Ze hebben die 'demonstranten' al lang in de smiezen hoor en als ze dat eerder hadden mogen doen hadden ze vrijdag al harder ingegrepen, dit zijn geen personen waar je een wapen op wilt richten tenzij dat ze met lawinepijlen,stalen pijpen en bakstenen op je afkomen,en dat heeft men gedaan met minimale schade aan de personen die ondanks een verordening en meerdere waarschuwingen toch in zoverre geprovoceerd werden, toch bleven irriteren,ik kan me in het buitenland meerdere situaties schetsen waarbij je er minder guntstig vanaf komt.quote:Op maandag 22 november 2021 14:16 schreef A_Foggy_Day het volgende:
[..]
Ik heb geen zin om die achterlijke berichten van randdebielen te lezen. Ik heb wel waardering voor het leger ..... een .50 zou een mooi wapen kunnen zijn voor vanavond.
de #Thierryisgevaccineerd is grappigquote:
quote:
Ja. De aanpak van dwarsliggers was minder halfslachtig.quote:Op maandag 22 november 2021 13:15 schreef Aether het volgende:
[..]
Zouden ze tijdens de Spaanse Griep ook zulke demonstraties gehad hebben?
(Nee, de kat heeft geen mondkapje op)
[ afbeelding ]
Genève conventie my Friend.quote:Op maandag 22 november 2021 14:16 schreef A_Foggy_Day het volgende:
[..]
Ik heb geen zin om die achterlijke berichten van randdebielen te lezen. Ik heb wel waardering voor het leger ..... een .50 zou een mooi wapen kunnen zijn voor vanavond.
En toen waren er ook mensen die hem onder hun neus dragenquote:Op maandag 22 november 2021 15:52 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Ja. De aanpak van dwarsliggers was minder halfslachtig.
Wear a mask or go to jail.
[ afbeelding ]
history.com
Jammer. Maar ik hoop wel dat dit mag: When the looting starts, the shooting starts .....quote:Op maandag 22 november 2021 15:54 schreef Walterwhite64 het volgende:
[..]
Genève conventie my Friend.
Niet toegestaan voor humane doelen, alleen pantserdoorboring.
Tegenwoordig zie je mensen die hem op hun kin dragenquote:Op maandag 22 november 2021 15:56 schreef Starhopper het volgende:
[..]
En toen waren er ook mensen die hem onder hun neus dragen
Ik vind het jammer dat ik me daar zo aan erger, dat maakt het boodschappen doen erg vervelend, tussen al die complete debielen die nog niet eens in staat zijn om een mondkapje fatsoenlijk te dragen.quote:Op maandag 22 november 2021 15:56 schreef Starhopper het volgende:
[..]
En toen waren er ook mensen die hem onder hun neus dragen
Ja nog kanslozerquote:Op maandag 22 november 2021 16:00 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Tegenwoordig zie je mensen die hem op hun kin dragen
Ja, echt hequote:Op maandag 22 november 2021 16:00 schreef NoCigar het volgende:
[..]
Ik vind het jammer dat ik me daar zo aan erger, dat maakt het boodschappen doen erg vervelend, tussen al die complete debielen die nog niet eens in staat zijn om een mondkapje fatsoenlijk te dragen.
quote:Op maandag 22 november 2021 16:29 schreef summer2bird het volgende:
https://www.facebook.com/053enschede/videos/579203309818703
Albert is weer vrij, belooft nu nog erger te worden en moet 15 februari voorkomen.
quote:
Zo zijn er ook al eens soeps van Engel, Jensen en andere bekende complotfiguren voorbij gekomenquote:
Complete 180 dit, heerlijkquote:Op maandag 22 november 2021 16:38 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Zo zijn er ook al eens soeps van Engel, Jensen en andere bekende complotfiguren voorbij gekomenHeerlijk!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |