wat leuk!quote:Op vrijdag 10 december 2021 08:50 schreef ChildoftheStars het volgende:
Goedemorgen
Een goede vriendin van me is zo'n tien jaar geleden geėmigreerd en ze komt vandaag op bezoek! Zo leuk en spannned
Oh dat klinkt leuk, veel plezier!quote:Op vrijdag 10 december 2021 08:50 schreef ChildoftheStars het volgende:
Goedemorgen
Een goede vriendin van me is zo'n tien jaar geleden geėmigreerd en ze komt vandaag op bezoek! Zo leuk en spannned
Eigenlijk nietquote:
Ah dat is niet leuk........quote:Op zaterdag 11 december 2021 14:08 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Eigenlijk niet
Ik heb het gevoel dat we uit elkaar gegroeid zijn en zij heeft dat gevoel niet... dus ik voelde me niet prettig
Ik ben best wel erg verdrietig...quote:Op zaterdag 11 december 2021 14:12 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Ah dat is niet leuk........
Ahw *knuffel*quote:Op zaterdag 11 december 2021 14:27 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ik ben best wel erg verdrietig...
Nee hoor, mogguhquote:Op zondag 12 december 2021 10:22 schreef ChildoftheStars het volgende:
Heb ik het topi gesloopt? Sorry
Nee hoor.quote:Op zondag 12 december 2021 10:22 schreef ChildoftheStars het volgende:
Heb ik het topi gesloopt? Sorry
Goede dag gehad?quote:Op zondag 12 december 2021 10:48 schreef ChildoftheStars het volgende:
Gelukkig!
Goedemorgen
Vandaag voelt goed aanzin in deze dag
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |