SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Bij de Action hebben ze vast muizen van 2 euro.quote:Op dinsdag 23 november 2021 11:52 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Weet nog dat je ooit makkelijk een muis voor een tientje kon krijgen... Zocht laatst een nieuwe, uiteindelijk heeft Gergi er maar eentje van z'n werk 'geleend' voor me, want een ergonomische is helemaal bizar duur.
Haha hier droog en zonnigquote:Op dinsdag 23 november 2021 11:57 schreef dud0r het volgende:
kutweer
Het zou droog blijven vandaag volgens de voorspelling
Ja daar heb ik hier niks aan hequote:
https://www.action.com/nl(...)optische-mini-muis-/quote:Op dinsdag 23 november 2021 11:56 schreef Recce het volgende:
[..]
Bij de Action hebben ze vast muizen van 2 euro.
verder met schrobben van de wc'squote:
Een paraplu aantrekkenquote:Op dinsdag 23 november 2021 12:00 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Trek maar een regenpak aan of paraplu mee
Ha ha vrouwenquote:Op dinsdag 23 november 2021 11:59 schreef bitterbal het volgende:
Dus zeg bet dat k het niet tof vind dat ze dat zei. Nou xe moet dat gewoon kunnen zeggen vind ze. K ben vijandig ineens. K zei wederzijds
Ben nog nooit vijandig tegen haar geweest
Ik ga niet trainen met een paraplu of een regenpak aan gekquote:Op dinsdag 23 november 2021 12:00 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Trek maar een regenpak aan of paraplu mee
Naakt trainen dan maarquote:Op dinsdag 23 november 2021 12:01 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ik ga niet trainen met een paraplu of een regenpak aan gek
quote:Op dinsdag 23 november 2021 12:01 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ik ga niet trainen met een paraplu of een regenpak aan gek
volgens mij is het 3 cm buitenquote:
Wat gaat er allemaal in?quote:Op dinsdag 23 november 2021 11:58 schreef UitStraling het volgende:
Iers stoofpotje opgezet, een van de voordeeltjes van thuiswerken
Iers rundvlees, flesje Guinness, prei, pastinaak, aardappel, ui, winterwortel en een kwakboel kruiden maar vooral tijm en knoflook.quote:
huehuequote:
Ik was idd nooit mijn handen.quote:Op dinsdag 23 november 2021 12:10 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Lekker van het plee poetsen naar het brood
JIJ VUIGE INTROVERT, OP KANTOOR IS HET TE DOEN!quote:Op dinsdag 23 november 2021 11:58 schreef UitStraling het volgende:
Iers stoofpotje opgezet, een van de voordeeltjes van thuiswerken
Ik mag daar nu niet komenquote:Op dinsdag 23 november 2021 12:19 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
JIJ VUIGE INTROVERT, OP KANTOOR IS HET TE DOEN!
Heb je sars ?quote:
Nederland heeft ook mooi rundvlees hoor.quote:Op dinsdag 23 november 2021 12:13 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Iers rundvlees, flesje Guinness, prei, pastinaak, aardappel, ui, winterwortel en een kwakboel kruiden maar vooral tijm en knoflook.
Maar Nederlands rundvlees is vast voor paupers.quote:Op dinsdag 23 november 2021 12:24 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nederland heeft ook mooi rundvlees hoor.
Als er een restaurant op de kaart heeft staan dat ze graan gevoerde runderen uit Zuid-Amerika hebben, dan zou ik dat niet per se een pluspunt vinden
Oh ja, ff vergeten. Derderangs vlees voor tokkiesquote:Op dinsdag 23 november 2021 12:25 schreef Ama het volgende:
[..]
Maar Nederlands rundvlees is vast voor paupers.
Ben zo fris en fruitig als een hitsig hoentje maar mijn bedrijfje volgt Den Haag altijd naar de kleinste letter.quote:
Jij balen, is je energie al naar een nulpunt gedaald ?quote:Op dinsdag 23 november 2021 12:26 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ben zo fris en fruitig als een hitsig hoentje maar mijn bedrijfje volgt Den Haag altijd naar de kleinste letter.
terechte klacht.quote:Op dinsdag 23 november 2021 12:24 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Als er een restaurant op de kaart heeft staan dat ze graan gevoerde runderen uit Zuid-Amerika hebben, dan zou ik dat niet per se een pluspunt vinden
Ja weet ik, had dat alleen nu net niet in huisquote:Op dinsdag 23 november 2021 12:24 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Zal me niks verbazen als het alsnog gewoon uit Nederland komt.quote:Op dinsdag 23 november 2021 12:27 schreef gianni61 het volgende:
[..]
terechte klacht.
Ik snap ook nooit waarom ze bij de jumbo zo trots overal "Iers rundvlees" op zetten.
Ik ga zo alle dingen aan de muur verhangen, is het net alsof ik niet saai thuis benquote:Op dinsdag 23 november 2021 12:27 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Jij balen, is je energie al naar een nulpunt gedaald ?
Gewoon er hier tien van kopen, dan heb je altijd een muis:quote:Op dinsdag 23 november 2021 11:59 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
https://www.action.com/nl(...)optische-mini-muis-/
Okee misschien daar even heen lopen dan strakkies
Die prijsquote:Op dinsdag 23 november 2021 12:29 schreef Recce het volgende:
[..]
Gewoon er hier tien van kopen, dan heb je altijd een muis:
https://www.action.com/nl-nl/p/maxxter-optische-usb-muis-/
Je zou denken dat ze zo onderhand door babyhandjes gemaakt worden met deze prijzen.quote:Op dinsdag 23 november 2021 12:31 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Die prijs![]()
Kun je nog een beetje achterover geleund genieten dat die prul door arme kinderhandjes is gemaakt.
Dit zullen wel Oeigoeren geweest zijn zelfs.quote:Op dinsdag 23 november 2021 12:31 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Die prijs![]()
Kun je nog een beetje achterover geleund genieten dat die prul door arme kinderhandjes is gemaakt.
Heb er eentje gehaald nu (3083 steps inmiddelsquote:Op dinsdag 23 november 2021 12:29 schreef Recce het volgende:
[..]
Gewoon er hier tien van kopen, dan heb je altijd een muis:
https://www.action.com/nl-nl/p/maxxter-optische-usb-muis-/
Die kinderen moeten ook etenquote:Op dinsdag 23 november 2021 12:31 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Die prijs![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |