Als je precies weet wat je moet hebben wel, maar zeker met klussen is het nog wel eens 'oh kut, schroeven zijn op, even een nieuw doosje halen', en als je dan pas een tijdslot morgenochtend kan reserveren is dat gewoon kutquote:Op dinsdag 23 november 2021 12:57 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Ergens ook wel chill, bedoel als je van tevoren gewoon een lijstje hebt met wat je wilt halen is een half uur op zich genoeg tijd, plus het is dan altijd lekker rustig in de bouwmarkt
'nog niet'.quote:Op dinsdag 23 november 2021 12:57 schreef trein2000 het volgende:
[ twitter ]
De meerderheid, zeker in de Eerste Kamer, raakt nu wel heel ver uit zicht.
Waarom heeft een lockdown geen nut? Als mensen niet meer bij elkaar kunnen komen dan kan het virus ook niet overspringen naar andere mensen.quote:Op dinsdag 23 november 2021 12:46 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Nee. Lockdown heeft geen nut
Starten met boosteren van 60+ wel en zo snel mogelijk. De bescherming van die groep moet op orde komen want die komen in de zorg terecht volgens de cijfers. En zorgen dat het een jaarlijks terugkomend dingetje wordt naast de griep.
Maar het is zo verdomde traag.
Niet in Nederland waar alles retetraag gaat. Als je de zorg nu laat stikken dan is het opschalen van de zorg de komende jaren ook een utopie. Dan is de uitstroom fors groter dan de instroom.quote:Op dinsdag 23 november 2021 12:58 schreef Cesare-Borgia het volgende:
[..]
Dan duurt het in ieder geval korter.
Gewoon nu al die mensen boosteren, zorg opschalen voor de komende jaren en na de zomer een nieuwe booster samen met de griepprik.
Sowieso. Het beste moment was eerder, het op een na beste moment is nu.quote:Op dinsdag 23 november 2021 13:00 schreef Cesare-Borgia het volgende:
[..]
Des te meer reden om vaart te maken.
Als je huis al half in brand staat ga je ook niet niet blussen ondat je het eerder had moeten doen. Dan maak je haast en red je wat er te redden valt.
En toch komt het in Nederland maar niet snel genoeg van de grond. Kennelijk ziet De Jonge de noodzaak niet.quote:Op dinsdag 23 november 2021 13:01 schreef Tijn het volgende:
[..]
Sowieso. Het beste moment was eerder, het op een na beste moment is nu.
Sterkte met deze strugglequote:Op dinsdag 23 november 2021 12:54 schreef WheeledWarrior het volgende:
Ik wilde deze winter de logeerkamer gaan aanpakken, zul je zien dat je straks weer een slot voor een halfuurtje bij de bouwmarkt moet gaan reserveren
Jeej, we zitten boven de 2500quote:
Maar je kunt niet met prikken alleen zo veel vaart maken dat andere maatregelen om de verspreiding te remmen niet meer nodig zijn. Dat is hoe de situatie er nu voor staat en ja dat had anders kunnen zijn als er eerder andere beslissingen gemaakt waren, maar tenzij je ergens een teletijdmachine verstopt hebt kan je daarmee vrij weinig aan de huidige situatie veranderen.quote:Op dinsdag 23 november 2021 13:00 schreef Cesare-Borgia het volgende:
[..]
Als je huis al half in brand staat ga je ook niet niet blussen ondat je het eerder had moeten doen. Dan maak je haast en red je wat er te redden valt.
Tenzij de CU draait, wat je gezien coalitie en formatieperikelen nooit helemaal kunt uitsluiten, zie ik hem ook niet.quote:Op dinsdag 23 november 2021 12:58 schreef capricia het volgende:
[..]
Ik zie niet in hoe ze nu nog een meerderheid kunnen krijgen.
Ik denk niet dat dat het is, want hij tweet wel enthousiast dat 1936 nu aan de beurt is en gaat daar dan langs voor een photo op.quote:Op dinsdag 23 november 2021 13:02 schreef Jaeger85 het volgende:
[..]
En toch komt het in Nederland maar niet snel genoeg van de grond. Kennelijk ziet De Jonge de noodzaak niet.
Daar is de brandweer het niet mee eens. Meestal houden ze dan de naburige huizen nat en laten ze het gecontroleerd uitfikken zodat de gevolgschade beperkt blijft.quote:Op dinsdag 23 november 2021 13:00 schreef Cesare-Borgia het volgende:
[..]
Onvoldoende voorbereid dus.quote:Op dinsdag 23 november 2021 13:06 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ik denk niet dat dat het is, want hij tweet wel enthousiast dat 1936 nu aan de beurt is en gaat daar dan langs voor een photo op.
Maar wat wel de reden is dat het zo langzaam op gang komt weet ik ook niet. Ik denk een combinatie van software niet op orde voor de QR-code plus het feit dat de halve vaccinatie-infrastructuur al is afgebroken.
Code zwart is nog ver weg.quote:Op dinsdag 23 november 2021 13:03 schreef Tijn het volgende:
[..]
Gaat hard met de IC-bezetting weer, 500 komt in zicht
Ja, het is net alsof ze überhaupt niet hadden bedacht dat massaal boosteren voor de winter wel een goed idee zou zijn.quote:
Ze kunnen toch gewoon meeliften op de vaccinatie-infrastructuur van de griepprik? Ik verwacht dat dat elk jaar nodig gaat zijn.quote:Op dinsdag 23 november 2021 13:06 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ik denk niet dat dat het is, want hij tweet wel enthousiast dat 1936 nu aan de beurt is en gaat daar dan langs voor een photo op.
Maar wat wel de reden is dat het zo langzaam op gang komt weet ik ook niet. Ik denk een combinatie van software niet op orde voor de QR-code plus het feit dat de halve vaccinatie-infrastructuur al is afgebroken.
Goede zaak!quote:Op dinsdag 23 november 2021 12:57 schreef trein2000 het volgende:
[ twitter ]
De meerderheid, zeker in de Eerste Kamer, raakt nu wel heel ver uit zicht.
Ja, dat is ook een gemiste kans. M'n ouders hebben laatst een griepprik gehaald. Hele sporthal voor opgetuigd, best een grote operatie. Had iedereen dan ook gelijk even een covidbooster aangeboden, maar nee hoor.quote:Op dinsdag 23 november 2021 13:08 schreef Stoney3K het volgende:
[..]
Ze kunnen toch gewoon meeliften op de vaccinatie-infrastructuur van de griepprik? Ik verwacht dat dat elk jaar nodig gaat zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |