Hopelijk kappen ze er nog een afquote:Op maandag 22 november 2021 13:41 schreef Tussle266 het volgende:
Nadat ze de Limburger afkapten een plaat of 5 geleden is het ineens een stuk aangenamer geworden.
Toon Hermans kwam ook uit Limburg…quote:Op maandag 22 november 2021 16:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Hopelijk kappen ze er nog een af
Ja, die mocht een uurtje geleden ook al opdraven.quote:Op maandag 22 november 2021 17:36 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Toon Hermans kwam ook uit Limburg…
quote:Op maandag 22 november 2021 17:45 schreef MadMaster het volgende:
Mistress Prikkelbeen…
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 22 november 2021 17:50 schreef Fred_B het volgende:
Toch goed dat er een programma is dat dit soort pareltjes promoot.
Die gaat zelf ook gewoon binnenkomen in de Top 2000. Markeer mijn woorden.quote:
Ik sluit het ergens niet uit, maar tegelijkertijd is het Tino Martin ook niet gelukt en die wordt wél gedraaid op 2.quote:Op maandag 22 november 2021 17:55 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Die gaat zelf ook gewoon binnenkomen in de Top 2000. Markeer mijn woorden.
Tino stond er vorig jaar toch in?quote:Op maandag 22 november 2021 17:56 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik sluit het ergens niet uit, maar tegelijkertijd is het Tino Martin ook niet gelukt en die wordt wél gedraaid op 2.
Oh ja. Nou dan gaat dat argument niet op (lol)quote:Op maandag 22 november 2021 18:01 schreef Tussle266 het volgende:
[..]
Tino stond er vorig jaar toch in?
Er is wel een redelijk breed publiek voor denk ik. En met Chansons, een voetbalreclame, goede scores in de Q-lijsten en een ietwat schreeuwerige eigen quiz, is dit wel hèt moment.quote:Op maandag 22 november 2021 18:04 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Oh ja. Nou dan gaat dat argument niet op (lol)
Feit blijft wel dat het niet op 2 wordt gedraaid en dat ik betwijfelt of het de keuzelijst haalt, dus dan ben je sterk afhankelijk van grappenmakers die denken dat het leuk is om Links Rechts in hun vrije keus te noteren
In alle eerlijkheid heb ik liever Snollebollekes in de Top 2000 dan meneer 'monnie in me djakka'.quote:Op maandag 22 november 2021 17:56 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik sluit het ergens niet uit, maar tegelijkertijd is het Tino Martin ook niet gelukt en die wordt wél gedraaid op 2.
Wat is hier mis mee?quote:Op maandag 22 november 2021 19:34 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
[..]
In alle eerlijkheid heb ik liever Snollebollekes in de Top 2000 dan meneer 'monnie in me djakka'.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |