Ja zo gaat dat in medialand zie Job Gosschalk. Het is en blijft een vies vuil goor stinkzooitje .quote:Op woensdag 24 november 2021 23:25 schreef RaymanNL het volgende:
Wat heftig. Niet vreemd dat Marco begin 2019 ineens overspannen weg ging tijdens de opnames van The Voice Kids. Maar nog schrijnender dat hem blijkbaar de hand boven het hoofd wordt gehouden door (collega-)BN-ers.
Wat bedoel je hiermee?quote:Op woensdag 24 november 2021 19:01 schreef herverwijderd het volgende:
Oh en inderdaad dat hij niet van zijn mountaibike is gevallen maar het boodschappenverhaal.
Marco was niet stoer van zijn mountainbike gevallen, maar met een boodschappentas aan de fiets voor de Jumbo.quote:
Yup, dit.quote:Op woensdag 24 november 2021 23:25 schreef RaymanNL het volgende:
Wat heftig. Niet vreemd dat Marco begin 2019 ineens overspannen weg ging tijdens de opnames van The Voice Kids. Maar nog schrijnender dat hem blijkbaar de hand boven het hoofd wordt gehouden door (collega-)BN-ers.
Had hij beweerd van een mountainbike gevallen te zijn dan?quote:Op donderdag 25 november 2021 01:10 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Marco was niet stoer van zijn mountainbike gevallen, maar met een boodschappentas aan de fiets voor de Jumbo.
Zou dr keihard doenquote:Op donderdag 25 november 2021 02:41 schreef Za het volgende:
Wat bezielt die Yvonne Coldeweijer eigenlijk?
Ooit zo'n cute meisje en nu zo'n agressieve roddelteef.
Het kan verkeren.
Waarschijnlijk hetzelfde als partners die elkaars telefoon checken...quote:Op donderdag 25 november 2021 06:18 schreef Sunshine1982 het volgende:
Waarom zou je in het dagboek van je kind kijken? En toen dacht ik, dat meisje was waarschijnlijk zo van de leg en wilde er niet over uitwijden naar haar ouders toe dat haar moeder haar dagboek heeft geraadpleegd.
Dat was inderdaad beweerd vanuit zijn kamp, van die mountainbike. Dat maakt het ook zo suf als hij ‘gewoon’ van de fiets is gevallen bij de Jumbo. Waarom wil je in hemelsnaam zo ‘stoer’ doen,quote:Op donderdag 25 november 2021 02:22 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Had hij beweerd van een mountainbike gevallen te zijn dan?
Ik moet hier echt vaker komen.![]()
Benieuwd waar dit allemaal toe leidt. Je gaat op een rare manier hopen dat er iets van waar is, want anders gaat er een aantal levens echt goed stuk nu en de komende tijd, en het zou lullig zijn als dat gebeurt terwijl meneer onschuldig is.
Ja en de slachtoffers hebben ook levenslang und so weiter et cetera, dat weet ik allemaal wel.
Nou hij bleek ook wat met de directrice van War Child gehad te hebben.quote:Op donderdag 25 november 2021 07:56 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Dat was inderdaad beweerd vanuit zijn kamp, van die mountainbike. Dat maakt het ook zo suf als hij ‘gewoon’ van de fiets is gevallen bij de Jumbo. Waarom wil je in hemelsnaam zo ‘stoer’ doen,? Sad.
Pathologische leugenaaequote:Op donderdag 25 november 2021 08:38 schreef Sunshine1982 het volgende:
Daar is toch een benaming voor als je een ziekelijke leugenaar bent?
Waarschijnlijk doen die net zo hard mee, zou me i.i.g. niets verbazen in dat wereldje.quote:Op woensdag 24 november 2021 23:25 schreef RaymanNL het volgende:
Maar nog schrijnender dat hem blijkbaar de hand boven het hoofd wordt gehouden door (collega-)BN-ers.
"Als X uitkomt, zorg ik dat Y uitkomt...", inderdaadquote:Op donderdag 25 november 2021 08:53 schreef Nine. het volgende:
[..]
Waarschijnlijk doen die net zo hard mee, zou me i.i.g. niets verbazen in dat wereldje.
Precies, ze weten waarschijnlijk allemaal wel wat dingen over elkaar die ze liever onder de pet houden.quote:Op donderdag 25 november 2021 10:18 schreef Benny het volgende:
"Als X uitkomt, zorg ik dat Y uitkomt...", inderdaad
Daarom op zich ook wel blij met 'de nieuwe generatie roddelkanalen'. Die hebben toch iets minder te vrezenquote:Op donderdag 25 november 2021 10:19 schreef Nine. het volgende:
[..]
Precies, ze weten waarschijnlijk allemaal wel wat dingen over elkaar die ze liever onder de pet houden.
Pffft gelukkig maar, vreesde al dat de liefde voor Sylvie bekoeld wasquote:Op donderdag 25 november 2021 10:25 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Die zou ik ook keihard doen, ernaast
Eeeehhhh.... dat is even niet de belangrijkste issue meer, dacht ik zo.quote:Op donderdag 25 november 2021 06:18 schreef Sunshine1982 het volgende:
Waarom zou je in het dagboek van je kind kijken? En toen dacht ik, dat meisje was waarschijnlijk zo van de leg en wilde er niet over uitwijden naar haar ouders toe dat haar moeder haar dagboek heeft geraadpleegd.
Yvonne Coldeweijer is tien keer zo erger dan Albert met geroddelquote:Op donderdag 25 november 2021 02:41 schreef Za het volgende:
Wat bezielt die Yvonne Coldeweijer eigenlijk?
Ooit zo'n cute meisje en nu zo'n agressieve roddelteef.
Het kan verkeren.
Ik snap dat, als je hier op jonge leeftijd (weet niet precies hoe oud je bent, maar ten eerste: leuk dat er toch nog jonge aanwas is op FOK!) kijkt en een plaatje van een meisje ziet, dat er dan van alles door je lichaampje giert. En dat je het haast niet kan onderdrukken iets over seks (* giechel * ) te zeggen.quote:
En wie wist dan dat hij bij de Jumbo was gevallen?quote:Op donderdag 25 november 2021 07:56 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Dat was inderdaad beweerd vanuit zijn kamp, van die mountainbike. Dat maakt het ook zo suf als hij ‘gewoon’ van de fiets is gevallen bij de Jumbo. Waarom wil je in hemelsnaam zo ‘stoer’ doen,? Sad.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |