SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Bij de Action hebben ze vast muizen van 2 euro.quote:Op dinsdag 23 november 2021 11:52 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Weet nog dat je ooit makkelijk een muis voor een tientje kon krijgen... Zocht laatst een nieuwe, uiteindelijk heeft Gergi er maar eentje van z'n werk 'geleend' voor me, want een ergonomische is helemaal bizar duur.
Haha hier droog en zonnigquote:Op dinsdag 23 november 2021 11:57 schreef dud0r het volgende:
kutweer
Het zou droog blijven vandaag volgens de voorspelling
Ja daar heb ik hier niks aan hequote:
https://www.action.com/nl(...)optische-mini-muis-/quote:Op dinsdag 23 november 2021 11:56 schreef Recce het volgende:
[..]
Bij de Action hebben ze vast muizen van 2 euro.
verder met schrobben van de wc'squote:
Een paraplu aantrekkenquote:Op dinsdag 23 november 2021 12:00 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Trek maar een regenpak aan of paraplu mee
Ha ha vrouwenquote:Op dinsdag 23 november 2021 11:59 schreef bitterbal het volgende:
Dus zeg bet dat k het niet tof vind dat ze dat zei. Nou xe moet dat gewoon kunnen zeggen vind ze. K ben vijandig ineens. K zei wederzijds
Ben nog nooit vijandig tegen haar geweest
Ik ga niet trainen met een paraplu of een regenpak aan gekquote:Op dinsdag 23 november 2021 12:00 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Trek maar een regenpak aan of paraplu mee
Naakt trainen dan maarquote:Op dinsdag 23 november 2021 12:01 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ik ga niet trainen met een paraplu of een regenpak aan gek
quote:Op dinsdag 23 november 2021 12:01 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ik ga niet trainen met een paraplu of een regenpak aan gek
volgens mij is het 3 cm buitenquote:
Wat gaat er allemaal in?quote:Op dinsdag 23 november 2021 11:58 schreef UitStraling het volgende:
Iers stoofpotje opgezet, een van de voordeeltjes van thuiswerken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |