abonnement Unibet Coolblue
pi_202304748
quote:
4s.gif Op dinsdag 23 november 2021 14:02 schreef Benny het volgende:
Mag ik trouwens de suggestie doen om deze afbeelding in de OP op te nemen:
[ afbeelding ]
(Bron)

In plaats van deze?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Is volgens mij contextueel een iets betere afbeelding dan de huidige afbeelding, terwijl ze eigenlijk hetzelfde zeggen.
Gewijzigd.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_202304750
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 november 2021 14:02 schreef chratnox het volgende:

[..]
Toch vind ik dit een raar verhaal.
[..]
Bij de aanwezigen was er dus een meerderheid voor controversieel, maar sommigen waren er niet en mochten dus alsnog stemmen. Dat klopt toch ook niet?
Ik ken de procedure niet, maar het zou ook wel vreemd zijn als zoiets afgehandeld wordt o.b.v. de toevallige aanwezigen.
Cum hoc ergo propter hoc (correlation does NOT imply causation)
De coronacijfers van vandaag zijn een achteruitkijkspiegel van één à twee weken terug: COR / Het datavertragingstopic #2
pi_202304754
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 november 2021 14:05 schreef miss_sly het volgende:

[..]
Gewijzigd.
Dankuuuu *;
pi_202304755
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 november 2021 13:57 schreef capricia het volgende:
[ twitter ]
Binnen bepaalde sectoren vind ik er wat voor te zeggen. Het is wel een beetje idioot dat een bezoeker in de horeca aan een 3G (of 2G) verplichting moet voldoen, maar iemand die de hele dag achter de bar staat niet.
Hier had uw advertentie kunnen staan! -- On a hot summer night, would you offer your throat to the wolf with the red roses?
  Moderator dinsdag 23 november 2021 @ 14:06:42 #30
27107 crew  chratnox
Digitaal viroloog
pi_202304758
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 november 2021 14:05 schreef DireStraits7 het volgende:

[..]
Ik ken de procedure niet, maar het zou ook wel vreemd zijn als zoiets afgehandeld wordt o.b.v. de toevallige aanwezigen.
Ja, eens. Maar er was ook een situatie dat een aantal leden geen stemrecht hadden (de afgesplitste fracties). Het is in elk geval een rare situatie.
Lid van de vaste commissie van het FOK!OMT
  dinsdag 23 november 2021 @ 14:07:11 #31
38396 mazaru
Geloof niet alles wat je denkt
pi_202304761
twitter
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖
pi_202304768
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 november 2021 14:06 schreef Stoney3K het volgende:

[..]
Binnen bepaalde sectoren vind ik er wat voor te zeggen. Het is wel een beetje idioot dat een bezoeker in de horeca aan een 3G (of 2G) verplichting moet voldoen, maar iemand die de hele dag achter de bar staat niet.
Ik ben er ook niet principieel op tegen. Maar het moet niet onder oneigenlijke voorwaarden ingevoerd worden.
Definitely not CIA
pi_202304784
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 november 2021 14:06 schreef Stoney3K het volgende:

[..]
Binnen bepaalde sectoren vind ik er wat voor te zeggen. Het is wel een beetje idioot dat een bezoeker in de horeca aan een 3G (of 2G) verplichting moet voldoen, maar iemand die de hele dag achter de bar staat niet.
Daarom ook 2G op het werk, dan is dat probleem ook opgelost.
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 23 november 2021 @ 14:09:49 #34
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_202304785
quote:
2s.gif Op dinsdag 23 november 2021 14:07 schreef mazaru het volgende:
[ twitter ]
Wat een tokkie,maar zij heeft wel gelijk _O_
pi_202304788
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 november 2021 09:27 schreef tja77 het volgende:

[..]
Dan is het gewoon nog steeds zo dat wanneer je minder kcal eet, dan dat je verbruikt, je afvalt.
Vergelijk het met een motor, die heeft ook brandstof nodig. Jouw (en ieder ander lichaam) ook om te functioneren.
Maar het lichaam is geen motor hé.
Collega van me moest juist meer calorieën binnen krijgen om af te vallen.
Die kreeg te weinig binnen.


Ander voorbeeld, gekookte aardappel heeft 85 kcal, gebakken zoete aardappel 90 kcal.
Welke kun je het beste eten om af te vallen?
Je zou denken de gekookte aardappel, maar het is de gebakken zoete aardappel.
Ondanks dat die meer calorieën bevat.
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
pi_202304789
Tweakers heeft vandaag een artikel geplaatst waarin ze in gaan op de CoronaCheck-app en 2G. Hoe het werkt en waar tegenaan wordt gelopen.
Hoe CoronaCheck gaat werken met 2G: met attribuut en blauwpaars vinkje
  dinsdag 23 november 2021 @ 14:10:24 #37
38396 mazaru
Geloof niet alles wat je denkt
pi_202304790
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 november 2021 14:09 schreef Evenstar het volgende:

[..]
Wat een tokkie,maar zij heeft wel gelijk _O_
Echt wel. En het komt er zo heerlijk gemeend uit O+
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖
  Moderator / Redactie FP + Sport dinsdag 23 november 2021 @ 14:10:43 #38
408813 crew  trein2000
pi_202304792
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 november 2021 14:05 schreef DireStraits7 het volgende:

[..]
Ik ken de procedure niet, maar het zou ook wel vreemd zijn als zoiets afgehandeld wordt o.b.v. de toevallige aanwezigen.
Toch is dat wel hoe het werkt. Meerderheid van de aanwezige zetels (je stemt met het aantal zetels van je fractie).

De ingewikkeldheid zit nu in het coronaprotocol. Normaal gaat het om het aantal stemmen in de commissie en dan hebben afsplitsingen geen stemrecht. Maar nu het om het aantal kamerzetels gaat is het ineens ingewikkeld…
Trots daw veur Twente bint!
We zijn gehaat en asociaal
We zijn de allermooiste club van allemaal
  dinsdag 23 november 2021 @ 14:10:53 #39
65394 Montov
Dogmaticus Irritantus
pi_202304794
quote:
4s.gif Op dinsdag 23 november 2021 14:02 schreef Benny het volgende:
Mag ik trouwens de suggestie doen om deze afbeelding in de OP op te nemen:
[ afbeelding ]
(Bron)

In plaats van deze?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Is volgens mij contextueel een iets betere afbeelding dan de huidige afbeelding, terwijl ze eigenlijk hetzelfde zeggen.
Volgens dit plaatje zijn 6 mensen ongevaccineerd, maar zijn er 68 ongevaccineerden op de IC. Open je ogen! /s
Géén kloon van tvlxd!
pi_202304804
Belachelijk zo'n kerel als in dat filmpje van Omroep Brabant. Flikker dan op uit dat ziekenhuis met je zoutoplossing. Net als mijn schoonzusje van het weekend. Benieuwd hoe het allemaal gaat lopen met de 2G of 3G zegt ze. Omdat ze niet gevaccineerd. is. Zet gewoon die spuit er in, muts.
pi_202304814
quote:
2s.gif Op dinsdag 23 november 2021 14:07 schreef mazaru het volgende:
[ twitter ]
Het lijkt me een verschrikkelijk mens maar ze heeft een punt :D.
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
pi_202304815
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 november 2021 14:10 schreef Montov het volgende:

[..]
Volgens dit plaatje zijn 6 mensen ongevaccineerd, maar zijn er 68 ongevaccineerden op de IC. Open je ogen! /s
...ja, en bestaat de bevolking uit 100 mensen... Heftig enzo. Maar soms is een beetje verstand gebruiken om een 'afbeelding te lezen' geen gek idee.
pi_202304817
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 november 2021 14:10 schreef Wantie het volgende:

[..]
Maar het lichaam is geen motor hé.
Collega van me moest juist meer calorieën binnen krijgen om af te vallen.
Die kreeg te weinig binnen.

Ander voorbeeld, gekookte aardappel heeft 85 kcal, gebakken zoete aardappel 90 kcal.
Welke kun je het beste eten om af te vallen?
Je zou denken de gekookte aardappel, maar het is de gebakken zoete aardappel.
Ondanks dat die meer calorieën bevat.
Ja die zoete krengen moet je een eeuwigheid bakken en 6000 keer omdraaien zodat ze niet aanbranden, dat kost wel meer dan 5kcal. :P
pi_202304822
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 november 2021 14:12 schreef eentwee het volgende:

[..]
Ja die zoete krengen moet je een eeuwigheid bakken en 6000 keer omdraaien zodat ze niet aanbranden, dat kost wel meer dan 5kcal. :P
Heb je geen partner die dat voor je doet (8>
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
pi_202304825
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 november 2021 09:21 schreef Simmertje het volgende:
Oftewel, we hadden de festivals van de zomer gewoon door moeten laten gaan. Eigenlijk jammer dat we in juli zo panisch reageerde op die kleine golf toen het testen van toegang van start ging (het dansen met Janssen fiasco). Achteraf had je misschien op deze manier meer immuniteit kunnen opbouwen onder de jongeren terwijl de ouderen onder ons nog genoeg antistoffen hadden van de vaccins. Dan hadden we na de zomer meteen kunnen beginnen met boostershots voor 65+.

Dat is volgens mij de conclusie ook van het artikel waarom de UK relatief weinig last heeft nu.
Ja, dansen met Jansen was eigenlijk niet een fiasco.
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 23 november 2021 @ 14:14:59 #46
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_202304826
quote:
2s.gif Op dinsdag 23 november 2021 14:10 schreef mazaru het volgende:

[..]
Echt wel. En het komt er zo heerlijk gemeend uit O+

Hele stuk gevonden :D
pi_202304834
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 november 2021 14:09 schreef Evenstar het volgende:
Wat een tokkie,maar zij heeft wel gelijk _O_
Komt wel beter over bij de doelgroep dat het geen hoogopgeleide kakmadam is 8-)
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  dinsdag 23 november 2021 @ 14:15:47 #48
3542 Gia
User under construction
pi_202304835
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 november 2021 11:50 schreef chratnox het volgende:

[..]
Het aantal mensen dat op de IC kan komen is eindig. Dat het op dit moment niet goed gaat ben ik met je eens, maar zeggen "code zwart komt eraan, isoleer jezelf" vind ik echt veel te ver gaan.
Ik heb het er dan ook niet over dat iedereen in isolatie moet, maar als je niet besmet wilt raken is dat een optie. Zeker als je, zoals ik, het risico hebt ingeschat te worden als 'lage overlevingskans'. (hartpatient en overgewicht)

Als code zwart een feit wordt, ga ik in zelfisolatie i.e.g. Tot die tijd vermijd ik alvast zoveel mogelijk contacten.
  Moderator dinsdag 23 november 2021 @ 14:17:25 #49
27107 crew  chratnox
Digitaal viroloog
pi_202304846
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 november 2021 14:15 schreef Gia het volgende:

[..]
Ik heb het er dan ook niet over dat iedereen in isolatie moet, maar als je niet besmet wilt raken is dat een optie. Zeker als je, zoals ik, het risico hebt ingeschat te worden als 'lage overlevingskans'. (hartpatient en overgewicht)

Als code zwart een feit wordt, ga ik in zelfisolatie i.e.g. Tot die tijd vermijd ik alvast zoveel mogelijk contacten.
Ik ga er vanuit dat je gevaccineerd bent. Dat is toch nog steeds de allerbelangrijkste bescherming?
Lid van de vaste commissie van het FOK!OMT
pi_202304848
Het ontwikkelen van Delta-plus (AY4.2) in het VK zou trouwens wel de enorme kentering in de cijfers kunnen verklaren daar. Besmettelijker maar minder symptomen.

Kan goed zijn dat die nu in Nederland ook al aardig huis aan het houden is en dat we daarom zo veel snotterende mensen hebben.

En dat lag eigenlijk in lijn der verwachting van hoe het virus zich zou ontwikkelen: Een stevige verkoudheid.
Hier had uw advertentie kunnen staan! -- On a hot summer night, would you offer your throat to the wolf with the red roses?
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')