SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?
Dit kan (tijdelijk) via de webpagina van Radio49 bij Listen2MyRadio.![]()
Klik hier voor onze Facebookpagina waar vooraf aangemelde radioshows vermeld worden.
Vind je Radio 49 leuk?
Je kunt ons steunen door middel van een éénmalige of maandelijkse donatie. Radio 49 is namelijk niet kostenloos.
Voor meer informatie kun je via DM of PM contact opnemen met Peaceman.![]()
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.![]()
ik heb rustig gewacht totdat je het wel doorhadquote:Op dinsdag 23 november 2021 20:24 schreef MadMaster het volgende:
Had even niet door dat ik de laatste post had...
Op 1,5 meter afstand zeg ik goedenavondquote:
Zo alleen, zo alleen.....quote:Op dinsdag 23 november 2021 20:30 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Zeg mondkapje, waar ga je hene?
quote:Op dinsdag 23 november 2021 19:53 schreef just me het volgende:
Ik moet even iets opbiechtenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Godmother of Radio 49
And now I think of my life as vintage wine
How fragile we are
Goedenavond just me. Zag net je berichtje over de donatiequote:Op dinsdag 23 november 2021 20:30 schreef just me het volgende:
[..]
Op 1,5 meter afstand zeg ik goedenavond
Ik versta je toch niet met je mondkapje opquote:Op dinsdag 23 november 2021 20:33 schreef livelink het volgende:
[..]
Goedenavond just me. Zag net je berichtje over de donatie![]()
Ben wel heel nieuwsgierig, maar zal het braaf verbijten.
quote:Op dinsdag 23 november 2021 20:34 schreef just me het volgende:
[..]
Ik versta je toch niet met je mondkapje op
Onhandig hè... dan maar op de ogen letten of heb je een zonnebril opquote:Op dinsdag 23 november 2021 20:35 schreef livelink het volgende:
[..]![]()
Ik lach nu, maar dat kun je helaas niet zien.
Je hebt het mondkapje toch niet over je ogen?quote:Op dinsdag 23 november 2021 20:35 schreef livelink het volgende:
[..]![]()
Ik lach nu, maar dat kun je helaas niet zien.
Nee, dat gaat te veel richting boerka.quote:Op dinsdag 23 november 2021 20:35 schreef just me het volgende:
[..]
Onhandig hè... dan maar op de ogen letten of heb je een zonnebril op
Nou, het scheelt niet veel eigenlijk.quote:Op dinsdag 23 november 2021 20:35 schreef brother52 het volgende:
[..]
Je hebt het mondkapje toch niet over je ogen?
quote:
quote:Op dinsdag 23 november 2021 20:40 schreef just me het volgende:
[..]![]()
![]()
ik probeer net wat boosheid van me af te schrijven
Niet te veel rust hoop ik.quote:
Leef je uit, ik schroef de beats wel weer wat op...quote:Op dinsdag 23 november 2021 20:40 schreef just me het volgende:
[..]![]()
![]()
ik probeer net wat boosheid van me af te schrijven
quote:Op dinsdag 23 november 2021 20:41 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Leef je uit, ik schroef de beats wel weer wat op...
Je pikt een van Gogh er nu in 1 x uit?quote:Op dinsdag 23 november 2021 20:41 schreef brother52 het volgende:
[..]
Niet te veel rust hoop ik.
Vandaag cursus oude meuk herkennen gehad, was ontzettend interessant maar ook best vermoeiend.
wat moet ik me daarbij voorstellen ?quote:Op dinsdag 23 november 2021 20:41 schreef brother52 het volgende:
[..]
Vandaag cursus oude meuk herkennen gehad, was ontzettend interessant maar ook best vermoeiend.
Leuk toch wel, lijkt me.quote:Op dinsdag 23 november 2021 20:41 schreef brother52 het volgende:
[..]
Druten is wel een bekende omgeving voor mij.quote:Op dinsdag 23 november 2021 20:44 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Leuk toch wel, lijkt me.
Komend weekend moet ik naar een opkoper van partijen in Druten om wat lampen voor de keuken te scoren, die verder nergens meer verkrijgbaar zijn. De originelen beginnen het door de kookdampen e.d. langzaam te begeven...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |