Lees het nog eens goed.quote:Op maandag 22 november 2021 16:12 schreef mir1986 het volgende:
De Duitse minister van Volksgezondheid Jens Spahn ziet de komende winter niet rooskleurig in. Hierom doet hij een emotionele oproep aan alle Duitsers om zich toch te laten vaccineren: ,,Duitsers zullen tegen het einde van de winter waarschijnlijk gevaccineerd, hersteld of dood zijn'', aldus Spahn.
Bron: AD?
Huh, dood? Dus elke ongevaccineerde zal dood zijn? Hoe dan? Ook de jongeren, kinderen en 30-ers??? Uhhhhh? Hoe groot is het risico ook alweer om te sterven?
Ik heb in die anderhalf jaar nog geen CORRED gehad, die groep telt niet mee?quote:
Of hersteld.quote:Op maandag 22 november 2021 16:12 schreef mir1986 het volgende:
De Duitse minister van Volksgezondheid Jens Spahn ziet de komende winter niet rooskleurig in. Hierom doet hij een emotionele oproep aan alle Duitsers om zich toch te laten vaccineren: ,,Duitsers zullen tegen het einde van de winter waarschijnlijk gevaccineerd, hersteld of dood zijn'', aldus Spahn.
Huh, dood? Dus elke ongevaccineerde zal dood zijn? Hoe dan? Ook de jongeren, kinderen en 30-ers??? Uhhhhh? Hoe groot is het risico ook alweer om te sterven?
Lees het nog eens.quote:Op maandag 22 november 2021 16:12 schreef mir1986 het volgende:
quote:Op maandag 22 november 2021 16:09 schreef MatthijsDJ het volgende:
[..]
Geloof me, erger dan op BNW kan het niet worden..
En je bent ongevaccineerd?quote:Op maandag 22 november 2021 16:13 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik heb in die anderhalf jaar nog geen CORRED gehad, die groep telt niet mee?
Wat hij poneert is dat zo goed als iedereen CORRED gaat worden deze winter.quote:Op maandag 22 november 2021 16:13 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik heb in die anderhalf jaar nog geen CORRED gehad, die groep telt niet mee?
Dus thuis moet ik 1,5 m afstand bewaren tot mijn bezoek. Ga ik met die mensen uiteten in een restaurant dan opeens niet.quote:Mark Rutte maandag na overleg op het Binnenhof, met minister Hugo de Jonge van Volksgezondheid aan zijn zijde. ,,Dit is cruciaal. Werk thuis, ventileer, houd die anderhalve meter in acht, overal waar geen coronapas is.”
Vanaf het begin geen goede voorlichting, tevens versoepelingen die veel te vroeg zijn gekomen , Rutte en de Jonge heeft het volk zelf een vrijbrief gegeven dat alles weer mogelijk was, dus ja.quote:Op maandag 22 november 2021 16:11 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Wat deels zo is; er zijn mensen in alle bevolkingsgroepen die zich niet aan de regels houden. Maar die ga je met dit soort speeches toch niet bereiken.
Tegelijkertijd zorg je er enkel voor dat een steeds groter deel van de mensen die zich wél houden aan alle/verreweg de meeste maatregelen het wel zat wordt om zo aangesproken te worden op persconferenties, terwijl het kabinet op geen enkel moment zelf aangeeft te hebben gefaald. Mensen zien ook wel dat er geen perspectief is; geen lange termijn plan behalve lockdowns en boosters. Wees gewoon open met je land; wees eerlijk over de vaccins (en dat het toch niet onze redding is), etc.
Yup, want daar hebben QR laten zien en bij jou thuis (wss) niet.quote:Op maandag 22 november 2021 16:15 schreef alpeko het volgende:
Deze oproep van Rutte is toch ook krom?
[..]
Dus thuis moet ik 1,5 m afstand bewaren tot mijn bezoek. Ga ik met die mensen uiteten in een restraurant dan opeens niet.
‘Hersteld’quote:Op maandag 22 november 2021 16:12 schreef mir1986 het volgende:
Ik heb moeite dat te geloven als je zoals afgelopen week 150.000 besmettingen noteert (en nog vele meer mist vanwege testcapaciteit etc.)quote:Op maandag 22 november 2021 16:13 schreef Kickinalfa het volgende:
Het RIVM voorspelt een daling over 1,5 week en QRuipers verwacht geen code zwart.
Wat willen we nog meer?
Lekker ramen open met deze gasprijzen.quote:Op maandag 22 november 2021 16:15 schreef alpeko het volgende:
[..]
Dus thuis moet ik 1,5 m afstand bewaren tot mijn bezoek. Ga ik met die mensen uiteten in een restraurant dan opeens niet.
Het probleem is dat ze gewoon geen beleid kunnen maken zonder dat er wel een popi-jopi is die het helemaal gaat zitten afbranden. (Lees een Baudet, Sylvana, Wilders, Denk etc).quote:Op maandag 22 november 2021 16:11 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Wat deels zo is; er zijn mensen in alle bevolkingsgroepen die zich niet aan de regels houden. Maar die ga je met dit soort speeches toch niet bereiken.
Tegelijkertijd zorg je er enkel voor dat een steeds groter deel van de mensen die zich wél houden aan alle/verreweg de meeste maatregelen het wel zat wordt om zo aangesproken te worden op persconferenties, terwijl het kabinet op geen enkel moment zelf aangeeft te hebben gefaald. Mensen zien ook wel dat er geen perspectief is; geen lange termijn plan behalve lockdowns en boosters. Wees gewoon open met je land; wees eerlijk over de vaccins (en dat het toch niet onze redding is), etc.
Vraag je je schoonmoeder toch om der pas bij binnenkomstquote:Op maandag 22 november 2021 16:15 schreef alpeko het volgende:
[..]
Sowieso zo'n uitspraak doen nadat hij op locatie vergaderd heeftquote:Op maandag 22 november 2021 16:15 schreef alpeko het volgende:
[..]
Tja, alles is een kwestie van kleur bekennen en zo lang mensen nog afgebeld kunnen worden, is er geen vuiltje aan de lucht.quote:nu.nl Het is druk in de ziekenhuizen, maar we zijn nog ver verwijderd van code zwart, zei demissionair minister Hugo de Jonge (Volksgezondheid) maandag. "We volgen de situatie in de ziekenhuizen nauwlettend", aldus de bewindsman.
Ik neem aan dat je wel de vaccinatiestatus weet van vrienden of familie.quote:Op maandag 22 november 2021 16:16 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Yup, want daar hebben QR laten zien en bij jou thuis (wss) niet.
Maar je kunt ook niet verwachten van mensen dat ze zich anderhalf jaar lang keurig aan alle regels houden. Veel mensen hebben het lang volgehouden, maar de rek is er nu wel uit.quote:Op maandag 22 november 2021 16:11 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Ah de ironie werk thuis terwijl hij uit een fysiek werkoverleg komt.quote:Op maandag 22 november 2021 16:15 schreef alpeko het volgende:
[..]
Dus thuis moet ik 1,5 m afstand bewaren tot mijn bezoek. Ga ik met die mensen uiteten in een restaurant dan opeens niet.
gelijk thuisblijvenquote:Op maandag 22 november 2021 15:52 schreef Mammietje het volgende:
Fuck....
Krijg net een telefoontje. Twee bevestigde besmettingen op het bedrijf...![]()
Hopen dat het daarbij blijft.
Goed idee. En dan een screenshot van rood kruis laten zien.quote:Op maandag 22 november 2021 16:16 schreef Drekkoning het volgende:
[..]
Vraag je je schoonmoeder toch om der pas bij binnenkomst
Die denken alleen maar aan hun huis in het midden van de straatquote:Op maandag 22 november 2021 15:40 schreef Mansjester het volgende:
[..]
We kunnen alleen niet zeggen dat Hugo en Markie One Step Beyond denken
Dan kan je gewoon lekker bij ze gaan zitten.quote:Op maandag 22 november 2021 16:17 schreef alpeko het volgende:
[..]
Ik neem aan dat je wel de vaccinatiestatus weet van vrienden of familie.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |