Waardeloos inderdaad.quote:Op dinsdag 23 november 2021 13:19 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Werkelijk dramatische ontwikkelingen en dat al we-ken-lang!
Waar lees je dat?quote:Op dinsdag 23 november 2021 13:19 schreef trein2000 het volgende:
Haha, de uitbreiding van de coronapas naar personeel is controversieel verklaard
Lekkere post zo rond de lunchquote:Op dinsdag 23 november 2021 13:29 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
In m'n onderbroek is het ook vaak code donkerbruin.
klopt, maar ik ben er benieuwd naar de technische discussie. Iemand van 80 jaar+ met alle respect heeft ongetwijfeld allerlei andere kwalen as well. De vraag is dan of corona de aanleiding was of meer het laatste zetje.quote:Op dinsdag 23 november 2021 13:25 schreef Momo het volgende:
[..]
Voor de bezetting maakt het niet uit of er iemand van 40 jaar of 80 jaar ligt.
Die ene gast die niet gevaccineerd is.quote:Op maandag 22 november 2021 23:56 schreef Momo het volgende:
Een docu van 18 minuten hoe het er aan toe gaat op de covid afdeling in Eindhoven.
Super lastig want niemand wil opnieuw een lockdown. Maar deze situatie vraagt om keiharde maatregelen om het zsm om te keren. Ik kan me niet voorstellen dat ze dit zo door willen laten gaan, de noodkreten uit de ziekenhuizen zijn er niet voor niets en ik vind het zelf ook schandalig dat het opnieuw tot dit punt is gekomen.quote:Op dinsdag 23 november 2021 13:22 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Hoe sta jij er momenteel in? Als in; wat denk jij wat er gedaan moet worden om de situatie weer leefbaar te maken op de korte en lange termijn? Niet aanvallend bedoeld overigens, ik lees je posts graag en vraag me oprecht af hoe jij er in staat
Gewoon naar huis sturen met een zak naturelchips.quote:Op dinsdag 23 november 2021 13:30 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Die ene gast die niet gevaccineerd is.
Ja, hij ligt daar omdat ie wat zout tekort had. Ohja, ook COVID.
Vaccins vindt hij niks vanwege kulargumenten. En ook totaal geen spijt dat hij geen vaccin heeft genomen.
Domme lul. Vreet thuis maar wat zout dan. Ga lekker weg uit het ziekenhuis. Wat een klootzak.
liever Crocky Bolognesequote:Op dinsdag 23 november 2021 13:31 schreef Monolith het volgende:
[..]
Gewoon naar huis sturen met een zak naturelchips.
Maar dan wel die van de Lidl. Lekker extra veel zout.quote:Op dinsdag 23 november 2021 13:31 schreef Monolith het volgende:
[..]
Tja die persoon van 80 jaar kan wel diabetes en nierproblemen hebben maar die moet wel ook direct geholpen worden omdat zijn zuurstofgehalte zo laag is en hij hapt voor adem.quote:Op dinsdag 23 november 2021 13:30 schreef hertogjan_lekkerman het volgende:
[..]
klopt, maar ik ben er benieuwd naar de technische discussie. Iemand van 80 jaar+ met alle respect heeft ongetwijfeld allerlei andere kwalen as well. De vraag is dan of corona de aanleiding was of meer het laatste zetje.
Stuur hem met een zoutoplossing naar huis ipv een kostbaar ziekenhuisbed bezet te houden.quote:Op dinsdag 23 november 2021 13:30 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Vaccins vindt hij niks vanwege kulargumenten. En ook totaal geen spijt dat hij geen vaccin heeft genomen.
Domme lul. Vreet thuis maar wat zout dan. Ga lekker weg uit het ziekenhuis. Wat een klootzak.
Dat soort mensen zou je dus eigenlijk echt een verbod op moeten leggen voor ziekenhuiszorg. Echt walgelijk.quote:Op dinsdag 23 november 2021 13:30 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Schoentje laten zetten, gegarandeerd succes.quote:Op dinsdag 23 november 2021 13:31 schreef Monolith het volgende:
[..]
Hallo Tijn,quote:
Denk je dat een lockdown ook echt zin heeft als ze de scholen gewoon open laten/niks doen met kerken/thuiswerkplicht?quote:Op dinsdag 23 november 2021 13:31 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Super lastig want niemand wil opnieuw een lockdown. Maar deze situatie vraagt om keiharde maatregelen om het zsm om te keren. Ik kan me niet voorstellen dat ze dit zo door willen laten gaan, de noodkreten uit de ziekenhuizen zijn er niet voor niets en ik vind het zelf ook schandalig dat het opnieuw tot dit punt is gekomen.
Helaas betekent een lockdown wel dat je er weer t/m maart aan vast zit.
Volgens mij word het een beetje gebracht als 2G of in een lockdown of niet?quote:Op dinsdag 23 november 2021 13:33 schreef capricia het volgende:
2G heeft toch helemaal niets met een lockdown te maken?
Wel lekker makkelijk om of/of te stellen. Vals dilemma.
Antraciet.quote:Op dinsdag 23 november 2021 13:27 schreef Momo het volgende:
[..]
Maar het is geen code zwart, wat is dit dan code donkerbruin?
Ook scholen zou ik dan sluiten gezien de 20% van het totaal aantal besmettingen onder jeugd.quote:Op dinsdag 23 november 2021 13:33 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Denk je dat een lockdown ook echt zin heeft als ze de scholen gewoon open laten/niks doen met kerken/thuiswerkplicht?
Ik kan me best voorstellen dat zo'n enorme lockdown op korte termijn iets kan doen, maar dan moeten ze die zaken wel meenemen; anders blijft het toch broeien toch? En dat ze die lockdown tijd dan ook echt gebruiken om een duurzaam langer termijn plan te bedenken dat verder gaat dan de maandelijkse routekaart
En dat klopt natuurlijk van geen kant.quote:Op dinsdag 23 november 2021 13:33 schreef Momo het volgende:
[..]
Volgens mij word het een beetje gebracht als 2G of in een lockdown of niet?
En iedereen die rookt, motor rijdt, op een keukentrapje klimt..quote:Op dinsdag 23 november 2021 13:32 schreef Simmertje het volgende:
[..]
Dat soort mensen zou je dus eigenlijk echt een verbod op moeten leggen voor ziekenhuiszorg. Echt walgelijk.
Toch ben ik blij dat je mensen geen zorg mag onthouden enkel en alleen omdat ze een wat dommige klootzak zijn.quote:Op dinsdag 23 november 2021 13:32 schreef Simmertje het volgende:
[..]
Dat soort mensen zou je dus eigenlijk echt een verbod op moeten leggen voor ziekenhuiszorg. Echt walgelijk.
Ja, vooral om extra druk te zetten in een poging de kamer alsnog met 2G akkoord te laten gaan.quote:Op dinsdag 23 november 2021 13:33 schreef Momo het volgende:
[..]
Volgens mij word het een beetje gebracht als 2G of in een lockdown of niet?
Is GGZ zorgquote:Op dinsdag 23 november 2021 13:32 schreef Simmertje het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |