quote:
Die patient wacht duidelijk niet op hulp...enkeltje naar huis dan maar? Wat een in en in sneu volk.quote:
Haha mooi. Dit is onmiskenbaar Baudet. Ik herken 'm aan zijn gezicht!quote:
Hier kwam het ook al ter sprake overigens: StephanL in NWS / Demonstraties tegen corona maatregelen #112 onrustig weekendquote:Op zondag 21 november 2021 22:50 schreef spectrumanalyser het volgende:
[..]
een diehard anti-coronamaatregel wappietwitteraar 'Annelies' onder twitteraccount AnnStrikje heeft gemeld dat ze corona heeft.
laat zich niet testen want de QR-code doet ze niet aan mee.
ze krijgt ladingen met ikbenzelfdokter-advies.
[ afbeelding ]
Is ie weer vrij dan?quote:Op maandag 22 november 2021 17:11 schreef NoCigar het volgende:
En ook geen vlekje of krasje op de hele Kwalbert terwijl hij gisteren nog zo goed als dood was. Ik denk dat ze hem nu welweer kunnen oppakken voor opruien.
Dat die Zandbergen al weer los rondloopt...quote:Op maandag 22 november 2021 17:11 schreef NoCigar het volgende:
En ook geen vlekje of krasje op de hele Kwalbert terwijl hij gisteren nog zo goed als dood was. Ik denk dat ze hem nu welweer kunnen oppakken voor opruien.
Hij is bij het station door ongeveer 10 man opgewacht vanmiddag met negerzoenen en shag. Hadden toevallig allemaal vrij vandaag.quote:
ff livestream terugkijkenquote:Op maandag 22 november 2021 17:22 schreef Caland het volgende:
[..]
Hij is bij het station door ongeveer 10 man opgewacht vanmiddag met negerzoenen en shag. Hadden toevallig allemaal vrij vandaag.
Wat is er nu mooier voor de Politie dan een verdachte die zijn eigen graf graaft?quote:Op maandag 22 november 2021 17:21 schreef OllieA het volgende:
[..]
Dat die Zandbergen al weer los rondloopt...
Ik begrijp eerlijk gezegd niet dat de livestreamers die in deze topicreeks voor komen niet preventief van hun bed worden gelicht en een paar weken achter de deur worden gezet.
Ze hebben hun wangedrag zelf op beeld vastgelegd: belediging, haatzaaien, oproepen tot geweld, om maar eens een paar dingen te noemen.
Ik ben dat volk wel een beetje zat, zeker na dat gedonder Rotterdam.
quote:Op maandag 22 november 2021 17:22 schreef Caland het volgende:
[..]
Hij is bij het station door ongeveer 10 man opgewacht vanmiddag met negerzoenen en shag. Hadden toevallig allemaal vrij vandaag.
quote:De gemeente Zwolle heeft voor vanavond een noodbevel afgekondigd voor het centrum. Tussen 16.30 en 05.00 uur mag niemand zonder goede reden het centrum in.
De gemeente verwacht ongeregeldheden bij een demonstratie op het Grote Kerkplein, waarover flyers zijn verspreid. "De demonstratie is niet aangemeld en we hebben geprobeerd met de organisatie in contact te komen", zegt burgemeester Snijders tegen RTV Oost. "Maar dat is niet gelukt. Er is dus veel onzekerheid, daarom roepen we iedereen op niet naar het centrum te komen."
Veiligheidsrisicogebied
"Daarnaast hebben we signalen ontvangen dat mensen vanavond naar de binnenstad willen gaan om onrust te stoken en niet te betogen. Dit heeft mij doen besluiten om een noodbevel af te kondigen en de binnenstad aan te wijzen als veiligheidsrisicogebied." Dat betekent dat in het gebied preventief gefouilleerd mag worden.
De gemeente vraagt bewoners en ondernemers om fietsen, bankjes en bloempotten naar binnen te halen.
Het centrum is nog wel bereikbaar voor mensen die daar wonen of er echt moeten zijn.
Gisteravond waren er in Nederland in meerdere steden rellen. Daarbij werden bijna dertig mensen aangehouden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |