Hij is uit eigener beweging weer teruggelopen. Maar de heenweg was dus ook blootvoets....quote:Op donderdag 25 november 2021 17:39 schreef Mike-The-Situation het volgende:
Ongelooflijk dat ze een 6-jarig jongetje op blote voeten zomaar weer naar huis sturen. DE KUPE MOET ZICH SCHAMEN!!!!
Nee, ik las dat het zwembad hem heeft weggestuurd. Een jongetje van 6 hebben we het over he. Ongelooflijk!quote:Op donderdag 25 november 2021 17:47 schreef Twentsche_Ros het volgende:
[..]
Hij is uit eigener beweging weer teruggelopen. Maar de heenweg was dus ook blootvoets....
Dan is die moeder met haar moeder hard (met een d, zo blijkt) toch verantwoordelijk voor de blootvoetse heen- en terugreis.
Of moet het zwembad een verzameling schoenen paraat hebben liggen voor wie blootvoets aan komt lopen?
Mischien moet jij het verhaal eens goed lezen dan. Wat vooral ongelofelijk is het feit dat iedere fucking idioot dit voor waar aanneemt.quote:Op donderdag 25 november 2021 17:47 schreef Mike-The-Situation het volgende:
[..]
Nee, ik las dat het zwembad hem heeft weggestuurd. Een jongetje van 6 hebben we het over he. Ongelooflijk!
Je begrijpt toch wel dat je hier getrollt wordt hè?quote:Op donderdag 25 november 2021 17:49 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Mischien moet jij het verhaal eens goed lezen dan. Wat vooral ongelofelijk is het feit dat iedere fucking idioot dit voor waar aanneemt.
Je begrijpt toch wel dat er hier nogal wat mensen waren die dit verhaal herhaalden als waar?quote:Op donderdag 25 november 2021 17:53 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Je begrijpt toch wel dat je hier getrollt wordt hè?
Dat begrijp ik inderdaad. Daarom trap ik niet in dat soort dingenquote:Op donderdag 25 november 2021 17:54 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Je begrijpt toch wel dat er hier nogal wat mensen waren die dit verhaal herhaalden als waar?
Gefeliciteerd, je bent geen idiootquote:Op donderdag 25 november 2021 17:55 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Dat begrijp ik inderdaad. Daarom trap ik niet in dat soort dingen
Ik denk dat ik ook namens mijn zeer gewaardeerde collega @Tijger_m spreek als ik zeg dat jouw mening ons geheel en al niet interesseert.quote:Op donderdag 25 november 2021 17:59 schreef ThierryPicking het volgende:
Dat moderators elkaar zo publiek benaderen is wel erg gênant. Mijn mening, verwijder maar als het je niet aanstaan maar moet toch beter kunnen.
Nee, jij bent gewoon harteloos dat je een 6-jarig jongetje wat zelfstandig 1,4 kilometer moet terug lopen maar dood normaal vind. Ongelooflijk dat je het voor het zwembad opneemt.quote:Op donderdag 25 november 2021 17:49 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Mischien moet jij het verhaal eens goed lezen dan. Wat vooral ongelofelijk is het feit dat iedere fucking idioot dit voor waar aanneemt.
Bro, ik ga letterlijk met dit gedeelte uit de OP aan de haal. 😂quote:Op donderdag 25 november 2021 17:54 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Je begrijpt toch wel dat er hier nogal wat mensen waren die dit verhaal herhaalden als waar?
quote:En wat krijg je hiermee?
Iedereen neemt kennis van de tweet van Jenny Douwes. Op alle verjaardagen heinde en verre wordt dit rondgebazuind.
En slechts een hele kleine minderheid krijgt het werkelijke verhaal te horen.
Het blijkt dus opnieuw fakenews te zijn
Ok.quote:Op donderdag 25 november 2021 18:01 schreef timmmmm het volgende:
Ik denk dat ik ook namens mijn zeer gewaardeerde collega @:tijger_m spreek als ik zeg dat jouw mening ons geheel en al niet interesseert.
Een trend die in mijn ogen steeds gevaarlijker wordt, zeker nu zelfs politici uit de tweede kamer hieraan meedoen.quote:Op donderdag 25 november 2021 19:14 schreef EttovanBelgie het volgende:
goh
wappies met internetaansluiting wordt sowieso de ondergang van de Westerse beschaving.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |