Ik dacht laat ik me eens voorzichtig uitdrukken, maar die knakker weegt 130+ schat ik.quote:Op woensdag 29 december 2021 10:53 schreef Miss_Paraplu85 het volgende:
[..]
Haal dat 'ietswat' maar weg ..hij is gewoon dik.
Jammer dat we niet nog 3 dagen ervan mochten genieten.quote:Op donderdag 30 december 2021 02:13 schreef freaky40 het volgende:
Eindelijk weer eens een beauty in LLDL inderdaad.Maar haar eisen waren weer van een niveautje 'laat ik eens wat intelligents eisen': ambitie... klinkt wel lekker....Wat een cliché.
Na een zware nacht, tik ik ‘s ochtends onderweg naar kantoor nog wel es een ijskoud blikje RedBull sugar free weg.quote:
Dat was ik ook dacht, waarom doe je dan mee? En dan ook nog je date ermee confronteren..zo van als je niet verlengt dan ga ik terug naar mijn ex...dus met andere woorden hij wil gewoon graag seks met wie of wat dan ook.quote:Op maandag 3 januari 2022 19:34 schreef tja77 het volgende:
WTF?
Uit angst dat je je ex pijn gaat doen, laat je je toekomstige vriendin lopen.
Wat de neuk ben jij voor loser, doe dan niet mee met dat programma.
Even teruggekeken, wat een droeftoeter iddquote:Op maandag 3 januari 2022 19:34 schreef tja77 het volgende:
WTF?
Uit angst dat je je ex pijn gaat doen, laat je je toekomstige vriendin lopen.
Wat de neuk ben jij voor loser, doe dan niet mee met dat programma.
Dominant was ze wel jaquote:Op woensdag 5 januari 2022 21:41 schreef tja77 het volgende:
Die blik in haar ogen ook toen hij ervan af zag.![]()
Zij is ook gewoon een eng dominant wijf en ze dacht hem al in de pocket te hebben.
Zij vantevoren doodleuk appen naar een vriendin dat ze die 4 dagen makkelijk vol zouden maken, 5 minuten later die reality check![]()
Heerlijk.
Ongewassen saaie muts idd.quote:Op woensdag 5 januari 2022 22:27 schreef Nine. het volgende:
[..]
Dominant was ze wel ja
Denk alleen niet dat ze dit had zien aankomen omdat hij continu had aangegeven haar ook erg leuk te vinden...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |