abonnement Unibet Coolblue
pi_202278359
Dit doen we met onze zorghelden:


Just a reminder..
Modbreak:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
/modbreak

MINISTER OLLONGREN GEEFT TOE : MONDKAPJES ZIJN BEDOELD VOOR GEDRAGSBEÏNVLOEDING.
Één besmetting voorkomen met een week lang mondkapjes dragen voor 200.000 mensen, MISSCHIEN (Jaap v Dissel).

Verschillende video's:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Meest gevaccineerde land in de wereld.



Directeur Bayer erkent:"vaccins zijn gentherapie"
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
https://en.wikipedia.org/wiki/Psychological_operations_(United_States)

'Psychological operations (PSYOP) are operations to convey selected information and indicators to audiences to influence their emotions, motives, and objective reasoning, and ultimately the behavior of governments, organizations, groups, and individuals.'

:+ :+ :+

Geaccepteerd extremisme en polarisatie in de samenleving:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Geaccepteerde ridiculiteit:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
The show must go on folks!

[ Bericht 0% gewijzigd door ludovico op 22-11-2021 21:43:04 ]
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
  zondag 21 november 2021 @ 15:03:18 #2
489794 Poem_
Brightness of Loss
pi_202278385
quote:
99s.gif Op zondag 21 november 2021 14:56 schreef greysbones het volgende: [..] Welke economieën worden dan precies gestimuleerd. Ja je hebt andere landen nodig voor een goede economie. Maar niet per defenitie een unie. Dit kan in vele vormen
De meeste westerse landen zijn er op vooruit gegaan. Verder kun je als consument op een stuk meer bescherming rekenen dan voorheen bijvoorbeeld, omdat de EU een zekere ondergrens hanteert met betrekking tot de positie van inwoners. Wat dus afdwingbaar is.
pi_202278574
quote:
0s.gif Op zondag 21 november 2021 14:51 schreef FLATTTENtheCURVE het volgende:
[ twitter ]

martial law
"Als het volgende week niet warmer wordt krijgen we aanstaande winter een kleine ijstijd"

En Koopmans zit er naast en zegt niks zeker? Puppets.

quote:
0s.gif Op zondag 21 november 2021 15:00 schreef FLATTTENtheCURVE het volgende:
Gewoon weer een andere puppet die naar voren wordt geschoven. Expres een dikke, we worden recht in ons gezicht uitgelachen.
Grappig, was nog niet bij je comment uitgekomen, maar jij gebruikt dus ook de term "puppets".
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_202278578
Nelie Smit: een driemanschap met een generaal moet de rommel van Hugo de Jonge opruimen

Nelie Smit-Kroes vindt dat we ons in een oorlogssituatie bevinden en dat er onder leiding van De Jonge en Rutte zoveel mis gaat dat er een driemanschap moet worden belast met de leiding over het corona-beleid. "We zitten in een oorlogsituatie. Dat vergt onconventionele maatregelen." Ze denkt aan een generaal, ex-DSM-topman Feike Sijbesma en oud-BT-topman Ben Verwaayen. 'Je kunt niet een probleem laten oplossen door de mensen die het hebben veroorzaakt."

" Het afspelen van de verantwoordelijkheid, daar heb ik langzamerhand een broertje aan dood. Er wordt nu weggedoken voor verantwoordelijkheid.

We zitten in een oorlogssituatie. Dat vraagt om snelle besluitvorming.Vraag Feike Siebesma terug."

https://www.welingelichte(...)-jonge-opruimen.html (dec 2020)
Plaats hier uw advertentie
pi_202278640
quote:
99s.gif Op zondag 21 november 2021 14:56 schreef greysbones het volgende:

[..]
Welke economieën worden dan precies gestimuleerd.
Ja je hebt andere landen nodig voor een goede economie. Maar niet per defenitie een unie. Dit kan in vele vormen
Dat is dan ook de fout van het "uit de EU" het komt over al populisme maar het verhaal erachter is zoveel dieper. Maar men is niet ontvankelijk voor dat complete verhaal.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_202278808
quote:
0s.gif Op zondag 21 november 2021 15:03 schreef Poem_ het volgende:

[..]
De meeste westerse landen zijn er op vooruit gegaan. Verder kun je als consument op een stuk meer bescherming rekenen dan voorheen bijvoorbeeld, omdat de EU een zekere ondergrens hanteert met betrekking tot de positie van inwoners. Wat dus afdwingbaar is.
Volgens jouw normen en waarden. Maar wat heb je liever, dat je invloed kan uitoefenen op dat beleid doordat je kan stemmen of dat dit door een supranationale organisatie gebeurt zonder direct mandaat?
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_202279053
quote:
14s.gif Op zondag 21 november 2021 15:10 schreef ludovico het volgende:

[..]
"Als het volgende week niet warmer wordt krijgen we aanstaande winter een kleine ijstijd"

En Koopmans zit er naast en zegt niks zeker? Puppets.

Welnee, Koopmans sprak juist Bruls tegen dat we een lockdown nodig zouden hebben.

quote:
Volgens Koopmans kunnen we de winter zonder "complete lockdowns" doorkomen als iedereen het geadviseerde maatregelenpakket opvolgt. "Het blijft echt aan mensen individueel." Ze suggereert dat ook een lockdown niet alles oplost. "Want dan is de vraag: hoe kom je daar dan weer uit? Wat ga je dan doen? Dat blijft de opgave."
https://nos.nl/artikel/24(...)e-winter-in-lockdown
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
pi_202279079
quote:
0s.gif Op zondag 21 november 2021 15:32 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]
Welnee, Koopmans sprak juist Bruls tegen dat we een lockdown nodig zouden hebben.
[..]

Ze zit aan tafel he.. Kan je wel wat van de NOS quoten..
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_202279120
quote:
0s.gif Op zondag 21 november 2021 15:33 schreef ludovico het volgende:

[..]
Ze zit aan tafel he.. Kan je wel wat van de NOS quoten..
Ik heb Buitenhof gisteren gezien (of eigenlijk vanmorgen). Jij ook?
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
pi_202279153
quote:
0s.gif Op zondag 21 november 2021 15:35 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]
Ik heb Buitenhof gisteren gezien (of eigenlijk vanmorgen). Jij ook?
Nee ik heb niet naar buitenhof gekeken gisteren (of eigenlijk vanmorgen).
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_202279216
quote:
0s.gif Op zondag 21 november 2021 15:36 schreef ludovico het volgende:

[..]
Nee ik heb niet naar buitenhof gekeken gisteren (of eigenlijk vanmorgen).
Ik weet dat je geen fan van Koopmans bent, maar als ik zeg dat ze gisteren zei dat een lockdown geen oplossing is voor corona dan kan je dat gewoon aannemen. Niet alles wat zij zegt is negatief voor corona critici.

Als zij juist gepleit zou hebben voor strengere maatregelen en een keiharde lockdown dan zou ik dat ook gezegd hebben.
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
pi_202279327
quote:
0s.gif Op zondag 21 november 2021 15:40 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Ik weet dat je geen fan van Koopmans bent, maar als ik zeg dat ze gisteren zei dat een lockdown geen oplossing is voor corona dan kan je dat gewoon aannemen. Niet alles wat zij zegt is negatief voor corona critici.

Dat is waar hoor, ik geloof je wel op je woord.

quote:
0s.gif Op zondag 21 november 2021 15:40 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Als zij juist gepleit zou hebben voor strengere maatregelen en een keiharde lockdown dan zou ik dat ook gezegd hebben.
Ok gelukkig dat je integer bent. ^O^
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
  zondag 21 november 2021 @ 17:03:03 #13
24329 KNAK
ff w88,......
pi_202280862
Uh..

Hoorde ik het goed? Spreken ze de eerste fonetische klanken wat 'lockdown' moet voorstellen uit?

_O-

Zodra dit soort kreungeluidjes voorbij komen weet je dat het ook gaat komen. Ze willen het aangezien ze hier ook naar toe sturen, anders zou men de laatste 20 maanden wel deze zooi anders aangepakt hebben.
Verleden jaar paniek om besmettingen <10.000, nu moeten ze nog even overleggen en nadenken terwijl besmettingen >20,.000, en dit terwijl de belofte dat injecties alles weer normaal zou moeten laten worden.

...... _O-
Mai pben rai~!
  zondag 21 november 2021 @ 17:11:30 #14
421867 greysbones
fun fact i don't care
pi_202281007
twitter

Hmmm
Ook
In
België gaat het niet lekker
Als je het niet kunt oplossen, is het geen probleem.
pi_202281413
https://www.heute.at/s/sa(...)ch-geplant-100174840

3600 Eur voor diegene die zich niet vaccineert..

1450 Eur voor diegene die een booster weigert..

Zo hoor je nog bij de groep.. Zo ben je een wappie met een boete aan je broek.
pi_202281473
quote:
2s.gif Op zondag 21 november 2021 17:33 schreef _I het volgende:
https://www.heute.at/s/sa(...)ch-geplant-100174840

3600 Eur voor diegene die zich niet vaccineert..

1450 Eur voor diegene die een booster weigert..

Zo hoor je nog bij de groep.. Zo ben je een wappie met een boete aan je broek.
Is dit eenmalig of elk jaar weer die boete? wat een onzin allemaal.
Plaats hier uw advertentie
  zondag 21 november 2021 @ 17:42:08 #17
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_202281516
quote:
99s.gif Op zondag 21 november 2021 17:11 schreef greysbones het volgende:
[ twitter ]
Hmmm
Ook
In
België gaat het niet lekker
Om het protesteren aan banden te leggen er doorheen te krijgen misschien? Zodat de goede burgerij ook schande roept en er in meegaat?
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
pi_202281637
quote:
0s.gif Op zondag 21 november 2021 17:38 schreef FLATTTENtheCURVE het volgende:

[..]
Is dit eenmalig of elk jaar weer die boete? wat een onzin allemaal.
Als het eenmalig is maak ik me nergens meer zorgen over. :7
pi_202281655
quote:
6s.gif Op zondag 21 november 2021 17:52 schreef _I het volgende:

[..]
Als het eenmalig is maak ik me nergens meer zorgen over. :7
Helaas weten we ook dat uitspraken van politici niks waard zijn.
Plaats hier uw advertentie
  zondag 21 november 2021 @ 17:59:36 #21
421867 greysbones
fun fact i don't care
pi_202281721
quote:
0s.gif Op zondag 21 november 2021 17:42 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]
Om het protesteren aan banden te leggen er doorheen te krijgen misschien? Zodat de goede burgerij ook schande roept en er in meegaat?
Het is wel opvallend dat het op meerdere plekken mis gaat
Als je het niet kunt oplossen, is het geen probleem.
  zondag 21 november 2021 @ 18:00:32 #22
421867 greysbones
fun fact i don't care
pi_202281729
twitter
Als je het niet kunt oplossen, is het geen probleem.
pi_202281730
quote:
2s.gif Op zondag 21 november 2021 17:33 schreef _I het volgende:
https://www.heute.at/s/sa(...)ch-geplant-100174840

3600 Eur voor diegene die zich niet vaccineert..

1450 Eur voor diegene die een booster weigert..

Zo hoor je nog bij de groep.. Zo ben je een wappie met een boete aan je broek.
Gewoon betalen, komt wel een mass rechtzaak tegen de staat later....

Of duidelijk notarieel laten vastleggen dat je je alleen hebt laten prikken vanwege de dwang van de staat.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
  zondag 21 november 2021 @ 18:01:42 #24
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_202281743
quote:
6s.gif Op zondag 21 november 2021 17:52 schreef _I het volgende:

[..]
Als het eenmalig is maak ik me nergens meer zorgen over. :7
Hier nog ene, als ze me erna met rust laten we got a deal.
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
  zondag 21 november 2021 @ 18:02:36 #25
421867 greysbones
fun fact i don't care
pi_202281753
quote:
0s.gif Op zondag 21 november 2021 18:01 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]
Hier nog ene, als ze me erna met rust laten we got a deal.
Tuurlijk niet ..
Je blijft uitgesloten van alles en komt vast voor lange tijd in de gevangenis

Daar zorgen ze wel voor..
Ik heb nog niet veel hoop op een betere afloop
Als je het niet kunt oplossen, is het geen probleem.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')