SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar de vreetkick is wel blijven hangenquote:Op dinsdag 23 november 2021 16:57 schreef Karzai het volgende:
Was teveel werd er niet veel creatiever van eerder lamlendig als je teveel rookt
quote:Op dinsdag 23 november 2021 16:46 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik stuur zowat iedere maand al attenties naar de eenzame hardwerkende mensen thuis, ik loop uit mijn ideetjes, heb je nog suggesties?
quote:
Wel een rugmassageapparaat van BOL, kreeg zeer gemengde reactiesquote:Op dinsdag 23 november 2021 17:02 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Neem aan dat een goede massage aan huis al voorbij gekomen is?
[..]
Ik weet al welk apparaat je aangeschaft hebt.quote:Op dinsdag 23 november 2021 17:05 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Wel een rugmassageapparaat van BOL, kreeg zeer gemengde reacties
Nuru massagesquote:Op dinsdag 23 november 2021 17:02 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Neem aan dat een goede massage aan huis al voorbij gekomen is?
[..]
Kreeg een reactie ter confirmatie van BOL, weet u het heel zeker en dat aantal klopt dat ook?quote:Op dinsdag 23 november 2021 17:05 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik weet al welk apparaat je aangeschaft hebt.
https://nl.pepper.com/aan(...)ncl-verzenden-217539quote:Op dinsdag 23 november 2021 17:04 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oaj oaj oaj![]()
Ik PAK een speciaaltje
Denk eigenlijk dat ik voor de rest van het jaar wel genoeg alcohol in huis heb nu.quote:Op dinsdag 23 november 2021 17:08 schreef LTVDK het volgende:
[..]
https://nl.pepper.com/aan(...)ncl-verzenden-217539
Ging ik ook wel van uit, maar leek een goede aanbiedingquote:Op dinsdag 23 november 2021 17:09 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Denk eigenlijk dat ik voor de rest van het jaar wel genoeg alcohol in huis heb nu.
De cadeaubonnen zijn hier veruit het meest populair.quote:Op dinsdag 23 november 2021 17:19 schreef Citizen.Erased het volgende:
De leukste dingen hier waren toch wel de Whiskey proeverij en een keer zo'n thuiskook-ding. Heb liever dat ze gewoon paar honderd euro per maand extra overmaken.
Je wilt dat ze zelf ontslag nemen zodat je geen ontslagvergoeding hoeft te betalen of watquote:Op dinsdag 23 november 2021 17:17 schreef UitStraling het volgende:
een voucher voor een online concert van Dreetje Hazes
Dit was wel de meest voorkomende reactie zo ongeveer.quote:Op dinsdag 23 november 2021 17:20 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Je wilt dat ze zelf ontslag nemen zodat je geen ontslagvergoeding hoeft te betalen of wat
gehakt ook?quote:Op dinsdag 23 november 2021 17:33 schreef dud0r het volgende:
gevulde pasta met brocolli( @:4everblackeyed ), mozzarella en pesto
ja een l minderquote:Op dinsdag 23 november 2021 17:32 schreef dud0r het volgende:
Wat een leuke TT
Ik ga wel even de spelfout eruit halen
cheese steak?quote:Op dinsdag 23 november 2021 18:07 schreef Karzai het volgende:
De boodschappen zijn bezorgd , ik ga ervoor @:uitstraling
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 23 november 2021 18:10 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
cheese steak?
[/quote[quote]Op dinsdag 23 november 2021 18:10 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
cheese steak?
ooh brood ooh carbs weet je hoe d0000dt je daar aan gaatquote:Op dinsdag 23 november 2021 18:07 schreef Karzai het volgende:
De boodschappen zijn bezorgd , ik ga ervoor @:uitstraling
[ afbeelding ]
Hee hee hee hee hee hee hee hee hee hee yum bum bowayquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
En nu?quote:Op dinsdag 23 november 2021 18:32 schreef datismijnmening het volgende:
Er stonden een paar gasten heel overdreven te powerliften. Heel hard schreeuwen en dan die stang vanaf een halve meter hoog laten vallen.![]()
Ik heb er wat van gezegd
Oh nee niet direct natuurlijkquote:
quote:Op dinsdag 23 november 2021 18:40 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Oh nee niet direct natuurlijk![]()
Ik heb het als een volwaardig Karen aan de balie gezegd toen ik wegging
ideale gelegenheid voor een treinspotterquote:Op dinsdag 23 november 2021 18:52 schreef kwiwi het volgende:
Ik zou een trein inderdaad ook in 10 losse delen op vrachtwagens over de weg vervoeren, in plaats van ze allemaal op een treinstel gooien en per spoor naar de plaats van bestemming brengen![]()
Groetjes vanuit een dorpje in the middle of nowhere waar het konvooi nu vastzit op een rotonde![]()
[ afbeelding ]
Ziet eruit als Stadler spul. Dat is toch vlakbij jou, Bussnang?quote:Op dinsdag 23 november 2021 18:52 schreef kwiwi het volgende:
Ik zou een trein inderdaad ook in 10 losse delen op vrachtwagens over de weg vervoeren, in plaats van ze allemaal op een treinstel gooien en per spoor naar de plaats van bestemming brengen![]()
Groetjes vanuit een dorpje in the middle of nowhere waar het konvooi nu vastzit op een rotonde![]()
[ afbeelding ]
Red je het nog? Of moet je zo een kwiwitje doen langs de kant van de weg?quote:Op dinsdag 23 november 2021 18:52 schreef kwiwi het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 23 november 2021 19:03 schreef Karzai het volgende:
Mja bij de eerste hap ben er niet wild van mis kruiden, ga dit niet nog een keer maken
quote:Op dinsdag 23 november 2021 19:13 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik ben anti drugs, hoe durf je dit te zeggen.
Nou ja ik dacht zet ze dan op een goederentreinquote:Op dinsdag 23 november 2021 19:00 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ziet eruit als Stadler spul. Dat is toch vlakbij jou, Bussnang?Waarschijnlijk nog geen typegoedkeuring voor transport over het spoor
Bijna jaquote:Op dinsdag 23 november 2021 19:00 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Red je het nog? Of moet je zo een kwiwitje doen langs de kant van de weg?
Oh dan toch maar naar de subway.quote:Op dinsdag 23 november 2021 19:14 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
nou ik hoor dat het naar niks smaakt
Lieft een stelquote:Op dinsdag 23 november 2021 19:22 schreef dud0r het volgende:
ik kan niet wachten om in de supermarkt weer bejaarden te rammen met winkelwagens als die anderhalve meter er weer is
misschien had je die versie moeten proberen die ik gisteren plaatstequote:Op dinsdag 23 november 2021 19:27 schreef Karzai het volgende:
Nee ik had lekkerder dingen kunnen maken met die bavette, zit wel lekker vol dus ik ga nu luieren en zappen, tot morgen!
Zou een nationale sport kunnen wordenquote:Op dinsdag 23 november 2021 19:22 schreef dud0r het volgende:
ik kan niet wachten om in de supermarkt weer bejaarden te rammen met winkelwagens als die anderhalve meter er weer is
Morgenquote:Op dinsdag 23 november 2021 19:22 schreef dud0r het volgende:
ik rij kindertjes wel omverquote:Op dinsdag 23 november 2021 19:22 schreef dud0r het volgende:
Vind ik leukquote:
Oh jaquote:Op dinsdag 23 november 2021 19:39 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
eerst dat cellofaan eraf scheuren
Boh, dat zou een genot zijn als die ellendige broedsels niet meer in de supermarkt mogen komenquote:
Nou zeg. Is toch gewoon genot om lekker rustig de dagelijkse boodschapjes te doen met op de achtergrond kerstmuziek en het geschreeuw van kinderen die een surprise-ei willenquote:Op dinsdag 23 november 2021 19:46 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Boh, dat zou een genot zijn als die ellendige broedsels niet meer in de supermarkt mogen komen
Aan den noesten arbeidquote:Op dinsdag 23 november 2021 19:51 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
waar is Bal eigenlijk? Weer aan het serveren?
Het is 9 voor 8. Dus ik denk tafels afruimen.quote:Op dinsdag 23 november 2021 19:51 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
waar is Bal eigenlijk? Weer aan het serveren?
geef!quote:
Franniequote:
quote:
quote:Kabinet overweegt vervroegen persconferentie corona
maandag of dinsdagquote:
Neem een appelquote:Op dinsdag 23 november 2021 19:55 schreef dud0r het volgende:
Ik ben vergeten chocolade te kopen vanmiddag
En nu gerrie het over pindarotsjes heeft gehad wil ik die en andere chocolade
zal jou eens volproppen met chocoladequote:Op dinsdag 23 november 2021 19:55 schreef dud0r het volgende:
volgende keer 300 gram rund er bij doenquote:Op dinsdag 23 november 2021 19:57 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Net 500 gram bietjes op en ik heb nog honger.
kom danquote:Op dinsdag 23 november 2021 19:56 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
zal jou eens volproppen met chocolade
Ik las biertjesquote:Op dinsdag 23 november 2021 19:57 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
500 gram biertjes is ongeveer een halve liter denk ik. Dat valt wel mee.quote:
Ik had 1 karbonaadje.. dat vond ik wel weer voldoende proteīne.quote:Op dinsdag 23 november 2021 19:57 schreef gianni61 het volgende:
[..]
volgende keer 300 gram rund er bij doen
En kontgesteldheidquote:
Ja, of zo direct alquote:
Omdat ik daar op gestemd heb waarschijnlijkquote:Op dinsdag 23 november 2021 19:55 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
en VVD nog steeds de grootste
Proostquote:
Een pindarotsjesgerriequote:Op dinsdag 23 november 2021 19:55 schreef dud0r het volgende:
quote:
Wat gezondquote:Op dinsdag 23 november 2021 19:57 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik heb wel chocolade in de kast liggen.quote:Op dinsdag 23 november 2021 19:55 schreef dud0r het volgende:
En nog wat bloemkool.quote:
heb m'n kind vanavond, anders was ik misschien nog geneigd om in de auto te springen en jouw kant op te rijdenquote:Op dinsdag 23 november 2021 20:01 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik heb wel chocolade in de kast liggen.
en dekens, die ik nu kom ophalen want het is stervenskoud hierquote:Op dinsdag 23 november 2021 20:01 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik heb wel chocolade in de kast liggen.
zoveel dekentjes! meer dan jij antiek hebtquote:Op dinsdag 23 november 2021 20:02 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
en dekens, die ik nu kom ophalen want het is stervenskoud hier
Neem dat kind gewoon mee, vind ze vast leuk.quote:Op dinsdag 23 november 2021 20:02 schreef dud0r het volgende:
[..]
heb m'n kind vanavond, anders was ik misschien nog geneigd om in de auto te springen en jouw kant op te rijden
Dat ze geen maatregelen gaan aanpassen maar inzetten op de booster prik.quote:Op dinsdag 23 november 2021 20:00 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Is er in Zwitserland nog wat in het nieuws over kajona?
Jeetjequote:Op dinsdag 23 november 2021 20:02 schreef dud0r het volgende:
[..]
heb m'n kind vanavond, anders was ik misschien nog geneigd om in de auto te springen en jouw kant op te rijden
Je hebt genoeg geld om alle dekentjes bij de Action enz te kopen.quote:Op dinsdag 23 november 2021 20:02 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
en dekens, die ik nu kom ophalen want het is stervenskoud hier
quote:Op dinsdag 23 november 2021 20:04 schreef Ama het volgende:
[..]
Je hebt genoeg geld om alle dekentjes bij de Action enz te kopen.
elektrische dekens met goud en diamantenquote:Op dinsdag 23 november 2021 20:07 schreef Ama het volgende:
[..]
Kun je ze daarna uitdelen aan zielige kindertjes.
Wat luxe weer.quote:Op dinsdag 23 november 2021 20:07 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
elektrische dekens met goud en diamanten
het zijn de verspreiders, zeker nu, dus isoleren die hapquote:Op dinsdag 23 november 2021 19:46 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Boh, dat zou een genot zijn als die ellendige broedsels niet meer in de supermarkt mogen komen
zonde van de dekensquote:Op dinsdag 23 november 2021 20:07 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
elektrische dekens met goud en diamanten
vins het niet vies maar er zit, zelfs met een bak nootmuskaat, geen smaak aanquote:Op dinsdag 23 november 2021 20:01 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
En nog wat bloemkool.Echt overheerlijk, met een beetje nootmuskaat.
Beetje zout eroverheen, lekker manquote:Op dinsdag 23 november 2021 20:14 schreef mschol het volgende:
[..]
vins het niet vies maar er zit, zelfs met een bak nootmuskaat, geen smaak aan
Alles is uitverkocht bij Ikea heb ik het ideequote:Op dinsdag 23 november 2021 20:15 schreef mschol het volgende:
oh en bed dat ik wilde bestellen is uitverkocht bij ikea
Die ligt al te slapenquote:Op dinsdag 23 november 2021 20:03 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Neem dat kind gewoon mee, vind ze vast leuk.
ik heb al dagen 's avonds zin in chocolade maar vergeet het steeds te kopenquote:
Juist daaromquote:
Dat is niet zo slim van je.quote:Op dinsdag 23 november 2021 20:19 schreef dud0r het volgende:
[..]
ik heb al dagen 's avonds zin in chocolade maar vergeet het steeds te kopen
quote:Op dinsdag 23 november 2021 20:03 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Neem dat kind gewoon mee, vind ze vast leuk.
af en toe ben ik niet slimquote:
mja het zure is dat een week of 3 er nog wel voorraad was maar toen kon ik niet na sleuteloverdracht laten bezorgen...quote:Op dinsdag 23 november 2021 20:17 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Alles is uitverkocht bij Ikea heb ik het idee
Hij slaap tochquote:
quote:
volgens mij staan excel wachtwoorden niet echt bekend om veiligheidquote:Op dinsdag 23 november 2021 20:25 schreef dud0r het volgende:
zoals nu, ik heb blijkbaar een excel sheet een password op gegooid maar het is niet degene die ik voor alle sheets gebruik.
en nu krijg ik het er dus niet af gesloopt
geefquote:Op dinsdag 23 november 2021 20:27 schreef kwiwi het volgende:
Zo, medicijnen gehad, zal in 15 minuten wel weer in m'n comaslaap vallen
Daar ben ik altijd bang voor dat me dat gebeurt met een belangrijk bestandquote:Op dinsdag 23 november 2021 20:25 schreef dud0r het volgende:
zoals nu, ik heb blijkbaar een excel sheet een password op gegooid maar het is niet degene die ik voor alle sheets gebruik.
en nu krijg ik het er dus niet af gesloopt
Gaat het nog niet beter?quote:Op dinsdag 23 november 2021 20:27 schreef kwiwi het volgende:
Zo, medicijnen gehad, zal in 15 minuten wel weer in m'n comaslaap vallen
Nee staan ze ook niet. Het zit er meer op zodat mensen niet in formules gaan klotenquote:Op dinsdag 23 november 2021 20:27 schreef mschol het volgende:
[..]
volgens mij staan excel wachtwoorden niet echt bekend om veiligheid
Super langzaam gaat het iets beter.. maar nog lang niet zo goed dat ik kan stoppen met de medicijnen. Kon vandaag ook niet naar de sauna en dan loop ik echt de hele dag met nekpijn (en hoofdpijn). De dagen dat ik wel kan gaan zijn wat beter. Morgen hopelijk weerquote:
Had ik destijds ook bij Ikea toen ik mijn bed ging halen, waren er van de de bodem en het matras van de boxspring niet meer dezelfde kleuren aanwezig omdat een van de twee uit het assortiment ging maar de matchende zou pas over een maand of 3 beschikbaar zijn.quote:Op dinsdag 23 november 2021 20:24 schreef mschol het volgende:
[..]
mja het zure is dat een week of 3 er nog wel voorraad was maar toen kon ik niet na sleuteloverdracht laten bezorgen...
ik zal waarschijnlijk het allergoedkoopste halen wat ik kan vinden tot hij weer op voorraad is.
huidige bed is echt op en vrees dat als ik em uitelkaar haal hij niet meer in elkaar gaat
en om nou een matras op de grond neer te leggen...
Jeetje, wat een gedoequote:Op dinsdag 23 november 2021 20:32 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Super langzaam gaat het iets beter.. maar nog lang niet zo goed dat ik kan stoppen met de medicijnen. Kon vandaag ook niet naar de sauna en dan loop ik echt de hele dag met nekpijn (en hoofdpijn). De dagen dat ik wel kan gaan zijn wat beter. Morgen hopelijk weerWat slapen op een slecht kussen al niet kan aanrichten..
Heb je oxycodon dat je zo snel in slaap valt?quote:Op dinsdag 23 november 2021 20:32 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Super langzaam gaat het iets beter.. maar nog lang niet zo goed dat ik kan stoppen met de medicijnen. Kon vandaag ook niet naar de sauna en dan loop ik echt de hele dag met nekpijn (en hoofdpijn). De dagen dat ik wel kan gaan zijn wat beter. Morgen hopelijk weerWat slapen op een slecht kussen al niet kan aanrichten..
Ik heb 6 weken op de bank geslapen en 2 weken op de matras op de grond, omdat matras en bed ook niet op voorraad waren. Was prima voor een paar weken, bank was gelukkig groot genoeg.quote:Op dinsdag 23 november 2021 20:24 schreef mschol het volgende:
[..]
mja het zure is dat een week of 3 er nog wel voorraad was maar toen kon ik niet na sleuteloverdracht laten bezorgen...
ik zal waarschijnlijk het allergoedkoopste halen wat ik kan vinden tot hij weer op voorraad is.
huidige bed is echt op en vrees dat als ik em uitelkaar haal hij niet meer in elkaar gaat
en om nou een matras op de grond neer te leggen...
O, dat hoop ik niet. Verslavende teringrommelquote:Op dinsdag 23 november 2021 20:34 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Heb je oxycodon dat je zo snel in slaap valt?
Nee die neem ik niet meer, kreeg enorme buikpijn. Het zijn de spierverslappers die me zo moe maken.quote:Op dinsdag 23 november 2021 20:34 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Heb je oxycodon dat je zo snel in slaap valt?
Eens, het werkt geweldig, alleen het is gewoon teringzooi om vanaf te komenquote:Op dinsdag 23 november 2021 20:35 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
O, dat hoop ik niet. Verslavende teringrommel
Mijn moeder had verschrikkelijke bijwerkingen, werd er compleet para van.quote:Op dinsdag 23 november 2021 20:37 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Eens, het werkt geweldig, alleen het is gewoon teringzooi om vanaf te komen
Ah vandaar, ik had destijds in het ziekenhuis dat ik 's avonds zo'n loeizware oxy kreeg, dan zweefde ik een kwartier laten naar dromenlandquote:Op dinsdag 23 november 2021 20:36 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nee die neem ik niet meer, kreeg enorme buikpijn. Het zijn de spierverslappers die me zo moe maken.
Toen ik het gebruikte had ik er niet zo'n last van, toen ik er mee stopte was het echt een hel, paar dagen lopen trillen en zweten en weet ik wat voordat het een beetje uit mijn lijf was. Een beetje zoals een drugsverslaafde in een afkickkliniek, het is dan natuurlijk ook gewoon legale harddrugs die je op een receptje kunt krijgen.quote:Op dinsdag 23 november 2021 20:38 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Mijn moeder had verschrikkelijke bijwerkingen, werd er compleet para van.
Kun je dat spul dan niet beter geleidelijk afbouwen? Xanax is ook leuk om vanaf te komen.quote:Op dinsdag 23 november 2021 20:40 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Toen ik het gebruikte had ik er niet zo'n last van, toen ik er mee stopte was het echt een hel, paar dagen lopen trillen en zweten en weet ik wat voordat het een beetje uit mijn lijf was. Een beetje zoals een drugsverslaafde in een afkickkliniek, het is dan natuurlijk ook gewoon legale harddrugs die je op een receptje kunt krijgen.
Ja had het ook afgebouwd, maar dan de laatste stap dat je helemaal niks meer neemt dat schiet je lichaam gelijk in de panische modusquote:Op dinsdag 23 november 2021 20:43 schreef Recce het volgende:
[..]
Kun je dat spul dan niet beter geleidelijk afbouwen? Xanax is ook leuk om vanaf te komen.
Echt idioot, die afkickverschijnselen bij sommige medicijnen. Daar hebben ze veel te weinig aandacht voor gehad. Bij sommige medicijnen kun je ook gewoon niet de juiste doses krijgen om geleidelijk af te bouwen.quote:Op dinsdag 23 november 2021 20:44 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja had het ook afgebouwd, maar dan de laatste stap dat je helemaal niks meer neemt dat schiet je lichaam gelijk in de panische modus
te duurquote:Op dinsdag 23 november 2021 20:47 schreef mschol het volgende:
[..]
dan tien truien, broeken, sokken en ondergoed aantrekken
Laat mij er buiten ja.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De eerste keer in het ziekenhuis toen kreeg ik dagelijks 's ochtends een langwerkende oxy, daar voelde je niet heel veel van behalve het pijnonderdrukkende. Maar 's avonds kreeg ik zo'n zware en dan was ik na een kwartier van de wereld af, dan weet je eigenlijk al dat het heftig spul is. Daarna na een andere operatie kwamen ze ook gelijk met dat spul aanzetten, toen heb ik het echt een paar dagen moeten afslaan omdat ik die zooi niet meer wilde, juist vanwege dat afkicken.quote:Op dinsdag 23 november 2021 20:46 schreef Recce het volgende:
[..]
Echt idioot, die afkickverschijnselen bij sommige medicijnen. Daar hebben ze veel te weinig aandacht voor gehad. Bij sommige medicijnen kun je ook gewoon niet de juiste doses krijgen om geleidelijk af te bouwen.
quote:Op dinsdag 23 november 2021 20:51 schreef Modus het volgende:
[..]
Laat mij er buiten ja.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
quote:Op dinsdag 23 november 2021 20:59 schreef dud0r het volgende:
excelletje klaar, wat heerlijk om macro's te hebben om alles in 1 keer te beveiligen of eraf te halen.
scheelt me 144+ keer op een sheet klikken
Wat heb je gesport?quote:Op dinsdag 23 november 2021 21:17 schreef Citizen.Erased het volgende:
Klaar met sporten. Nu eten fixen.
Mijn moeder heeft het ook geweigerd en daarna morfine gekregen.quote:Op dinsdag 23 november 2021 20:56 schreef LTVDK het volgende:
[..]
De eerste keer in het ziekenhuis toen kreeg ik dagelijks 's ochtends een langwerkende oxy, daar voelde je niet heel veel van behalve het pijnonderdrukkende. Maar 's avonds kreeg ik zo'n zware en dan was ik na een kwartier van de wereld af, dan weet je eigenlijk al dat het heftig spul is. Daarna na een andere operatie kwamen ze ook gelijk met dat spul aanzetten, toen heb ik het echt een paar dagen moeten afslaan omdat ik die zooi niet meer wilde, juist vanwege dat afkicken.
https://nl.pepper.com/aan(...)y-burger-deal-217557quote:Op dinsdag 23 november 2021 21:17 schreef Citizen.Erased het volgende:
Klaar met sporten. Nu eten fixen.
Dat gaat er wel inquote:Op dinsdag 23 november 2021 21:22 schreef LTVDK het volgende:
[..]
https://nl.pepper.com/aan(...)y-burger-deal-217557
Toen ik het weigerde vond ik het zelf ook niet zo nodig, had relatief weinig pijn. Al ben ik daar geen goede graadmeter in natuurlijk, afgelopen operatie keken ze me ook al weer raar aanquote:Op dinsdag 23 november 2021 21:22 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Mijn moeder heeft het ook geweigerd en daarna morfine gekregen.
Op de Veluwe?quote:Op dinsdag 23 november 2021 21:23 schreef Budapestenaar het volgende:
Hotelletje geboektTwee dagen lekker weken in warm water
Kun je meteen bij Hertog Jan een biertje drinkenquote:Op dinsdag 23 november 2021 21:23 schreef Budapestenaar het volgende:
Met je date?quote:Op dinsdag 23 november 2021 21:23 schreef Budapestenaar het volgende:
Gevaarlijke boy hierquote:Op dinsdag 23 november 2021 21:22 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Bokszak-training. Maar vandaag was het meer een high intensity workout.
En dan alleen maar twee dagen in een warm bad wekenquote:
O ja, dat zit daar ook he?quote:Op dinsdag 23 november 2021 21:26 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Kun je meteen bij Hertog Jan een biertje drinken
Ah, de coronafrontlinie, wanneer ga jequote:
Je hebt dus nog maar zeven dagen om haar binnenkantje te leren kennen.quote:Op dinsdag 23 november 2021 21:36 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nee, die heeft haar eigen reisplannen in december.
Half december.quote:Op dinsdag 23 november 2021 21:37 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ah, de coronafrontlinie, wanneer ga je
quote:Op dinsdag 23 november 2021 21:38 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Je hebt dus nog maar zeven dagen om haar binnenkantje te leren kennen.
Reviews erover zijn ook niet al te mals, en waarschijnlijk volkomen terecht. Van die trailer alleen al hoop ik dat dat kind bij de eerste scene door de boeven wordt afgeschotenquote:Op dinsdag 23 november 2021 21:35 schreef datismijnmening het volgende:
Dit is echt de meest zinloze, ongeīnspireerde en ongevraagde uitmelk remake ever![]()
![]()
"Dikke lelijke kinderen met nuffige brillen tellen ook mee"quote:Op dinsdag 23 november 2021 21:40 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Reviews erover zijn ook niet al te mals, en waarschijnlijk volkomen terecht. Van die trailer alleen al hoop ik dat dat kind bij de eerste scene door de boeven wordt afgeschoten
quote:Home Sweet Home Alone bewijst maar weer eens dat je met je poten van klassiekers af moet blijven. Dit zesde deel in de Home Alone-reeks slaat de plank helemaal mis en is misschien wel het slechtste deel in de serie.
Het eerste half uur gaat op aan deze backstory, waarin je heel veel sympathie krijgt voor de twee pechvogels. Dat kun je niet zeggen van Max. Hij is een vervelend en egoīstisch kind dat alleen maar nare opmerkingen maakt. Het helpt ook niet dat Jeff en Pam inbreken omdat het rotjoch hún pop heeft gestolen. Max denkt daarentegen dat ze hem willen ontvoeren en verkopen, maar zelfs met een flinke Black Friday-korting zou niemand deze etter willen.
Nu is het een ongemakkelijke miskleun over een snotjoch dat een sympathiek stel het leven zuur maakt.
https://www.superguide.nl(...)0c-9fea-207e176c128a
Toch nog een witte kerst.quote:Op dinsdag 23 november 2021 21:38 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Je hebt dus nog maar zeven dagen om haar binnenkantje te leren kennen.
Sowieso een remake voor een film die nog jaarlijks op tv wordt herhaaldquote:Op dinsdag 23 november 2021 21:40 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Reviews erover zijn ook niet al te mals, en waarschijnlijk volkomen terecht. Van die trailer alleen al hoop ik dat dat kind bij de eerste scene door de boeven wordt afgeschoten
Gelukkig kan ik gratis annuleren.quote:Op dinsdag 23 november 2021 21:40 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zitten we tegen die tijd niet in volledige lockdown?
Onderhand wel een voorwaarde met boeken tegenwoordig.quote:Op dinsdag 23 november 2021 21:45 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Gelukkig kan ik gratis annuleren.
Sneue gewoonte is dat om ieder jaar met kerst hetzelfde te kijkenquote:Op dinsdag 23 november 2021 21:44 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Sowieso een remake voor een film die nog jaarlijks op tv wordt herhaald
Ik kijk elk jaar Love Actually met kerstquote:Op dinsdag 23 november 2021 21:47 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Sneue gewoonte is dat om ieder jaar met kerst hetzelfde te kijken
Dit ga ik ook echt niet kijken.quote:Op dinsdag 23 november 2021 21:35 schreef datismijnmening het volgende:
Dit is echt de meest zinloze, ongeīnspireerde en ongevraagde uitmelk remake ever![]()
![]()
Oh misschien binnenkort ook weer kijken. Waar staat hij op?quote:Op dinsdag 23 november 2021 21:49 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ik kijk elk jaar Love Actually met kerst
quote:Op dinsdag 23 november 2021 21:49 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ik heb een “to me you are perfect” bord achterin de auto liggen.quote:Op dinsdag 23 november 2021 21:49 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Zondequote:Op dinsdag 23 november 2021 21:36 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nee, die heeft haar eigen reisplannen in december.
quote:Op dinsdag 23 november 2021 21:47 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Sneue gewoonte is dat om ieder jaar met kerst hetzelfde te kijken
Denk dat Netflix 'm wel heeft.quote:Op dinsdag 23 november 2021 21:52 schreef Ama het volgende:
[..]
Oh misschien binnenkort ook weer kijken. Waar staat hij op?
Had even een telefoontje.quote:Op dinsdag 23 november 2021 20:56 schreef LTVDK het volgende:
[..]
De eerste keer in het ziekenhuis toen kreeg ik dagelijks 's ochtends een langwerkende oxy, daar voelde je niet heel veel van behalve het pijnonderdrukkende. Maar 's avonds kreeg ik zo'n zware en dan was ik na een kwartier van de wereld af, dan weet je eigenlijk al dat het heftig spul is. Daarna na een andere operatie kwamen ze ook gelijk met dat spul aanzetten, toen heb ik het echt een paar dagen moeten afslaan omdat ik die zooi niet meer wilde, juist vanwege dat afkicken.
quote:Op dinsdag 23 november 2021 21:55 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Die Hard is geen kerstfilm
Zag hem laatst nog ergens voorbij komen.quote:Op dinsdag 23 november 2021 21:58 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Die stond vorig jaar toch op Netflix?
Die kleine pootjes!quote:
Ik was even in de war met Holidate.quote:Op dinsdag 23 november 2021 21:59 schreef Ama het volgende:
[..]
Zag hem laatst nog ergens voorbij komen.
Die was leukquote:Op dinsdag 23 november 2021 22:01 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik was even in de war met Holidate.
zo werken is niet leuk. Helft van de bezetting inroosteren. Kan er gewoon nu elke dag 10 uur gaan staanquote:
Lelijke wezens zijn dat, soort wolvenhoofdje met een obese worstenlichaam en belachelijke stompjes als pootjes, door mensen geschapen gruwels.quote:
Je moest toch uren inhalen?quote:Op dinsdag 23 november 2021 22:01 schreef bitterbal het volgende:
[..]
zo werken is niet leuk. Helft van de bezetting inroosteren. Kan er gewoon nu elke dag 10 uur gaan staan
M'n broertje heeft er eentje.quote:
Tegen die tijd is de uitvaart toch al geweest.quote:Op dinsdag 23 november 2021 22:06 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Daar liggen wel duizenden onverstaanbare bejaarden zich dood te hoesten.
Is wel goed voor je knuffelhormonenquote:Op dinsdag 23 november 2021 22:02 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik vind het nog niet het goede moment om een hond te nemen.
Ach de smaak van babi pangang wordt toch grotendeels bepaald door de kruiden en sausquote:Op dinsdag 23 november 2021 22:02 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Lelijke wezens zijn dat, soort wolvenhoofdje met een obese worstenlichaam en belachelijke stompjes als pootjes, door mensen geschapen gruwels.
Ik neem het risico.quote:Op dinsdag 23 november 2021 22:06 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Daar liggen wel duizenden onverstaanbare bejaarden zich dood te hoesten.
quote:Op dinsdag 23 november 2021 22:11 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik ga in December ook nog een dagje.
23000 ofzo.quote:Op dinsdag 23 november 2021 22:14 schreef bitterbal het volgende:
hoeveel besmettingen hadden we vandaag?
23kquote:Op dinsdag 23 november 2021 22:14 schreef bitterbal het volgende:
Vanaf morgen moet je weer eten en drinken vanaf anderhalve meter naar mensen toegooien.quote:Op dinsdag 23 november 2021 22:14 schreef bitterbal het volgende:
Verandert dus weinig.quote:Op dinsdag 23 november 2021 22:16 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Vanaf morgen moet je weer eten en drinken vanaf anderhalve meter naar mensen toegooien.
nee die 1.5 meter hoeft niet als je corona app gescand isquote:Op dinsdag 23 november 2021 22:16 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Vanaf morgen moet je weer eten en drinken vanaf anderhalve meter naar mensen toegooien.
Nee in de horeca telt het niet.quote:Op dinsdag 23 november 2021 22:16 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Beetje sierlijk struikelen voor extra amusement.quote:Op dinsdag 23 november 2021 22:16 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Jij ook alquote:Op dinsdag 23 november 2021 22:16 schreef CherryLips het volgende:
Veel geld uitgegeven deze maand, Jezus.
Toet toetquote:
Onnozel dom gedoe ook allemaalquote:Op dinsdag 23 november 2021 22:17 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee die 1.5 meter hoeft niet als je corona app gescand is
Als de scholen maar openblijven.quote:Op dinsdag 23 november 2021 22:19 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Onnozel dom gedoe ook allemaal
Heeft Turkije gewonnen?quote:
Ik 0.quote:Op dinsdag 23 november 2021 22:14 schreef bitterbal het volgende:
Ik schrik me altijd de tyfus als ik lekker in gedachten langs de provinciale weg loop en er opeens een bekende naar me begint te toeterenquote:Op dinsdag 23 november 2021 22:18 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Of je loopt in de weg.
Dat heb ik altijd.
Alleen geplaceerd toch?quote:Op dinsdag 23 november 2021 22:17 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Nee in de horeca telt het niet.
Je mag dus met 200 man op elkaar gepakt bier drinken, als je maar wel op 1.5 meter afstand houdt op weg naar de kroeg.
Snel die kinderen wegdoen danquote:Op dinsdag 23 november 2021 22:20 schreef CherryLips het volgende:
M'n nicht en haar man hebben voor de tweede keer CoronaVia de kinderen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |