SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar de vreetkick is wel blijven hangenquote:Op dinsdag 23 november 2021 16:57 schreef Karzai het volgende:
Was teveel werd er niet veel creatiever van eerder lamlendig als je teveel rookt
quote:Op dinsdag 23 november 2021 16:46 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik stuur zowat iedere maand al attenties naar de eenzame hardwerkende mensen thuis, ik loop uit mijn ideetjes, heb je nog suggesties?
quote:
Wel een rugmassageapparaat van BOL, kreeg zeer gemengde reactiesquote:Op dinsdag 23 november 2021 17:02 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Neem aan dat een goede massage aan huis al voorbij gekomen is?
[..]
Ik weet al welk apparaat je aangeschaft hebt.quote:Op dinsdag 23 november 2021 17:05 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Wel een rugmassageapparaat van BOL, kreeg zeer gemengde reacties
Nuru massagesquote:Op dinsdag 23 november 2021 17:02 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Neem aan dat een goede massage aan huis al voorbij gekomen is?
[..]
Kreeg een reactie ter confirmatie van BOL, weet u het heel zeker en dat aantal klopt dat ook?quote:Op dinsdag 23 november 2021 17:05 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik weet al welk apparaat je aangeschaft hebt.
https://nl.pepper.com/aan(...)ncl-verzenden-217539quote:Op dinsdag 23 november 2021 17:04 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oaj oaj oaj![]()
Ik PAK een speciaaltje
Denk eigenlijk dat ik voor de rest van het jaar wel genoeg alcohol in huis heb nu.quote:Op dinsdag 23 november 2021 17:08 schreef LTVDK het volgende:
[..]
https://nl.pepper.com/aan(...)ncl-verzenden-217539
Ging ik ook wel van uit, maar leek een goede aanbiedingquote:Op dinsdag 23 november 2021 17:09 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Denk eigenlijk dat ik voor de rest van het jaar wel genoeg alcohol in huis heb nu.
De cadeaubonnen zijn hier veruit het meest populair.quote:Op dinsdag 23 november 2021 17:19 schreef Citizen.Erased het volgende:
De leukste dingen hier waren toch wel de Whiskey proeverij en een keer zo'n thuiskook-ding. Heb liever dat ze gewoon paar honderd euro per maand extra overmaken.
Je wilt dat ze zelf ontslag nemen zodat je geen ontslagvergoeding hoeft te betalen of watquote:Op dinsdag 23 november 2021 17:17 schreef UitStraling het volgende:
een voucher voor een online concert van Dreetje Hazes
Dit was wel de meest voorkomende reactie zo ongeveer.quote:Op dinsdag 23 november 2021 17:20 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Je wilt dat ze zelf ontslag nemen zodat je geen ontslagvergoeding hoeft te betalen of wat
gehakt ook?quote:Op dinsdag 23 november 2021 17:33 schreef dud0r het volgende:
gevulde pasta met brocolli( @:4everblackeyed ), mozzarella en pesto
ja een l minderquote:Op dinsdag 23 november 2021 17:32 schreef dud0r het volgende:
Wat een leuke TT
Ik ga wel even de spelfout eruit halen
cheese steak?quote:Op dinsdag 23 november 2021 18:07 schreef Karzai het volgende:
De boodschappen zijn bezorgd , ik ga ervoor @:uitstraling
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 23 november 2021 18:10 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
cheese steak?
[/quote[quote]Op dinsdag 23 november 2021 18:10 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
cheese steak?
ooh brood ooh carbs weet je hoe d0000dt je daar aan gaatquote:Op dinsdag 23 november 2021 18:07 schreef Karzai het volgende:
De boodschappen zijn bezorgd , ik ga ervoor @:uitstraling
[ afbeelding ]
Hee hee hee hee hee hee hee hee hee hee yum bum bowayquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
En nu?quote:Op dinsdag 23 november 2021 18:32 schreef datismijnmening het volgende:
Er stonden een paar gasten heel overdreven te powerliften. Heel hard schreeuwen en dan die stang vanaf een halve meter hoog laten vallen.![]()
Ik heb er wat van gezegd
Oh nee niet direct natuurlijkquote:
quote:Op dinsdag 23 november 2021 18:40 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Oh nee niet direct natuurlijk![]()
Ik heb het als een volwaardig Karen aan de balie gezegd toen ik wegging
ideale gelegenheid voor een treinspotterquote:Op dinsdag 23 november 2021 18:52 schreef kwiwi het volgende:
Ik zou een trein inderdaad ook in 10 losse delen op vrachtwagens over de weg vervoeren, in plaats van ze allemaal op een treinstel gooien en per spoor naar de plaats van bestemming brengen![]()
Groetjes vanuit een dorpje in the middle of nowhere waar het konvooi nu vastzit op een rotonde![]()
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |