Was die maar net zo goed als in skieen danquote:Op maandag 22 november 2021 18:03 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
[..]
Michael Schumacher is ook nooit overtroffen.
Ahhhh heb gisteren gekart, ze zeiden dat het geen nut had maar dit is dus de werkelijke reden.quote:Op zondag 5 december 2021 22:24 schreef DeMolay het volgende:
Waarom was schumacher sneller in die tijd......hij hield het gas in de bochten erop en remde tegerlijke tijd...dit om te turbo druk hoog te houden....dit werd later algemeen aangenomen als stijl !
P.S. daarom mag je het met karts niet doen....kost teveel remschijven !!
Heal-toe
Unit tests zijn voor mensen die twijfelen over hun eigen code, zelfde types die vroeger altijd met een reddingsvest om liepen omdat moeders bang was dat ze te water vielen.quote:
Precies. Ik yolo ook altijd de merge pull request, bedoel, ik zorg gewoon dat ik de mensen met wie ik werk kan vertrouwen.quote:Op maandag 6 december 2021 06:36 schreef raptorix het volgende:
[..]
Unit tests zijn voor mensen die twijfelen over hun eigen code, zelfde types die vroeger altijd met een reddingsvest om liepen omdat moeders bang was dat ze te water vielen.
We zullen het vooral nooit weten. Wie weet welke auto gisteren 'sneller' was. En er hebben zoveel incidenten plaatsgevonden dat wie er ook wint, er altijd ook wel een smaakje van controverse overheen hangt.quote:Op zondag 5 december 2021 21:31 schreef Repentless het volgende:
[..]
Man man man.Red Bull was op een aantal circuits gewoon in het voordeel dit jaar.
Tja het is niet Hamilton hè, die korte metten maakt. Het is toch echt de auto.quote:Op maandag 6 december 2021 08:09 schreef de_boswachter het volgende:
Heel mooi dat die Belg alsnog een tijdstraf krijgt voor zijn geslinger en gerem op een punt waar je 300 hoort te rijden. Hamilton maakt gelukkig al tijdens de race korte metten met ‘m. Ik was even bang dat de vleugel dusdanig beschadigd was dat het einde oefening was.
Volgende week Max dubbelen zou lachen zijn.
Overal op het internet is het Max vs. Hamilton fans.quote:
Bottas is zeker wel snel.quote:Op maandag 6 december 2021 11:42 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Tja het is niet Hamilton hè, die korte metten maakt. Het is toch echt de auto.
Lewis is een goede coureur, maar zeker niet de beste allertijden. Dat zal volgend seizoen met Russell naast hem heel pijnlijk duidelijk worden. Bottas is niet snel.
Nee, het is een inferieure coureur in de snelste auto op de grid. 3 GP's gewonnen in de laaste 2 jaar. Dat is lachwekkend.quote:
Klopt, de prijzenkast van Hamilton is een stuk indrukwekkenderquote:Op maandag 6 december 2021 09:58 schreef mcmlxiv het volgende:
Hamilton is een alleszins redelijke coureur, maar hem vergelijken met grootheden als Senna en Graham Hill is eigenlijk nogal lachwekkend.
Bij vlagen Hamilton is meer consequent max was ook behoorlijk onvoorspelbaar maar word ook langzamerhand beter en beter.quote:
Dat is net zoiets als zeggen dat Max niet snel is omdat hij nog nooit een wereldkampioenschap heeft gepaktquote:Op maandag 6 december 2021 12:10 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Nee, het is een inferieure coureur in de snelste auto op de grid. 3 GP's gewonnen in de laaste 2 jaar. Dat is lachwekkend.
Ik denk dat je “consistent” bedoelt.quote:Op maandag 6 december 2021 12:30 schreef theguyver het volgende:
[..]
Bij vlagen Hamilton is meer consequent max was ook behoorlijk onvoorspelbaar maar word ook langzamerhand beter en beter.
Hamilton ja goed coureur maar meer door juiste materiaal hij heeft nog nooit in echt veel slechtere auto gereden, vandaar dat hij zoveel punten heeft.
Klopt Perez is ook niet snel.quote:Op maandag 6 december 2021 12:53 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Dat is net zoiets als zeggen dat Max niet snel is omdat hij nog nooit een wereldkampioenschap heeft gepakt![]()
Bottas is gewoon snel, kijk maar naar de kwali. En ja in de race doet hij onder voor Hamilton, dat weet iedereen. Maar dat is net zoals perez onderdoet aan Verstappen. Er is altijd 1 coureur de betere
En toch deed die aardig mee in kwali, en helaas hebben we hem niet goed kunnen zien in de race.quote:
Ja sorry typtyfus mobiel.quote:Op maandag 6 december 2021 12:54 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Ik denk dat je “consistent” bedoelt.
Max meteen bij de eerste bocht de grindbak in. Dat zou het mooiste zijn.quote:Op maandag 6 december 2021 08:09 schreef de_boswachter het volgende:
Heel mooi dat die Belg alsnog een tijdstraf krijgt voor zijn geslinger en gerem op een punt waar je 300 hoort te rijden. Hamilton maakt gelukkig al tijdens de race korte metten met ‘m. Ik was even bang dat de vleugel dusdanig beschadigd was dat het einde oefening was.
Volgende week Max dubbelen zou lachen zijn.
F1/vlaggetjes-minnend Nederland:quote:Op maandag 6 december 2021 14:37 schreef pferdfahrer het volgende:
Het is best beschamend dat je als Nederland zon waardeloze coureur hebt, terwijl een Hamilton echt miljoen keer beter is. Zowel in rijstijl, omgang, fashion en welbespraakt.
Kijk je naar die Max zie je zo'n simpele boer waar het net lijkt alsof die vanaf het koeien melken zo een vliegtuig is ingestapt om wat rondjes te rijden
Die Michael Schumacher kon er ook weinig van. Die Ferrari was zo snel dat de FIA het reglement maar heeft aangepast om het weer een beetje spannend te maken. Toen werd hij pas echt getest op zijn skills en zag je direct dat Alonso superieur was aan Schumacher.quote:Op maandag 6 december 2021 15:04 schreef Duiveltja het volgende:
In hoeverre kan je spreken van beste als je de laatste jaren gewoon 30 seconden kan wegrijden van de rest van het veld. Dat had iedereen kunnen doen van de top.
Hamilton wordt nu echt pas getest op zijn skills en wint alleen omdat zijn auto snel is en niet op rijderscapaciteiten. Daarin is Max superieur aan Lewis.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |