SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Bij de Action hebben ze vast muizen van 2 euro.quote:Op dinsdag 23 november 2021 11:52 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Weet nog dat je ooit makkelijk een muis voor een tientje kon krijgen... Zocht laatst een nieuwe, uiteindelijk heeft Gergi er maar eentje van z'n werk 'geleend' voor me, want een ergonomische is helemaal bizar duur.
Haha hier droog en zonnigquote:Op dinsdag 23 november 2021 11:57 schreef dud0r het volgende:
kutweer
Het zou droog blijven vandaag volgens de voorspelling
Ja daar heb ik hier niks aan hequote:
https://www.action.com/nl(...)optische-mini-muis-/quote:Op dinsdag 23 november 2021 11:56 schreef Recce het volgende:
[..]
Bij de Action hebben ze vast muizen van 2 euro.
verder met schrobben van de wc'squote:
Een paraplu aantrekkenquote:Op dinsdag 23 november 2021 12:00 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Trek maar een regenpak aan of paraplu mee
Ha ha vrouwenquote:Op dinsdag 23 november 2021 11:59 schreef bitterbal het volgende:
Dus zeg bet dat k het niet tof vind dat ze dat zei. Nou xe moet dat gewoon kunnen zeggen vind ze. K ben vijandig ineens. K zei wederzijds
Ben nog nooit vijandig tegen haar geweest
Ik ga niet trainen met een paraplu of een regenpak aan gekquote:Op dinsdag 23 november 2021 12:00 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Trek maar een regenpak aan of paraplu mee
Naakt trainen dan maarquote:Op dinsdag 23 november 2021 12:01 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ik ga niet trainen met een paraplu of een regenpak aan gek
quote:Op dinsdag 23 november 2021 12:01 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ik ga niet trainen met een paraplu of een regenpak aan gek
volgens mij is het 3 cm buitenquote:
Wat gaat er allemaal in?quote:Op dinsdag 23 november 2021 11:58 schreef UitStraling het volgende:
Iers stoofpotje opgezet, een van de voordeeltjes van thuiswerken
Iers rundvlees, flesje Guinness, prei, pastinaak, aardappel, ui, winterwortel en een kwakboel kruiden maar vooral tijm en knoflook.quote:
huehuequote:
Ik was idd nooit mijn handen.quote:Op dinsdag 23 november 2021 12:10 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Lekker van het plee poetsen naar het brood
JIJ VUIGE INTROVERT, OP KANTOOR IS HET TE DOEN!quote:Op dinsdag 23 november 2021 11:58 schreef UitStraling het volgende:
Iers stoofpotje opgezet, een van de voordeeltjes van thuiswerken
Ik mag daar nu niet komenquote:Op dinsdag 23 november 2021 12:19 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
JIJ VUIGE INTROVERT, OP KANTOOR IS HET TE DOEN!
Heb je sars ?quote:
Nederland heeft ook mooi rundvlees hoor.quote:Op dinsdag 23 november 2021 12:13 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Iers rundvlees, flesje Guinness, prei, pastinaak, aardappel, ui, winterwortel en een kwakboel kruiden maar vooral tijm en knoflook.
Maar Nederlands rundvlees is vast voor paupers.quote:Op dinsdag 23 november 2021 12:24 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nederland heeft ook mooi rundvlees hoor.
Als er een restaurant op de kaart heeft staan dat ze graan gevoerde runderen uit Zuid-Amerika hebben, dan zou ik dat niet per se een pluspunt vinden
Oh ja, ff vergeten. Derderangs vlees voor tokkiesquote:Op dinsdag 23 november 2021 12:25 schreef Ama het volgende:
[..]
Maar Nederlands rundvlees is vast voor paupers.
Ben zo fris en fruitig als een hitsig hoentje maar mijn bedrijfje volgt Den Haag altijd naar de kleinste letter.quote:
Jij balen, is je energie al naar een nulpunt gedaald ?quote:Op dinsdag 23 november 2021 12:26 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ben zo fris en fruitig als een hitsig hoentje maar mijn bedrijfje volgt Den Haag altijd naar de kleinste letter.
terechte klacht.quote:Op dinsdag 23 november 2021 12:24 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Als er een restaurant op de kaart heeft staan dat ze graan gevoerde runderen uit Zuid-Amerika hebben, dan zou ik dat niet per se een pluspunt vinden
Ja weet ik, had dat alleen nu net niet in huisquote:Op dinsdag 23 november 2021 12:24 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Zal me niks verbazen als het alsnog gewoon uit Nederland komt.quote:Op dinsdag 23 november 2021 12:27 schreef gianni61 het volgende:
[..]
terechte klacht.
Ik snap ook nooit waarom ze bij de jumbo zo trots overal "Iers rundvlees" op zetten.
Ik ga zo alle dingen aan de muur verhangen, is het net alsof ik niet saai thuis benquote:Op dinsdag 23 november 2021 12:27 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Jij balen, is je energie al naar een nulpunt gedaald ?
Gewoon er hier tien van kopen, dan heb je altijd een muis:quote:Op dinsdag 23 november 2021 11:59 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
https://www.action.com/nl(...)optische-mini-muis-/
Okee misschien daar even heen lopen dan strakkies
Die prijsquote:Op dinsdag 23 november 2021 12:29 schreef Recce het volgende:
[..]
Gewoon er hier tien van kopen, dan heb je altijd een muis:
https://www.action.com/nl-nl/p/maxxter-optische-usb-muis-/
Je zou denken dat ze zo onderhand door babyhandjes gemaakt worden met deze prijzen.quote:Op dinsdag 23 november 2021 12:31 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Die prijs![]()
Kun je nog een beetje achterover geleund genieten dat die prul door arme kinderhandjes is gemaakt.
Dit zullen wel Oeigoeren geweest zijn zelfs.quote:Op dinsdag 23 november 2021 12:31 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Die prijs![]()
Kun je nog een beetje achterover geleund genieten dat die prul door arme kinderhandjes is gemaakt.
Heb er eentje gehaald nu (3083 steps inmiddelsquote:Op dinsdag 23 november 2021 12:29 schreef Recce het volgende:
[..]
Gewoon er hier tien van kopen, dan heb je altijd een muis:
https://www.action.com/nl-nl/p/maxxter-optische-usb-muis-/
Die kinderen moeten ook etenquote:Op dinsdag 23 november 2021 12:31 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Die prijs![]()
Je hebt het over bitterbal toch?quote:Op dinsdag 23 november 2021 12:35 schreef UitStraling het volgende:
Iers rundvlees begrijp je alleen als je er ooit geweest bent![]()
Dat is hetzelfde als een bikinibabe op het strand van Europoort of een bikinibabe op het strand van Bora Bora
Handje droge ongekookte noodles per dagquote:Op dinsdag 23 november 2021 12:34 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Die kinderen moeten ook eten
Zweet opvangen in de fabriek en daarin gaar koken.quote:Op dinsdag 23 november 2021 12:36 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Handje droge ongekookte noodles per dag
Onderhoudsdosisquote:Op dinsdag 23 november 2021 12:36 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Handje droge ongekookte noodles per dag
Ja nou als ik een koe zou zijn stond ik ook liever in bikini te grazen op een tropisch strand dan in de wei in Hurdegaryp.quote:Op dinsdag 23 november 2021 12:36 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Je hebt het over bitterbal toch?
Zaten de batterijen er ook bij?quote:Op dinsdag 23 november 2021 12:33 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Heb er eentje gehaald nu (3083 steps inmiddels![]()
) maar het is echt een crapding. Veel te klein. Nou ja, hij scrollt wel goed en morgen komt de goeie
Samen met wat grauwe tranen van pijn, verdriet en uitzichtloosheid.quote:Op dinsdag 23 november 2021 12:37 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Zweet opvangen in de fabriek en daarin gaar koken.
Ja ook. 1 AAA. En een BT receiver.quote:
Nee 3cm koud.quote:
Koudquote:
Klinkt een beetje als de meeste mensen die aan het werk zijn hier en straks weer naar Foquefille forenzen.quote:Op dinsdag 23 november 2021 12:38 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Samen met wat grauwe tranen van pijn, verdriet en uitzichtloosheid.
quote:Op dinsdag 23 november 2021 12:40 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja ook. 1 AAA. En een BT receiver.
Maar veel te klein dus, als morgen die dingen van Coolblue komen tichel ik deze weer de kliko in
nice vanavond eens kijken.quote:Op dinsdag 23 november 2021 11:21 schreef dud0r het volgende:
@:mschol
5007016
40484 voortuin van de kerstman
5006911
Deze nummers staan in m'n bestelling erbij.
Dat retro bord kan je nog krijgen als je voor 170+ besteld dacht ik te zien.
quote:Op dinsdag 23 november 2021 12:41 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Oh wat moet ik mij daar bij voorstellen?
Ik had 350 uitgegeven dusquote:Op dinsdag 23 november 2021 12:41 schreef mschol het volgende:
[..]
nice vanavond eens kijken.
denk eerlijk gezegd niet dat ik nu even 170 euro aan lego ga uitgeven
Waarom niet nu meteen?quote:Op dinsdag 23 november 2021 12:53 schreef Citizen.Erased het volgende:
Mijn schoenpoets is binnen. Morgenavond lekker poetsen.
Ja omdat k niet begrijp waar dit dan weer vandaan komt. Kon met haar het meeste lachen en ineens ben k dus een probleemquote:
Er zijn nog nooit zo weinig weklozen en zo veel banen geweest. Lekker wat anders zoeken. Laat ze maar in de gerrie zakken als je zo "gewaardeerd" wordtquote:Op dinsdag 23 november 2021 12:54 schreef bitterbal het volgende:
J
[..]
Ja omdat k niet begrijp waar dit dan weer vandaan komt. Kon met haar het meeste lachen en ineens ben k dus een probleem
De benedenverdieping is hier ook 16 graden en ik weet niet hoeveel graden het boven is, maar ik heb net soep en thee gehad, dus voor mij is dit primaquote:Op dinsdag 23 november 2021 12:54 schreef Citizen.Erased het volgende:
Benedenverdieping is het 16 graden; dat is best frisjes.
thuis toch?quote:Op dinsdag 23 november 2021 12:58 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik moet tussendoor ook nog een beetje werken.
Nou dan. En iets zegt mij dat als je kunt Fok!ken, je ook kunt schoenenpoetsenquote:
Ja maar dan kun die dus niet FOK!kenquote:Op dinsdag 23 november 2021 13:04 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou dan. En iets zegt mij dat als je kunt Fok!ken, je ook kunt schoenenpoetsen
Nee dat is wel nog iets belangrijker inderdaad, da's waar jaquote:Op dinsdag 23 november 2021 13:06 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja maar dan kun die dus niet FOK!ken
Schoenen perfect poetsen is een van de belangrijkste mannenrituelen in het leven, daar moet je de tijd voor nemen.quote:Op dinsdag 23 november 2021 13:04 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou dan. En iets zegt mij dat als je kunt Fok!ken, je ook kunt schoenenpoetsen
Het scheidt de jongens van de mannen.quote:Op dinsdag 23 november 2021 13:09 schreef Dr_Flash het volgende:
nog ff en schoenen poetsen is de aftrap voor de paringsdans zeker
Ga je toch niet zelf doen.quote:Op dinsdag 23 november 2021 13:10 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Het scheidt de jongens van de mannen.
Werkelijk waar nog nooit gedaanquote:Op dinsdag 23 november 2021 13:07 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Schoenen perfect poetsen is een van de belangrijkste mannenrituelen in het leven, daar moet je de tijd voor nemen.
1. op tijd wakker wordenquote:
Bed opmaken is een van de slechtste dingen die je kunt doen 's ochtends. Dan krijgt je bed geen tijd om te luchten van je nachtelijke gezweetquote:Op dinsdag 23 november 2021 13:13 schreef UitStraling het volgende:
[..]
1. op tijd wakker worden
2. bed opmaken.
3. schoenen poetsen
Als je deze drie dingen doet iedere ochtend ben je al snel klaar voor grotere taken in het leven.
quote:Op dinsdag 23 november 2021 13:13 schreef UitStraling het volgende:
[..]
1. op tijd wakker worden
2. bed opmaken.
3. schoenen poetsen
Als je deze drie dingen doet iedere ochtend ben je al snel klaar voor grotere taken in het leven.
Gezonde mensen zweten amper.quote:Op dinsdag 23 november 2021 13:14 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Bed opmaken is een van de slechtste dingen die je kunt doen 's ochtends. Dan krijgt je bed geen tijd om te luchten van je nachtelijke gezweet
Ha kijk, je hebt hem door, geen speldje tussen te krijgen.quote:Op dinsdag 23 november 2021 13:15 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik laat mijn bed trouwens lekker luchten overdag. Ventileren is één van de beste dingen die je kunt doen tegen de covidjes
Als je niet zweet eet je teveel zout en ben je dus ongezond bezigquote:
Ik eet amper zout en ik zweet amper.quote:Op dinsdag 23 november 2021 13:17 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Als je niet zweet eet je teveel zout en ben je dus ongezond bezig
Dat dus. Gewoon even goed voor gaan zitten.quote:Op dinsdag 23 november 2021 13:07 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Schoenen perfect poetsen is een van de belangrijkste mannenrituelen in het leven, daar moet je de tijd voor nemen.
Eens, altijd het bed open slaan, dan kan alles verdampen en is ook goed tegen de bedmijten (niet dat die helemaal te voorkomen zijn).quote:Op dinsdag 23 november 2021 13:14 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Bed opmaken is een van de slechtste dingen die je kunt doen 's ochtends. Dan krijgt je bed geen tijd om te luchten van je nachtelijke gezweet
Je doet ook amper wat natuurlijkquote:Op dinsdag 23 november 2021 13:18 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik eet amper zout en ik zweet amper.
Aziaten ook ampertjes.quote:Op dinsdag 23 november 2021 13:27 schreef LTVDK het volgende:
Er was trouwens wel eens eerder een man die niet of nauwelijks zweette https://www.theatlantic.c(...)hat-possible/602227/
Dus jij bent een kruising tussen prins Andrew en een Aziaatquote:
Ik heb wel een kleine piemel en meisjes lopen achter me aan.quote:Op dinsdag 23 november 2021 13:37 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dus jij bent een kruising tussen prins Andrew en een Aziaat
Gezonde mensen wassen nooit. Snuif je dit of wat is er mis met je?quote:Op dinsdag 23 november 2021 13:34 schreef Ama het volgende:
Ik ben een gelukkige huisvrouw nu.
[ link | afbeelding ]
Nu kan ik weer anderhalf jaar er tegenaan.![]()
Gewoon af en toe dopje door mijn glas cola toch.quote:Op dinsdag 23 november 2021 13:56 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Gezonde mensen wassen nooit. Snuif je dit of wat is er mis met je?
Goed tegen de covidjes en tegen zweetschimmelschuimwratten in je lies.quote:Op dinsdag 23 november 2021 13:58 schreef Ama het volgende:
[..]
Gewoon af en toe dopje door mijn glas cola toch.
Okselquote:Op dinsdag 23 november 2021 13:59 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Goed tegen de covidjes en tegen zweetschimmelschuimwratten in je lies.
Ja of k heb een stoornis ofzoquote:Op dinsdag 23 november 2021 12:56 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Er zijn nog nooit zo weinig weklozen en zo veel banen geweest. Lekker wat anders zoeken. Laat ze maar in de gerrie zakken als je zo "gewaardeerd" wordt
ziet er netjes uit, moet mijn gangkast ook eens uitmestenquote:Op dinsdag 23 november 2021 13:34 schreef Ama het volgende:
Ik ben een gelukkige huisvrouw nu.
[ link | afbeelding ]
Nu kan ik weer anderhalf jaar er tegenaan.![]()
Dit is het hok waar de wasmachine staat en ketel hangt (is een apart hok in de keuken).quote:Op dinsdag 23 november 2021 14:22 schreef Karzai het volgende:
[..]
ziet er netjes uit, moet mijn gangkast ook eens uitmesten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
Jaquote:
Daar is zo'n kast toch ook voor.quote:
Oh hahaquote:Op dinsdag 23 november 2021 14:31 schreef Karzai het volgende:
ja ik heb geen deurtje dus dit is wat je ziet als je hier binnenkomt
Ik wist niet dat @kwiwi een merk brommerhelmen wasquote:Op dinsdag 23 november 2021 14:31 schreef Karzai het volgende:
ja ik heb geen deurtje dus dit is wat je ziet als je hier binnenkomt
Ik droomde vannacht dat ik een hondje had (en weer een kat) maar was die hond al snel zat. Ik liet hem niet uit en toen ging hij in huis pissen enz en toen werd ik wakker.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
quote:Op dinsdag 23 november 2021 14:33 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik droomde vannacht dat ik een hondje had (en weer een kat) maar was die hond al snel zat. Ik liet hem niet uit en toen ging hij in huis pissen enz en toen werd ik wakker.
ahwquote:Op dinsdag 23 november 2021 14:33 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik al bijna een jaar niet meer![]()
quote:Op dinsdag 23 november 2021 14:34 schreef Ama het volgende:
Dood aan kleine hondjes.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nou ik wel.
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
Dat heb je netjes verwoordquote:Op dinsdag 23 november 2021 14:41 schreef Ama het volgende:
[..]
Er zit een enkeling bij die te verdragen is.
Mijn voormalige schuinbovenbuurvrouw heeft ook een chihuahua maar dat was de eerste (en laatste) chihuahua die ik heb meegemaakt die gewoon chill was. Maar zij behandelde dat beestje ook niet anders ofzo, ze behandelde dat beestje gewoon als een hond en niet als een accessoire.quote:Op dinsdag 23 november 2021 14:47 schreef Crack_ het volgende:
Heb een vriendin met een chihuahua en die vroeg ooit 'Jij zegt altijd dat je zo van honden houdt maar die van mij niet, hoezo niet? Je kunt niet zeggen dat je van honden houdt en dan mijn hond niet mogen'![]()
![]()
Jouw hond gedraagt zich uberhaupt niet als een hond doe even normaalirritant zenuwachtig beest
Rekening houden met?quote:Op dinsdag 23 november 2021 14:47 schreef Dr_Flash het volgende:
Ach laten we hier nou ff niet kut doen over kleine hondjes.
Bos had er jarenlang eentje en daar was ie enorm gek mee dus daar kunnen we best rekening mee houden.
Al ben ik ook geen fan van honden op zich hoor.
Soort kruiding tussen een zieke rat en een opossum zijn dat die chihuahua's, stuk voor stuk zenuwachtig maar dat zou ik ook zijn als ik een chihuahua zou zijn.quote:Op dinsdag 23 november 2021 14:47 schreef Crack_ het volgende:
Heb een vriendin met een chihuahua en die vroeg ooit 'Jij zegt altijd dat je zo van honden houdt maar die van mij niet, hoezo niet? Je kunt niet zeggen dat je van honden houdt en dan mijn hond niet mogen'![]()
![]()
Jouw hond gedraagt zich uberhaupt niet als een hond doe even normaalirritant zenuwachtig beest
Dat scheelt ook al zo veelquote:Op dinsdag 23 november 2021 14:48 schreef Ama het volgende:
[..]
Mijn voormalige schuinbovenbuurvrouw heeft ook een chihuahua maar dat was de eerste (en laatste) chihuahua die ik heb meegemaakt die gewoon chill was. Maar zij behandelde dat beestje ook niet anders ofzo, ze behandelde dat beestje gewoon als een hond en niet als een accessoire.
quote:Op dinsdag 23 november 2021 14:48 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Rekening houden met?dit is mijn mening, hou daar anders even rekening mee
Tenzij zo'n hond volkomen gestoord is.quote:Op dinsdag 23 november 2021 14:56 schreef UitStraling het volgende:
Honden zijn vooral leuk in een roedel, dan voelt zelfs een teckel of een chihuahua nog dat hij van de wolf af stamt en moet hij knokken om zijn plekje in de hiërarchie, is gezond voor die beestjes.
In Amerika heb je van die hybride wolfshonden (hier ook vast wel), maar daarbij is een baasje om het leven gekomen en toen hebben die honden haar half opgegeten.quote:
Hups de hondenhachee in dan.quote:Op dinsdag 23 november 2021 14:59 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Tenzij zo'n hond volkomen gestoord is.
Dan is het ineens niet meer zo gezond.
hallo oliebolquote:Op dinsdag 23 november 2021 14:52 schreef Ama het volgende:
Naja wel bij de bank ofzo om op schoot te zetten maar niet tijdens het wandelen ofzo.
Dit zie ik Nina Poekie ook wel doenquote:Op dinsdag 23 november 2021 15:02 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
In Amerika heb je van die hybride wolfshonden (hier ook vast wel), maar daarbij is een baasje om het leven gekomen en toen hebben die honden haar half opgegeten.
Omnomnom.quote:
quote:Op dinsdag 23 november 2021 15:03 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dit zie ik Nina Poekie ook wel doen
Dit vragen we even;quote:Op dinsdag 23 november 2021 15:04 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Omnomnom.Hondenvlees lijkt mij helemaal niet lekker.
[..]
Vind dat zo raar als mensen dat doen, of zo'n hele kinderwagenquote:Op dinsdag 23 november 2021 14:51 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja die hond moest gewoon lopen enz, werd niet opgetild enz.
Vooral broedse meisjes doen dit, beetje veilig met een klein hondje oefenen voor het zelf werpen.quote:Op dinsdag 23 november 2021 15:08 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Vind dat zo raar als mensen dat doen, of zo'n hele kinderwagen'ja vindt ie fijn' dat geloof ik wel ja
Wat, ik ken voornamelijk oude vrouwen die dit doenquote:Op dinsdag 23 november 2021 15:10 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Vooral broedse meisjes doen dit, beetje veilig met een klein hondje oefenen voor het zelf werpen.
Honden hebben pootjes gekregen en mits niet ziek en gehandicapt is zo'n hondenwagen een beetje onzin.quote:Op dinsdag 23 november 2021 15:08 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Vind dat zo raar als mensen dat doen, of zo'n hele kinderwagen'ja vindt ie fijn' dat geloof ik wel ja
Ik heb nog nooit een oma met een chihuahua in haar armen zien lopen.quote:Op dinsdag 23 november 2021 15:11 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Wat, ik ken voornamelijk oude vrouwen die dit doen
Ja maarja mensen nemen ook dieren terwijl ze minimaal 8 uur per dag weg zijnquote:Op dinsdag 23 november 2021 15:11 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Honden hebben pootjes gekregen en mits niet ziek en gehandicapt is zo'n hondenwagen een beetje onzin.
Beweging is goed voor mens én dier
nee daarom kinderwagenquote:Op dinsdag 23 november 2021 15:12 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit een oma met een chihuahua in haar armen zien lopen.
Ik weet nog dat ik harstikke boos werd dat ik hoorde dat iemand een hond had en die werd in de ochtend uitgelaten en ergens eind van de middag weer.quote:Op dinsdag 23 november 2021 15:13 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja maarja mensen nemen ook dieren terwijl ze minimaal 8 uur per dag weg zijn![]()
mens gaat niet altijd uit van wat het beste is voor dieren
[..]
nee daarom kinderwagen
Voor eeuwig thuiswerken pls.quote:
quote:Op dinsdag 23 november 2021 15:14 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Voor eeuwig thuiswerken pls.
Dit ja, misschien 1 dagje per week naar het werkquote:Op dinsdag 23 november 2021 15:14 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Oke zal het even tegen Mark en Hugo zeggen.quote:Op dinsdag 23 november 2021 15:14 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Lockdown, lockdown,over 2 weken gaan we weer in lockdownquote:
Jaquote:Op dinsdag 23 november 2021 15:14 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik weet nog dat ik harstikke boos werd dat ik hoorde dat iemand een hond had en die werd in de ochtend uitgelaten en ergens eind van de middag weer.
Zielig
Zit je aan tafel met ze straks?quote:Op dinsdag 23 november 2021 15:17 schreef Ama het volgende:
[..]
Oke zal het even tegen Mark en Hugo zeggen.
Goed liedje wel.quote:Op dinsdag 23 november 2021 15:21 schreef dud0r het volgende:
[..]
Lockdown, lockdown,over 2 weken gaan we weer in lockdown
Zou wel leip zijn zeg als ik hun ineens aantref daar aan de keukentafel.quote:
Loop je al tegen de muur aan van verveling?quote:
1x per week op kantoor is echt meer dan genoeg, wellicht 2x per week, maar daarbij houdt het wel opquote:Op dinsdag 23 november 2021 15:17 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Dit ja, misschien 1 dagje per week naar het werkWerk sowieso virtueel met 95% van m'n collega's, ook als ik op kantoor zou zitten.
Hier is super vaak lekker eten op werk, dat zou ik dan missenquote:Op dinsdag 23 november 2021 15:22 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Loop je al tegen de muur aan van verveling?
Dank je!quote:Op dinsdag 23 november 2021 15:17 schreef Ama het volgende:
[..]
Oke zal het even tegen Mark en Hugo zeggen.
"hoi, willen jullie koffie en wat snacks?"quote:Op dinsdag 23 november 2021 15:22 schreef Ama het volgende:
[..]
Zou wel leip zijn zeg als ik hun ineens aantref daar aan de keukentafel.
"Misschien ook nog een jointje erbij?"quote:Op dinsdag 23 november 2021 15:24 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
"hoi, willen jullie koffie en wat snacks?"
Ja eh.. ik kan toch niets eten in de kantine en dan vind ik het handiger om zelf iets te makenquote:Op dinsdag 23 november 2021 15:23 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Hier is super vaak lekker eten op werk, dat zou ik dan missen
Hugo zou niet afslaanquote:Op dinsdag 23 november 2021 15:24 schreef Ama het volgende:
[..]
"Misschien ook nog een jointje erbij?"
quote:Op dinsdag 23 november 2021 15:22 schreef Ama het volgende:
[..]
Zou wel leip zijn zeg als ik hun ineens aantref daar aan de keukentafel.
Lijntje voor Hugoquote:Op dinsdag 23 november 2021 15:24 schreef Ama het volgende:
[..]
"Misschien ook nog een jointje erbij?"
Je bent zelfquote:Op dinsdag 23 november 2021 15:24 schreef Ama het volgende:
Jongens er is een giraffe geboren in Wildlands en ziet er zo cute uit.
Ik mis het geroezemoes, de kwinkslagen, de kantoorhumor, het vriendelijke babbeltje, de snaakse knipoog, de lange bruine haren van Birgit, het koffiemomentje, de schaterlach, het schouderklopje, de neuzen de juiste kant op wijzen, het dirigeren van een club hoogbegaafde getalenteerde mensen, de complimentjes, de gezelligheid en het kontje van Nicole van de receptie.quote:Op dinsdag 23 november 2021 15:22 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Loop je al tegen de muur aan van verveling?
Oh why?quote:Op dinsdag 23 november 2021 15:25 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja eh.. ik kan toch niets eten in de kantine en dan vind ik het handiger om zelf iets te maken
quote:Op dinsdag 23 november 2021 15:27 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Duh. Die staat altijd strak tijdens de persconferenties.
Oh, ik dacht de kantinequote:Op dinsdag 23 november 2021 15:27 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Oh why?
Had t meer over collegas die snoep en chocola meenemen
Is wel gezondquote:Op dinsdag 23 november 2021 15:30 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Oh, ik dacht de kantine![]()
Omdat daar je daar alleen brood en salade hebt
Dat eerste mag ik niet en dat tweede hoef ik niet
Brood is niet zo gezond voor mijquote:
Salade welquote:Op dinsdag 23 november 2021 15:34 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Brood is niet zo gezond voor mij
Mega hard gaat datquote:Op dinsdag 23 november 2021 15:28 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja dom, beetje elkaar met de nek slaan.
Ohquote:Op dinsdag 23 november 2021 15:30 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Oh, ik dacht de kantine![]()
Omdat daar je daar alleen brood en salade hebt
Dat eerste mag ik niet en dat tweede hoef ik niet
Hoef ik niet, want het is een simpele veldsla met tomaat, komkommer en iets van een dressing (wat ik ook niet mag) en ik ga dat niet 5 dagen in de week eten.quote:
Meepikken voor de caafsquote:Op dinsdag 23 november 2021 15:36 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Hoef ik niet, want het is een simpele veldsla met tomaat, komkommer
Prinses op de erwt.quote:Op dinsdag 23 november 2021 15:36 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Hoef ik niet, want het is een simpele veldsla met tomaat, komkommer en iets van een dressing (wat ik ook niet mag) en ik ga dat niet 5 dagen in de week eten.
Watquote:Op dinsdag 23 november 2021 15:36 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Hoef ik niet, want het is een simpele veldsla met tomaat, komkommer en iets van een dressing (wat ik ook niet mag) en ik ga dat niet 5 dagen in de week eten.
Ja goedequote:
Oh dat sowiesoquote:
Er is wel elke week een soep op een bepaalde dag en een soort luxe aangeklede boterham.quote:Op dinsdag 23 november 2021 15:37 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Watiedere dag? Wat een sloeberzaak
We kunnen wel even een Zoom-call opzetten met KSC gedurende de dag. Lijkt me hilarisch.quote:Op dinsdag 23 november 2021 15:26 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik mis het geroezemoes, de kwinkslagen, de kantoorhumor, het vriendelijke babbeltje, de snaakse knipoog, de lange bruine haren van Birgit, het koffiemomentje, de schaterlach, het schouderklopje, de neuzen de juiste kant op wijzen, het dirigeren van een club hoogbegaafde getalenteerde mensen, de complimentjes, de gezelligheid en het kontje van Nicole van de receptie.
Wie neemt het kontje van Nicole voor zijn rekening?quote:Op dinsdag 23 november 2021 15:43 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
We kunnen wel even een Zoom-call opzetten met KSC gedurende de dag. Lijkt me hilarisch.
Je schrijft in de mannelijke vorm, dus @dud0rquote:Op dinsdag 23 november 2021 15:46 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Wie neemt het kontje van Nicole voor zijn rekening?
Jij toch?quote:Op dinsdag 23 november 2021 15:46 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Wie neemt het kontje van Nicole voor zijn rekening?
quote:Op dinsdag 23 november 2021 15:47 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Je schrijft in de mannelijke vorm, dus @:Dud0r
Shit, nou ik probeer hip, modern en woke te doen een keertje.quote:
Als ik hier over keyframes, eases, graph editors en track mattes ga praten snapt de meerderheid er ook geen kut van waar ik het over hebquote:Op dinsdag 23 november 2021 15:45 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik merk dat als je wat professionele termen in een gesprek gaat gooien dat mensen al snel onder de indruk zijn, terwijl dat echt geen reet voorstelt
Sowieso een opleidingsniveau hebbenquote:Op dinsdag 23 november 2021 15:53 schreef Crack_ het volgende:
Stoer doen met je opleidingsniveau vind ik al helemaal![]()
![]()
keyframes; i-frames; b-framesquote:Op dinsdag 23 november 2021 15:49 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Als ik hier over keyframes, eases, graph editors en track mattes ga praten snapt de meerderheid er ook geen kut van waar ik het over heb
Ohja excuses, dom van mijquote:Op dinsdag 23 november 2021 15:54 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Sowieso een opleidingsniveau hebben
i-frames zijn toch van die programmeer dingen, daar snap ik dan weer geen kut vanquote:Op dinsdag 23 november 2021 15:58 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
keyframes; i-frames; b-frames
Zolang je het zelf maar wel weetquote:Op dinsdag 23 november 2021 15:49 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Als ik hier over keyframes, eases, graph editors en track mattes ga praten snapt de meerderheid er ook geen kut van waar ik het over heb
quote:1,5 meter afstand houden weer verplicht
Om de sterke stijging van het aantal coronabesmettingen terug te dringen en verdere overbelasting van de zorg te voorkomen, maakt het demissionaire kabinet de 1,5-meterregel vanaf morgen weer verplicht. Tot nu was het een dringend advies. Dit betekent dat de politie en boa's hier op kunnen handhaven.
Iedereen van 18 jaar en ouder moet verplicht anderhalve meter afstand houden, behalve als ze op één adres wonen. Ook zijn er uitzonderingen voor plekken waar een coronatoegangsbewijs nodig is of in situaties waarin afstand houden niet goed kan. Dan is het dragen van een mondkapje verplicht of gelden andere aanvullende maatregelen.
https://nos.nl/liveblog/2(...)-na-rellen-rotterdam
En wat voor verschil gaat dit precies uitmaken?quote:
He-le-maal niets. Dat ze impliciet nu de theaters en bioscopen het weer onmogelijk maken.quote:Op dinsdag 23 november 2021 16:34 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
En wat voor verschil gaat dit precies uitmaken?
Lekker boetes harken omdat eoa halfzachte BOA vindt dat ik op 1,46 m langs iemand liepquote:Op dinsdag 23 november 2021 16:35 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
He-le-maal niets. Dat ze impliciet nu de theaters en bioscopen het weer onmogelijk maken.
Zullen we ook gelijk de BOA's bewapenen?quote:Op dinsdag 23 november 2021 16:37 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Lekker boetes harken omdat eoa halfzachte BOA vindt dat ik op 1,46 m langs iemand liep#lifegoals
Ik zat net in een meeting waar dat ook het geval was. Gewoon random afkortingen verzinnen om te kijken of andere mensen wakker zijn dan.quote:Op dinsdag 23 november 2021 16:08 schreef UitStraling het volgende:
Ik praat af en toe halve dagen alleen maar in beroepsgedeformeerde afkortingen, valt mee dat ik nog zo'n begenadigd spreker ben
Die is er ook inderdaad.quote:Op dinsdag 23 november 2021 16:00 schreef LTVDK het volgende:
[..]
i-frames zijn toch van die programmeer dingen, daar snap ik dan weer geen kut van
ja krijg je een soort Amerika he. Allemaal kakdomme einzelgängers die vinden dat de hele wereld maar naar hun Rechten moet kijken, en van plichten hebben ze nooit gehoord.quote:Op dinsdag 23 november 2021 16:37 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zullen we ook gelijk de BOA's bewapenen?
Nog dringender advies om thuis te werken erbij.quote:Op dinsdag 23 november 2021 16:36 schreef UitStraling het volgende:
BAM! Dat zal dat virus leren, anderhalve meter, ik stel voor dat we het voltallige demissionaire kabinet in de adelstand verheffen en een inzamelactie op touw zetten zodat ze voortaan rijk door het leven kunnen meanderen
Ah dat, ik houd me nooit zo bezig met hoe de compressie gedaan wordt, dat zoek Media Encoder maar lekker zelf uitquote:Op dinsdag 23 november 2021 16:37 schreef Citizen.Erased het volgende:
Die is er ook inderdaad.
Maar het is voor video: https://blog.video.ibm.co(...)e-video-compression/
VMBO-K sowieso zwaar bewapenen, meteen na het advies op de basisschool.quote:Op dinsdag 23 november 2021 16:37 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zullen we ook gelijk de BOA's bewapenen?
Komop jongens, doe dat nouhouhouhouquote:Op dinsdag 23 november 2021 16:39 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Nog dringender advies om thuis te werken erbij.
Ja maar ja maar, je kunt nog zoveel optimaliserenquote:Op dinsdag 23 november 2021 16:39 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ah dat, ik houd me nooit zo bezig met hoe de compressie gedaan wordt, dat zoek Media Encoder maar lekker zelf uit
Beste plan ooit. Guns don't kill people, people kill peoplequote:Op dinsdag 23 november 2021 16:39 schreef UitStraling het volgende:
[..]
VMBO-K sowieso zwaar bewapenen, meteen na het advies op de basisschool.
Ik hoor hier 4EverBlackEyed luidkeels kakelen van plezier.quote:Op dinsdag 23 november 2021 16:39 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Kan, maar is vaak niet nodig, meeste social media comprimeert het sowieso al uit zichzelf bij het uploaden dus dan ben je het hele effect al weer kwijtquote:Op dinsdag 23 november 2021 16:40 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ja maar ja maar, je kunt nog zoveel optimaliseren
Ik doe al 2 jaar nauwelijks iets andersquote:Op dinsdag 23 november 2021 16:39 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik weet dat je sarcastisch bent.quote:Op dinsdag 23 november 2021 16:40 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Beste plan ooit. Guns don't kill people, people kill people
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.-XOXO-
Net van haar stoel gegleden. Meneer Wattenschijfje zal wel vreemd staan kijken zodra hij thuis komt.quote:Op dinsdag 23 november 2021 16:40 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik hoor hier 4EverBlackEyed luidkeels kakelen van plezier.
Dat is er nooit geweest. Mag niet.quote:Op dinsdag 23 november 2021 16:42 schreef Dr_Flash het volgende:
en dat "handhaven achter de voordeur" wanneer komt dat terug?
nauwelijksquote:Op dinsdag 23 november 2021 16:41 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik doe al 2 jaar nauwelijks iets andersMoet ik thuizerdanthuis gaan werken? Met me lepkleppie in de kruipruimte gaan liggen of zo? Wat wil je?
We zijn nu ingeënt, we zijn op 30 centimeter nauwkeurig te tracken.quote:Op dinsdag 23 november 2021 16:42 schreef Dr_Flash het volgende:
en dat "handhaven achter de voordeur" wanneer komt dat terug?
Ga je verkleed?quote:Op dinsdag 23 november 2021 16:43 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik ga morgen ook chocolade-letters uitdelen op kantoor; essentieel voor de goede zin van mensen.
Dat is toch gewoon een vorm van zelfkastijding?quote:
ja eigenlijk wel hequote:Op dinsdag 23 november 2021 16:44 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat is toch gewoon een vorm van zelfkastijding?
Wel vanaf een afstandje toewerpen he, de regel gaat morgen al inquote:Op dinsdag 23 november 2021 16:43 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
nauwelijksdaar gaat het mis met Nederland.
Ik ga morgen ook chocolade-letters uitdelen op kantoor; essentieel voor de goede zin van mensen.
Gewoon in iedereen zijn postvakje denk.quote:Op dinsdag 23 november 2021 16:45 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Wel vanaf een afstandje toewerpen he, de regel gaat morgen al in
huehuequote:Op dinsdag 23 november 2021 16:46 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Gewoon in iedereen zijn postvakje denk.
Ik stuur zowat iedere maand al attenties naar de eenzame hardwerkende mensen thuis, ik loop uit mijn ideetjes, heb je nog suggesties?quote:Op dinsdag 23 november 2021 16:43 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
nauwelijksdaar gaat het mis met Nederland.
Doos droge kapucijners.quote:Op dinsdag 23 november 2021 16:46 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik stuur zowat iedere maand al attenties naar de eenzame hardwerkende mensen thuis, ik loop uit mijn ideetjes, heb je nog suggesties?
Ja op kantoor laten komen.quote:Op dinsdag 23 november 2021 16:46 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik stuur zowat iedere maand al attenties naar de eenzame hardwerkende mensen thuis, ik loop uit mijn ideetjes, heb je nog suggesties?
Een gram purple haze.quote:Op dinsdag 23 november 2021 16:46 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Office cum? Zijn dat die zwiemels waar jij het weleens over hebt?quote:Op dinsdag 23 november 2021 16:49 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Mag niet hč, zo krijg je nou vieze gore besmettingen.
Denk ik ook jaquote:
quote:Op dinsdag 23 november 2021 16:49 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Office cum? Zijn dat die zwiemels waar jij het weleens over hebt?
Moet ook wel als geboren Afghaan.quote:Op dinsdag 23 november 2021 16:56 schreef Karzai het volgende:
ik heb 15 jaar bijna elke dag joints gerookt
quote:Op dinsdag 23 november 2021 16:56 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Moet ook wel als geboren Afghaan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |