abonnement Unibet Coolblue
pi_202287725
quote:
Nederland is bereid de salarissen te helpen betalen van zorg- en onderwijspersoneel in Afghanistan.
Dat is Nederland helemaal niet. Speciaal gezant De Bont heeft toegezegd te onderzoeken of dat zo is. Telegraaf wil het graag weer zo opschrijven alsof het lijkt dat het kabinet dit wil. Want de boosheid van de achterban moet naruurlijk wel dagelijks gevoed worden door leugens en verdraaiïngen

Krantje maken!

[ Bericht 12% gewijzigd door Nielsch op 22-11-2021 05:45:30 ]
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
pi_202288044
quote:
1s.gif Op maandag 22 november 2021 05:32 schreef Nielsch het volgende:

[..]
Dat is Nederland helemaal niet. Speciaal gezant De Bont heeft toegezegd te onderzoeken of dat zo is.
Dat is ook wat de Telegraaf aangeeft; "Daarbij beloofden de Nederlandse en Duitse gezanten hun ’bereidheid te onderzoeken’ of het betalen van salarissen van zorg- en onderwijspersoneel via internationale organisaties een mogelijkheid is."

Staat zo letter in het artikel.
Dus wat wil je nu eigenlijk helemaal zeggen? :')
pi_202288161
quote:
0s.gif Op maandag 22 november 2021 08:04 schreef DarkwingDuck het volgende:

[..]
Dat is ook wat de Telegraaf aangeeft; "Daarbij beloofden de Nederlandse en Duitse gezanten hun ’bereidheid te onderzoeken’ of het betalen van salarissen van zorg- en onderwijspersoneel via internationale organisaties een mogelijkheid is."

Staat zo letter in het artikel.
Dus wat wil je nu eigenlijk helemaal zeggen? :')
Jij weet net zo goed als ik dat het gemiddelde Telegraafpubliek helemaal niet zover doorleest. Ze lezen enkel de eerste zin die ik in mijn vorige post heb gequote en daarmee is de woede van de boze lezer weer lekker gevoed. Kijk naar user Confetti, die roeptoerert alweer iets over tribunalen. Krantje maken!
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
pi_202288188
quote:
0s.gif Op maandag 22 november 2021 08:27 schreef Nielsch het volgende:

[..]
Jij weet net zo goed als ik dat het gemiddelde Telegraafpubliek helemaal niet zover doorleest.
Zoals jij dus overduidelijk.
quote:
Ze lezen enkel de eerste zin die ik in mijn vorige post heb gequote en daarmee is de woede van de boze lezer weer lekker gevoed. Krantje maken!
Sure mate, lekker sterk verhaal wel. Je bent door de mand gevallen en nog arrogant doen jegens gemiddeld 'Telegraafpubliek' ook. Hilarisch :')
  maandag 22 november 2021 @ 08:38:19 #30
54837 nixxx
NIET broer van TD
pi_202288252
In principe zou ik zeggen nee. Dat mogen ze lekker zelf uitzoeken. Ik denk ook niet dat het rendement oplevert in de zin van besparing voor Nederland op asielzoeker kosten. Die komen toch wel.
ik ben niet gek.. ik ben volstrekt niet gek, ik ben helemaal niet gek... ik ben een nagemaakte gek
gooi alles weg neem een besluit, doe als het moet alles opnieuw
  maandag 22 november 2021 @ 08:45:41 #31
182233 thedeedster
IWAB: Ik Weet Alles Beter...
pi_202288303
quote:
0s.gif Op maandag 22 november 2021 08:38 schreef nixxx het volgende:
In principe zou ik zeggen nee. Dat mogen ze lekker zelf uitzoeken. Ik denk ook niet dat het rendement oplevert in de zin van besparing voor Nederland op asielzoeker kosten. Die komen toch wel.
Sterker nog; als je ze goed opleidt, dan verdienen ze eerder het beoogde geld voor de mensensmokkelaars. Want de écht arme sloebers kúnnen hun land niet eens ontvluchten.

Daarnaast; het zal allemaal wel weer speciaal onderwijs zijn, dus je gaat dan ook nog eens betalen voor aankomende intolerantie.
Als mijn post niet duidelijk is, moet je misschien even je sarcasmeradar aanzetten.
pi_202289588
quote:
0s.gif Op maandag 22 november 2021 08:30 schreef DarkwingDuck het volgende:

[..]
Zoals jij dus overduidelijk.
[..]
Sure mate, lekker sterk verhaal wel. Je bent door de mand gevallen en nog arrogant doen jegens gemiddeld 'Telegraafpubliek' ook. Hilarisch :')
Lekker inhoudelijk Duck. Maarja wat verwacht je van iemand van de Frontpage.
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
pi_202289851
quote:
0s.gif Op maandag 22 november 2021 10:55 schreef Nielsch het volgende:

[..]
Lekker inhoudelijk Duck. Maarja wat verwacht je van iemand van de Frontpage.
Lol, heel inhoudelijk. Je reageert namelijk precies zo als waar je Telegraaf lezers van beticht. Grappig dat je dat zelf niet inziet.
  Moderator maandag 22 november 2021 @ 11:41:44 #34
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_202290099
waar zitten jullie nu over te kibbelen dan?

de zin die hij quote klopt simpelweg niet, clickbait kop erboven die ook niet klopt en het is idd weer de Telegraaf zoals we die kennen en ja verderop in het artikel staat weer wat anders

maw Telegraaf is een kutkrant en jullie hebben beiden gelijk
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_202309905
Was vandaag ook in het vragenuurtje...

https://debatgemist.tweedekamer.nl/debatten/vragenuur-371
pi_202309974
Goed idee, laten we terroristen financieren! Misschien plegen ze dan minder vaak een aanslag in ons land en kiezen in plaats daarvan vaker een van onze buurlanden. Briljant.
pi_202326174
Alsof dat geld daadwerkelijk bij de juiste mensen terecht komt.
Ô mon citoyens vous serez unis.
pi_202329184
Iedereen zeurt maar over het geld, maar niemand die zich afvraagt of het wel eerlijk is om zo een kwart van de Afghaanse scholieren functioneel analfabeet te maken zoals in Nederland.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
pi_202329231
quote:
0s.gif Op donderdag 25 november 2021 08:44 schreef Weltschmerz het volgende:
Iedereen zeurt maar over het geld, maar niemand die zich afvraagt of het wel eerlijk is om zo een kwart van de Afghaanse scholieren functioneel analfabeet te maken zoals in Nederland.
Een kwart ook gewoon. Het is echt een schande. Daar moet een nationaal actieplan op komen. Basisscholen moeten zich weer concentreren op de basis. Ergens in Brabant had een basisschool het rekenonderwijs na jarenlang van slechte resultaten drastisch omgegooid. Door weer zoals vroeger rekenles te geven. Behoort qua rekenen nu tot een van de betere basisscholen. Zo moet dat met lezen ook. Dagelijks stampen totdat het erin zit. Terug naar de basis.
  donderdag 25 november 2021 @ 08:54:26 #40
496005 Jan_Onderwater
Culinair tegen Corona
pi_202329249
De intentie is ongetwijfeld goed, en daar is OWS voor, maar dit is ook zeer naïef als je denkt dat dit goed terecht gaat komen.
  donderdag 25 november 2021 @ 08:56:56 #41
496005 Jan_Onderwater
Culinair tegen Corona
pi_202329257
quote:
0s.gif Op donderdag 25 november 2021 08:52 schreef DarkwingDuck het volgende:

[..]
Een kwart ook gewoon. Het is echt een schande. Daar moet een nationaal actieplan op komen. Basisscholen moeten zich weer concentreren op de basis. Ergens in Brabant had een basisschool het rekenonderwijs na jarenlang van slechte resultaten drastisch omgegooid. Door weer zoals vroeger rekenles te geven. Behoort qua rekenen nu tot een van de betere basisscholen. Zo moet dat met lezen ook. Dagelijks stampen totdat het erin zit. Terug naar de basis.
Helemaal mee eens, basisschool
Rekenen,
Lezen,
Schrijven
De rest is extra
Probleem is dat we al generaties hebben aangeleerd dat rekenen moeilijk is, dus ook dat wat van de kweekschool komt is er van overtuigd dat rekenen moeilijk is.
pi_202329295
quote:
0s.gif Op donderdag 25 november 2021 08:54 schreef Jan_Onderwater het volgende:
De intentie is ongetwijfeld goed, en daar is OWS voor, maar dit is ook zeer naïef als je denkt dat dit goed terecht gaat komen.
Misschien kunnen we ook een paar honderd Toyota pickup trucks geven zodat het onderwijs en zorgpersoneel daar gebruik van kan maken om naar het werk te komen... Dat je achterop makkelijk een zwaar machinegeweer of ander geschut kan monteren vergeten we dan even voor het gemak.

Bovendien legitimeren we hiermee het Taliban terreur regiem gewoon. Het is bij de beesten af naïef.
  donderdag 25 november 2021 @ 09:02:26 #43
496005 Jan_Onderwater
Culinair tegen Corona
pi_202329310
quote:
1s.gif Op maandag 22 november 2021 08:27 schreef Nielsch het volgende:

[..]
Jij weet net zo goed als ik dat het gemiddelde Telegraafpubliek helemaal niet zover doorleest. Ze lezen enkel de eerste zin die ik in mijn vorige post heb gequote en daarmee is de woede van de boze lezer weer lekker gevoed. Kijk naar user Confetti, die roeptoerert alweer iets over tribunalen. Krantje maken!
Waar verschilt dat publiek en de telegraaf precies met andere kranten?

Volkskrant headlines.

Waarom de democratie, in naam van de democratie, de democratie mag beperken

Overeenkomst tussen Forum voor Democratie en NSB valt niet te loochenen

In achtduizend tweets wordt beweerd dat Baudet is gevaccineerd. Gek genoeg heb ik dat ook weleens gedacht

Trouw

Forum vormt een fundamentele bedreiging van de democratie. Daarom moet een verbod overwogen worden


Wat te doen met partijen die erop uit zijn de democratische rechtsorde opzij te schuiven?

NRC

Flirts met ‘tribunalen’ en ‘uw tijd komt nog wel’ moet een halt worden toegeroepen
  donderdag 25 november 2021 @ 09:03:46 #44
496005 Jan_Onderwater
Culinair tegen Corona
pi_202329324
quote:
0s.gif Op donderdag 25 november 2021 09:00 schreef DarkwingDuck het volgende:

[..]
Misschien kunnen we ook een paar honderd Toyota pickup trucks geven zodat het onderwijs en zorgpersoneel daar gebruik van kan maken om naar het werk te komen... Dat je achterop makkelijk een zwaar machinegeweer of ander geschut kan monteren vergeten we dan even voor het gemak.

Bovendien legitimeren we hiermee het Taliban terreur regiem gewoon. Het is bij de beesten af naïef.
Dat is zooo absurd, dat zou toch nooooit gebeuren, toch?
|:(
pi_202329835
quote:
0s.gif Op donderdag 25 november 2021 08:52 schreef DarkwingDuck het volgende:

[..]
Een kwart ook gewoon. Het is echt een schande. Daar moet een nationaal actieplan op komen. Basisscholen moeten zich weer concentreren op de basis. Ergens in Brabant had een basisschool het rekenonderwijs na jarenlang van slechte resultaten drastisch omgegooid. Door weer zoals vroeger rekenles te geven. Behoort qua rekenen nu tot een van de betere basisscholen. Zo moet dat met lezen ook. Dagelijks stampen totdat het erin zit. Terug naar de basis.
https://www.geenstijl.nl/(...)rt-wintergasten-van/
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
  donderdag 25 november 2021 @ 09:59:26 #46
496005 Jan_Onderwater
Culinair tegen Corona
pi_202329962
quote:
Wat?? Deze keer is het niet de schuld van de VVD? Stop de persen!!!!
pi_202330139
Nee.

Omdat het me zeer zeer onwaarschijnlijk lijkt dat we kunnen garanderen dat de geboden zorg en onderwijs terecht komt bij iedereen die daar behoefte aan heeft, en niet louter bij een door de Taliban geselecteerde groep.

We moeten hun uitsluiting van vrouwen en andersdenkenden niet faciliteren. Gekkenwerk.
"Pools are perfect for holding water"
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')