Ahaaaaquote:Op dinsdag 23 november 2021 15:49 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Hier waren ze allemaal nog bij elkaar volgens mij
Daar ging m’n theequote:Op dinsdag 23 november 2021 15:48 schreef MadMaster het volgende:
Ter voorbereiding op de Top2000 en de verwachte ABBA-mania daar alvast wat knutselwerk gedaan...
[ afbeelding ]
Die gouden microfoon werkt gewoon niet zo goed..quote:Op dinsdag 23 november 2021 15:52 schreef Doedezemaar het volgende:
Wat is dit toch eigenlijk beroerd ingezongen
quote:66 - You'll Never Walk Alone - Gerry & The Pacemakers - 1963
Ik vind Moonlight Shadow weinig aan om eerlijk te zijn, dus wat zegt dat over mij? (al is dat gitaarsolootje op t end wel aardig)quote:Op dinsdag 23 november 2021 15:56 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Als Every breath you take nummer 1 allemansvriendliedje is, moet dit toch wel nummer 2 zijn..
Every breath you take doet de broek toch ook niet echt bollen?quote:Op dinsdag 23 november 2021 15:57 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik vind Moonlight Shadow weinig aan om eerlijk te zijn, dus wat zegt dat over mij? (al is dat gitaarsolootje op t end wel aardig)
Die stond voor mij keurig in het midden van het uur. De zingende kraanmachinist hét dieptepunt.quote:Op dinsdag 23 november 2021 15:56 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Toch geen heel beroerd uurtje zo, los van Robert Long
Zoooonder jouuuu is het thuiiiis zo stil mn bed zo kil..zonder jouuuquote:Op dinsdag 23 november 2021 16:01 schreef cafca het volgende:
en zegt die van Rob de Nijs mij zo niks....
Ik kreeg eerst Eric Mesie, en daarna Paul de Leeuw en SImone Kleinsma in mijn hoofd. da's genoeg zonder jou voor vandaagquote:Op dinsdag 23 november 2021 16:06 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Zoooonder jouuuu is het thuiiiis zo stil mn bed zo kil..zonder jouuu
Dat nummer over zijn hond zullen we ook nog wel onthouden, toch?quote:Op dinsdag 23 november 2021 16:12 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Toch beetje triest..Rob net zijn afscheidsconcert gedaan en het enige wat we ons nog herinneren is de poes van zijn grootje..
En ik was 14 en zijn was 63 niet te vergetenquote:Op dinsdag 23 november 2021 16:12 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Toch beetje triest..Rob net zijn afscheidsconcert gedaan en het enige wat we ons nog herinneren is de poes van zijn grootje..
En wat te denken van Bang Her Hardquote:Op dinsdag 23 november 2021 16:15 schreef cafca het volgende:
[..]
En ik was 14 en zijn was 63 niet te vergeten
Ekdom, jij ook hier?quote:Op dinsdag 23 november 2021 16:21 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
En wat te denken van Bang Her Hard
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |