is het geen probleem.
pi_202325468
quote:
99s.gif Op woensdag 24 november 2021 21:24 schreef greysbones het volgende:

[..]
denk dat het hier zeker gewaardeerd wordt
Ben daar niet zo'n ster in, hahaha, maar dit artikel las ik toevallig gisteren over de 432 en 440 hz frequenties :)

"Waarom je de frequentie van je muziek wellicht wilt aanpassen - Nieuwetijdskind Magazine" https://www.nieuwetijdski(...)ilt-aanpassen-4/?amp
And those that were seen dancing were thought to be insane by those that could not hear the music.
pi_202325486
quote:
2s.gif Op woensdag 24 november 2021 20:55 schreef _I het volgende:

[..]
Nieuw topic in NWS
En dicht.

Je kan zo een artikel beter in BNW plaatsen. Minder backfire... Maar wel opvallend die oversterfte in 2021 vanaf het moment van vaccineren. En die oversterfte die hoger is onder gevaccineerden dan ongevaccineerd. En die hartklachten zijn ook veel gemeld al. Tjah, zou het dat het vaak hele slechte bijwerkingen heeft? Ik hou het goed voor mogelijk. AstraZeneca is ook alleen maar uit roulatie gehaald hier omdat er een beter alternatief was. Anders hadden we die neveneffecten allemaal geaccepteerd. Iemand wat van Moderna gehoord? Uit de roulatie in Scandinavië en Frankrijk voor jongeren... In oktober pas... Ja zeg het maar. Nieuwe bevindingen zijn er nog volop in ieder geval.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_202325510
quote:
0s.gif Op woensdag 24 november 2021 21:23 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]
En gelijk weer dicht
Vond het nog best lang duren. :P
pi_202325530
quote:
10s.gif Op woensdag 24 november 2021 21:31 schreef _I het volgende:

[..]
Vond het nog best lang duren. :P
Mods keken zeker naar Ajax w/
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
pi_202325554
quote:
0s.gif Op woensdag 24 november 2021 21:29 schreef ludovico het volgende:

[..]
En dicht.

Je kan zo een artikel beter in BNW plaatsen. Minder backfire... Maar wel opvallend die oversterfte in 2021 vanaf het moment van vaccineren. En die oversterfte die hoger is onder gevaccineerden dan ongevaccineerd. En die hartklachten zijn ook veel gemeld al. Tjah, zou het dat het vaak hele slechte bijwerkingen heeft? Ik hou het goed voor mogelijk. AstraZeneca is ook alleen maar uit roulatie gehaald hier omdat er een beter alternatief was. Anders hadden we die neveneffecten allemaal geaccepteerd. Iemand wat van Moderna gehoord? Uit de roulatie in Scandinavië en Frankrijk voor jongeren... In oktober pas... Ja zeg het maar. Nieuwe bevindingen zijn er nog volop in ieder geval.
Tsja. Er zit ook zo verdomd veel onzin tussen.

Kan er maar beter de humoristische kan van in zien en ervan uitgaan dat het alleszins mee gaat vallen.

Het zijn maar 10 spuiten. 2026 is alles weer normaal. Let maar op! Echt hoor.
pi_202325692
"Absolutely NO long-term side effects",

twitter
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
pi_202326451
quote:
10s.gif Op woensdag 24 november 2021 21:35 schreef _I het volgende:

[..]
Tsja. Er zit ook zo verdomd veel onzin tussen.

Kan er maar beter de humoristische kan van in zien en ervan uitgaan dat het alleszins mee gaat vallen.

Het zijn maar 10 spuiten. 2026 is alles weer normaal. Let maar op! Echt hoor.
Ik denk niet dat het meevalt. Ik schat het aantal vaccin doden op 1/20-50k.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
  woensdag 24 november 2021 @ 22:32:14 #122
24329 KNAK
ff w88,......
pi_202326457
En weet thuis na een lange dag zwoegen..

....zijn er al berichten welke maatregelen we vrijdag kunnen verwachten?
Mai pben rai~!
pi_202326507
quote:
0s.gif Op woensdag 24 november 2021 22:32 schreef KNAK het volgende:
En weet thuis na een lange dag zwoegen..

....zijn er al berichten welke maatregelen we vrijdag kunnen verwachten?
twitter
Plaats hier uw advertentie
pi_202326550
quote:
Hebben ze dat jou nog niet verteld dan? :@
Vakman pur sang
pi_202326556
quote:
0s.gif Op woensdag 24 november 2021 22:32 schreef ludovico het volgende:

[..]
Ik denk niet dat het meevalt. Ik schat het aantal vaccin doden op 1/20-50k.
Waar is deze schatting op gebaseerd?
Plaats hier uw advertentie
pi_202326612
quote:
1s.gif Op woensdag 24 november 2021 22:36 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]
Hebben ze dat jou nog niet verteld dan? :@
eigenlijk niet nee
Plaats hier uw advertentie
  woensdag 24 november 2021 @ 22:41:27 #127
489794 Poem_
Brightness of Loss
pi_202326630
quote:
0s.gif Op woensdag 24 november 2021 22:32 schreef ludovico het volgende:

[..]
Ik denk niet dat het meevalt. Ik schat het aantal vaccin doden op 1/20-50k.
Zomaar even willekeurig getal uit de lucht gegrepen. Netjes.
  woensdag 24 november 2021 @ 22:42:52 #128
489794 Poem_
Brightness of Loss
pi_202326650
quote:
Ze spelen allemaal samen onder één hoedje!!!!!
  woensdag 24 november 2021 @ 22:43:03 #129
24329 KNAK
ff w88,......
pi_202326653
quote:
:D

Die is mooi!

....laten we het vooralsnog houden op een toevalligheid.
3 weken wordt uiteindelijk 3 maanden, en daarna tot aan de temperatuur stijgt.

Vrijdag wordt dan wel spannend met zulke beweringen
Mai pben rai~!
pi_202326662
quote:
10s.gif Op woensdag 24 november 2021 21:46 schreef Ali_boo het volgende:
"Absolutely NO long-term side effects",

[ twitter ]
Dus absoluut géén bijwerkingen op de lange termijn, maar de farmaceutische bedrijven achter de vaccins hebben wel immuniteit voor vervolging/rechtszaken in hun contracten laten opnemen in het geval van ernstige bijwerkingen/sterfgevallen bij mensen. 8)7
En hoe kunnen ze het ook hebben over de "lange termijn" , ze begonnen pas vanaf december vorig jaar met de vaccinaties (in Europa dan). }:|
And those that were seen dancing were thought to be insane by those that could not hear the music.
pi_202326687
quote:
0s.gif Op woensdag 24 november 2021 22:43 schreef KNAK het volgende:

[..]
:D

Die is mooi!

....laten we het vooralsnog houden op een toevalligheid.
3 weken wordt uiteindelijk 3 maanden, en daarna tot aan de temperatuur stijgt.

Vrijdag wordt dan wel spannend met zulke beweringen
3 maanden? doe maar 5.
Plaats hier uw advertentie
pi_202326765
quote:
0s.gif Op woensdag 24 november 2021 22:44 schreef FLATTTENtheCURVE het volgende:

[..]
3 maanden? doe maar 5.
En dan is het februari, en dan gaan we misschien wel Oostenrijk achterna 8-)
And those that were seen dancing were thought to be insane by those that could not hear the music.
  woensdag 24 november 2021 @ 22:49:41 #133
24329 KNAK
ff w88,......
pi_202326785
quote:
0s.gif Op woensdag 24 november 2021 22:44 schreef FLATTTENtheCURVE het volgende:

[..]
3 maanden? doe maar 5.
Het zou zo maar kunnen.

Het wordt mogelijk dit keer iets anders. Het eerste jaar lockdown was om mensen te laten snakken naar vaccins. Deze injecties zijn echter nu al aanwezig en gegeven. Ik zie ze beginnen met een flinke lockdown om dit vervolgens af te zwakken voor alleen degene met een booster op zak. De rest blijft er in hangen, of wordt nog verder de strot dichtgeknepen met onzinnige beperkingen. Precies hetzelfde riedeltje als 2020 zal niet gebeuren. Het doel is iedereen vol te blaffen, dus daar zullen ze dan wel truukjes mee gaan uithalen...
Mai pben rai~!
pi_202326838
twitter
Plaats hier uw advertentie
pi_202326848
Plaats hier uw advertentie
  Moderator woensdag 24 november 2021 @ 23:03:25 #136
381159 crew  loveyoulongtime
bloedpompbiscuit
pi_202327017
Vraagje, stel ons "democratische" Nederland stelt een plicht in als in Oostenrijk. En laten we zeggen 1e en 2e prik niet halen 2500,- boete. Niet komen opdagen voor je booster 1000,- boete. Wat zouden jullie doen? Ben benieuwd naar de antwoorden, heb mijn antwoord al wel maar wil niemand beinvloeden in het antwoord :)
Lach met een schone bips
  woensdag 24 november 2021 @ 23:05:39 #137
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_202327045
quote:
0s.gif Op woensdag 24 november 2021 23:03 schreef loveyoulongtime het volgende:
Vraagje, stel ons "democratische" Nederland stelt een plicht in als in Oostenrijk. En laten we zeggen 1e en 2e prik niet halen 2500,- boete. Niet komen opdagen voor je booster 1000,- boete. Wat zouden jullie doen? Ben benieuwd naar de antwoorden, heb mijn antwoord al wel maar wil niemand beinvloeden in het antwoord :)
Dan gaat mijn liquiditeit er in een rap tempo aan.
Charlie: How's it going in there?
Alan: Whatever happened to zippers? I miss zippers.
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole
  Moderator woensdag 24 november 2021 @ 23:06:54 #138
381159 crew  loveyoulongtime
bloedpompbiscuit
pi_202327056
quote:
0s.gif Op woensdag 24 november 2021 23:05 schreef inslagenreuring het volgende:

[..]
Dan gaat mijn liquiditeit er in een rap tempo aan.
En wat als er geen geld meer is om die boetes te betalen?
Lach met een schone bips
  woensdag 24 november 2021 @ 23:09:42 #139
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_202327089
quote:
0s.gif Op woensdag 24 november 2021 23:06 schreef loveyoulongtime het volgende:

[..]
En wat als er geen geld meer is om die boetes te betalen?
Dan moet ik gaan brommen voor 100 euro per dag.


Edit- nu ik er over nadenk. Zou ik eerder al mijn geld opnemen en onderduiken :')
Charlie: How's it going in there?
Alan: Whatever happened to zippers? I miss zippers.
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole
pi_202327100
quote:
0s.gif Op woensdag 24 november 2021 23:03 schreef loveyoulongtime het volgende:
Vraagje, stel ons "democratische" Nederland stelt een plicht in als in Oostenrijk. En laten we zeggen 1e en 2e prik niet halen 2500,- boete. Niet komen opdagen voor je booster 1000,- boete. Wat zouden jullie doen? Ben benieuwd naar de antwoorden, heb mijn antwoord al wel maar wil niemand beinvloeden in het antwoord :)
2 boosters per jaar is 2k per jaar. valt mee.
Plaats hier uw advertentie
  Moderator woensdag 24 november 2021 @ 23:11:41 #141
381159 crew  loveyoulongtime
bloedpompbiscuit
pi_202327105
quote:
0s.gif Op woensdag 24 november 2021 23:09 schreef inslagenreuring het volgende:

[..]
Dan moet ik gaan brommen voor 100 euro per dag.
Goeie mindset wel, maar wat als ze de "opgesloten geldlozen" dan verplicht gaan prikken? onder dwang?

Ben het overigens wel met jou eens, want ook al in andere situatie gaat Pfizer er onder geen bedwing in.
Lach met een schone bips
  woensdag 24 november 2021 @ 23:12:36 #142
24329 KNAK
ff w88,......
pi_202327121
Laten we er vanuit gaan dat er nog voldoende verstandige mensen over zijn die samen dan een vorm van een vuist maken.
Mai pben rai~!
  Moderator woensdag 24 november 2021 @ 23:13:10 #143
381159 crew  loveyoulongtime
bloedpompbiscuit
pi_202327133
quote:
0s.gif Op woensdag 24 november 2021 23:10 schreef FLATTTENtheCURVE het volgende:

[..]
2 boosters per jaar is 2k per jaar. valt mee.
Voor veel mensen is het niet een klein bedrag, zeker met de eerste 2 shots missen meegerekend... Als jouw geld op is, wat dan?
Lach met een schone bips
pi_202327157
quote:
0s.gif Op woensdag 24 november 2021 23:13 schreef loveyoulongtime het volgende:

[..]
Voor veel mensen is het niet een klein bedrag, zeker met de eerste 2 shots missen meegerekend... Als jouw geld op is, wat dan?
goede vraag. ik kan wel zeggen dat ik in de gevangenis ga zitten maar op het moment zelf kan je er zomaar anders over denken.
Plaats hier uw advertentie
pi_202327161
quote:
0s.gif Op woensdag 24 november 2021 23:03 schreef loveyoulongtime het volgende:
Vraagje, stel ons "democratische" Nederland stelt een plicht in als in Oostenrijk. En laten we zeggen 1e en 2e prik niet halen 2500,- boete. Niet komen opdagen voor je booster 1000,- boete. Wat zouden jullie doen? Ben benieuwd naar de antwoorden, heb mijn antwoord al wel maar wil niemand beinvloeden in het antwoord :)
Verwacht niet dat er een plicht gaat komen in Nederland. En uiteindelijk ook niet in Oostenrijk btw.


Mocht het toch zover komen dan betaal ik de boetes niet.
  Moderator woensdag 24 november 2021 @ 23:17:17 #146
381159 crew  loveyoulongtime
bloedpompbiscuit
pi_202327185
quote:
0s.gif Op woensdag 24 november 2021 23:12 schreef KNAK het volgende:
Laten we er vanuit gaan dat er nog voldoende verstandige mensen over zijn die samen dan een vorm van een vuist maken.
Die zijn er wel, nu nog steeds... Maar het worden er wel minder. Ik zie het gekke zelfs gebeuren dat er nu mensen zijn die zich voorheen uitspraken als "ik neem die prik nooit" en hebben hem nu gehad alsnog en ineens tegen de mensen ageren die geen prik willen... Schiet mij maar lek, waar is je moraliteit gebleven vraag ik me dan af? neem je die prik? Prima, maar val mij er later niet op aan dat ik anti vaxxer ben :)
Lach met een schone bips
  Moderator woensdag 24 november 2021 @ 23:21:22 #147
381159 crew  loveyoulongtime
bloedpompbiscuit
pi_202327252
quote:
0s.gif Op woensdag 24 november 2021 23:15 schreef FLATTTENtheCURVE het volgende:

[..]
goede vraag. ik kan wel zeggen dat ik in de gevangenis ga zitten maar op het moment zelf kan je er zomaar anders over denken.
Dat is denk ik ook het dilemma voor velen ben ik bang, om zelf antwoord op mijn vraag te geven. Op het moment dat het zo ver komt schrijf ik me uit bij de gemeente. Heb 3 jaar geleden mijn huis verkocht om voor mijn vader met kanker (die inmiddels overleden is) en voor dementerende moeder te zorgen dus heb dak boven mijn hoofd. Dus voor mij is makkelijker, ook uitgeschreven slaap ik prima hier en kan werken. Ik maak me meer zorgen over degenen die dus niet zo overal tussendoor kunnen sluipen.
Lach met een schone bips
  woensdag 24 november 2021 @ 23:21:24 #148
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_202327253
quote:
0s.gif Op woensdag 24 november 2021 23:11 schreef loveyoulongtime het volgende:

[..]
Goeie mindset wel, maar wat als ze de "opgesloten geldlozen" dan verplicht gaan prikken? onder dwang?

Ben het overigens wel met jou eens, want ook al in andere situatie gaat Pfizer er onder geen bedwing in.
Ik vrees dat als ik als een perzik financieel wordt uitgeknepen, vervolgens als een witte laboratorium rat alsnog wordt geïnjecteerd. Dat ik dan volledig hannibal lector ga op de onderdrukkers.
Charlie: How's it going in there?
Alan: Whatever happened to zippers? I miss zippers.
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole
  Moderator woensdag 24 november 2021 @ 23:22:24 #149
381159 crew  loveyoulongtime
bloedpompbiscuit
pi_202327267
quote:
0s.gif Op woensdag 24 november 2021 23:15 schreef PSVCL het volgende:

[..]
Verwacht niet dat er een plicht gaat komen in Nederland. En uiteindelijk ook niet in Oostenrijk btw.


Mocht het toch zover komen dan betaal ik de boetes niet.
Ik hoop het echt, maar normale wetgeving is al geen issue meer.
Lach met een schone bips
  Moderator woensdag 24 november 2021 @ 23:23:13 #150
381159 crew  loveyoulongtime
bloedpompbiscuit
pi_202327279
quote:
0s.gif Op woensdag 24 november 2021 23:21 schreef inslagenreuring het volgende:

[..]
Ik vrees dat als ik als een perzik financieel wordt uitgeknepen, vervolgens als een witte laboratorium rat alsnog wordt geïnjecteerd. Dat ik dan volledig hannibal lector ga op de onderdrukkers.
En ik ben bang dat ze dat juist willen van een "grote" groep...
Lach met een schone bips
pi_202327282
quote:
0s.gif Op woensdag 24 november 2021 23:21 schreef loveyoulongtime het volgende:

[..]
Dat is denk ik ook het dilemma voor velen ben ik bang, om zelf antwoord op mijn vraag te geven. Op het moment dat het zo ver komt schrijf ik me uit bij de gemeente. Heb 3 jaar geleden mijn huis verkocht om voor mijn vader met kanker (die inmiddels overleden is) en voor dementerende moeder te zorgen dus heb dak boven mijn hoofd. Dus voor mij is makkelijker, ook uitgeschreven slaap ik prima hier en kan werken. Ik maak me meer zorgen over degenen die dus niet zo overal tussendoor kunnen sluipen.
kan dat zomaar uitschrijven en nergens ingeschreven staan?
Plaats hier uw advertentie
  woensdag 24 november 2021 @ 23:24:53 #152
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_202327296
quote:
0s.gif Op woensdag 24 november 2021 23:23 schreef loveyoulongtime het volgende:

[..]
En ik ben bang dat ze dat juist willen van een "grote" groep...
Ook dan geldt het 'be careful what you wish for' ;)
Charlie: How's it going in there?
Alan: Whatever happened to zippers? I miss zippers.
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole
  Moderator woensdag 24 november 2021 @ 23:25:26 #153
381159 crew  loveyoulongtime
bloedpompbiscuit
pi_202327303
quote:
0s.gif Op woensdag 24 november 2021 23:23 schreef FLATTTENtheCURVE het volgende:

[..]
kan dat zomaar uitschrijven en nergens ingeschreven staan?
Oh ja hoor, als je geen adres op je naam hebt no worries. Dus geen huurcontract of hypotheek.. no problem.
Lach met een schone bips
  Moderator woensdag 24 november 2021 @ 23:26:39 #154
381159 crew  loveyoulongtime
bloedpompbiscuit
pi_202327311
quote:
0s.gif Op woensdag 24 november 2021 23:24 schreef inslagenreuring het volgende:

[..]
Ook dan geldt het 'be careful what you wish for' ;)
Jup maar de schapen slapen lekker verder.... En met geweld die groep rebellen die we zijn neerslaan zien de schapen als een overwinning op het kwaad :)
Lach met een schone bips
pi_202327320
quote:
0s.gif Op woensdag 24 november 2021 23:15 schreef PSVCL het volgende:

[..]
Verwacht niet dat er een plicht gaat komen in Nederland. En uiteindelijk ook niet in Oostenrijk btw.


Mocht het toch zover komen dan betaal ik de boetes niet.
Zoveel van de maatregelen hadden "we" 2 jaar geleden nooit verwacht, en vindt men ondertussen "normaal" ... stukje bij beetje worden "we" geconditioneerd en lijkt de paniekzaaierij steeds meer zn vruchten af te werpen. }:|
And those that were seen dancing were thought to be insane by those that could not hear the music.
  Moderator woensdag 24 november 2021 @ 23:28:18 #156
381159 crew  loveyoulongtime
bloedpompbiscuit
pi_202327327
quote:
1s.gif Op woensdag 24 november 2021 23:27 schreef Foshizzle79 het volgende:

[..]
Zoveel van de maatregelen hadden "we" 2 jaar geleden nooit verwacht, en vindt men ondertussen "normaal" ... stukje bij beetje worden "we" geconditioneerd en lijkt de paniekzaaierij steeds meer zn vruchten af te werpen. }:|
Zit jij in zelfde rabbit hole als ik? :o
Lach met een schone bips
pi_202327330
quote:
0s.gif Op woensdag 24 november 2021 23:25 schreef loveyoulongtime het volgende:

[..]
Oh ja hoor, als je geen adres op je naam hebt no worries. Dus geen huurcontract of hypotheek.. no problem.
Misschien naar het buitenland ook een optie uiteindelijk, als je dan het land nog uitkomt.
Plaats hier uw advertentie
pi_202327334
quote:
0s.gif Op woensdag 24 november 2021 23:28 schreef loveyoulongtime het volgende:

[..]
Zit jij in zelfde rabbit hole als ik? :o
Zou zomaar kunnen :P hahaha
And those that were seen dancing were thought to be insane by those that could not hear the music.
  Moderator woensdag 24 november 2021 @ 23:30:12 #159
381159 crew  loveyoulongtime
bloedpompbiscuit
pi_202327353
quote:
0s.gif Op woensdag 24 november 2021 23:28 schreef FLATTTENtheCURVE het volgende:

[..]
Misschien naar het buitenland ook een optie uiteindelijk, als je dan het land nog uitkomt.
Ik ben tussen 2008 en 2012 nergens ingeschreven geweest, woonde toen in DLD en ook daar niet ingeschreven. Huurde toen een huis onderhands. No worries in NL en niet in DLD. Daarna gekocht maar verkocht om voor mijn oudjes te zorgen...
Lach met een schone bips
  Moderator woensdag 24 november 2021 @ 23:31:16 #160
381159 crew  loveyoulongtime
bloedpompbiscuit
pi_202327365
quote:
1s.gif Op woensdag 24 november 2021 23:28 schreef Foshizzle79 het volgende:

[..]
Zou zomaar kunnen :P hahaha
Haha, maar ben op mijn prive rabbit hole gesteld :(
Lach met een schone bips
pi_202327371
quote:
0s.gif Op woensdag 24 november 2021 23:31 schreef loveyoulongtime het volgende:

[..]
Haha, maar ben op mijn prive rabbit hole gesteld :(
Ik eigenlijk ook wel.. :P 8-)
And those that were seen dancing were thought to be insane by those that could not hear the music.
  Moderator woensdag 24 november 2021 @ 23:32:56 #162
381159 crew  loveyoulongtime
bloedpompbiscuit
pi_202327381
quote:
1s.gif Op woensdag 24 november 2021 23:32 schreef Foshizzle79 het volgende:

[..]
Ik eigenlijk ook wel.. :P 8-)
Schutting plaatsen dan! Af en toe op de BBQ is ok maar niet verder dan dat oke? :)
Lach met een schone bips
pi_202327394
quote:
0s.gif Op woensdag 24 november 2021 23:30 schreef loveyoulongtime het volgende:

[..]
Ik ben tussen 2008 en 2012 nergens ingeschreven geweest, woonde toen in DLD en ook daar niet ingeschreven. Huurde toen een huis onderhands. No worries in NL en niet in DLD. Daarna gekocht maar verkocht om voor mijn oudjes te zorgen...
interessant. alleen moet je er wel rekening mee houden dat ze ook achter je bankrekening aankomen, ook daar zijn alternatieven voor.
Plaats hier uw advertentie
  Moderator woensdag 24 november 2021 @ 23:36:19 #164
381159 crew  loveyoulongtime
bloedpompbiscuit
pi_202327414
quote:
0s.gif Op woensdag 24 november 2021 23:33 schreef FLATTTENtheCURVE het volgende:

[..]
interessant. alleen moet je er wel rekening mee houden dat ze ook achter je bankrekening aankomen, ook daar zijn alternatieven voor.
Zo ver zijn ze nog niet, sta je niet ingeschreven open je duitse bankrekekening en laat je daar je loon op storten. Kan gewoon, iets met gebruik maken van de EU :) N26 gratis Duitse online rekening :) Je kan alles maar je moet er wel even tijd in steken :)
Lach met een schone bips
pi_202327424
quote:
0s.gif Op woensdag 24 november 2021 23:32 schreef loveyoulongtime het volgende:

[..]
Schutting plaatsen dan! Af en toe op de BBQ is ok maar niet verder dan dat oke? :)
Maar ook niet elke keer als we elkaar tegenkomen, het gevoel hebben dat er iets gezegd moet worden of elkaar moeten begroeten ofzo :P haha
And those that were seen dancing were thought to be insane by those that could not hear the music.
pi_202327428
quote:
0s.gif Op woensdag 24 november 2021 23:36 schreef loveyoulongtime het volgende:

[..]
Zo ver zijn ze nog niet, sta je niet ingeschreven open je duitse bankrekekening en laat je daar je loon op storten. Kan gewoon, iets met gebruik maken van de EU :) N26 gratis Duitse online rekening :) Je kan alles maar je moet er wel even tijd in steken :)
ik heb wel zitten kijken voor een bankrekening buiten de EU, vaak moet je fysiek aanwezig zijn om een rekening af te sluiten. Duitse online rek misschien wel handig ja.
Plaats hier uw advertentie
  woensdag 24 november 2021 @ 23:39:08 #167
478286 Stray_cat
Veni, vidi, vagina
pi_202327434
quote:
0s.gif Op woensdag 24 november 2021 23:03 schreef loveyoulongtime het volgende:
Vraagje, stel ons "democratische" Nederland stelt een plicht in als in Oostenrijk. En laten we zeggen 1e en 2e prik niet halen 2500,- boete. Niet komen opdagen voor je booster 1000,- boete. Wat zouden jullie doen? Ben benieuwd naar de antwoorden, heb mijn antwoord al wel maar wil niemand beinvloeden in het antwoord :)
Ik werk nergens aan mee waar ik niet achter sta, dus ik laat me -nog niet- vaccineren. En als dat boetes oplevert dan zal ik die betalen maar niet zonder rechtzaak.
pi_202327454
quote:
0s.gif Op woensdag 24 november 2021 23:03 schreef loveyoulongtime het volgende:
Vraagje, stel ons "democratische" Nederland stelt een plicht in als in Oostenrijk. En laten we zeggen 1e en 2e prik niet halen 2500,- boete. Niet komen opdagen voor je booster 1000,- boete. Wat zouden jullie doen? Ben benieuwd naar de antwoorden, heb mijn antwoord al wel maar wil niemand beinvloeden in het antwoord :)
Van een kale kip kunnen ze niet plukken dus wens ze veel succes met die boetes te innen bij mij :P en als ze daardoor mij in de cel stoppen so be it, ga met opgeheven hoofd iig.
And those that were seen dancing were thought to be insane by those that could not hear the music.
  Moderator woensdag 24 november 2021 @ 23:42:31 #169
381159 crew  loveyoulongtime
bloedpompbiscuit
pi_202327459
quote:
1s.gif Op woensdag 24 november 2021 23:37 schreef Foshizzle79 het volgende:

[..]
Maar ook niet elke keer als we elkaar tegenkomen, het gevoel hebben dat er iets gezegd moet worden of elkaar moeten begroeten ofzo :P haha
Neuh, hou op met die politieke correcte nonsens... En als je al vraagt "Hoe is het?" en ik zeg "kut!" ga dan niet politiek correct vragen waarom en hoe en wat.. Maar zeg dan als het je iets boeit "biertje dan maar?" :) Zo zie ik het leven haha
Lach met een schone bips
  Moderator woensdag 24 november 2021 @ 23:43:57 #170
381159 crew  loveyoulongtime
bloedpompbiscuit
pi_202327475
quote:
0s.gif Op woensdag 24 november 2021 23:38 schreef FLATTTENtheCURVE het volgende:

[..]
ik heb wel zitten kijken voor een bankrekening buiten de EU, vaak moet je fysiek aanwezig zijn om een rekening af te sluiten. Duitse online rek misschien wel handig ja.
Online kan veel, ook buiten de EU. Paspoort en videocall doen ze dan :)
Lach met een schone bips
  Moderator woensdag 24 november 2021 @ 23:45:03 #171
381159 crew  loveyoulongtime
bloedpompbiscuit
pi_202327487
quote:
1s.gif Op woensdag 24 november 2021 23:42 schreef Foshizzle79 het volgende:

[..]
Van een kale kip kunnen ze niet plukken dus wens ze veel succes met die boetes te innen bij mij :P en als ze daardoor mij in de cel stoppen so be it, ga met opgeheven hoofd iig.
Lol en bij mij is het ze kunnen er toch niet bij of me vinden officieel :) Ze kunnen me wat.
Lach met een schone bips
pi_202327496
quote:
0s.gif Op woensdag 24 november 2021 23:42 schreef loveyoulongtime het volgende:

[..]
Neuh, hou op met die politieke correcte nonsens... En als je al vraagt "Hoe is het?" en ik zeg "kut!" ga dan niet politiek correct vragen waarom en hoe en wat.. Maar zeg dan als het je iets boeit "biertje dan maar?" :) Zo zie ik het leven haha
Zo te zien kunnen we dus prima met elkaar overweg :P
And those that were seen dancing were thought to be insane by those that could not hear the music.
  Moderator woensdag 24 november 2021 @ 23:55:28 #173
381159 crew  loveyoulongtime
bloedpompbiscuit
pi_202327637
quote:
1s.gif Op woensdag 24 november 2021 23:46 schreef Foshizzle79 het volgende:

[..]
Zo te zien kunnen we dus prima met elkaar overweg :P
Haha lijkt er wel op, beter een goeie buur dan verre vriend :)
Lach met een schone bips
  woensdag 24 november 2021 @ 23:58:10 #174
478286 Stray_cat
Veni, vidi, vagina
pi_202327687
quote:
0s.gif Op woensdag 24 november 2021 23:55 schreef loveyoulongtime het volgende:

[..]
Haha lijkt er wel op, beter een goeie buur dan verre vriend :)
Get a room
  Moderator woensdag 24 november 2021 @ 23:59:32 #175
381159 crew  loveyoulongtime
bloedpompbiscuit
pi_202327707
quote:
14s.gif Op woensdag 24 november 2021 23:58 schreef Stray_cat het volgende:

[..]
Get a room
Uhhmm was wel beetje teveel offtopic chat no? aja, ze denkt iig goed *;
Lach met een schone bips
pi_202327725
quote:
14s.gif Op woensdag 24 november 2021 23:58 schreef Stray_cat het volgende:

[..]
Get a room
We hebben al een rabbithole :D :S___D 8)7
And those that were seen dancing were thought to be insane by those that could not hear the music.
pi_202327730
And those that were seen dancing were thought to be insane by those that could not hear the music.
  Moderator donderdag 25 november 2021 @ 00:01:10 #178
381159 crew  loveyoulongtime
bloedpompbiscuit
pi_202327733
quote:
1s.gif Op donderdag 25 november 2021 00:00 schreef Foshizzle79 het volgende:

[..]
We hebben al een rabbithole :D :S___D 8)7
En schutting en BBQ en bier :)
Lach met een schone bips
pi_202327755
quote:
0s.gif Op donderdag 25 november 2021 00:01 schreef loveyoulongtime het volgende:

[..]
En schutting en BBQ en bier :)
Wat wil een mens nog meer 😉
And those that were seen dancing were thought to be insane by those that could not hear the music.
  Moderator donderdag 25 november 2021 @ 00:04:14 #180
381159 crew  loveyoulongtime
bloedpompbiscuit
pi_202327779
quote:
1s.gif Op donderdag 25 november 2021 00:02 schreef Foshizzle79 het volgende:

[..]
Wat wil een mens nog meer 😉
Ik geloof dat de mensen willen dat wij onze bek houden tegen elkaar en verder gaan met vaxx bashen ^O^ Stelletje homo's hier :(
Lach met een schone bips
pi_202327781
twitter
Plaats hier uw advertentie
pi_202327801
De uil van Minerva spreidt zijn vleugels bij 't vallen van de avond.
pi_202327845
quote:
0s.gif Op donderdag 25 november 2021 00:04 schreef loveyoulongtime het volgende:

[..]
Ik geloof dat de mensen willen dat wij onze bek houden tegen elkaar en verder gaan met vaxx bashen ^O^ Stelletje homo's hier :(
Ja even een keer een beetje amicaal doen tegen iemand van het andere geslacht en voor je het weet komen de "get a room" reacties al. :P
Ach ja, biertje dan maar voor tijdens het vaxx bashen? :P hahaha
And those that were seen dancing were thought to be insane by those that could not hear the music.
  Moderator donderdag 25 november 2021 @ 00:11:27 #184
381159 crew  loveyoulongtime
bloedpompbiscuit
pi_202327864
quote:
1s.gif Op donderdag 25 november 2021 00:09 schreef Foshizzle79 het volgende:

[..]
Ja even een keer een beetje amicaal doen tegen iemand van het andere geslacht en voor je het weet komen de "get a room" reacties al. :P
Ach ja, biertje dan maar voor tijdens het vaxx bashen? :P hahaha
Lighting up the BBQ ;)
Lach met een schone bips
pi_202327909
quote:
0s.gif Op donderdag 25 november 2021 00:11 schreef loveyoulongtime het volgende:

[..]
Lighting up the BBQ ;)
Als je er maar geen shrimp op throwt :P
And those that were seen dancing were thought to be insane by those that could not hear the music.
  Moderator donderdag 25 november 2021 @ 00:35:52 #186
381159 crew  loveyoulongtime
bloedpompbiscuit
pi_202328012
quote:
1s.gif Op donderdag 25 november 2021 00:16 schreef Foshizzle79 het volgende:

[..]
Als je er maar geen shrimp op throwt :P
Want? das lekker... hou je niet vaqn shrimp oma? :)
Lach met een schone bips
pi_202328016
quote:
0s.gif Op donderdag 25 november 2021 00:35 schreef loveyoulongtime het volgende:

[..]
Want? das lekker... hou je niet vaqn shrimp oma? :)
Nee mien jong :+ vind het de kakkerlakken van de zee :P
And those that were seen dancing were thought to be insane by those that could not hear the music.
  Moderator donderdag 25 november 2021 @ 00:41:51 #188
381159 crew  loveyoulongtime
bloedpompbiscuit
pi_202328040
quote:
1s.gif Op donderdag 25 november 2021 00:37 schreef Foshizzle79 het volgende:

[..]
Nee mien jong :+ vind het de kakkerlakken van de zee :P
Mien jong? oke..... I've been declassified as human here............ :)

Je bent leuk Foshizzle79
Lach met een schone bips
pi_202328052
quote:
0s.gif Op donderdag 25 november 2021 00:41 schreef loveyoulongtime het volgende:

[..]
Mien jong? oke..... I've been declassified as human here............ :)

Je bent leuk Foshizzle79
Likewise loveyoulongtime 😉
And those that were seen dancing were thought to be insane by those that could not hear the music.
pi_202328746
twitter

Mogguh c_/
pi_202328749
twitter

Mogguh
pi_202328761
twitter
pi_202328776
twitter
pi_202328780
And those that were seen dancing were thought to be insane by those that could not hear the music.
pi_202328816
quote:
0s.gif Op woensdag 24 november 2021 22:37 schreef FLATTTENtheCURVE het volgende:

[..]
Waar is deze schatting op gebaseerd?
Oversterfte cijfers. 500 erbij per 10mil prik.. Niet risicogroep.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_202328882
quote:
0s.gif Op woensdag 24 november 2021 22:41 schreef Poem_ het volgende:

[..]
Zomaar even willekeurig getal uit de lucht gegrepen. Netjes.
Aanname. Van jou.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
  donderdag 25 november 2021 @ 08:21:07 #197
421867 greysbones
fun fact i don't care
pi_202329030
Als je het niet kunt oplossen, is het geen probleem.
pi_202329086
And those that were seen dancing were thought to be insane by those that could not hear the music.
  donderdag 25 november 2021 @ 08:32:45 #199
421867 greysbones
fun fact i don't care
pi_202329106
quote:
We are all going to die… die I say
En goedemorgen :W O+
Als je het niet kunt oplossen, is het geen probleem.
pi_202329131
quote:
0s.gif Op woensdag 24 november 2021 23:25 schreef loveyoulongtime het volgende:

[..]
Oh ja hoor, als je geen adres op je naam hebt no worries. Dus geen huurcontract of hypotheek.. no problem.
over dat uitschrijven, wil de belastingdienst geen adres hebben of kan dat gewoon een postadres zijn?
Plaats hier uw advertentie
pi_202329150
quote:
Enige probleem was 50% tekort personeel over de hele wereld.

Iedereen 10% langere dagen maken, iedereen die kan inschuiven inschuiven... En je versnelde opleiding voor mensen die al niveau hebben... Schaalvergroting / specialisatie voor Covid zorg in een apart ziekenhuis... Ipv met 6-12 man per ziekenhuis per IC...

Lonen 30% omhoog op de IC. 15% overige zorg. Aansturen op intrinsieke motivatie...

"zorg kan je niet opschalen begrijp dat nou eens!!" die mensen zijn zo ontzettend dom... Jezusmina.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
  donderdag 25 november 2021 @ 08:43:31 #202
421867 greysbones
fun fact i don't care
pi_202329173
quote:
0s.gif Op donderdag 25 november 2021 08:39 schreef ludovico het volgende:

[..]
Enige probleem was 50% tekort personeel over de hele wereld.

Iedereen 10% langere dagen maken, iedereen die kan inschuiven inschuiven... En je versnelde opleiding voor mensen die al niveau hebben... Schaalvergroting / specialisatie voor Covid zorg in een apart ziekenhuis... Ipv met 6-12 man per ziekenhuis per IC...

Lonen 30% omhoog op de IC. 15% overige zorg. Aansturen op intrinsieke motivatie...

"zorg kan je niet opschalen begrijp dat nou eens!!" die mensen zijn zo ontzettend dom... Jezusmina.
Het is voor het grootste gedeelte in de zorg ook niet het heetste hangijzer.. dat loon. Wel de werkdruk. Meer handjes op het bureau dan aan het bed.

We zijn totaal doorgeslagen in de manager cultuur.. niemand die bovenin zit die nog precies weet wat te doen bij een ramp.. want de nowhow is er niet.
Als je het niet kunt oplossen, is het geen probleem.
  donderdag 25 november 2021 @ 08:47:33 #203
421867 greysbones
fun fact i don't care
pi_202329203
twitter
Als je het niet kunt oplossen, is het geen probleem.
pi_202329476
quote:
Defensie wil meer militairen verplicht vaccineren: ’Afdwingen prik juridisch mogelijk’
https://www.telegraaf.nl/(...)k-juridisch-mogelijk
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
  donderdag 25 november 2021 @ 09:22:40 #205
421867 greysbones
fun fact i don't care
pi_202329546
quote:
koekoek
Als je het niet kunt oplossen, is het geen probleem.
pi_202329566
quote:
99s.gif Op donderdag 25 november 2021 09:22 schreef greysbones het volgende:

[..]
koekoek
Gaat in de rest van Nederland, Duitsland, België enz ook gebeuren. Dat is geen verrassing meer.
Wel in kleine stapjes natuurlijk.
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
  donderdag 25 november 2021 @ 09:25:32 #207
421867 greysbones
fun fact i don't care
pi_202329571
quote:
0s.gif Op donderdag 25 november 2021 09:24 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]
Gaat in de rest van Nederland, Duitsland, België enz ook gebeuren. Dat is geen verrassing meer.
Wel in kleine stapjes natuurlijk.
nee is ook geen verrassing
dat mensen er klakkeloos mee instemmen is een verrassing
Als je het niet kunt oplossen, is het geen probleem.
pi_202329623
quote:
Overleg over wegsturen tijdelijke krachten coronalocaties GGD
Koepelorganisatie GGD GHOR Nederland heeft opnieuw aan de bel getrokken bij het ministerie van Volksgezondheid over medewerkers op coronatest- of priklocaties met tijdelijke contracten. Die moeten na drie verlengingen worden ontslagen.

De GGD noemt het 'jammer als dit de reden is om medewerkers met ruime ervaring en kennis te moeten laten gaan'. Deze week was er overleg over de kwestie tussen de GGD'en en het ministerie van VWS. Om hoeveel medewerkers het gaat is niet meteen duidelijk.
Medewerkers met een tijdelijk contract moeten na drie keer verlenging van dat contract vast in dienst worden genomen, of worden ontslagen. Zo ook bij de GGD.

Maar die medewerkers kunnen alleen blijven 'met garanties voor langdurige Covidfinanciering', legt een woordvoerder uit. Anders is het lastig om mensen vast aan te nemen, omdat niet zeker is of daar ook geld voor beschikbaar blijft.
https://www.rtlnieuws.nl/(...)atregelen-buitenland
Het resultaat zal wel zijn dat er langdurige covidfinanciering gaat komen.
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
  donderdag 25 november 2021 @ 09:34:47 #209
421867 greysbones
fun fact i don't care
pi_202329682
quote:
0s.gif Op donderdag 25 november 2021 09:29 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]
Het resultaat zal wel zijn dat er langdurige covidfinanciering gaat komen.
ach ja
een paar miljoen meer of minder
wat maakt het uit
ze drukken wel wat bij
Als je het niet kunt oplossen, is het geen probleem.
pi_202329778
twitter


Dat gaat deze clown niet doen, 100 euro ook, wat een lachertje :') .
pi_202329897
And those that were seen dancing were thought to be insane by those that could not hear the music.
  donderdag 25 november 2021 @ 10:01:32 #212
421867 greysbones
fun fact i don't care
pi_202329993
Als je het niet kunt oplossen, is het geen probleem.
pi_202330110
quote:
99s.gif Op donderdag 25 november 2021 10:01 schreef greysbones het volgende:

[..]
Papa Bruls :+ :+ :+ :+
Walgelijke man.. :r
And those that were seen dancing were thought to be insane by those that could not hear the music.
  donderdag 25 november 2021 @ 10:32:13 #214
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_202330401
quote:
99s.gif Op donderdag 25 november 2021 10:01 schreef greysbones het volgende:

[..]
Papa Bruls :+ :+ :+ :+
Misschien had de echte papa Bruls wat harder moeten ingrijpen toen die stiekem snoep en koekjes pakte als kind.
Charlie: How's it going in there?
Alan: Whatever happened to zippers? I miss zippers.
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole
  donderdag 25 november 2021 @ 10:40:52 #215
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_202330502
quote:
Wetenschappers hebben een nieuwe Covid-variant ontdekt met een 'extreem hoog aantal' mutaties. Tot nu toe zijn er tien gevallen ontdekt, maar de wetenschappers maken zich er zorgen om doordat deze variant ook mensen kan treffen die al immuun zijn voor de huidige variant.

De B.1.1.529-variant heeft 32 mutaties in het spike-eiwit, het deel van het virus dat de meeste vaccins gebruiken om het immuunsysteem tegen Covid te wapenen. Mutaties in het spike-eiwit kunnen van invloed zijn op het vermogen van het virus om cellen te infecteren en zich te verspreiden, maar maken het ook moeilijker voor immuuncellen om de ziekteverwekker aan te vallen.

De variant werd voor het eerst ontdekt in Botswana, waar nu drie gevallen zijn gemeld. Er zijn er nog zes bevestigd in Zuid-Afrika en één in Hong Kong, bij een reiziger die terugkeerde uit Zuid-Afrika.
Van het AD. :{
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
pi_202330524
quote:
0s.gif Op donderdag 25 november 2021 10:40 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]
Van het AD. :{
Be afraid .. be very afraid :')
pi_202330533
quote:
0s.gif Op donderdag 25 november 2021 09:43 schreef Mylene het volgende:
[ twitter ]

Dat gaat deze clown niet doen, 100 euro ook, wat een lachertje :') .
Papieren tijger .. gaat deze man niet van onder de indruk zijn.Betaalt ie wel van onze belastingcenten.
Zal niks veranderen.
  donderdag 25 november 2021 @ 10:52:06 #218
335476 oppiedoppie
My mind is my small universe..
pi_202330621
quote:
0s.gif Op donderdag 25 november 2021 10:40 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]
Van het AD. :{
Dus deze nieuwe variant treft ook mensen die al immuun zijn?

Wanneer ben je dan 'immuun'? Want de mensen die gevaccineerd zijn in mijn omgeving krijgen gewoon covid en worden er ziek van dus welke mensen zullen hier worden bedoeld? De mensen die het op natuurlijke manier hebben doorgemaakt?

?
To BG or not to BG!
pi_202330623
quote:
0s.gif Op woensdag 24 november 2021 23:03 schreef loveyoulongtime het volgende:
Vraagje, stel ons "democratische" Nederland stelt een plicht in als in Oostenrijk. En laten we zeggen 1e en 2e prik niet halen 2500,- boete. Niet komen opdagen voor je booster 1000,- boete. Wat zouden jullie doen? Ben benieuwd naar de antwoorden, heb mijn antwoord al wel maar wil niemand beinvloeden in het antwoord :)
Dan kunnen de rijken het zich dus permitteren om de prik niet te halen. Schandalig. Maar persoonlijk: dat zijn fooitjes voor me. Dus die booster neem ik niet, ook niet voor 1000 euro boete.
Gaat voor de BHFH-award 2005!
Humanitas est in bestias bonitas.
I am the hole I can't get out of.
pi_202330671
'EU adviseert 9 maanden na vaccinatie extra prik, anders geen coronapas'
Iedereen die zijn Europese coronareisbewijs wil blijven gebruiken, moet straks uiterlijk na negen maanden een extra vaccinatie krijgen. Met dat advies komt de Europese Commissie later vandaag, meldt persbureau Bloomberg.

Na verloop van tijd neemt de effectiviteit van de coronavaccins iets af. De extra inenting, ook wel boosterprik genoemd, is bedoeld om dat effect tegen te gaan.

Meerdere lidstaten van de Europese Unie hebben inmiddels aangekondigd sommige groepen gevaccineerden voortaan pas na een booster als volledig gevaccineerd te beschouwen. Daardoor liggen moeilijkheden en verwarring voor reizigers weer op de loer. De commissie dringt erop aan dezelfde regels te hanteren.

Elke 9 maanden een booster anders niet op vakantie JAAAAAAAAAAAAA @Nober
pi_202330717
quote:
9s.gif Op donderdag 25 november 2021 10:56 schreef Poepz0r het volgende:
'EU adviseert 9 maanden na vaccinatie extra prik, anders geen coronapas'
Iedereen die zijn Europese coronareisbewijs wil blijven gebruiken, moet straks uiterlijk na negen maanden een extra vaccinatie krijgen. Met dat advies komt de Europese Commissie later vandaag, meldt persbureau Bloomberg.

Na verloop van tijd neemt de effectiviteit van de coronavaccins iets af. De extra inenting, ook wel boosterprik genoemd, is bedoeld om dat effect tegen te gaan.

Meerdere lidstaten van de Europese Unie hebben inmiddels aangekondigd sommige groepen gevaccineerden voortaan pas na een booster als volledig gevaccineerd te beschouwen. Daardoor liggen moeilijkheden en verwarring voor reizigers weer op de loer. De commissie dringt erop aan dezelfde regels te hanteren.

Elke 9 maanden een booster anders niet op vakantie JAAAAAAAAAAAAA @:Nober
Blij dat ik nog ff afwacht tot Maart / April.... Kan ik tenminste op vakantie met die Johnson prik.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
  donderdag 25 november 2021 @ 11:04:06 #222
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_202330776
quote:
0s.gif Op donderdag 25 november 2021 10:52 schreef oppiedoppie het volgende:

[..]
Dus deze nieuwe variant treft ook mensen die al immuun zijn?

Wanneer ben je dan 'immuun'? Want de mensen die gevaccineerd zijn in mijn omgeving krijgen gewoon covid en worden er ziek van dus welke mensen zullen hier worden bedoeld? De mensen die het op natuurlijke manier hebben doorgemaakt?

?
Jup dat zijn van die vragen waar je geen antwoord op krijgt. Opnieuw weer een wazig verhaal om mensen de stuipen op het lijf te jagen.

quote:
9s.gif Op donderdag 25 november 2021 10:56 schreef Poepz0r het volgende:
'EU adviseert 9 maanden na vaccinatie extra prik, anders geen coronapas'
Iedereen die zijn Europese coronareisbewijs wil blijven gebruiken, moet straks uiterlijk na negen maanden een extra vaccinatie krijgen. Met dat advies komt de Europese Commissie later vandaag, meldt persbureau Bloomberg.

Na verloop van tijd neemt de effectiviteit van de coronavaccins iets af. De extra inenting, ook wel boosterprik genoemd, is bedoeld om dat effect tegen te gaan.

Meerdere lidstaten van de Europese Unie hebben inmiddels aangekondigd sommige groepen gevaccineerden voortaan pas na een booster als volledig gevaccineerd te beschouwen. Daardoor liggen moeilijkheden en verwarring voor reizigers weer op de loer. De commissie dringt erop aan dezelfde regels te hanteren.

Elke 9 maanden een booster anders niet op vakantie JAAAAAAAAAAAAA @:Nober
Die zijn er hoor dit zagen we al eerder. Onder het mom van 'ik doe het voor een ander' zodra die spuiten erin zitten boeken en op vakantie.
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
pi_202330869
quote:
0s.gif Op woensdag 24 november 2021 23:03 schreef loveyoulongtime het volgende:
Vraagje, stel ons "democratische" Nederland stelt een plicht in als in Oostenrijk. En laten we zeggen 1e en 2e prik niet halen 2500,- boete. Niet komen opdagen voor je booster 1000,- boete. Wat zouden jullie doen? Ben benieuwd naar de antwoorden, heb mijn antwoord al wel maar wil niemand beinvloeden in het antwoord :)
Nooit .. al moet ik de hut verkopen en onder een brug gaan slapen met mijn gezin.
pi_202331153
quote:
9s.gif Op donderdag 25 november 2021 10:56 schreef Poepz0r het volgende:
'EU adviseert 9 maanden na vaccinatie extra prik, anders geen coronapas'
Iedereen die zijn Europese coronareisbewijs wil blijven gebruiken, moet straks uiterlijk na negen maanden een extra vaccinatie krijgen. Met dat advies komt de Europese Commissie later vandaag, meldt persbureau Bloomberg.

Na verloop van tijd neemt de effectiviteit van de coronavaccins iets af. De extra inenting, ook wel boosterprik genoemd, is bedoeld om dat effect tegen te gaan.

Meerdere lidstaten van de Europese Unie hebben inmiddels aangekondigd sommige groepen gevaccineerden voortaan pas na een booster als volledig gevaccineerd te beschouwen. Daardoor liggen moeilijkheden en verwarring voor reizigers weer op de loer. De commissie dringt erop aan dezelfde regels te hanteren.

Elke 9 maanden een booster anders niet op vakantie JAAAAAAAAAAAAA @:Nober
Juist. Elke drie maanden is dus nog een complottheorie.

Ermee leren leven is al helemaal uit den boze.

En zo modderen we nog jaren door.
pi_202331858
quote:
0s.gif Op donderdag 25 november 2021 11:00 schreef ludovico het volgende:

[..]
Blij dat ik nog ff afwacht tot Maart / April.... Kan ik tenminste op vakantie met die Johnson prik.
Als we na april niks meer van je horen weten we hoe laat t is.
Plaats hier uw advertentie
pi_202331971
quote:
0s.gif Op donderdag 25 november 2021 12:06 schreef FLATTTENtheCURVE het volgende:

[..]
Als we na april niks meer van je horen weten we hoe laat t is.
Verander dan in een COR robot.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
  donderdag 25 november 2021 @ 12:43:39 #227
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_202332411
Ik kwam deze tegen van een paar dagen geleden.

Eerder een boosterprik? Deze mensen gingen speciaal naar Oostenrijk

quote:
In Oostenrijk kan iedereen nu een boosterprik krijgen, óók mensen die er niet wonen. Daarom ging Eva (48) uit Amsterdam met haar man en zoon dit weekend naar Wenen toe. Ook Michael (51) was met zijn gezin dit weekend op een priklocatie te vinden. "Ik wil niet wachten op de Nederlandse overheid."

Het is gewoon een kwestie van een afspraak maken, een vlucht boeken, je paspoort meenemen en je mouw opstropen. In het Oostenrijkse Wenen zijn buitenlanders die een coronavaccin willen, welkom op de daarvoor bedoelde priklocaties. RTL Nieuws sprak twee mensen die daar gebruik van hebben gemaakt.

'Mensen mogen kritiek hebben, maar ik kruip niet voor. Ik doe niets illegaals. In Oostenrijk mogen ook kinderen een prik krijgen. Mijn man en ik kregen de boosterprik, ons zoontje de Pfizer-prik met een speciale kinderdosis. Het was een fluitje van een cent, en ik ben ontzettend opgelucht. We hebben er een leuke dag van gemaakt, Wenen was prachtig, en ik voel me nu veiliger dan vóór dit tripje."

Michael Blok (51) is kerngezond, maar wil niet ziek worden. En hij wil ook niet dat zijn kinderen van 17, 11 en 8 Covid oplopen. Dus: op naar Wenen.
"Het was voor mij bijvangst, dat ik ook een boosterprik kon krijgen, maar ik wil gewoon dat mijn kinderen zo snel mogelijk hun eerste twee prikken krijgen, en dáár kan het. Mijn dochter van 17 ging ook mee voor de boosterprik, de jongsten van 8 en 11 voor hun eerste. Kinderen lopen op school zo veel risico, het zijn echt wandelende brandhaarden wat corona betreft. Ik wil niet dat zij ziek worden. Vooral de longcovidklachten waar veel kinderen mee kampen, maakten me bezorgd."
OhOhOh...
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
pi_202332428
quote:
80s.gif Op donderdag 25 november 2021 12:14 schreef ludovico het volgende:

[..]
Verander dan in een COR robot.
Vlaamse uitvinding _O_

Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
  donderdag 25 november 2021 @ 12:47:06 #229
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_202332462
quote:
0s.gif Op donderdag 25 november 2021 12:43 schreef controlaltdelete het volgende:
Ik kwam deze tegen van een paar dagen geleden.

Eerder een boosterprik? Deze mensen gingen speciaal naar Oostenrijk
[..]
OhOhOh...
Dit moet een artikel van de Speld zijn..

Ik geloof hier dus echt helemaal 0.0 van.
Charlie: How's it going in there?
Alan: Whatever happened to zippers? I miss zippers.
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole
  donderdag 25 november 2021 @ 12:57:38 #230
421867 greysbones
fun fact i don't care
pi_202332630
Man man man
Omt vind dat scholen open moeten blijven..
Mensen vallen over elkaar heen om de kinderen aan te wijzen als brandhaarden van besmettingen.
Want ja die praten niet terug hè..
Het heeft in de kranten gestaan dus dan is het zo he
🤮🤮🤮
Als je het niet kunt oplossen, is het geen probleem.
  donderdag 25 november 2021 @ 13:04:28 #231
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_202332725
quote:
0s.gif Op donderdag 25 november 2021 12:47 schreef inslagenreuring het volgende:

[..]
Dit moet een artikel van de Speld zijn..

Ik geloof hier dus echt helemaal 0.0 van.
Nou ja op Twitter ben ik al tig spuitfanaten tegengekomen die niet kunnen wachten op hun volgende shot ook al dat ze naar het buitenland willen uitwijken. Ze zijn boos op De Clown omdat het veel te lang duurt in NL tot ze weer hun mouw kunnen oprollen.
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
pi_202332730
quote:
Gezondheidsraad wil boostershot voor alle volwassenen, op zijn vroegst half jaar na laatste prik
Nu.nl

Hopelijk zijn de gevaccineerde vrienden solidair en halen ze netjes hun 3e prik op.
  donderdag 25 november 2021 @ 13:09:10 #233
24329 KNAK
ff w88,......
pi_202332798
quote:
99s.gif Op donderdag 25 november 2021 12:57 schreef greysbones het volgende:
Man man man
Omt vind dat scholen open moeten blijven..
Mensen vallen over elkaar heen om de kinderen aan te wijzen als brandhaarden van besmettingen.
Want ja die praten niet terug hè..
Het heeft in de kranten gestaan dus dan is het zo he
🤮🤮🤮
Scholen dicht == een hele hoop mama's en papa's verplicht thuis blijven. Dat past in dezelfde categorie als 'Coronapas op het werk' - een maatregel die pas ergens aan het einde van de hele reeks als zwaar geschut wordt ingezet, eerder niet. Genoeg andere maatregelen die tussen waar we nu in verkeren tot aan het zware geschut die ze kunnen verzinnen.

Morgen?
Horeca dicht, groepsgrootte verder naar benee, niet-essentiele winkels dicht of enorm beperkt open/maximaal aantal mensen binnen. Daar gaan ze mee beginnen. 3 weken tot aan kerst, met uiteraard verlenging want Kerst is oh-zo-gevaarlijk. Dit alles tot maart/april, omdat dan het volk weer bloemetjes ziet groeien en de winter stopt met het eenvoudig(er) het volk op te sluiten. Wat dan?


Retail begint nu al terecht te krijsen dat ze 100% compensatie willen in geval van geheel dicht. Horeca blijft tot zover nog stil. Ik sta klaar om te schakelen, want deze shitshow en het verloop ervan was al maanden duidelijk....
Mai pben rai~!
pi_202332829
twitter
pi_202332904
twitter
pi_202333014
quote:
0s.gif Op donderdag 25 november 2021 13:16 schreef PSVCL het volgende:
[ twitter ]
Ik hoop dat De Jonge wat sneller is met de WOB-verzoeken.
The further a society drifts from the truth, the more it will hate those that speak it
pi_202333060
Dubbel gevaccineerde die vragen om nog meer en strengere maatregelen...

Waar zijn we in beland joh _O-
pi_202333130
Annemiek overleed na haar vaccinatie: ‘Neem ons verhaal serieus, scheep ons niet zomaar af’

Dus de kinderen hadden om een obductie gevraagd van wat de doodsoorzaak is geweest, wat de invloed van het vaccin is geweest op haar dood. Echter tot hun grote schrik mochten ze het obductie-raport niet inzien.
pi_202333167
quote:
0s.gif Op donderdag 25 november 2021 12:43 schreef controlaltdelete het volgende:
Ik kwam deze tegen van een paar dagen geleden.

Eerder een boosterprik? Deze mensen gingen speciaal naar Oostenrijk
[..]
OhOhOh...
Fake news Media, top, onder aanvoering van Marion Fake Viroloog Koopmans en Menno Fake Viroloog de Jong.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_202333196
quote:
Dan word ik ook een schakel in de great reset.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_202333311
twitter

^O^
Plaats hier uw advertentie
pi_202333318
quote:
0s.gif Op donderdag 25 november 2021 13:09 schreef KNAK het volgende:

[..]
Scholen dicht == een hele hoop mama's en papa's verplicht thuis blijven. Dat past in dezelfde categorie als 'Coronapas op het werk' - een maatregel die pas ergens aan het einde van de hele reeks als zwaar geschut wordt ingezet, eerder niet. Genoeg andere maatregelen die tussen waar we nu in verkeren tot aan het zware geschut die ze kunnen verzinnen.

Morgen?
Horeca dicht, groepsgrootte verder naar benee, niet-essentiele winkels dicht of enorm beperkt open/maximaal aantal mensen binnen. Daar gaan ze mee beginnen. 3 weken tot aan kerst, met uiteraard verlenging want Kerst is oh-zo-gevaarlijk. Dit alles tot maart/april, omdat dan het volk weer bloemetjes ziet groeien en de winter stopt met het eenvoudig(er) het volk op te sluiten. Wat dan?
[ afbeelding ]

Retail begint nu al terecht te krijsen dat ze 100% compensatie willen in geval van geheel dicht. Horeca blijft tot zover nog stil. Ik sta klaar om te schakelen, want deze shitshow en het verloop ervan was al maanden duidelijk....
Volgens onze Duitse vriend bestaan er alleen nog gevaccineerden / herstelden en doden vanaf het nieuwe jaar.
Dusseh, het enige wat je kan doen vanaf dat moment is de antistoffen "updaten" met een booster, maar ik verwacht niet dat het met deze ziekte nodig is om te boosteren voor praktisch iedereen onder de 70 zonder onderliggend lijden.

en daar boven mag het sowieso vrijwillig blijven...

Als 80% van de IC bezetting ongevaccineerd is.... áls antistoffen verspreiding tegen zouden gaan voor korte duur..... Dan zouden we tegen die tijd wel een daling gaan constateren in IC opnames.

Dat die vaccinaties heilig zouden zijn is een leugen geweest, het virus omzeilt het ook iets beter dan verwacht.. hoewel, wel al voorspelt door de niet main stream viroloog gewoon op basis van survival of the fittest theorie....

Het is hopen op een update vaccin dat alleen voor risicogroepen wordt ingezet.... En liever eentje van het oude type.. Maar die zal ik dan ook willen omdat ik deze vaccins minder vertrouw (tenzij ze het gewoon los laten gaan, ik heb geen vaccin nodig, ik wil alleen ook een leven kunnen leiden, (grote) vakantie afzweren gaat me net te ver.

In het binnenland laat ik alle QR nonsense sowieso wel links liggen. Misschien ook handig als ik een keer naar een protest ga....
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_202333398
quote:
0s.gif Op donderdag 25 november 2021 13:16 schreef PSVCL het volgende:
[ twitter ]
Dan gooi je toch al je data naar buiten als je Moderna heet ofzo, Verliest Pfizer gelijk al zijn klanditie... O wacht, vrije markt bestaat niet meer, het is communisme tegenwoordig... Via het kapitalisme uitgespeeld vanwege ongekende ongelijkheid en macht concentratie met blackrock en dat soort spelers...

Zullen we er anders voor zorgen dat vermogensbeheerders worden gekort op hun macht?
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
  donderdag 25 november 2021 @ 13:52:45 #244
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_202333471
quote:
0s.gif Op donderdag 25 november 2021 13:09 schreef KNAK het volgende:

[..]
Scholen dicht == een hele hoop mama's en papa's verplicht thuis blijven. Dat past in dezelfde categorie als 'Coronapas op het werk' - een maatregel die pas ergens aan het einde van de hele reeks als zwaar geschut wordt ingezet, eerder niet. Genoeg andere maatregelen die tussen waar we nu in verkeren tot aan het zware geschut die ze kunnen verzinnen.

Morgen?
Horeca dicht, groepsgrootte verder naar benee, niet-essentiele winkels dicht of enorm beperkt open/maximaal aantal mensen binnen. Daar gaan ze mee beginnen. 3 weken tot aan kerst, met uiteraard verlenging want Kerst is oh-zo-gevaarlijk. Dit alles tot maart/april, omdat dan het volk weer bloemetjes ziet groeien en de winter stopt met het eenvoudig(er) het volk op te sluiten. Wat dan?
[ afbeelding ]

Retail begint nu al terecht te krijsen dat ze 100% compensatie willen in geval van geheel dicht. Horeca blijft tot zover nog stil. Ik sta klaar om te schakelen, want deze shitshow en het verloop ervan was al maanden duidelijk....
Horeca en niet-essentiële winkels om 17.00 dicht lees ik. Dat zal het virus leren!

Is weer een goede oppepper met de feestdagen voor grote ketens als bol.com en om de kleine winkeliers de nek om te draaien.

Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
pi_202333506
quote:
0s.gif Op donderdag 25 november 2021 13:52 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]
Horeca en niet-essentiële winkels om 17.00 dicht lees ik. Dat zal het virus leren!

Is weer een goede oppepper met de feestdagen voor grote ketens als bol.com en om de kleine winkeliers de nek om te draaien.

[ afbeelding ]
Great reset hè, alles vanuit huis bestellen en kopen.

Doe het zelf ook!
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_202333510
Ik heb altijd gezegd dat als ik ooit Nederlands burgerschap moet nemen en mn Britse paspoort moet inleveren dan wil ik niet meer hier wonen. Zo is die situatie niet, maar...
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_202333532
quote:
0s.gif Op donderdag 25 november 2021 13:55 schreef Tingo het volgende:
Ik heb altijd gezegd dat als ik ooit Nederlands burgerschap moet nemen en mn Britse paspoort moet inleveren dan wil ik niet meer hier wonen. Zo is die situatie niet, maar...
Zijn de paspoorten alweer blauw?
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_202333557
quote:
0s.gif Op donderdag 25 november 2021 12:47 schreef inslagenreuring het volgende:

[..]
Dit moet een artikel van de Speld zijn..

Ik geloof hier dus echt helemaal 0.0 van.
Over de laatste 20 maanden erg veel verschil tussen parodie en reality is er niet te zien.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_202333564
quote:
0s.gif Op donderdag 25 november 2021 13:52 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]
Horeca en niet-essentiële winkels om 17.00 dicht lees ik. Dat zal het virus leren!

Is weer een goede oppepper met de feestdagen voor grote ketens als bol.com en om de kleine winkeliers de nek om te draaien.

[ afbeelding ]
De eerste voortekenen van het OMT advies klinken wat mij betreft wéér te halfbakken en te soft. :')

Volgens mij hebben we momenteel alleen baat bij een harde en volledige lockdown.

Hoewel ik dat wel kut zou vinden.
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
pi_202333600
quote:
0s.gif Op donderdag 25 november 2021 13:56 schreef ludovico het volgende:

[..]
Zijn de paspoorten alweer blauw?
Donker blauw/paars. Ik heb mn vernieuwde pas net binnen gehad.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
  donderdag 25 november 2021 @ 14:01:32 #251
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_202333610
quote:
0s.gif Op donderdag 25 november 2021 13:54 schreef ludovico het volgende:

[..]
Great reset hè, alles vanuit huis bestellen en kopen.

Doe het zelf ook!
Ik ook, maar ik zoek ook naar de kleinere Nederlandse ondernemer, vanochtend nog gedaan wat pepertjes enzo en zelfs verse curryblaadjes gevonden bij een Nederlandse kweker. Ook nog een paar happy-peper-sokken erbij besteld om ze te steunen.
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
pi_202333877
twitter
The further a society drifts from the truth, the more it will hate those that speak it
pi_202333973
quote:
Hoe kan je er omheen dat dit de democratie ondermijnt?
“My soul is impatient with itself, as with a bothersome child; its restlessness keeps growing and is forever the same. Everything interests me, but nothing holds me.” ― Fernando Pessoa
pi_202334225
twitter
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
pi_202334263
In het westen daarentegen gaat het niet zo goed

Gisteren in de CL was het weer raak



Lijst met nieuwe gevallen

twitter
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
  donderdag 25 november 2021 @ 14:56:04 #256
335476 oppiedoppie
My mind is my small universe..
pi_202334294
quote:
0s.gif Op donderdag 25 november 2021 14:50 schreef Ali_boo het volgende:
[ twitter ]
Tja, tis een welvaartsziekte en door meer te eten wordt je blijkbaar niet gezonder.

Maar een discussie met 'het andere kamp' is hier niet over te voeren want dan ligt het aan de slechte registratie van de doden of dat het geografisch of genetisch niet te vergelijken is en dan is het einde discussie.

Blijft een zeer interessant gegeven natuurlijk.....
To BG or not to BG!
pi_202334314
Meer onverklaarbare mysteries

twitter
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
pi_202334357
twitter
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
pi_202334380
Is het leven ondragelijk en wil je dood? Dan zal je toch eerst een vaccin moeten nemen 8)7

twitter
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
pi_202334391
quote:
0s.gif Op donderdag 25 november 2021 14:50 schreef Ali_boo het volgende:
[ twitter ]
Ze hebben vast nog wel ergens een mutatie liggen die daar aanslaat. Wait and see..
pi_202334423
Word het niet tijd om verplichte vaccinaties in te voeren ?

twitter
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
pi_202334461
And saving the best for last

Ongevaccineerden willen je baby vermoorden en de democratie omver werpen

twitter
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
pi_202334472
quote:
10s.gif Op donderdag 25 november 2021 15:01 schreef _I het volgende:

[..]
Ze hebben vast nog wel ergens een mutatie liggen die daar aanslaat. Wait and see..
boswana variant++?
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
pi_202334501
quote:
10s.gif Op donderdag 25 november 2021 15:07 schreef Ali_boo het volgende:
And saving the best for last

Ongevaccineerden willen je baby vermoorden en de democratie omver werpen

[ twitter ]
Zei het laatst al, duurt niet lang voordat ongevaccineerden de schuld krijgen van jet feit dat “men” besluit dat kinderen gevaccineerd moeten worden.

… omdat bepaalde volwassenen hun verantwoordelijkheid niet nemen..

Schuld aan alles.. Code zwart, rellen, ..
pi_202334511
Crona sars -1 was opmerkelijk ineens verdwenen, zonder vaccin.


Ben zelf een kritische kijker van zijn info filmpjes op yt maar hij brengt regelmatig interresant materiaal.

dit filmpje gaat over het wonder in japan en over sars-1 is in dit filmpje op 15:40 (timestamp)
There is only one religion
pi_202334660
quote:
0s.gif Op donderdag 25 november 2021 15:11 schreef Dance99Vv het volgende:
Crona sars -1 was opmerkelijk ineens verdwenen, zonder vaccin.


Ben zelf een kritische kijker van zijn info filmpjes op yt maar hij brengt regelmatig interresant materiaal.

dit filmpje gaat over het wonder in japan en over sars-1 is in dit filmpje op 15:40 (timestamp)
Ivermectin in Indonesie, meteen snelle daling na 15 juli



https://www.cnnindonesia.(...)n-harus-resep-dokter


https://ourworldindata.or(...)b=chart&country=~IDN


ivermectin patent verlopen, en relatief goedkoop om te produceren. 8-)
pi_202334672
quote:
13s.gif Op donderdag 25 november 2021 15:11 schreef _I het volgende:

[..]
Zei het laatst al, duurt niet lang voordat ongevaccineerden de schuld krijgen van jet feit dat “men” besluit dat kinderen gevaccineerd moeten worden.

… omdat bepaalde volwassenen hun verantwoordelijkheid niet nemen..

Schuld aan alles.. Code zwart, rellen, ..
Er is een psychologisch effect gaande, mensen die gevaccineerd zijn kunnen niet meer zien dat de ongevaccineerden misschien gelijk hebben of dat er andere mogelijkheden zijn om covid 19 te behandelen .
Dus demoniseren ze de ongevaccineerden ondanks dat ze langzaam gaan inzien dat ze nooit meer terug naar normaal kunnen zo.
There is only one religion
pi_202334697
[ afbeelding ]

https://www.cnnindonesia.(...)n-harus-resep-dokter

https://ourworldindata.or(...)b=chart&country=~IDN
[/quote]
Ook in zuid amerika wordt ivermectin veelvuldig gebruit in de behandeling met goede resultaten , tim pool en joe rogan zijn er ook mee behandeld
There is only one religion
pi_202334703
quote:
13s.gif Op donderdag 25 november 2021 15:11 schreef _I het volgende:

[..]
Zei het laatst al, duurt niet lang voordat ongevaccineerden de schuld krijgen van jet feit dat “men” besluit dat kinderen gevaccineerd moeten worden.

… omdat bepaalde volwassenen hun verantwoordelijkheid niet nemen..

Schuld aan alles.. Code zwart, rellen, ..
We zitten er nu al middenin, check de nws of cor als je een keer verveelt, en zal alleen maar erger worden . De winter moet nog echt beginnen , en heerst nu al een zeer gespannen sfeer

Laat staan als de ziekenhuizen overbelast raken en we daar bovenop nog eens te maken krijgen met voedseltekorten .( wat ook weer de schuld is van de wappies)
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
pi_202334765
quote:
0s.gif Op donderdag 25 november 2021 15:25 schreef Dance99Vv het volgende:

[..]
Er is een psychologisch effect gaande, mensen die gevaccineerd zijn kunnen niet meer zien dat de ongevaccineerden misschien gelijk hebben of dat er andere mogelijkheden zijn om covid 19 te behandelen .
Dus demoniseren ze de ongevaccineerden ondanks dat ze langzaam gaan inzien dat ze nooit meer terug naar normaal kunnen zo.
Kwispelend met hun neus tegen de ramen of ze die spuit er al mogen rammen.

Te verwachten, maar bizar om mee te maken!
Die agressie ook op bepaalde nieuwsberichten. Wordt nog wat als ze inzien wat ze zichzelf aangedaan hebben. Immuunsysteem stuk, elke 6 mnd een booster en alle gevolgen van dien..
pi_202334773
quote:
0s.gif Op donderdag 25 november 2021 15:27 schreef Ali_boo het volgende:

[..]
We zitten er nu al middenin, check de nws of cor als je een keer verveelt, en zal alleen maar erger worden . De winter moet nog echt beginnen , en heerst nu al een zeer gespannen sfeer

Laat staan als de ziekenhuizen overbelast raken en we daar bovenop nog eens te maken krijgen met voedseltekorten .( wat ook weer de schuld is van de wappies)
Doe het af en toe al.. Sluit het snel als ik weer iemand zie juichen om 2G of dat ze snel de kids mogen prikken. :r
pi_202334790
quote:
0s.gif Op donderdag 25 november 2021 15:25 schreef Dance99Vv het volgende:

[..]
Er is een psychologisch effect gaande, mensen die gevaccineerd zijn kunnen niet meer zien dat de ongevaccineerden misschien gelijk hebben of dat er andere mogelijkheden zijn om covid 19 te behandelen .
The further a society drifts from the truth, the more it will hate those that speak it
pi_202334807
Iemand hier die ooit de film The Wave heeft gezien? Gaat over hoe fascime heel snel kan ge-implementeerd kan worden . Echt een aanrader om tekijken ondanks dat het al een oude film is (vond de oudere versie de beste, er zijn twee versies van.)
There is only one religion
  donderdag 25 november 2021 @ 15:41:52 #274
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_202334852
quote:
0s.gif Op donderdag 25 november 2021 15:25 schreef Dance99Vv het volgende:

[..]
Er is een psychologisch effect gaande, mensen die gevaccineerd zijn kunnen niet meer zien dat de ongevaccineerden misschien gelijk hebben of dat er andere mogelijkheden zijn om covid 19 te behandelen .
Dus demoniseren ze de ongevaccineerden ondanks dat ze langzaam gaan inzien dat ze nooit meer terug naar normaal kunnen zo.
Dat merk ik ook. Ze projecteren haast alles op de ongevaccineerde medemens, smeken om spuit 3, kunnen niet wachten op 2G en vinden vooral dat ze goed bezig zijn voor een ander in de strijd tegen het virus. Dat er maar weinig mensen doodziek worden van corona en ook niet in het ziekenhuis terecht komen gaat er in dat brein niet meer in.
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
pi_202334960
quote:
0s.gif Op donderdag 25 november 2021 15:38 schreef Dance99Vv het volgende:
Iemand hier die ooit de film The Wave heeft gezien? Gaat over hoe fascime heel snel kan ge-implementeerd kan worden . Echt een aanrader om tekijken ondanks dat het al een oude film is (vond de oudere versie de beste, er zijn twee versies van.)
Ik zal de nieuwste wel gezien hebben.

Vond die toen niet plausibel.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_202335240
quote:
0s.gif Op donderdag 25 november 2021 14:32 schreef Complotwappie het volgende:

[..]
Hoe kan je er omheen dat dit de democratie ondermijnt?
Democratie ?
Waar ?
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
pi_202335499
prisonplanet 2.0
God was in Christ, reconciling the world unto himself, not imputing their trespasses unto them;
pi_202335549
quote:
0s.gif Op donderdag 25 november 2021 15:25 schreef Dance99Vv het volgende:

[..]
Er is een psychologisch effect gaande, mensen die gevaccineerd zijn kunnen niet meer zien dat de ongevaccineerden misschien gelijk hebben of dat er andere mogelijkheden zijn om covid 19 te behandelen .
Dus demoniseren ze de ongevaccineerden ondanks dat ze langzaam gaan inzien dat ze nooit meer terug naar normaal kunnen zo.
ja de ongevaccineerden krijgen overal de schuld van :(
"De ONZ SC heeft veel meer pit, nu Stig in het topic zit!" -TheStigsDutchCousin
pi_202335880
Klaus zal wel trots zijn op zijn loopjongen Mark Rutte..
Nog even de horeca en kleinere winkels zijn verleden tijd.
pi_202336064

_O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- ik geef het op _O_ _O_
@Tijn (wil niet roddelen)

Alleen de booster kan ons nog redden _O_ _O_
pi_202336172
quote:
0s.gif Op donderdag 25 november 2021 17:01 schreef PSVCL het volgende:
[ afbeelding ]
_O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- ik geef het op _O_ _O_
@:Tijn (wil niet roddelen)

Alleen de booster kan ons nog redden _O_ _O_
Booster Tijn... Spuit hem maar plat. En als het aan hem ligt. Ook mij.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
  donderdag 25 november 2021 @ 17:20:30 #283
12221 Tijn
Powered by MS Paint
pi_202336276
quote:
0s.gif Op donderdag 25 november 2021 17:01 schreef PSVCL het volgende:
[ afbeelding ]
_O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- ik geef het op _O_ _O_
@:Tijn (wil niet roddelen)

Alleen de booster kan ons nog redden _O_ _O_
Ja hallo B-)
pi_202336292
quote:
0s.gif Op woensdag 24 november 2021 23:03 schreef loveyoulongtime het volgende:
Vraagje, stel ons "democratische" Nederland stelt een plicht in als in Oostenrijk. En laten we zeggen 1e en 2e prik niet halen 2500,- boete. Niet komen opdagen voor je booster 1000,- boete. Wat zouden jullie doen? Ben benieuwd naar de antwoorden, heb mijn antwoord al wel maar wil niemand beinvloeden in het antwoord :)
Legaal advies bij een advocaat zoeken?
Geld verzamelen en Class action beginnen?
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
  donderdag 25 november 2021 @ 17:27:27 #285
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_202336344
quote:
6s.gif Op donderdag 25 november 2021 17:20 schreef Tijn het volgende:

[..]
Ja hallo B-)
Ook al spuit je 312 spuitjes in je donder. Dat helpt ook niet.
Charlie: How's it going in there?
Alan: Whatever happened to zippers? I miss zippers.
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole
  donderdag 25 november 2021 @ 17:37:37 #286
24329 KNAK
ff w88,......
pi_202336466
quote:
0s.gif Op donderdag 25 november 2021 13:52 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]
Horeca en niet-essentiële winkels om 17.00 dicht lees ik. Dat zal het virus leren!

Is weer een goede oppepper met de feestdagen voor grote ketens als bol.com en om de kleine winkeliers de nek om te draaien.

[ afbeelding ]
En dit zonder TOZ / NOW vergoedingen. Heb nu al genoeg ondernemers in mijn kring " ik kap er mee " horen schreeuwen. Degene die geen lunchkaart hebben en hun product niet kunnen bezorgen en geen buffer hebben zijn gewoon de lul....

Maar.. het is een advies.. misschien komen ze met een heel ander verhaal morgen en blijft de horeca voor een keertje buiten schot.

:') niet dus
Mai pben rai~!
pi_202336519
quote:
0s.gif Op donderdag 25 november 2021 17:37 schreef KNAK het volgende:

[..]
En dit zonder TOZ / NOW vergoedingen. Heb nu al genoeg ondernemers in mijn kring " ik kap er mee " horen schreeuwen. Degene die geen lunchkaart hebben en hun product niet kunnen bezorgen en geen buffer hebben zijn gewoon de lul....

Maar.. het is een advies.. misschien komen ze met een heel ander verhaal morgen en blijft de horeca voor een keertje buiten schot.

:') niet dus
Je zal wel je personeel en bezorgers binnenkort extra moeten betalen:
NWS / Minimumloon gaat met een derde omhoog
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
  donderdag 25 november 2021 @ 17:48:14 #288
421867 greysbones
fun fact i don't care
pi_202336603
quote:
6s.gif Op donderdag 25 november 2021 17:20 schreef Tijn het volgende:

[..]
Ja hallo B-)
Oprechte vraag
Waarom denk je dat de booster wel een oplossing gaat brengen ?
Als je het niet kunt oplossen, is het geen probleem.
  donderdag 25 november 2021 @ 17:50:07 #289
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_202336636
quote:
0s.gif Op donderdag 25 november 2021 17:01 schreef PSVCL het volgende:
[ afbeelding ]
_O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- ik geef het op _O_ _O_
@:Tijn (wil niet roddelen)

Alleen de booster kan ons nog redden _O_ _O_
Wat een engerds zie je daar, lockdownies en spuiters die anderen het liefst op willen laten sluiten voor een virus waar je hooguit voor op je hoede moet zijn als je heel erg op leeftijd bent of vanalles mankeert, net als met de griep.
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
  donderdag 25 november 2021 @ 17:50:47 #290
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_202336645
quote:
0s.gif Op donderdag 25 november 2021 17:50 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]
Wat een engerds zie je daar, lockdownies en spuiters die anderen het liefst op willen laten sluiten voor een virus waar je hooguit voor op je hoede moet zijn als je heel erg op leeftijd bent of vanalles mankeert, net als met de griep.
Gemiddelde iq op COR ligt rond de 74
Charlie: How's it going in there?
Alan: Whatever happened to zippers? I miss zippers.
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole
pi_202336675
Het verhaal dat er een 6 jarig kind door het zwembad op blote voeten op straat gezet zou zijn vanwege een QR-code of zwembadpasje blijkt zoals verwacht niet waar te zijn.
COR / Verhaal van Jenny Douwes over zwembadjongetje zonder QR blijkt nep
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
  donderdag 25 november 2021 @ 17:56:08 #292
12221 Tijn
Powered by MS Paint
pi_202336705
quote:
99s.gif Op donderdag 25 november 2021 17:48 schreef greysbones het volgende:

[..]
Oprechte vraag
Waarom denk je dat de booster wel een oplossing gaat brengen ?
Ik ben verder geen medicus ofzo, dus ik vertrouw gewoon op de adviezen van instanties die er wel verstand van hebben, zoals het ECDC en de Gezondheidsraad. Als zij het adviseren dat het zin heeft, wie ben ik dan om daar tegenin te gaan?

Het zal hier wel vloeken in de kerk zijn, maar ik zie er de nadelen niet zo van in ook. Dus dan is de rekensom snel gemaakt.

Verder ben ik natuurlijk wel nieuwsgierig, dus ik heb wel eens een Twitter-thread gelezen van iemand die zichzelf dokter of immunoloog of wat dan ook noemt, die dan uitlegt dat herhaaldelijk prikken helpt om de geheugenfunctie van je immuunsysteem aan te spreken enzo. Prima, klinkt logisch wat mij betreft, maar nogmaals ik ben geen medicus, dus verder kan ik er ook niet zoveel mee. Ik heb helemaal niet de pretentie dat ik over dit soort dingen inhoudelijk iets zinnigs kan zeggen.
  donderdag 25 november 2021 @ 17:57:44 #293
421867 greysbones
fun fact i don't care
pi_202336730
quote:
14s.gif Op donderdag 25 november 2021 17:56 schreef Tijn het volgende:

[..]
Ik ben verder geen medicus ofzo, dus ik vertrouw gewoon op de adviezen van instanties die er wel verstand van hebben, zoals het ECDC en de Gezondheidsraad. Als zij het adviseren dat het zin heeft, wie ben ik dan om daar tegenin te gaan?

Het zal hier wel vloeken in de kerk zijn, maar ik zie er de nadelen niet zo van in ook. Dus dan is de rekensom snel gemaakt.

Verder ben ik natuurlijk wel nieuwsgierig, dus ik heb wel eens een Twitter-thread gelezen van iemand die zichzelf dokter of immunoloog of wat dan ook noemt, die dan uitlegt dat herhaaldelijk prikken helpt om de geheugenfunctie van je immuunsysteem aan te spreken enzo. Prima, klinkt logisch wat mij betreft, maar nogmaals ik ben geen medicus, dus weet ik het verder. Ik heb helemaal niet de pretentie dat ik daar iets zinnigs over kan zeggen verder.
Thnx voor je eerlijke antwoord!
Als je het niet kunt oplossen, is het geen probleem.
  donderdag 25 november 2021 @ 18:00:41 #294
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_202336772
quote:
0s.gif Op donderdag 25 november 2021 17:50 schreef inslagenreuring het volgende:

[..]
Gemiddelde iq op COR ligt rond de 74
Nee dat denk ik niet, het zijn geen domme mensen maar op de een of andere manier zitten ze vast dat het zonder vaccin het allemaal reddeloos verloren zou zijn. Wat nou als je vandaag hoort je hebt corona met of zonder vaccin dat betekent echt niet dat je leven ophoudt en een enkeltje ziekenhuis op je staat te wachten.

Ik hoor nog maar weinig meldingen trouwens over 'ik heb corona', ook niet via werk en in mijn omgeving al helemaal niet, zelfs op FOK! lees je er weinig over. Dit was in het begin ook anders...
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
  donderdag 25 november 2021 @ 18:04:47 #295
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_202336843
quote:
0s.gif Op donderdag 25 november 2021 18:00 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]
Nee dat denk ik niet, het zijn geen domme mensen maar op de een of andere manier zitten ze vast dat het zonder vaccin het allemaal reddeloos verloren zou zijn. Wat nou als je vandaag hoort je hebt corona met of zonder vaccin dat betekent echt niet dat je leven ophoudt en een enkeltje ziekenhuis op je staat te wachten.

Ik hoor nog maar weinig meldingen trouwens over 'ik heb corona', ook niet via werk en in mijn omgeving al helemaal niet, zelfs op FOK! lees je er weinig over. Dit was in het begin ook anders...
Mwah. Al bijna 2 jaar slaafs achter alle leugens, bedrog en misleiding aan polonaisen vind ik getuigen van een vorm van dommigheid.

Fool me once, shame on you. Fool me twice, shame on me.
Charlie: How's it going in there?
Alan: Whatever happened to zippers? I miss zippers.
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole
pi_202336881
quote:
14s.gif Op donderdag 25 november 2021 17:56 schreef Tijn het volgende:
Ik ben verder geen medicus ofzo, dus ik vertrouw gewoon op de adviezen van instanties die er wel verstand van hebben, zoals het ECDC en de Gezondheidsraad. Als zij het adviseren dat het zin heeft, wie ben ik dan om daar tegenin te gaan?
Tjah..

Bijwerkingen zijn niet zo heel betrouwbaar te raadplegen hè, dat zint mij dan niet.

En oversterfte... En slechte data.. En weet ik het... Zint me totaal niet.

Maar die analyses gaan wel komen hoor, maar men gaat er maar van uit dat bijna geen vaccinatieschade op moet vallen zonder er een analyse op te werpen..

Okay iedereen met significante gezondheidsrisico's van Covid zit dan snel goed, maar hele groepen mensen hebben letterlijk nergens last van.

Je moet écht veel pech hebben moet het fout gaan, vergelijkbaar met de griep allemaal.
Dat Pavlov gehalte van veel mensen om bij de griep vergelijking zich af te sluiten zint mij ook niet, alle ratio voorbij.

Gr Gr, je boi.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_202337082
School laat de kinderen met een uitzondering op vaccinatie rondlopen met “gele badges”.

https://www.dailymail.co.(...)t-wearing-masks.html

Okee. Ik zeg niets.. O-)
  donderdag 25 november 2021 @ 18:22:06 #298
421867 greysbones
fun fact i don't care
pi_202337090
quote:
10s.gif Op donderdag 25 november 2021 18:21 schreef _I het volgende:
School laat de kinderen met een uitzondering op vaccinatie rondlopen met “gele badges”.

https://www.dailymail.co.(...)t-wearing-masks.html

Okee. Ik zeg niets.. O-)
8)7 8)7 8)7
zouden ze het er om doen?
Als je het niet kunt oplossen, is het geen probleem.
pi_202337097
quote:
14s.gif Op donderdag 25 november 2021 17:56 schreef Tijn het volgende:

[..]
Ik ben verder geen medicus ofzo, dus ik vertrouw gewoon op de adviezen van instanties die er wel verstand van hebben, zoals het ECDC en de Gezondheidsraad. Als zij het adviseren dat het zin heeft, wie ben ik dan om daar tegenin te gaan?

Het zal hier wel vloeken in de kerk zijn, maar ik zie er de nadelen niet zo van in ook. Dus dan is de rekensom snel gemaakt.

Verder ben ik natuurlijk wel nieuwsgierig, dus ik heb wel eens een Twitter-thread gelezen van iemand die zichzelf dokter of immunoloog of wat dan ook noemt, die dan uitlegt dat herhaaldelijk prikken helpt om de geheugenfunctie van je immuunsysteem aan te spreken enzo. Prima, klinkt logisch wat mij betreft, maar nogmaals ik ben geen medicus, dus verder kan ik er ook niet zoveel mee. Ik heb helemaal niet de pretentie dat ik over dit soort dingen inhoudelijk iets zinnigs kan zeggen.
En daar is niets mis mee! ^O^
pi_202337098
quote:
0s.gif Op donderdag 25 november 2021 18:00 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]
Nee dat denk ik niet, het zijn geen domme mensen maar op de een of andere manier zitten ze vast dat het zonder vaccin het allemaal reddeloos verloren zou zijn. Wat nou als je vandaag hoort je hebt corona met of zonder vaccin dat betekent echt niet dat je leven ophoudt en een enkeltje ziekenhuis op je staat te wachten.

Ik hoor nog maar weinig meldingen trouwens over 'ik heb corona', ook niet via werk en in mijn omgeving al helemaal niet, zelfs op FOK! lees je er weinig over. Dit was in het begin ook anders...
There is only one religion
  donderdag 25 november 2021 @ 18:24:20 #301
421867 greysbones
fun fact i don't care
pi_202337125
quote:
0s.gif Op donderdag 25 november 2021 17:50 schreef inslagenreuring het volgende:

[..]
Gemiddelde iq op COR ligt rond de 74
Laten we nu niet dezelfde weg in slaan als een Rutte en De Jonge
met mensen wegzetten in een bepaald hoekje
Als je het niet kunt oplossen, is het geen probleem.
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')