Weer zo'n sneue wappiequote:Op maandag 22 november 2021 12:10 schreef Ireth het volgende:
Lockdown coming in 1, 2, 3...
[ twitter ]
Ik heb medelijden met de onderzoekers die de socialmedia archieven over deze tijd gaan doorspittenquote:Op maandag 22 november 2021 12:13 schreef Aether het volgende:
[..]
Over 100 jaar kijkt menterug op deze periode.
Ik was tegen G2 maar na wat in de afgelopen dagen heb gezien aan rellen ben ik daar wel wat in veranderdquote:Op maandag 22 november 2021 12:24 schreef DW457 het volgende:
[..]
Hoe meer ik dat soort tweets lees, hoe meer ik voorstander wordt van 2G. Lekker rustig.
Dat heb ik dus ook.quote:Op maandag 22 november 2021 12:26 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik was tegen G2 maar na wat in de afgelopen dagen heb gezien aan rellen ben ik daar wel wat in veranderd
quote:Op maandag 22 november 2021 00:15 schreef Accordtje het volgende:
Mocht het nodig blijken: ik ben bereid om mezelf in een ME pak te hijsen en onze echte strijders te helpen. En ik denk velen met mij wel.
Zit nog vast volgens mijquote:
Ik ook! Het waterkanon graagquote:Op maandag 22 november 2021 00:15 schreef Accordtje het volgende:
[..]
Het is inderdaad verbazingwekkend om de hoeveelheid mensen in ons land te zien die niet beschikken over gezond verstand. Procentueel gezien maar een klein deel van onze inwoners gelukkig, maar in absolute aantallen toch wel meer dan ik had verwacht.
Mocht het nodig blijken: ik ben bereid om mezelf in een ME pak te hijsen en onze echte strijders te helpen. En ik denk velen met mij wel. Dit ter bescherming van onze bevolking (gevaccineerd én ongevaccineerd) tegen het tuig dat zich onder het mom van demonstraties denkt alles te kunnen permitteren.
Blokkeren die bankrekeningquote:Op maandag 22 november 2021 08:52 schreef Caland het volgende:
[..]
Tussen 6 en 7 al.
Zal binnenkort wel weer wat tikkies versturen.
[ afbeelding ]
En nou moet die ook kosten betalen voor zijn eigen risicoquote:Op maandag 22 november 2021 09:14 schreef Ireth het volgende:
[..]
"Want bijna al mijn geld gaat naar demonstraties..."
Ja dus? Je kan ook thuisblijven?![]()
Zal ook eens proberen met een tikkie, bijna al mijn geld gaat naar de Primark, Mcdonalds en de Bershka dankzij de puber...
In Oostenrijk dachten ze dat het vaccin door een helikopter zou worden uitgestrooid. Ze werden aangeraden om paraplu's mee te nemen als ze naar de demonstratie gingen.quote:Op maandag 22 november 2021 10:47 schreef Aether het volgende:
[..]
Als je op Twitter zegt dat de poortjes bij de trein alleen nog opengaan met een QR-code of dat het vaccin binnenkort door het water wordt gemengd geloven ze het direct.
Werd dit toevallig geroepen door iemand die gele paraplu's verkoopt?quote:Op maandag 22 november 2021 13:03 schreef mazaru het volgende:
[..]
In Oostenrijk dachten ze dat het vaccin door een helikopter zou worden uitgestrooid. Ze werden aangeraden om paraplu's mee te nemen als ze naar de demonstratie gingen.
Zouden ze tijdens de Spaanse Griep ook zulke demonstraties gehad hebben?quote:Op maandag 22 november 2021 12:21 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Ik heb medelijden met de onderzoekers die de socialmedia archieven over deze tijd gaan doorspitten
Mssn dat al die mensen met gele paralus wel allemaal romeos zijn, die paraplus worden tenslotte niet als wapen gebruikt tegen de politie.quote:Op maandag 22 november 2021 13:13 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Werd dit toevallig geroepen door iemand die gele paraplu's verkoopt?
https://www.nu.nl/coronav(...)l-van-schaarste.htmlquote:Als het noodprotocol van kracht is, blijven artsen proberen de patiënten op volgorde van binnenkomst hulp te bieden. Het is echter niet zeker of dat lukt in tijden van enorme drukte. Als de medische statussen met elkaar vergeleken moeten worden, krijgen mensen die voor slechts korte tijd op de ic moeten liggen voorrang.
Bij de spaanse griep kwam je niet in een hospitaal terecht als je minder vermogend wasquote:Op maandag 22 november 2021 13:15 schreef Aether het volgende:
[..]
Zouden ze tijdens de Spaanse Griep ook zulke demonstraties gehad hebben?
(Nee, de kat heeft geen mondkapje op)
[ afbeelding ]
Er was inderdaad ook sprake van sociale onrust her en der.quote:Op maandag 22 november 2021 13:15 schreef Aether het volgende:
[..]
Zouden ze tijdens de Spaanse Griep ook zulke demonstraties gehad hebben?
(Nee, de kat heeft geen mondkapje op)
[ afbeelding ]
Het verbaasd mij dat ze nog niet door hebben dat het vaccin al is gemengd met de zeep/shampoo die we gebruiken. Zo wakker zijn ze dus niet...quote:Op maandag 22 november 2021 10:47 schreef Aether het volgende:
Als je op Twitter zegt dat de poortjes bij de trein alleen nog opengaan met een QR-code of dat het vaccin binnenkort door het water wordt gemengd geloven ze het direct.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik word kotsmisselijk van social media.quote:Op maandag 22 november 2021 13:42 schreef NoCigar het volgende:
De man met het ongunstigste uiterlijk van de wappie-beweging, Michael S. wordt door een medestrijder voor paardensikkel uitgemaakt. Ik ga er ongezien van uit dat dat terecht is.
Hopelijk bewaren ze het vuurwerk en de stenen in het vervolg voor elkaar.
https://www.facebook.com/(...)4&id=103214041520756
Iedereen doet mee aan social media door er wat te vinden.quote:Op maandag 22 november 2021 13:45 schreef A_Foggy_Day het volgende:
[..]
Ik word kotsmisselijk van social media.
Ik heb geen zin om die achterlijke berichten van randdebielen te lezen. Ik heb wel waardering voor het leger ..... een .50 zou een mooi wapen kunnen zijn voor vanavond.quote:Op maandag 22 november 2021 13:52 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Iedereen doet mee aan social media door er wat te vinden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |