Dat kan ik wel snappen. Zou ik ook niet willen zijn.quote:Op maandag 22 november 2021 15:38 schreef THEFXR het volgende:
[..]
hij wil niet de minister zijn, die voor het eerst in NL code zwart afroept.
Ik denk dat dat vooral is met het oog op de algehele zorgdruk. Mijn gok is dat ze zeggen: Er zijn nog voldoende verplaatsingen mogelijk, er zijn nog ziekenhuizen waar veel andere zorg gedaan kan worden, dat idee.quote:Op maandag 22 november 2021 15:36 schreef Mammietje het volgende:
Ik vraag mij af waar de uitspraak "We zitten nog lang niet tegen code zwart aan" vandaan komt.
Van het feit dat hij het zelf eerst uit moet spreken voor het officieel is of dat ze nog steeds uitgaan van een uitbreiding tot 1350 bedden. Of roepen die ziekenhuizen dat enkel uit verveling?
We kunnen alleen niet zeggen dat Hugo en Markie One Step Beyond denkenquote:Op maandag 22 november 2021 15:28 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik bespeur Madness in dit topic.
Ja dat vermoeden krijg je wel op deze manier. Of ze gaan echt zover totdat we een moment van groepsimmuniteit bereiken. Wellicht heeft het RIVM dat wel in geheim voorgeschoteld dat we er bijna zijn? Anders valt het huidige beleid niet te verklaren. En je weet, de voorspellingen van het RIVM kloppen altijd.....quote:Op maandag 22 november 2021 15:38 schreef speknek het volgende:
[..]
Nederlandse bevolking:
[ afbeelding ]
Zeker een link, maar hij is wel anders (nu met vaccinaties etc) dan die er eerder was.quote:Op maandag 22 november 2021 15:37 schreef capricia het volgende:
Die twee hebben nog steeds een link.
Welcome to the House of Fun.quote:Op maandag 22 november 2021 15:40 schreef Mansjester het volgende:
[..]
We kunnen alleen niet zeggen dat Hugo en Markie One Step Beyond denken
Het is een Embarrassment.quote:Op maandag 22 november 2021 15:40 schreef Mansjester het volgende:
[..]
We kunnen alleen niet zeggen dat Hugo en Markie One Step Beyond denken
Corona komt naar je toe deze winter.quote:Op maandag 22 november 2021 15:41 schreef Tijn het volgende:
+130 vandaag in het kleine kutdorp waar ik woon
ik vind het RIVM een stelletje amateurs, te vaak mis gehad.quote:Op maandag 22 november 2021 15:40 schreef aartstyle het volgende:
[..]
Ja dat vermoeden krijg je wel op deze manier. Of ze gaan echt zover totdat we een moment van groepsimmuniteit bereiken. Wellicht heeft het RIVM dat wel in geheim voorgeschoteld dat we er bijna zijn? Anders valt het huidige beleid niet te verklaren. En je weet, de voorspellingen van het RIVM kloppen altijd.....
Werd het maar eens zwart voor zijn ogen.... Tijdelijk dan zodat we er iemand anders neer kunnen zetten.quote:Op maandag 22 november 2021 15:39 schreef Mammietje het volgende:
[..]
Dat kan ik wel snappen. Zou ik ook niet willen zijn.
IC blijft gelukkig ver achter vooralsnog..quote:Op maandag 22 november 2021 15:40 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Zeker een link, maar hij is wel anders (nu met vaccinaties etc) dan die er eerder was.
Ik veeg ze niet op 1 grote hoop, er zullen ongetwijfeld mensen (misschien wel het grootste gedeelte) tussen zitten die zeer terughoudend zijn.quote:Op maandag 22 november 2021 15:34 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Dat zeg ik dus expliciet niet. Maar ik ben het er ook niet mee eens dat 65+ aangesproken moet worden omdat ze niet terughoudend genoeg zijn.
Het gaat mij er dus expliciet heel duidelijk om dat je ook 65+ niet op één grote hoop kunt vegen. Wat jij toch telkens weer doet. Jammer wel.
Het zijn nog steeds zorgelijke cijfers natuurlijk, maar als het dezelfde verhouding als eerst zou hebben gehad, waren we dood met z'n allenquote:Op maandag 22 november 2021 15:42 schreef Jor_Dii het volgende:
IC blijft gelukkig ver achter vooralsnog..
RIVM moet lekker de huidige cijfers blijven meten en daar dingen uit afleiden. Maar zich niet voordoen als kenners die de toekomst kunnen voorspellen. Dat zouden wij nog beter gedaan hebben tot op heden.quote:Op maandag 22 november 2021 15:42 schreef THEFXR het volgende:
[..]
ik vind het RIVM een stelletje amateurs, te vaak mis gehad.
Volgens mij dat laatste, die opschaling naar 1350 bedden. Dat heeft hij neet een aantal keren herhaald.quote:Op maandag 22 november 2021 15:36 schreef Mammietje het volgende:
Ik vraag mij af waar de uitspraak "We zitten nog lang niet tegen code zwart aan" vandaan komt.
Van het feit dat hij het zelf eerst uit moet spreken voor het officieel is of dat ze nog steeds uitgaan van een uitbreiding tot 1350 bedden. Of roepen die ziekenhuizen dat enkel uit verveling?
Vaccingenotquote:Op maandag 22 november 2021 15:42 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
IC blijft gelukkig ver achter vooralsnog..
Volgens mij heeft de man meerdere keren geroepen dat de reguliere zorg nu altijd door moest blijven gaan. Daar is nu anders niks van terug te zien in zijn beleid.quote:Op maandag 22 november 2021 15:44 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Volgens mij dat laatste, die opschaling naar 1350 bedden. Dat heeft hij neet een aantal keren herhaald.
geen ome Henk meer met zijn bus verhalenquote:Op maandag 22 november 2021 15:43 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ik voorzie een familieloze Kerst. Erg mooi.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |