abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_202292989
quote:
0s.gif Op maandag 22 november 2021 15:22 schreef Da_Sandman het volgende:

[..]
De maatregelen werken _O_.
Foei zeggen misschien ook wel.
...

Toch?

Toch???
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
pi_202292992
quote:
7s.gif Op maandag 22 november 2021 15:09 schreef phpmystyle het volgende:

[..]
Thanks.

Zag hier dat je hele vaartochten hebt met jetski’s, wel aan de prijs, maar zijn ze leuk?
In Puerto de Mogan heb je betaalbare all-in vaartochten. Zelf vond ik de Africat wel erg ok, consumpties en eten inclusief, en je wordt ook nog opgehaald bij je verblijf.

Je kan aan boord extra’s boeken zoals jetski, speedboot. Er wordt gestopt voor zwemmen en snorkelen.

Ik vind het (ook zonder de jetski) zeer de moeite waard voor een dagje uit
wegmetdetestwet.nl / wegmetdetestmaatschappij.nl voor een gratis subdomain DM me.
  maandag 22 november 2021 @ 15:24:17 #278
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_202292994
Instroom IC valt me mee

Vaccinaties *O*
pi_202292997
quote:
0s.gif Op maandag 22 november 2021 15:23 schreef Red_85 het volgende:

[..]
Foei zeggen misschien ook wel.
...

Toch?

Toch???
Weet ik niet, ik ben niet de doelgroep.
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
pi_202292998
quote:
0s.gif Op maandag 22 november 2021 15:22 schreef trein2000 het volgende:

[..]
‘Heel ver weg’. Zelfs in het meest optimistische scenario zijn we er nog maar 1,5 verdubbeling van af…
Kom je natuurlijk vrij makkelijk aan als deze piek een hele lange staart (en daarmee opnames) heeft.
  Redactie Frontpage maandag 22 november 2021 @ 15:24:35 #281
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_202292999
Echt omlaag gaat het niet he :') Ook de 22% bereikt inmiddels
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
  Moderator maandag 22 november 2021 @ 15:24:40 #282
214736 crew  dick_laurent
Dick Laurent Is Dead
pi_202293001
quote:
0s.gif Op maandag 22 november 2021 15:22 schreef DonDruiper het volgende:
Deze is ook mooi trouwens _O_

[ twitter ]
Graag woordje mond vervangen door 'buik'. Dan vind ik m leuker :D
  maandag 22 november 2021 @ 15:24:52 #283
30873 Vallon
Life is unpredictable
pi_202293002
quote:
0s.gif Op maandag 22 november 2021 10:45 schreef Monolith het volgende:

[..]
Ja en de immuniteit op populatieniveau is 97-99% voor het mazelenvaccin. Feitelijk kun je voor inidviduen die alsnog besmet worden concluderen dat de a posteriori bescherming 0% was. Maar wat was de a priori kans? Die kun je eigenlijk niet bepalen. Je kunt wel kijken naar immuunresponses en er wat modellen op los laten, maar echt een a priori kans voor een specifiek individu bepalen slaat nergens op.
Iets dat juist voor met Corona wel erg zinnig is om die kans te bepalen voor mensen die specifieke issues hebben en gericht (preventief) te behandelen met al of niet vaccinatie.
De spoiler om duidelijk te maken gemazelde appels niet te vergelijken zijn met gecoronadeerde peren.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het punt dat ik bij herhaling maak is dat er geen resulterende groepsimmuniteit, los dat die uit meer factoren bestaat, is te verwachten van momentele corona vaccinatie. Iets dat helaas maar langzaam lijkt door te dringen. Ook bij mensen die hun hele leven al bezig zijn met virusbestrijding. Dit laatste omdat ze redeneren vanuit hun expertise als zij hebben voor in/op/voor bepaalde (totaal andere) virussen.

Voor een gerichte these is imo ook geen 12 jarige studie nodig om t.a.v. een onderwerp toch voldoende kennis te verwerven om daaruit afwegingen te maken. Wetenschap is vooral duiden waarom en niet stellen dat iets zo functioneert.

Momentele vaccins kunnen sec op grond van hun beperkte doelwerking; geen virus besmetting, replicatie of transmissie voorkomen noch dat het mensen dan een duurzame immuniteit biedt of die laat verwerven.
Dat die reacties er desondanks zijn, is vooral een gevolg omdat het 'vaccin' specifiek antilichamen veroorzaakt werkzaam tegen het virus SpikeEiwit - waarmee het infecteert - in te kapselen en zo de infectie als geheel afremmen.
Wat vaccins hier wmb concreet doen, en dat is erg nuttig, is het veroorzaken van direct werkende antilichamen tegen de SpikeEiwitten) die daarmee virus verspreiding naar naastliggende cellen afremt en door die activiteit daarbij (mogelijk) iemands algehele afweer - ook voor andere & soortgelijke SSRNA virussen - intensiveert.

Enne, ik ben een enorm voorstander van vaccinatie mits die iemand bvk medisch gezien een groter voordeel gaat bezorgen dan risico's die het huidige experiment inhouden en zelfs dan alleen moet worden overwogen voor mensen die daar (preventief, zelf) behoefte aan hebben.
"On bended knee is no way to be free" Peter R 1954-2021 (©Zapata)
Hegel: "De waarheid is subjectief"
Covid19: "Doctors can’t cure stupid, but at least they can sedate it."
pi_202293003
quote:
6s.gif Op maandag 22 november 2021 15:24 schreef dick_laurent het volgende:

[..]
Graag woordje mond vervangen door 'buik'. Dan vind ik m leuker :D
brullende bruls

Zou zo in suske en wiske kunnen.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
pi_202293004
quote:
0s.gif Op maandag 22 november 2021 15:20 schreef Haags het volgende:
[ twitter ]

Oh.. nou het valt allemaal wel mee geloof ik. :')

:+
Ziekenhuizen roepen sowieso steeds sneller ''code zwart''. Bij vorige golven was het met een grotere druk op de zorg pas code zwart. Ik snap dat er nu wellicht minder personeel is, maar toch.

quote:
2s.gif Op maandag 22 november 2021 15:23 schreef Cue_ het volgende:

[..]
Een klap in het gezicht van de zorg?

Als dit echt zo is... dan is het dus hoogstens op bepaalde plekken in NL/ziekenhuizen dat het verkeerd gaat.
En die laten van zich horen. En dan zouden er dus ook genoeg plekken moeten zijn waar het allemaal 'wel meevalt'.

Of.. code zwart is gewoon term die hij niet wil gebruiken en is misschien ook echt nog ver weg
En is het nu vooral de media die ermee strooit
Zal sowieso per regio wel verschillen ja. Ik ken ook wat zorgmedewerkers en die hebben in hun ziekenhuizen nog niet een hele problematische situatie; planbare zorg wat voor het merendeel ook gewoon door gaat. En in andere ziekenhuizen het tegenovergestelde.
pi_202293009
twitter
Wel lachen deze contra complottheorieėn momenteel. Net als dat AIVD gerucht over Willem Engel.
٩๏̯͡๏)۶
pi_202293013
quote:
7s.gif Op maandag 22 november 2021 15:17 schreef AlwaysHappy het volgende:

[..]
Ik weet niet of je op mij doelt, maar ik heb nooit gezegd dat alle ouderen (ik noem ze specifiek niet eens boomers) fout bezig zijn en dat je ze moet op sluiten. Maar je kan ze best specifiek aanspreken om te vragen of ze nog net even wat voorzichtiger willen zijn. De zorgdruk wordt voornamelijk veroorzaakt door die groep; en het is ondertussen wel bekend dat het vooral op scholen goed los gaat. Dan kan je een ouder wel er aan herinneren dat het misschien onverstandig is om momenteel op te gaan passen. Ik snap dan weer niet waarom dat zo'n taboe is in Nederland. We zien allemaal de cijfers; weten waar het probleem ligt, maar kiezen er voornamelijk voor om ons te richten op jongeren/ongevaccineerden/de horeca/etc.
Ik las hier net dat 50-59 het niet kan want van die groep heeft een groot gedeelte schoolgaande kinderen en miss_sly wist mij te vermelden dat 65+ gewoonweg niet nog terughoudender kan zijn.
  Redactie Sport maandag 22 november 2021 @ 15:26:18 #288
274204 crew  Mexicanobakker
pi_202293014
quote:
0s.gif Op maandag 22 november 2021 15:22 schreef DonDruiper het volgende:
Deze is ook mooi trouwens _O_

[ twitter ]
Niet alleen een grote mond
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
  maandag 22 november 2021 @ 15:26:33 #289
68638 Zwansen
He is so good it is scary...
pi_202293015
We gaan richting de 0,15% besmette Nederlanders, PER DAG!!! :B :B :B
  Moderator maandag 22 november 2021 @ 15:26:54 #290
5428 crew  miss_sly
pi_202293017
quote:
0s.gif Op maandag 22 november 2021 15:06 schreef chratnox het volgende:

[..]
Waar ik wel slecht in ben, looproutes. Ik merk afentoe dat ik al de hele route tegen het verkeer in afgelegd heb om erachter te komen dat ik ergens anders moet staan, dus weer terug moet. Als het niet volgen van een looproute een maatregel is die te bestraffen is kun je me 1,5 meter naast @:GemMagic hangen.
Ik kijk helemaal niet voldoende naar de grond om die looproutes telkens goed te volgen :@ :')
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_202293019
Percentage positief 22% :')
“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”
pi_202293022
O het ligt weer aan ons hoor. En het gepeupel uit de zorg in talkshows moeten zitten en hun bek houden want die weten niks.

Wat een clown toch die Rutte.
blablablabla
pi_202293026
quote:
0s.gif Op maandag 22 november 2021 15:15 schreef Jor_Dii het volgende:
- 23.002 nieuw gemelde positieve testen
- 254 nieuwe ziekenhuisopnames
- 34 nieuwe IC-opnames
- 29 nieuwe overlijdens
nr2 van de top
  Redactie Sport maandag 22 november 2021 @ 15:28:01 #294
pi_202293031
Ik bespeur Madness in dit topic.
pi_202293034
quote:
0s.gif Op maandag 22 november 2021 15:26 schreef miss_sly het volgende:

[..]
Ik kijk helemaal niet voldoende naar de grond om die looproutes telkens goed te volgen :@ :')
Ze staan hier echt al heel lang in het gehele winkelcentrum niet meer. :N
pi_202293036
quote:
0s.gif Op maandag 22 november 2021 15:20 schreef Haags het volgende:
[ twitter ]

Oh.. nou het valt allemaal wel mee geloof ik. :')

:+
Ongelooflijk..
“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”
pi_202293037
quote:
7s.gif Op maandag 22 november 2021 15:17 schreef AlwaysHappy het volgende:

[..]
Ik weet niet of je op mij doelt, maar ik heb nooit gezegd dat alle ouderen (ik noem ze specifiek niet eens boomers) fout bezig zijn en dat je ze moet op sluiten. Maar je kan ze best specifiek aanspreken om te vragen of ze nog net even wat voorzichtiger willen zijn. De zorgdruk wordt voornamelijk veroorzaakt door die groep; en het is ondertussen wel bekend dat het vooral op scholen goed los gaat. Dan kan je een ouder wel er aan herinneren dat het misschien onverstandig is om momenteel op te gaan passen. Ik snap dan weer niet waarom dat zo'n taboe is in Nederland. We zien allemaal de cijfers; weten waar het probleem ligt, maar kiezen er voornamelijk voor om ons te richten op jongeren/ongevaccineerden/de horeca/etc.
Omdat je nu de gevolgen pakt en niet de bron. Daarbij wordt de zorgdruk voornamelijk veroorzaakt door ongevaccineerden.
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
pi_202293038
quote:
0s.gif Op maandag 22 november 2021 15:26 schreef Wirelessmouse het volgende:

[..]
Ik las hier net dat 50-59 het niet kan want van die groep heeft een groot gedeelte schoolgaande kinderen en miss_sly wist mij te vermelden dat 65+ gewoonweg niet nog terughoudender kan zijn.
Zal net aan je eigen situatie liggen. Als ik hier het straatbeeld bekijk en verhalen om me heen hoor van 65+'ers heb ik nou niet bepaald het idee dat die niet nog terughoudender kunnen zijn. Maar in de omgeving van @miss_sly kan dat totaal anders liggen, het is maar hoe iemands omgeving eruit ziet. Hoe je de wereld bekijkt, etc.
  Redactie Sport maandag 22 november 2021 @ 15:28:36 #299
pi_202293041
Maar het is wel echt kut ja :{
pi_202293042
23k, pfoe

#Thierryisgevaccineerd
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo