abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_202294250
Wanneer de complot theorïen zo erg draaien dat zelfs de bedenkers niet meer veilig staan _O- :D
Twiddel
pi_202294280
https://www.facebook.com/msmleugens/videos/941523096785137 (niet live)
Onrecht staat trouwens ergens in Den Haag met een paar man te demonstreren op eigen naam
Twiddel
  maandag 22 november 2021 @ 16:44:54 #4
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_202294303
Wat erg :'( :{

twitter
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_202294370
Al die mensen die op die dikke Albert staan te wachten toen hij weer vrij kwam. Die hoeven dus allemaal niet te werken. Wat een treurnis op 10 vierkante meter zeg.
pi_202294398
quote:
16s.gif Op maandag 22 november 2021 16:44 schreef Starhopper het volgende:

[ twitter ]
Die patient wacht duidelijk niet op hulp...enkeltje naar huis dan maar? Wat een in en in sneu volk.
The only true wisdom is in knowing you know nothing. -- [b]Socrates [/b]
I know nothing, I come from Barcelona. -- [b]Manuel[/b]
pi_202294415
Albert uit de dood herrezen zonder gebroken kaak...sneuneus mezzen grote bek
The only true wisdom is in knowing you know nothing. -- [b]Socrates [/b]
I know nothing, I come from Barcelona. -- [b]Manuel[/b]
pi_202294428
quote:
Haha mooi. Dit is onmiskenbaar Baudet. Ik herken 'm aan zijn gezicht!

En maar blijven ontkennen om niet door de mand te vallen bij zijn volgelingen. :P
pi_202294440
quote:
0s.gif Op zondag 21 november 2021 22:50 schreef spectrumanalyser het volgende:

[..]
een diehard anti-coronamaatregel wappietwitteraar 'Annelies' onder twitteraccount AnnStrikje heeft gemeld dat ze corona heeft.
laat zich niet testen want de QR-code doet ze niet aan mee.
ze krijgt ladingen met ikbenzelfdokter-advies.

[ afbeelding ]
Hier kwam het ook al ter sprake overigens: StephanL in NWS / Demonstraties tegen corona maatregelen #112 onrustig weekend

Betrokkene heeft ondertussen een thuistest gedaan die "meteen positief" was... Heb je dan corona plus ofzo als dat streepje binnen no-time verschijnt? :')

En verder worden er normaliter foto's gepost van elke scheet die dwars zit maar plotseling niet van de zelftest... Kortom, mevrouw zwetst maar wat.

twitter

[ Bericht 5% gewijzigd door AchJa op 22-11-2021 17:07:05 ]
pi_202294452
quote:
16s.gif Op maandag 22 november 2021 16:44 schreef Starhopper het volgende:

[ twitter ]
:{
Lekker thuis laten uitzieken dan maar?
pi_202294474
twitter
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
pi_202294684
#Thierryisgevaccineerd
pi_202294712
En ook geen vlekje of krasje op de hele Kwalbert terwijl hij gisteren nog zo goed als dood was. Ik denk dat ze hem nu welweer kunnen oppakken voor opruien.
anonieme razernist
  maandag 22 november 2021 @ 17:16:58 #14
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_202294837
quote:
2s.gif Op maandag 22 november 2021 17:11 schreef NoCigar het volgende:
En ook geen vlekje of krasje op de hele Kwalbert terwijl hij gisteren nog zo goed als dood was. Ik denk dat ze hem nu welweer kunnen oppakken voor opruien.
Is ie weer vrij dan? :T
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_202294909
quote:
16s.gif Op maandag 22 november 2021 17:16 schreef Starhopper het volgende:

[..]
Helaas wel.... -O-
pi_202294930
quote:
2s.gif Op maandag 22 november 2021 17:11 schreef NoCigar het volgende:
Dat die Zandbergen al weer los rondloopt...
Ik begrijp eerlijk gezegd niet dat de livestreamers die in deze topicreeks voor komen niet preventief van hun bed worden gelicht en een paar weken achter de deur worden gezet.
Ze hebben hun wangedrag zelf op beeld vastgelegd: belediging, haatzaaien, oproepen tot geweld, om maar eens een paar dingen te noemen.
Ik ben dat volk wel een beetje zat, zeker na dat gedonder Rotterdam.
And it's only the giving
That makes you
What you are
pi_202294945
quote:
16s.gif Op maandag 22 november 2021 17:16 schreef Starhopper het volgende:

[..]
Hij is bij het station door ongeveer 10 man opgewacht vanmiddag met negerzoenen en shag. Hadden toevallig allemaal vrij vandaag.
VBL SC influencer
Left, right, behind
  maandag 22 november 2021 @ 17:23:11 #18
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_202294963
quote:
0s.gif Op maandag 22 november 2021 17:22 schreef Caland het volgende:

[..]
Hij is bij het station door ongeveer 10 man opgewacht vanmiddag met negerzoenen en shag. Hadden toevallig allemaal vrij vandaag.
ff livestream terugkijken :T
pi_202294970
quote:
2s.gif Op maandag 22 november 2021 17:21 schreef OllieA het volgende:

[..]
Dat die Zandbergen al weer los rondloopt...
Ik begrijp eerlijk gezegd niet dat de livestreamers die in deze topicreeks voor komen niet preventief van hun bed worden gelicht en een paar weken achter de deur worden gezet.
Ze hebben hun wangedrag zelf op beeld vastgelegd: belediging, haatzaaien, oproepen tot geweld, om maar eens een paar dingen te noemen.
Ik ben dat volk wel een beetje zat, zeker na dat gedonder Rotterdam.
Wat is er nu mooier voor de Politie dan een verdachte die zijn eigen graf graaft?
  Redactie Frontpage / Sport maandag 22 november 2021 @ 17:26:13 #20
54593 crew  Olga
Cheese
pi_202295021
quote:
0s.gif Op maandag 22 november 2021 17:22 schreef Caland het volgende:

[..]
_O-
Genealogie: Niet alleen voor oude knarren
  Redactie Frontpage / Sport maandag 22 november 2021 @ 17:26:48 #21
54593 crew  Olga
Cheese
pi_202295032
quote:
De gemeente Zwolle heeft voor vanavond een noodbevel afgekondigd voor het centrum. Tussen 16.30 en 05.00 uur mag niemand zonder goede reden het centrum in.

De gemeente verwacht ongeregeldheden bij een demonstratie op het Grote Kerkplein, waarover flyers zijn verspreid. "De demonstratie is niet aangemeld en we hebben geprobeerd met de organisatie in contact te komen", zegt burgemeester Snijders tegen RTV Oost. "Maar dat is niet gelukt. Er is dus veel onzekerheid, daarom roepen we iedereen op niet naar het centrum te komen."

Veiligheidsrisicogebied
"Daarnaast hebben we signalen ontvangen dat mensen vanavond naar de binnenstad willen gaan om onrust te stoken en niet te betogen. Dit heeft mij doen besluiten om een noodbevel af te kondigen en de binnenstad aan te wijzen als veiligheidsrisicogebied." Dat betekent dat in het gebied preventief gefouilleerd mag worden.

De gemeente vraagt bewoners en ondernemers om fietsen, bankjes en bloempotten naar binnen te halen.

Het centrum is nog wel bereikbaar voor mensen die daar wonen of er echt moeten zijn.

Gisteravond waren er in Nederland in meerdere steden rellen. Daarbij werden bijna dertig mensen aangehouden.
Genealogie: Niet alleen voor oude knarren
  maandag 22 november 2021 @ 17:27:02 #23
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_202295037
Manmanman die livestream :') Direct wat dreigementen van Albert dat hij nog harder gaat worden. En janken dat ze hem netjes op station Borne hebben afgezet :')
pi_202295055
Ow en Max is weer aangehouden *O*
pi_202295066
Naar welke stream zitten jullie te kijken ?
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')