Ik ben een luie aap met een wajong, dus gemakkelijk praten vanuit mijn hoekquote:Op dinsdag 7 december 2021 09:02 schreef dud0r het volgende:
[..]
Er moet toch arbeid verricht worden. En kind naar school brengen op sommige dagen.
quote:Op dinsdag 7 december 2021 09:06 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ik ben een luie aap met een wajong, dus gemakkelijk praten vanuit mijn hoek
Ja! erg leuke set.quote:
hoe gaat het met jouw haakwerkproject?quote:
Snap ik! Uhm... ik ben er niet helemaal in thuis, dus als het fout is niet gekwetst zijn (ligt aan mij) maar is dat het Disneykasteel? Gezien de poppetjes ervoor?quote:
Het is een advent, wat ik nu maak, en ik heb geen flauw idee wat ik aan het maken ben. Kan het ook niet raden met wat ik nu heb. Dus ik ben stik benieuwd!quote:Op dinsdag 7 december 2021 09:44 schreef dud0r het volgende:
[..]
hoe gaat het met jouw haakwerkproject?
klopt is het disney kasteelquote:Op dinsdag 7 december 2021 09:46 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Snap ik! Uhm... ik ben er niet helemaal in thuis, dus als het fout is niet gekwetst zijn (ligt aan mij) maar is dat het Disneykasteel? Gezien de poppetjes ervoor?
[..]
Het is een advent, wat ik nu maak, en ik heb geen flauw idee wat ik aan het maken ben. Kan het ook niet raden met wat ik nu heb. Dus ik ben stik benieuwd!
Oooooh dan valt mijn kennis nog meequote:Op dinsdag 7 december 2021 09:50 schreef dud0r het volgende:
[..]
klopt is het disney kasteel
Oh wat leuk dat het een advent is.
De details zijn ook echt heel leuk gedaan, staartjes bij Donald en Katrien bijvoorbeeld.quote:Op dinsdag 7 december 2021 09:53 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Oooooh dan valt mijn kennis nog meeHij is echt zo mooi
Ja! Ik heb er heel erg veel plezier van. Nu is het nog niet interessant. ALlemaal strookjes en zo. En op drie strookjes kerstbomen met mozaïek haken.
Super! Het klonk ook heel gezellig, het procesquote:Op dinsdag 7 december 2021 09:54 schreef dud0r het volgende:
[..]
De details zijn ook echt heel leuk gedaan, staartjes bij Donald en Katrien bijvoorbeeld.
Niet die strookjes door elkaar gaan halen straks
Ja was het ook, kerstmuziek aan, biertje erbij, snacks erbij, samen bouwen.quote:Op dinsdag 7 december 2021 10:04 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Super! Het klonk ook heel gezellig, het procesMaakt me blij
Hahahahaha, ik heb een briefje aan elk sliertje gespeld . Van dit is dag 1 dit is dag 2 etc
Foto's sturen hoor! Je hebt wel kwaliteiten, warme chocolade in bier veranderen (je had toch een stuk chocoladeletter gesmolten in melk) andersom zou ik die kwaliteit meer waarderenquote:Op dinsdag 7 december 2021 10:13 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ja was het ook, kerstmuziek aan, biertje erbij, snacks erbij, samen bouwen.
En met kerst krijg ik nog meer LEGO dus dan kunnen we nog meer bouwen
Heel verstandig.
s avonds had ik er bier bij. Maar had ook warme chocolademelk gemaakt inderdaad.quote:Op dinsdag 7 december 2021 10:16 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Foto's sturen hoor! Je hebt wel kwaliteiten, warme chocolade in bier veranderen (je had toch een stuk chocoladeletter gesmolten in melk) andersom zou ik die kwaliteit meer waarderen
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaquote:Op donderdag 9 december 2021 11:48 schreef Cinderelladreamer het volgende:
FEEtjes![]()
![]()
Nog even een paar uurtjes werken en dan weekend!
Zekerquote:Op donderdag 9 december 2021 15:48 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Lukt het nog goed met je adventskalender?
Oh wauw zoveel! Wel fijn dat je er zo van kunt genietenquote:Op donderdag 9 december 2021 16:17 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Zekerloop een beetje achter. Maar goed. Werk er tien uur per dag aan, dus dat ligt niet aan mij
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |