Dan kan ik net zo goed in 1x die fles leegzuipen...quote:Op zondag 21 november 2021 19:58 schreef spoilert het volgende:
[..]
Elke keer een slok als Kwalbert zegt: "Dat is mijn mening en dat vind ik"
quote:Op zondag 21 november 2021 20:03 schreef Ireth het volgende:
[..]
Dan kan ik net zo goed in 1x die fles leegzuipen...
Geen leuk spel, en dan ligt de halve thread straks ook nog eens op de IC met leververgiftiging.quote:Op zondag 21 november 2021 19:58 schreef spoilert het volgende:
[..]
Een afspiegeling van hun IQ, vandaarquote:Op zondag 21 november 2021 20:01 schreef Sfancta het volgende:
Ja mensen, dit is de binnenstad van Enschede!
Zie alleen stenen
quote:
Maar wij kijken welquote:Op zondag 21 november 2021 20:05 schreef Ireth het volgende:
1100 kijkers die naar een stenen trapje gluren...
Ja maar het is een heel mooi stenen trapje hoor! Kijk maar, alle stenen zitten er nog in!quote:Op zondag 21 november 2021 20:05 schreef Ireth het volgende:
1100 kijkers die naar een stenen trapje gluren...
quote:Op zondag 21 november 2021 20:06 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ja maar het is een heel mooi stenen trapje hoor! Kijk maar, alle stenen zitten er nog in!
Heb je al een hapje gehaald bij LongSing?quote:Op zondag 21 november 2021 20:05 schreef puzziepie het volgende:
Ik kan me eerlijk gezegd niet voorstellen dat er vanavond om 22:00 uur nog een 'demo' gaat plaatsvinden in A'dam
Maar ja misschien ook wel , rare tijden zijn dit
Dit is geen CULquote:Op zondag 21 november 2021 20:07 schreef Sfancta het volgende:
[..]
Heb je al een hapje gehaald bij LongSing?
Ik woon niet in Roermondquote:Op zondag 21 november 2021 20:07 schreef Sfancta het volgende:
[..]
Heb je al een hapje gehaald bij LongSing?
Dat deed Eldor ook vrijdag toen er geschoten werd.quote:Op zondag 21 november 2021 19:58 schreef spoilert het volgende:
[..]
quote:
Dat is beter dan Albertquote:
Daarom zit hij vast volgens Albertquote:Op zondag 21 november 2021 20:09 schreef K21 het volgende:
[..]
Dat deed Eldor ook vrijdag toen er geschoten werd.
Iets in de trant van "hij is dood naar mijn mening".
De eerste pas, valt nog wel mee. Ik zal ff de politie bellen of ze wat vaker langs Kwalbert willen lopenquote:
quote:peter flokker:
Onze regering werkt voor een organisatie die meer dan de helft van de wereld bevolking wilt vermoorden.
quote:Op zondag 21 november 2021 20:17 schreef Elvi het volgende:
Ik heb m uitgezet, mn hersencellen begonnen af te sterven.
Daar wordt in ieder geval nog gerendquote:Op zondag 21 november 2021 20:20 schreef Sfancta het volgende:
leeuwarden hooligans!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
De eerste bij de Aldi krijgt gratis worstenbroodjequote:Op zondag 21 november 2021 20:21 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Daar wordt in ieder geval nog gerend
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |